آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری بجنورد تهران | انواع خدمات حمل بار بجنورد

باربری بجنورد تهران، انواع خدمات حمل بار بجنورد

حمل بار بجنورد در هر زمانی که شما بخواهید و با استفاده از هر نوع خودروی باری، به‌راحتی امکان‌پذیر است و اصلاً نیازی نیست که خود را درگیر مسائل خیلی سخت و پیچیده برای پیدا کردن باربری بجنورد کنید. به‌این‌منظور، شما می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت، خیلی راحت کارهای حمل بار به بجنورد را انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن، خودروی باری مناسبی را پیدا کنید. برای رسیدن به این هدف، می‌توانید مقاله زیر را مطالعه فرمایید تا ببینید که چطور این امر امکان‌پذیر است.

خدمات حمل بار بجنورد

بهترین کاری که شما می‌توانید برای پیدا کردن خودروی باری به‌منظور ارسال کالا به شهرستان بجنورد انجام دهید، این است که از سامانه‌های آنلاین استفاده کنید. سامانه ترابرنت از این نظر به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هر زمانی که خواستید، کالای خود را از هر مکانی که بخواهید، به بجنورد ارسال کنید.

خدمات حمل بار بجنورد

در این سامانه علاوه بر وانت بار، انواع خودروهای باری، مانند نیسان، خاور، تریلی یا کامیون وجود دارند. تنها کافی است که از طریق اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین شما در وب‌سایت ترابرنت امکان گرفتن استعلام قیمت را نیز دارید. در ترابرنت امکان اعلام بار به‌صورت شبانه روزی وجود دارد و حتی در روزهای تعطیل، شما هیچ‌گونه محدودیتی برای اعلام بار نخواهید داشت.

نحوه سفارش برای باربری بجنورد

گفتیم که اولین مرحله برای پیدا کردن خودرو در باربری بجنورد این است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب اپلیکیشن، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. زمانی که برای اولین‌بار وارد اپلیکیشن می‌شوید، باید شماره تلفن همراه و سپس کدی که برای شماره شما ارسال می‌شود را در کادرهای مشخص شده بنویسید.
  2. با وارد کردن شماره تلفن و کد ارسالی، هر زمانی که وارد اپلیکیشن شوید، به‌صورت مستقیم وارد صفحه اصلی خواهید شد و نیازی به نوشتن شماره تلفن همراه در هر مرحله نیست.
  3. بعد از آن، صفحه اصلی اپلیکیشن برای شما باز می‌شود و باید اولین گزینه‌ای که می‌بینید، یعنی «اعلام بار کنید» را بزنید.
  4. در صفحه اعلام بار ترابرنت، باید اطلاعات مبدأ، مقصد، وزن کالا، نوع خودرو و نوع بارگیر را بنویسید.
  5. زمانی که همه اطلاعات را به‌صورت دقیق وارد کرده و همه آنها را بررسی نمودید، باید گزینه تأیید را بزنید تا اعلام بار شما ثبت شود.
  6. پس از تأیید اعلام بار، درخواست شما برای رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده و خودروی باری موردنظر شما را دارند، نشان داده می‌شود.
  7. هر راننده‌ای که اطلاعات حمل بار شما را ببیند، می‌تواند به‌صورت مستقیم با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های لازم برای حمل بار بجنورد را انجام دهد.

قیمت حمل بار بجنورد

مطمئناً زمانی که مسافت بین شهر موردنظرتان با بجنورد خیلی زیاد باشد، باید هزینه بیشتری بپردازید تا زمانی که شهر مبدأ فاصله چندانی با این شهرستان ندارد. به‌جز مسافت، عوامل دیگری مانند وزن و حجم کالا، نوع خودروی باری، بیمه، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی هم روی قیمت حمل بار به بجنورد تأثیر می‌گذارند.

گفتیم که شما می‌توانید از طریق وب‌سایت ترابرنت، قیمت باربری بجنورد را به دست بیاورید. برای تخمین این قیمت، باید وارد وب‌سایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید. در این گزینه لازم است اطلاعات مبدأ، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را تکمیل و دکمه آبی پایین صفحه را انتخاب نمایید.

سپس صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید هزینه موردنیاز برای کرایه باربری بجنورد را مشاهده کنید. در این قسمت، جدولی در اختیار شما قرار داده‌ایم که می‌توانید کرایه لازم برای حمل بار بجنورد از شهرهای مختلف را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این قیمت‌ها تقریبی بوده و مربوط به خرداد ماه 1403 است.

حمل بار از سایر نقاط ایران به بجنورد (با کامیون تک)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار از تهران به بجنورد9,000,000
حمل بار از مشهد به بجنورد4,200,000
حمل بار از بیرجند به بجنورد9,000,000
حمل بار از زاهدان به بجنورد13,200,000
حمل بار از سمنان به بجنورد7,800,000
حمل بار از کرمان به بجنورد12,600,000
حمل بار از اصفهان به بجنورد12,000,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار بجنورد

در سامانه ترابرنت تنوع خودروهای باری بسیار زیاد است و شما می‌توانید هر یک از خودروهای باری، از وانت و نیسان گرفته تا کامیون و تریلی را به‌راحتی پیدا کنید. از طرف دیگر، هر یک از این خودروها در شکل‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، شما می‌توانید از خودروهای باری مسقف، روباز، کمپرسی و حتی یخچال‌دار استفاده کنید. تمام این موارد به نوع بار و مسافت موردنظر شما بستگی دارد.

خودروهای باری مناسب برای حمل بار بجنورد

1. وانت بار بجنورد

شما می‌توانید از وانت بار بجنورد برای حمل کالاهایی که وزن و حجم آنها نهایتاً به یک تن می‌رسد، استفاده کنید. برخی از انواع وانت بار بجنورد شامل مواردی مانند پیکان وانت، پراید وانت و مزدا می‌شوند که با استفاده از آنها انواع خرده بار از مسافت‌های نسبتاً نزدیک به بجنورد ارسال می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه درخواست وانت بار مراجعه کنید.

2. نیسان بار بجنورد

ظرفیت نیسان بار بجنورد نسبت به وانت، بیشتر است و به شکل‌های متنوع‌تری مانند یخچال‌دار و کمپرسی نیز یافت می‌شود. به همین دلیل اگر می‌خواهید مصالح ساختمانی مانند ماسه را به بجنورد بفرستید، می‌توانید از نیسان کمپرسی کمک بگیرید. این در حالی است که نیسان‌های روباز برای حمل لوازم تجاری و اداری و حتی برخی لوازم منزل در حجم کم مناسب هستند. اطلاعات بیشتر را در مقاله نیسان بار مشاهده کنید.

3. خاور در باربری بجنورد

در باربری بجنورد می‌توانید انواع خاورهای مسقف و روباز مانند خاور ۹۱۱ را به‌راحتی پیدا کنید. بیشتر مواقع از خاورهای مسقف برای حمل لوازم منزل و از خاورهای روباز برای حمل مصالح ساختمانی استفاده می‌شود. ظرفیت خاورها بین ۳ تا ۶ تن اندازه‌گیری شده است و شما می‌توانید با نوشتن وزن بار خود در قسمت اعلام بار ترابرنت، بهترین خاور را برای ارسال آن پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله باربری خاور مراجعه کنید.

4. کامیون برای حمل بار به بجنورد

برای حمل بار به بجنورد در وزن ۱۰ تا ۱۵ تن، می‌توان از کامیون‌های تک و جفت استفاده کرد که به شکل کمپرسی، روباز و یخچال‌دار در اختیار شما قرار می‌گیرند. این خودروها برای حمل انواع بار مناسب هستند و طرفداران خیلی زیادی در میان صاحبان کالا دارند.

باربری بجنورد تهران

روزانه کالاهای بسیار زیادی از تهران به بجنورد و برعکس ارسال می‌شوند و خیلی از افراد به دنبال خودروی مناسبی در باربری بجنورد تهران می‌گردند. در این صورت، شما می‌توانید در قسمت اعلام بار ترابرنت مبدأ و مقصد خود را به ترتیب تهران و بجنورد انتخاب کنید و بعد از انتخاب خودروی باری، اعلام بار خود را ثبت نمایید.

باربری بجنورد تهران

بعد از این‌که راننده با خودروی مناسبی با شما تماس گرفت، می‌توانید بارگیری را انجام داده و کالا را از تهران به مقصد بجنورد ارسال کنید. فاصله بین این دو شهر تقریباً ۷۴۰ کیلومتر است و این مسیر با استفاده از خودروی باری بسته به نوع خودرو، تقریباً ۹ ساعت طی می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم از مقاله باربری تهران دیدن کنید.

باربری بجنورد مشهد

مشهد در خراسان رضوی، شهر شمالی بجنورد شناخته می‌شود که فاصله خیلی کمتری نسبت به سایر استان‌ها تا این شهر دارد. به همین دلیل این مسیر در بازه زمانی خیلی کمتری نهایتاً تا ۴ ساعت طی می‌شود. فاصله بین این دو شهر تقریباً ۲۶۴ کیلومتر اندازه‌گیری شده است و شما می‌توانید در اعلام بار ترابرنت، مبدأ و مقصد خود را روی مشهد و بجنورد بگذارید و بهترین خودروهای باری را پیدا کنید.

سپس از مبدأ مشهد، کالا را بارگیری کرده و آن را به شهرستان بجنورد بفرستید. در اپلیکیشن ترابرنت رانندگان بسیار زیادی در مشهد فعالیت می‌کنند و می‌توانید خیلی راحت خودروی باری مناسبی را در این شهر پیدا کنید. در مقاله حمل بار به مشهد درباره روش های ارسال به این شهر توضیح داده‌ایم.

اسباب‌ کشی بجنورد

درصورتی‌که قصد اسباب کشی به بجنورد را دارید، می‌توانید بر اساس وزن و حجم لوازم منزل خود، از خودروهای باری مختلف مانند نیسان، خاور یا حتی کامیون استفاده کنید. البته خیلی مهم است که منزل قدیمی شما در خود شهرستان بجنورد است یا این‌که در یکی از شهرهای دیگر زندگی می‌کردید. مثلاً اگر فاصله شما تا بجنورد نسبتاً زیاد است، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از خودروهای باری مسقف کمک بگیرید. به‌خصوص اگر می‌خواهید در فصل زمستان اسباب‌کشی منزل را انجام دهید.

اسباب‌ کشی بجنورد

سخن پایانی

شما می‌توانید برای حمل بار بجنورد از همه نقاط ایران به‌راحتی خودروی باری مناسبی را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید، بسته‌بندی لوازم و پیدا کردن خودروی باری مناسب است. برای پیدا کردن خودرو نیز می‌توانید از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا کمک بگیرید. در این اپلیکیشن انواع خودروهای باری وجود دارند که می‌توانند بار شما را از سراسر نقاط ایران به بجنورد ارسال کنند. همچنین صاحبان خودروهای باری با نصب اپلیکیشن رانندگان می‌توانند اعلام بارهای مربوط به خوردوی خود را مشاهده کنند.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.