آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به مراغه | استعلام هزینه باربری مراغه

حمل بار به مراغه، استعلام هزینه باربری مراغه

یکی از مهم‌ترین مسیرهایی که درخواست بسیار زیادی برای ارسال کالا به آن وجود دارد، مراغه است. روزانه کالاهای مختلفی از شهرهای دیگر به مراغه ارسال می‌شوند که برای ارسال هر یک از آنها باید خودروی باری مناسبی را انتخاب کرد. در این مقاله از ترابرنت، برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که شما می‌توانید همه خودروهای باری موردنیاز برای حمل بار به مراغه را در این سامانه پیدا کنید. پس اگر شما هم به دنبال خودروی مناسبی برای باربری مراغه می‌گردید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

باربری مراغه

شاید برای شما جالب باشد که بدانید مراغه به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت و بزرگ استان آذربایجان شرقی شناخته می‌شود که بعد از تبریز قرار دارد. در این شهر باغ‌ها و رودخانه‌های بسیار زیادی وجود دارند و به‌خاطر داشتن طبیعت فوق‌العاده زیبا و دوست‌داشتنی، خیلی از افراد آن را با نام بهشت ایران می‌شناسند. همین مسئله موجب شده که روزانه کالاهای بسیار زیادی، از مصالح ساختمانی گرفته تا تره‌بار و محصولات کشاورزی، به این شهرستان ارسال شوند.

در باربری مراغه شما می‌توانید انواع کالاهای موردنیاز خود را از سایر شهرها به این شهرستان ارسال نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که خودروی باری مناسب با وزن و حجم بار خود را پیدا کنید. به‌علاوه، برای انتخاب خودروی باری باید به نوع کالا نیز دقت زیادی داشته باشید.

حمل بار از تهران به مراغه

یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که کالاهای بسیار زیادی از آنجا به مراغه ارسال می‌شوند، تهران است. مسافت بین تهران تا شهرستان مراغه نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر است که این مسیر بین ۶ تا ۷ ساعت طی می‌شود. ازاین‌رو، شما می‌توانید کالای موردنظر خود را از تهران بارگیری کرده و بعد از گذشت این بازه زمانی، آن را در مراغه تحویل بگیرید.

حمل بار از تهران به مراغه

توجه داشته باشید که به‌خاطر زیاد بودن مسافت بین تهران تا مراغه، باید با دقت خیلی زیاد محموله خود را بسته‌بندی کنید. به خصوص اگر قصد حمل لوازم منزل به مراغه را دارید، باید آن را با استفاده از کارتن‌های مناسب و استاندارد به همراه پلاستیک‌های حباب‌دار، بسته‌بندی کرده و سپس درون کامیون قرار دهید. در مقاله حمل بار تهران در این باره بیشتر توضیح داده‌ایم.

حمل لوازم منزل به مراغه

در قسمت قبل گفتیم که شرایط آب‌وهوایی مراغه و مکان‌های طبیعی آن فوق‌العاده زیبا و دلپذیر هستند و همین امر می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل اسباب‌کشی به مراغه در نظر گرفته شود.

شما می‌توانید بر اساس حجم و وزن لوازم منزل خود، آنها را درون خودروهای باری مختلف قرار داده و به شهرستان مراغه ارسال کنید. اما به‌طورکلی، بهترین و رایج‌ترین خودروی باری برای حمل لوازم منزل، خاور است. خاورها ظرفیت نسبتاً بزرگی دارند و شما می‌توانید تقریباً همه لوازم منزل خود را درون کابین آنها قرار داده و تنها با یک بار مسیر رفت‌وبرگشت، لوازم منزل خود را به مراغه بفرستید.

خودروهای مناسب حمل بار به مراغه

همان‌طور که گفتیم، خودروهای باری متفاوتی برای حمل بار به مراغه در اختیار شما قرار دارند که شما می‌توانید بر اساس وزن و حجم کالای خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

خودروهای مناسب حمل بار به مراغه

در این قسمت، ما رایج‌ترین خودروهای باری که غالباً برای حمل بار در ایران از آنها استفاده می‌شوند را نام می‌بریم. تمام این خودروهای باری در سامانه ترابرنت موجود هستند و شما هر یک از آنها را که بخواهید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا پیدا کنید.

1. وانت حمل بار به مراغه

کوچک‌ترین خودروی باری برای حمل خرده بار به شهرستان‌های دیگر، وانت است که هزینه‌های مختلفی دارد. وانت‌ها شامل نیسان، پراید وانت، پیکان وانت، مزدا و سایر موارد این‌چنینی می‌شوند. ظرفیت هر یک از این خودروها با یکدیگر متفاوت است. اما نیسان به‌خاطر داشتن ظرفیت نزدیک به 2 تن، بهترین گزینه برای حمل بار مراغه برای بارهای کوچک در نظر گرفته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله وانت بار مراجعه کنید.

2. باربری مراغه با خاور

پیش‌ازاین هم گفتیم که بیشتر مواقع از خاور برای حمل لوازم منزل به شهرستان مراغه استفاده می‌شود. خاورها نمونه‌های مختلفی دارند و با استفاده از آنها می‌توانید کالاهایی با وزن بین ۳ تا ۶ تن را به‌راحتی جابه‌جا کنید. شما می‌توانید برای حمل لوازم منزل به مراغه از خاور مسقف و سایر کالاها از خاورهای روباز استفاده کنید.

3. کامیون حمل بار مراغه

کامیون‌ها یکی از رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بار مراغه در نظر گرفته می‌شوند که به‌صورت کامیون‌های تک و جفت وجود دارند. کامیون‌های تک دارای ظرفیت ۱۰ تن و کامیون جفت دارای ظرفیت ۱۵ تن است. بیشتر مواقع از کامیون‌ها برای حمل آهن‌آلات و مصالح ساختمانی و هم‌چنین محصولات کشاورزی و تره‌بار استفاده می‌شود.

4. تریلی برای حمل بار به مراغه

در نهایت، سنگین‌ترین خودرو برای حمل محصولات سنگین به شهرستان مراغه، تریلی است. تریلی‌ها شامل کفی، بغل‌دار و چادری می‌شوند و بسته به نوع کالا، شما می‌توانید از هر یک از آنها برای ارسال به شهرستان مراغه استفاده کنید.

تریلی برای حمل بار به مراغه

کرایه حمل بار به مراغه چقدر است؟

مقدار هزینه‌ای که صاحبان کالا باید برای ارسال کالا به شهرستان مراغه بپردازند، به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. شرکت‌های باربری هر یک از این فاکتورها را در نظر گرفته و سپس قیمت نهایی برای ارسال کالا به این شهرستان را به شما اعلام می‌کنند.

مهم‌ترین عوامل مؤثر بر قیمت کرایه حمل بار به مراغه و شهرستان‌های دیگر، شامل مواردی مانند وزن و حجم کالا، نوع وسیله نقلیه، مسافت بین مبدأ تا مراغه، تعداد مسیرهای رفت‌وبرگشت، بیمه کالا و سایر موارد این‌چنینی می‌شوند.

به‌علاوه، شهرستان مراغه در استان آذربایجان شرقی آب‌وهوای نسبتاً سردی دارد و اگر بخواهید در فصل زمستان کالایی را به این شهرستان ارسال کنید و جاده‌ها یخ‌بندان و برفی باشند، مطمئناً باید هزینه بیشتری برای ارسال کالا به این شهرستان پرداخت کنید. زیرا هم فاصله بین مبدأ تا مراغه طولانی‌تر طی می‌شود و هم باید از تجهیزاتی برای محافظت از خودرو و کالا در طول مسیر استفاده کرد که این موارد باعث افزایش هزینه‌های شما می‌شوند.

حمل بار به مراغه با ترابرنت

برای پیدا کردن خودروهای باری ذکر شده به‌منظور ارسال کالا به شهرستان مراغه، باید اپلیکیشن ترابرنت صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه و کدی که برایتان ارسال می‌شود، نوبت به آن می‌رسد که اعلام بار را انتخاب کنید.

حمل بار به مراغه با ترابرنت

اطلاعاتی که در این صفحه از شما خواسته می‌شوند را تکمیل نمایید و دکمه پایین صفحه را بزنید. سپس باید منتظر بمانید تا راننده‌ای که شرایط شما را مشاهده و تأیید کرده است، با شما تماس بگیرد.

سخن پایانی

فرایند حمل بار به مراغه با سامانه ترابرنت سریع انجام می‌شود. زیرا نیازی به مراجعه حضوری به هیچ مکانی ندارید و تنها کافی است بعد از پیدا کردن خودروی باری مناسب، کالای خود را بسته‌بندی کرده و درون کامیون قرار دهید. سپس کالا را صحیح‌وسالم در شهرستان مراغه تحویل بگیرید. اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان نیز وجود دارد که آنها می‌توانند بعد از احراز هویت، اعلام بارهای متعددی را بر اساس خودرو و منطقه جغرافیایی خود به دست بیاورند و کسب درآمد کنند.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.