آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار به هند با بهترین هزینه در کمترین زمان

ارسال بار به هند با بهترین هزینه در کمترین زمان

صاحبان کالا می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف، در سریع‌ترین زمان ممکن فرایند ارسال بار به هند را انجام دهند. اگر شما هم قصد دارید کالایی را به این کشور ارسال کنید، بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بدانید که برای تسریع روند ارسال کالای خود به این کشور، باید کدام یک از این روش‌ها را انتخاب کنید. در این مقاله از ترابرنت، به طور کامل درباره شرایط، مراحل و روش‌های حمل بار به هند صحبت خواهیم کرد و اطلاعات کاملی درباره هر یک از این روش‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انواع روش‌های حمل بار به هند

صاحبان کالا و تاجران می‌توانند با استفاده از روش‌های مختلف زمینی، هوایی و یا دریایی کالای موردنظر خود را به کشور هند ارسال کنند. طبیعتاً هر کسی برای ارسال کالای خود به هند و یا هر کشور دیگر، به دو عامل مهم توجه می‌کند که یکی از آن‌ها هزینه و دیگری مدت‌زمان رسیدن کالا به مقصد است.

انواع روش‌های حمل بار به هند

در ادامه، هر یک از روش‌های ارسال بار به هند را نام می‌بریم و توضیح خواهیم داد که کدام یک از آن‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر و کدام یک سریع‌تر هستند.

✔ ارسال بار هوایی به هند

اگر عجله خیلی زیادی دارید و می‌خواهید کالای شما در سریع‌ترین زمان ممکن به هند برسد، احتمالاً روش هوایی می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد. در این روش، کالای شما درون هواپیماهای باری و یا به‌صورت مسافرتی بارگیری شده و با استفاده از هواپیماهای خاصی از فرودگاه امام خمینی، به کشور هند ارسال می‌شوند.

اگرچه این روش سرعت بالایی دارد، اما باید یک‌بار کالا را از مبدأ تا فرودگاه امام و بار دیگر از فرودگاه شهر موردنظر در کشور هند تا آدرس مقصد با کامیون جابه‌جا کنید. این موضوع علاوه بر این که می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن روند ارسال کالا شود، هزینه‌های شما را نیز افزایش می‌دهد. همچنین ممکن است جابه‌جایی زیاد کالا باعث به خطر افتادن امنیت آن شود. به جز این موارد، روش هوایی هزینه خیلی زیادی هم دارد که شاید برای ارسال برخی از کالاها چندان به‌صرفه نباشد.

✔ ارسال بار دریایی به هند

یکی از روش‌های ارزان‌قیمت برای ارسال بار به هند که می‌توانید از آن استفاده کنید، ارسال بار از طریق روش دریایی است. برای استفاده از این روش مانند نمونه قبلی، شما باید کالای خود را با استفاده از کامیون‌های مخصوص، از مبدأ به بندرعباس ارسال کنید و بعدازاین‌که به بندر موردنظر در کشور هند رسید، کامیون دیگری را به بندر ببرید و بعد از جابه‌جایی کالا، آن را به مقصد ارسال کنید.

ارسال بار دریایی به هند

علاوه بر این موارد، روش دریایی در بازه زمانی بسیار طولانی‌تری کالای شما را به مقصد می‌رساند و در مواقعی‌که عجله دارید، اصلاً گزینه مناسبی نیست. اما اگر عجله خیلی زیادی برای ارسال کالای خود ندارید، این روش یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌آید.

✔ حمل بار زمینی به هند

در نهایت، بهترین و راحت‌ترین روشی که شما می‌توانید از طریق آن کالای خود را به کشور هند ارسال کنید، روش زمینی است. مهم‌ترین مزیت روش زمینی این است که کالای شما به‌صورت درب‌به‌درب جابه‌جا می‌شود و اصلاً نیازی نیست که نگران جابه‌جایی کالا درون کامیون و ترانزیت‌های مختلف باشید.

علاوه بر این، یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده خیلی از افراد از طریق این روش کالای خود را به هند ارسال کنند، هزینه بسیار مناسب آن است. روش زمینی علاوه بر رساندن کالای شما به مقصد در بازه زمانی تعیین شده و مشخص، هزینه مناسب و امنیت بالایی هم دارد.

انواع روش‌های زمینی برای ارسال بار به هند

اگر تصمیم گرفتید برای حمل بار به هند از روش زمینی استفاده کنید، بهتر است انواع آن را بشناسید تا بدانید که کدام یک از آن‌ها برای ارسال کالای شما مناسب‌تر هستند.

انواع روش‌های زمینی برای ارسال بار به هند

به‌طورکلی، روش زمینی شامل دو نوع گروپاژ و دربستی می‌شود که در ادامه، هر یک را به‌صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

  • روش گروپاژ یا اشتراکی: در این روش کالای شما به همراه محموله‌های سایر افراد به‌صورت اشتراکی درون ترانزیت قرار می‌گیرد. برای این‌که قسمت هر فرد به‌صورت مجزا مشخص باشد، از جداکننده‌های مخصوصی در ترانزیت استفاده می‌شود. این روش برای زمانی مناسب است که شما قصد حمل خرده بار به هند را داشته باشید.
  • روش دربستی یا مستقیم: روش دربستی به این صورت است که شما تمام حجم ترانزیت را کرایه می‌کنید و تمام کالای شما به‌صورت کامل درون ترانزیت قرار می‌گیرد. این روش خیلی مناسب‌تر است و کالای شما در طول مسیر بدون هیچ مشکلی به مقصد خواهد رسید. البته باز هم باید حتماً کالای خود را بیمه کنید.

مراحل ارسال بار به هند

در قسمت‌های قبل با برخی از مهم‌ترین روش‌ها برای ارسال بار به هند آشنا شدید. اکنون نوبت آن رسیده که بدانید چطور باید کالای خود را به این کشور ارسال کنید. در ادامه، به ترتیب مراحل ارسال کالا به هند را به‌صورت مختصر معرفی می‌کنیم:

  1. انتخاب روش ارسال و بسته‌بندی کالا
  2. انجام تشریفات گمرکی و ارائه مدارک موردنیاز (مدارک لازم برای ارسال کالا به هند بسته به روش انتخابی شما می‌تواند متفاوت باشد)
  3. دریافت بارنامه
  4. ترخیص کالا از گمرک هند و تحویل آن

ارسال بار به هند با ترابرنت

اگر شما هم می‌خواهید کالایی را به هند ارسال کنید، بهتر است حتماً از مشاوران و کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. کارشناسان ما در ترابرنت با سال‌ها تجربه در زمینه حمل بارهای بین‌المللی، به شما کمک می‌کنند تا بهترین روش را برای ارسال کالای خود به هند انتخاب کنید.

ارسال بار به هند با ترابرنت

برای مثال، جهت استفاده از روش زمینی، ترابرنت به شما ترانزیت‌های موردنیاز را ارائه می‌دهد تا بتوانید از این طریق، کالای خود را به هند ارسال کنید. اگر هم بخواهید از طریق روش‌های هوایی یا دریایی محموله را به هند بفرستید، باز هم ترابرنت کامیون‌های موردنیاز برای ارسال محموله به بندر یا فرودگاه ایران و یا ارسال کالا از بندر یا فرودگاه به مقصد در هند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

در این مطلب به طور کامل روش‌های ارسال بار به هند را آموختید و متوجه شدید که کدام روش گزینه مناسب‌تری برای ارسال کالای موردنظر شماست. برای این‌که فرایند حمل کالای شما بدون هیچ مشکلی طی شود، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از تجربیات افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرید.

به این منظور، فقط کافی است که با کارشناسان ما در ترابرنت در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند. اگر هر سؤال دیگری درباره فرایند حمل بار به هند دارید، می‌توانید در قسمت نظرات بپرسید تا متخصصان ترابرنت به شما پاسخ دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.