آنچه در این مقاله می‌خوانید

سریع‌ترین روش برای حمل بار به جهرم

سریع‌ترین روش برای حمل بار به جهرم

جهرم یکی از شهرستان‌های استان فارس به شمار می‌آید که به‌عنوان پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر در نیمه جنوبی این استان شناخته می‌شود. هم‌چنین از نظر مساحت هم جهرم دومین شهر وسیع استان فارس شناخته می‌شود. این شهرستان از شرق به لارستان، از شمال به شیراز و فسا و از غرب به قیروکازین منتهی می‌شود. اگر شما هم قصد حمل بار به جهرم را دارید، بهتر است از باربری‌های قابل‌اعتماد برای حمل کالای خود استفاده کنید تا در طول مسیر مشکلی برای آن پیش نیاید.

حمل بار به جهرم با ترابرنت

اگر شما هم می‌خواهید هر نوع کالایی را از هر شهری در ایران به جهرم ارسال کنید، باید اول‌ازهمه به نوع خودروی باری و سپس فاکتورهای دیگر توجه کنید. برای پیدا کردن یک خودروی باری مناسب، شما می‌توانید از طریق ترابرنت اقدام کنید.

ترابرنت اپلیکیشنی برای صاحبان کالا در نظر گرفته است که آن‌ها می‌توانند بعد از نصب این اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا روی گوشی خود و وارد کردن شماره تلفن همراه، به‌راحتی از خدمات آن بهره‌مند شوند. به‌عنوان‌مثال، یکی از مهم‌ترین خدمات ترابرنت این است که صاحبان کالا را به‌صورت مستقیم به رانندگان موردنظرشان وصل می‌کند.

حمل بار به جهرم با ترابرنت

برای پیدا کردن خودروی باری و راننده، باید روی گزینه اعلام بار در اول صفحه ضربه بزنید و اطلاعات خواسته شده درباره مبدأ، مقصد، کالا و نوع بارگیر را وارد نمایید و در نهایت، گزینه پایین صفحه را بزنید. بعد از انجام این کار، اعلام بار شما برای رانندگانی که در اپلیکیشن مخصوص رانندگان ثبت‌نام کرده‌اند، نمایش داده می‌شود و راننده‌ای که بهترین شرایط را داشته باشد، با شما تماس می‌گیرد.

اما به‌طورکلی، بیشتر تریلی‌ها می‌توانند کالاهایی با وزن بین ۱۵ تا ۲۲ تن را به‌راحتی تحمل کنند. البته ظرفیت تریلی کفی به ۴۰ تن می‌رسد و شما با استفاده از این خودروی باری بسیار سنگین، می‌توانید ماشین‌آلات حجیم و سنگین‌وزن را به‌راحتی به جهرم ارسال کنید.

کرایه حمل بار به جهرم چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌های صاحبان کالا برای حمل بار به شهرهای دیگر، کرایه حمل کالاست. بااین‌حال، باید بدانید که نرخ کرایه برای ارسال کالا به شهر موردنظر شما و مخصوصاً جهرم، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد.

کرایه حمل بار به جهرم چقدر است؟

ازاین‌رو، شرکت‌های باربری با در نظر گرفتن موارد زیر، هزینه موردنیاز برای ارسال کالا به جهرم و یا هر شهر دیگر را برای شما تعیین می‌کنند.

  • مسافت بین مبدأ تا جهرم
  • تعداد مسیرهای رفت‌وبرگشت
  • نوع وسیله نقلیه
  • شرایط آب‌وهوایی
  • وزن کالا
  • نوع و میزان ارزش کالا
  • نوسانات بازار
  • هزینه سوخت

استعلام کرایه حمل بار به جهرم

 صاحبان کالا می‌توانند با استفاده از سامانه ترابرنت، به‌صورت آنلاین استعلام کرایه تقریبی برای حمل بار به جهرم را به دست بیاورند. به این منظور، باید وارد وب‌سایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب نمایند. در قدم بعدی، اطلاعات خواسته شده درباره مبدأ و مقصد را وارد کنند و دکمه رنگی پایین صفحه را بزنند تا هزینه تقریبی برای ارسال کالا به جهرم برای آن‌ها نمایش داده شود.

حمل انواع بار به جهرم

ممکن است بسته به شرایط مختلف، کالاهای متفاوتی از سراسر کشور به جهرم ارسال شوند. به‌عنوان‌مثال، این احتمال وجود دارد که برخی از افراد بخواهند به این شهر اسباب‌کشی کنند که در این شرایط، به دنبال یک خودروی باری مناسب برای حمل لوازم منزل خود هستند.

از سوی دیگر، جهرم یکی از مهم‌ترین شهرهای استان فارس است که در آن محصولات کشاورزی متعددی مانند خرما و مرکبات تولید می‌شوند. به همین دلیل هم ممکن است از شهر جهرم بارهای مختلفی به شهرهای دیگر استان فارس و یا حتی استان‌های دیگر ارسال شود.

بسته به نوع کالا، باید از خودروهای باری مخصوصی برای ارسال آن‌ها به جهرم استفاده شود. به‌عنوان‌مثال، اگر شما می‌خواهید محصولات لبنی و موادغذایی فاسدشدنی را به این شهر بفرستید، باید حتماً از کامیون‌های یخچال‌دار استفاده کنید. این در حالی است که برای حمل مصالح ساختمانی، کامیون‌های روباز و یا کمپرسی گزینه مناسبی هستند.

خودروهای مناسب برای حمل بار به جهرم

صاحبان کالا می‌توانند بسته به شرایط کالای خود، از خودروهای باری مختلفی برای ارسال آن به جهرم استفاده کنند. در ادامه، رایج‌ترین خودروهای باری که می‌توانید با استفاده از آن‌ها محموله خود را از هر شهری در ایران به جهرم ارسال کنید را نام می‌بریم.

خودروهای مناسب برای حمل بار به جهرم

بعد از انتخاب خودرو، به این نکته توجه داشته باشید که راننده موردنظر شما تجربه کافی داشته باشد تا بتواند کالا را بدون هیچ مشکلی به جهرم ارسال کند.

✔ تریلی برای ارسال بار به جهرم

تریلی‌ها یکی از سنگین‌ترین خودروهای باری به شمار می‌آیند که ظرفیت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل هم از آن‌ها برای کالاهای خیلی سنگین استفاده می‌شود. این خودروهای باری در نمونه‌های مختلفی مانند تریلی‌های کفی، بغل‌دار و یا چادری موجود هستند که هر یک از آن‌ها گنجایش و ظرفیت مختلفی دارند.

✔ ارسال بار به جهرم با کامیون جفت

کامیون جفت با طول نهایتاً ۷ و عرض نهایتاً ۲.۴۵ متر، توانایی تحمل کالاهایی با وزن ۱۵ تن را دارد. غالباً از این خودروی باری برای حمل مصالح ساختمانی سنگین و یا محصولات کشاورزی از شهرهای اطراف به جهرم و یا حتی از جهرم به شهرهای دیگر استفاده می‌شود.

ارسال بار به جهرم با کامیون جفت

✔ حمل بار به جهرم با کامیون تک

کامیون‌های تک‌محور نسبت به کامیون‌های جفت ظرفیت کمتری دارند و این مسئله باعث شده که آن‌ها برای کالاهای کم‌وزن‌تر مناسب باشند. طول و عرض کامیون تک به ترتیب ۵.۸ و ۲.۲۵ متر است و صاحبان کالا می‌توانند محموله‌هایی تا وزن ۱۰ تن را به‌راحتی در این کامیون قرار دهند. بسته به شرایط کالا، شما می‌توانید این کامیون و نمونه‌های دیگر را به‌صورت مسقف، یخچال‌دار و یا حتی کمپرسی پیدا کنید.

✔ خاور برای حمل بار به جهرم

 همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز به‌اختصار گفتیم، شاید برخی از افراد بخواهند لوازم منزل خود را به شهر جهرم ببرند. در این شرایط، خاور می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد. زیرا خاور ظرفیت نسبتاً بالایی دارد و شما با بسته‌بندی درست، می‌توانید تمام لوازم منزل خود را درون آن جای دهید.

✔ نیسان

نیسان‌ها یکی از رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل خرده بار در نظر گرفته می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توان محموله‌هایی با وزن نهایتاً دو تن را به جهرم ارسال کرد. بیشتر مواقع زمانی از نیسان‌ها استفاده می‌شود که شما بخواهید کالایی را از شهرهای اطراف به جهرم ارسال کنید و مسافت شما خیلی زیاد نباشد.

✔ وانت

در نهایت، کوچک‌ترین خودروی باری برای حمل خرده بار، وانت است که نمونه‌های مختلفی دارد. بعضی از رایج‌ترین نمونه‌های وانت موجود در ایران، وانت پیکان، پراید وانت و وانت آریسان هستند. ظرفیت تحمل وانت‌ها بسته به نوعشان می‌تواند متفاوت باشد. بااین‌حال، ظرفیت بیشتر آن‌ها بین ۷۰۰ کیلو تا یک تن است.

حمل بار از تهران به جهرم

روزانه کالاهای متعددی از شهر تهران به شهرستان‌های دیگر ارسال می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، شهرستان جهرم است. رانندگان می‌توانند از طریق سه مسیر مختلف، کالاهای موردنظر خود را از تهران به جهرم ارسال کنند. مسیر اول برای ارسال کالا از تهران به جهرم، از مسیر قم – کاشان است که تقریباً ۱۰۳۶ کیلومتر است و برای رساندن کالا به این شهر، به بیشتر از ۱۲ ساعت زمان نیاز است.

حمل بار از تهران به جهرم

مسیر دوم از سمت جاده ساوه بوده که با مسافت ۱۰۴۴ کیلومتر، دورتر از مسیر قبل بوده و بعد از گذشت ۱۳ ساعت کالای شما را به جهرم می‌رساند. در نهایت، طولانی‌ترین و آخرین مسیر هم از سمت اصفهان و یزد با مسافت ۱۱۸۹ کیلومتر است که به مدت ۱۴ ساعت به طول می‌انجامد. ازاین‌رو، اولین مسیر از همه آن‌ها مناسب‌تر است و شما می‌توانید از طریق آن کالاهای مختلفی را از تهران به جهرم ارسال کنید.

سخن پایانی

در این مطلب متوجه شدید که چطور باید بهترین خودروی باری برای حمل بار به جهرم و یا هر شهر دیگر را پیدا کنید. همان‌طور که گفتیم، فاصله تهران تا جهرم نسبتاً زیاد است و اگر قصد دارید کالایی را به این شهرستان ارسال کنید، بهتر است حتماً از خودروی باری مناسبی کمک بگیرید که همه تجهیزات کافی را دارد. به‌منظور پیدا کردن یک خودروی باری مناسب، ترابرنت به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای با راننده در ارتباط باشید. این امر باعث می‌شود که روند پیگیری کالا برای شما خیلی راحت‌تر باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.