آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به شاهرود از تمام نقاط ایران | باربری سریع به شاهرود

حمل بار به شاهرود از تمام نقاط ایران باربری سریع به شاهرود

حمل بار به شاهرود با استفاده از خودروهای باری مختلفی امکان‌پذیر است و صاحبان کالا می‌توانند بر اساس شرایط محموله خود، یکی از این خودروهای باری را انتخاب کنند. شاهرود یکی از شهرستان‌های سمنان بوده که از شرق به استان خراسان رضوی، از جنوب به استان‌های اصفهان و یزد، از غرب به شهرستان دامغان و از شمال به استان گلستان منتهی شده است. ازاین‌رو، صاحبان کالا باید بسته به مبدأ خود، از طریق یکی از این مسیرها کالای خود را به شهرستان شاهرود ارسال کنند.

روزانه کالاهای مختلفی از شهرهای ایران به شهرستان شاهرود ارسال می‌شوند و بسته به نوع کالا، هر یک از آن‌ها ممکن است بسته‌بندی‌های مختلفی داشته باشند. در این مقاله از ترابرنت، ما قصد داریم به طور کامل درباره ارسال بار به شاهرود صحبت کنیم. پس اگر شما هم می‌خواهید کالایی را به این شهرستان ارسال کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این‌باره به دست بیاورید.

 حمل بار از تهران به شاهرود

فاصله بین تهران تا شاهرود تنها ۴۰۷ کیلومتر است که بسته به نوع خودروی باری، ممکن است این مسیر در بازه‌های زمانی مختلفی طی شود. این مسافت از طریق دو مسیر طی می‌شود و رانندگان بعد از در نظر گرفتن شرایط کامل آب‌وهوایی، وضعیت خودرو و هر یک از این مسیرها، یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

یکی از مسیرهای حمل بار از تهران به شاهرود ، از بزرگراه آزادگان آغاز می‌شود و بعد از گذشتن به بزرگراه امام رضا یا جاده ۴۴، به شاهرود می‌رسد. این مسیر فوق‌العاده راحت بوده و هیچ‌گونه پیچیدگی زیادی ندارد و به همین دلیل هم بسیاری از رانندگان خودروهای باری، آن را انتخاب می‌کنند.

حمل بار از تهران به شاهرود

مسیر دیگری که از طریق آن می‌توانید از تهران به شاهرود برسید، از مسیر دماوند، فیروزکوه و سمنان است. برای رسیدن به شاهرود از طریق این مسیر، باید از آزادراه تهران پردیس، بزرگراه بومهن و جاده فیروزکوه عبور کنید.

وسایل نقلیه مناسب برای حمل بار به شاهرود

وسایل نقلیه متعددی برای حمل بار به شاهرود مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این قسمت، هر یک از این وسایل نقلیه را به‌صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

وسایل نقلیه مناسب برای حمل بار به شاهرود
  • وانت و نیسان: نیسان و وانت جزء خودروهای باری کوچک شناخته می‌شوند که ظرفیت آن‌ها بین ۱ تا ۲ تن است.
  • خاور: با استفاده از خاورهای مسقف، شما می‌توانید انواع لوازم منزل را بدون هیچ‌گونه مشکلی به شهر شاهرود ارسال کنید. علاوه بر خاورهای مسقف، نمونه‌های روباز و بغل بازشو نیز وجود دارند که بسته به شرایط کالا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • کامیون تک: کامیون‌های تک با طول ۵.۸ متر و عرض بین ۲.۲ تا ۲.۲۵ و ارتفاع ۱.۱ تا ۱.۲ متر، دارای ظرفیت ۱۰ تن هستند و برای ارسال انواع بارها مورداستفاده قرار می‌گیرند.
  • کامیون جفت: ظرفیت کامیون جفت به ۱۵ تن می‌رسد و می‌توان از آن برای حمل بارهای متفاوتی مانند محصولات کشاورزی استفاده کرد. طول این کامیون‌ها بین ۶.۳۸ تا ۷ متر متغیر است و عرض آن می‌تواند بین ۲.۳۵ تا ۲.۴۵ باشد. ارتفاع آن از کف تا لب بین ۱.۲ تا ۱.۳ متر اندازه‌گیری شده است.
  • تریلی: در نهایت، آخرین و سنگین‌ترین خودروی باری که با استفاده از آن می‌توان محموله‌هایی با وزن بین ۱۵ تا ۲۲ تن را جابه‌جا کرد، تریلی است. تریلی‌ها در نمونه‌های مختلف کفی، بغل‌دار، چادری و نمونه‌های دیگر وجود دارند که بسته به شرایط کالا می‌توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند.

حمل خرده بار به شاهرود

بر اساس مواردی که پیش‌ازاین گفتیم، به‌احتمال زیاد می‌دانید که برای حمل خرده بار به شاهرود و یا هر شهر دیگر، بهترین خودروی باری وانت یا نیسان است. به همین دلیل اگر شما هم می‌خواهید خرده باری را به این شهرستان ارسال کنید، می‌توانید وانت یا نیسان پیدا کرده و کالای خود را درون آن قرار دهید. بسته به نوع کالا، می‌توانید این ماشین‌های باری را به‌صورت مسقف، روباز و یا یخچال‌دار انتخاب کنید.

تعرفه حمل بار به شاهرود

شرکت‌های باربری بعد از در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف درباره کالا، تعرفه موردنیاز برای ارسال آن به شاهرود را اعلام می‌کنند. این هزینه بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. در این قسمت، برخی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر مقدار هزینه حمل بار به شاهرود را نام می‌بریم.

تعرفه حمل بار به شاهرود
  • نوع کالا: برخی کالاها ارزشمند هستند و به تجهیزات خاصی برای ارسال نیاز دارند که در این شرایط، صاحبان کالا باید هزینه بیشتری برای حمل آن‌ها بپردازند.
  • وزن محموله: برای ارسال کالاهایی که وزن بیشتری دارند، باید هزینه بالاتری پرداخت کنید.
  • نوع ماشین باری: در قسمت‌های قبل با برخی از رایج‌ترین خودروهای باری برای ارسال کالا آشنا شدید. اکنون باید بدانید که هرچه خودروی باری انتخابی شما بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشد، باید هزینه بیشتری هم برای ارسال کالا بپردازید. زیرا این خودروها اصطکاک و مصرف سوخت بیشتری دارند.
  • مسافت بین مبدأ تا شاهرود: طبیعتاً هرچه فاصله بین مبدأ تا شاهرود بیشتر باشد، هزینه ارسال کالا به این شهرستان هم افزایش پیدا می‌کند. زیرا افزایش مسافت، باعث افزایش مصرف سوخت و مدت زمان رسیدن کالا به مقصد می‌شود.
  • شرایط آب‌وهوایی: کرایه حمل بار به شاهرود زمانی که هوا آفتابی است تا زمانی که هوا یخ‌بندان و برفی است، کاملاً متفاوت محاسبه می‌شود. زیرا شرایط آب‌وهوایی نامناسب باعث می‌شود که جاده‌ها لغزنده باشد و احتمال خطر خیلی بیشتر شود. ازاین‌رو، رانندگان باید هم از تجهیزات مناسب استفاده کنند و هم با سرعت کمتری رانندگی کنند.
  • نوسانات بازار: در نهایت، شرایط مختلف بازار و تورم نیز می‌تواند باعث تغییر نرخ کرایه حمل بار به شهرستان شاهرود باشد.

استعلام قیمت حمل بار به شاهرود

صاحبان کالا نمی‌توانند بر اساس فاکتورهایی که پیش‌ازاین گفتیم، کرایه ارسال بار به شاهرود را محاسبه کنند. بااین‌حال، بهتر است قبل از اقدام برای ارسال کالا، کرایه تقریبی که باید برای ارسال کالا به این شهرستان پرداخت کنید را بدانید.

به این منظور، می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و از بخش استعلام کرایه حمل بار، قیمت را دریافت کنید. بعد از انتخاب این گزینه، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن اطلاعات مبدأ و مقصد را وارد نمایید. البته توجه داشته باشید که این هزینه کاملاً تقریبی است و برای این که تعرفه دقیق حمل کالا را بدانید، بهتر است با کارشناسان ترابرنت تماس بگیرید.

حمل بار به شاهرود با ترابرنت

شما می‌توانید انواع کالاهای مختلف را با استفاده از سامانه ترابرنت، به شهرستان شاهرود ارسال کنید. ترابرنت برای ساده‌تر کردن شرایط ارسال کالا به این شهرستان و یا سایر شهرهای ایران، تمام واسطه‌ها را حذف کرده و به‌صورت مستقیم، راننده را به صاحب کالا متصل می‌کند. در این سامانه شما می‌توانید به‌صورت آنلاین، خودروی باری موردنظر خود را پیدا کرده و با راننده در ارتباط باشید.

حمل بار به شاهرود با ترابرنت

به این صورت که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کرده و بعد از وارد کردن شماره‌تلفن همراه و کد ارسالی، گزینه اعلام بار را انتخاب کنید. در این صفحه، کادرهای متعددی به نمایش در می‌آیند که باید همه آن‌ها را بر اساس شرایط کالای خود تکمیل نمایید. در آخر گزینه رنگی پایین با مضمون «اعلام بار کنید» را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره خودروهای باری و نحوه پیدا کردن این ماشین‌ها برای حمل بار به شاهرود به دست آوردید. همان‌طور که گفتیم، کرایه ارسال کالا به شاهرود بر اساس فاکتورهای مختلفی از طرف شرکت‌های باربری اعلام می‌شود.

بااین‌حال، شما می‌توانید از طریق وب‌سایت ترابرنت، نرخ تقریبی ارسال کالای خود را به دست بیاورید. ترابرنت اپلیکیشنی را هم برای رانندگان در نظر گرفته است که می‌توانند بعد از احراز هویت، اعلام بارهای موجود در منطقه جغرافیایی نزدیک به خود را پیدا کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.