آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به بلژیک با قیمت منصفانه

حمل بار به بلژیک با قیمت منصفانه

بلژیک یکی از کشورهای اروپایی به شمار می‌رود که از شرق با کشور آلمان، از شمال با هلند، از شمال غربی با دریای شمال، از جنوب با کشور فرانسه و از جنوب شرق نیز با لوکزامبورگ هم مرز است. این کشور از نظر اقتصادی و جغرافیایی شرایط بسیار خوبی دارد و به همین دلیل هم روزانه کالاهای متنوعی از کشورهای مختلف به آن‌جا ارسال می‌شوند. ازاین‌رو، شما نیز می‌توانید برای حمل بار به بلژیک اقدام کنید و کالاهای موردنظر خود را با رعایت قوانین، به این کشور ارسال نمایید.

 پایتخت کشور بلژیک، شهر زیبای بروکسل است که در واقع پرجمعیت‌ترین شهر این کشور نیز شناخته می‌شود. در این مقاله از ترابرنت، ما قصد داریم به طور کامل درباره نحوه ارسال بار به بلژیک صحبت کنیم. پس اگر شما هم می‌خواهید هر نوع کالایی را از هر شهری در ایران به بلژیک بفرستید، به‌هیچ‌عنوان خواندن این مقاله را تا پایان از دست ندهید.

ارسال انواع بار به بلژیک

ممکن است افراد بخواهند براساس شرایط شغلی خود و حتی دلایل شخصی، کالاهای مختلفی را از ایران به بلژیک ارسال کنند. برای مثال، بیشترین کالاهایی که از ایران به بلژیک ارسال می‌شوند، محصولات تجاری هستند. علاوه‌براین، ممکن است برخی از افراد کالاها و محصولات کشاورزی را نیز به این کشور بفرستند.

ارسال انواع بار به بلژیک

حمل لوازم منزل به بلژیک

گاهی مواقع برخی از افراد که قصد مهاجرت به کشور بلژیک را دارند، فکر می‌کنند باید تمام لوازم منزل خود را در ایران فروخته و در کشور بلژیک خریداری نمایند. این در حالی است که به‌خاطر پایین بودن ارزش ریال، امکان خرید همه لوازم منزل با همان کیفیت در کشور بلژیک وجود ندارد و شما باید هزینه خیلی بیشتری برای خرید لوازم منزل کنار بگذارید.

در این شرایط بجای فروش اسباب و اثاثیه منزل در ایران و خرید مجدد آنها در بلژیک، تمام لوازم منزل خود را بسته‌بندی کرده و به این کشور ارسال کنید. به‌این‌ترتیب، فقط کافی است که هزینه بسته‌بندی و ارسال لوازم منزل خود به بلژیک را بپردازید و هزینه شما تا حد خیلی زیادی برای خرید مجدد این محصولات پایین می‌آید. اما باید این کالاها را از چه روشی به بلژیک ارسال کنیم؟

روش ارسال بار به بلژیک

صاحبان کالا می‌توانند بر اساس شرایط بار، وضعیت آب‌وهوایی و میزان بودجه خود، محموله را با استفاده از روش‌های زمینی، هوایی و یا دریایی به کشور بلژیک ارسال کنند. در ادامه، هر یک از این روش‌ها را معرفی می‌کنیم و خواهیم گفت که این شیوه‌ها چه مزایا و معایبی دارند.

1. ارسال بار به بلژیک با استفاده از روش زمینی

پرکاربردترین و بهترین روشی که با استفاده از آن می‌توانید کالای موردنظر خود را به بلژیک ارسال کنید، روش زمینی است. در این روش کالای شما درون ترانزیت‌های چادری یا مسقف قرار گرفته و به‌صورت درب‌به‌درب از منزل شما بارگیری شده و به شهر مقصد در بلژیک می‌رسد.

ارسال بار به بلژیک با استفاده از روش زمینی

این روش از نظر اقتصادی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید هر نوع کالایی را که بخواهید، از طریق آن به بلژیک ارسال کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید مواد غذایی را از روش زمینی به بلژیک بفرستید، بهتر است حتماً از ترانزیت‌های یخچال‌دار استفاده کنید. مدت زمان رسیدن کالا به کشور بلژیک در روش زمینی بین ۲۰ تا ۳۰ روز متغیر است.

2. حمل بار به بلژیک با روش دریایی

روش دریایی محموله شما را در بازه زمانی خیلی طولانی‌تری به این کشور می‌رساند. علاوه‌براین، شما باید یک‌بار کالای خود را از آدرس مبدأ تا بندر در ایران و بار دیگر از بندر موردنظر در بلژیک تا مقصد ارسال کنید. این فرایند با استفاده از کامیون‌های مخصوص انجام می‌شود و باید هزینه مجزایی برای آن بپردازید. به همین دلیل شاید از نظر اقتصادی و حتی زمانی چندان به‌صرفه نباشد.

3. روش هوایی برای ارسال بار به بلژیک

اگرچه در این روش کالای شما در بازه زمانی فوق‌العاده کوتاهی از ایران به بلژیک می‌رسد، اما باید هزینه بسیار زیادی برای آن بپردازید. به همین دلیل شاید از نظر اقتصادی برای بسیاری از کالاها چندان به‌صرفه نباشد.

روش هوایی برای ارسال بار به بلژیک

در این روش نیز مانند شیوه دریایی، شما باید یک‌بار محموله خود را با استفاده از کامیون‌های مخصوص از آدرس مبدأ به فرودگاه امام خمینی و بار دیگر از فرودگاه بلژیک تا آدرس مقصد ارسال کنید. این امر علاوه بر طولانی‌تر کردن روند ارسال کالا، موجب افزایش هزینه‌های شما نیز می‌شود.

حمل بار به بروکسل

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز به‌اختصار گفتیم، بروکسل یکی از مهم‌ترین شهرهای بلژیک شناخته می‌شود که پایتخت این کشور هم است. علاوه‌براین، در بروکسل تعداد زیادی از نهادهای اتحادیه اروپا نیز برگزار می‌شوند. ازاین‌رو، بروکسل از نظر تجاری و اقتصادی اهمیت زیادی در بلژیک دارد و به همین دلیل تاجران و بازرگانان می‌توانند با ارسال کالا به این شهر زیبا، سود قابل‌توجهی به دست بیاورند.

آنها می‌توانند انواع کالاهای تجاری، صنعتی، شخصی و اداری را با استفاده از روش‌هایی که پیش‌ازاین گفتیم، از شهر موردنظر خود در ایران به بروکسل ارسال کنند. البته بهتر است قبل از اقدام برای ارسال کالا، با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایند.

کرایه حمل بار به بلژیک چقدر است؟

میزان هزینه‌ای که باید برای حمل بار به بلژیک بپردازید، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. برای مثال، هرچه مسافت بین شهر مبدأ در ایران و شهر مقصد در بلژیک طولانی‌تر شود، باید هزینه بیشتری بپردازید. علاوه بر این، روش ارسال کالا نیز می‌تواند موجب تفاوت در این هزینه شود. از دیگر فاکتورهای مؤثر بر تعیین کرایه حمل بار به بلژیک می‌توان به مواردی مانند میزان ارزش کالا، نوع بار، شرایط آب‌وهوایی، هزینه گمرک و بیمه کالا اشاره کرد.

کرایه حمل بار به بلژیک چقدر است؟

حمل بار به بلژیک با ترابرنت

اگر شما هم قصد ارسال کالا به بلژیک را دارید، بهتر است با کمک افراد متخصص این کار را انجام دهید تا این فرایند در بازه زمانی کوتاه و با کمترین چالش طی شود. به این منظور، سامانه ترابرنت به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از روش زمینی، ترانزیت موردنظر خود را پیدا کنید. در سامانه ترابرنت، ترانزیت‌های مجهز با راننده‌های بسیار حرفه‌ای وجود دارند و می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، با یکی از آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

نکته جالب‌توجه درباره سامانه ترابرنت این است که حتی اگر بخواهید با استفاده از روش‌های دریایی و یا هوایی کالای خود را به بلژیک بفرستید، می‌توانید به کمک خودروهای موجود در این سامانه، بار خود را از بین مبدأ و مقصد تا بندر یا فرودگاه جابه‌جا کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله متوجه شدید، فرایند حمل بار به بلژیک نسبتاً پیچیده است و به همین دلیل باید حتماً به کمک افراد حرفه‌ای و باتجربه در این زمینه انجام شود؛ زیرا اگر بدون داشتن اطلاعات کافی برای ارسال بار به بلژیک اقدام کنید، ممکن است کالای شما در طول مسیر آسیب ببیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از سامانه ترابرنت کمک بگیرید و خودروی موردنیاز خود برای ارسال بار به این کشور را انتخاب نمایید. اگر هر سؤال دیگری درباره حمل بار به بلژیک دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.