آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری بیرجند | حمل بار بیرجند | جدول قیمت

رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بار بیرجند

اگر شما هم قصد حمل بار بیرجند و استفاده از خودروهای باری مناسبی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از سامانه ترابرنت استفاده کنید. در این سامانه خدمات قابل‌توجهی در اختیار شما قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند که بتوانید در باربری بیرجند نسبت به روش‌های سنتی و قدیمی، خیلی راحت‌تر اعلام بار کنید و خودروی مناسبی را بیابید.

در ادامه مطلب، به‌صورت کامل درباره نحوه استفاده از ترابرنت برای حمل بار به بیرجند و خدمات آن برای راحت‌تر شدن کار شما صحبت خواهیم کرد و توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید علاوه بر گرفتن استعلام قیمت، خودروی مناسبی در ترابرنت پیدا کنید.

حمل بار بیرجند با خدمات ترابرنت

اولین و مهم‌ترین خدماتی که در ترابرنت به راحت‌تر بودن کار شما شما منجر می‌شود، اعلام بار به‌صورت آنلاین است که شما را به مراجعه حضوری به هر مکانی بی‌نیاز می‌کند. همچنین شما به همین طریق آنلاین، می‌توانید هزینه تقریبی برای حمل بار بیرجند را نیز به دست بیاورید.

حمل بار بیرجند با خدمات ترابرنت

در ترابرنت خودروهای باری متعددی وجود دارند که می‌توانید آنها را به شکل بارگیرهای مختلف مانند مسقف، روباز، یخچال‌دار یا کمپرسی پیدا کنید. از دیگر خدمات موجود در ترابرنت که باعث راحت‌تر شدن کار شما در باربری بیرجند شده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • وجود انواع خودروهای باری، از نیسان گرفته تا تریلی 
  • دسترس‌پذیری راحت و سریع به‌صورت آنلاین 
  • قابل‌استفاده برای همه روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل 
  • امکان ارسال بار از سراسر نقاط ایران به همه نقاط بیرجند 

ثبت سفارش برای باربری بیرجند 

بدون شک یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید خودروی باری مورد نظر خود برای حمل بار به بیرجند را پیدا کنید، استفاده از ترابرنت است. بدین منظور لازم است در ابتدا اپلیکیشن ترابرنت صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کرده و به منظور ورود به برنامه، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

در قدم بعدی، گزینه «اعلام بار کنید» را انتخاب نمایید و در صفحه ظاهر شده، تمام اطلاعات مورد نیاز درباره مبدا، مقصد، نوع بارگیر و کالا را بنویسید. اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید که می‌خواهید راننده از آن آگاه شود، می‌توانید آن را در قسمت پایین صفحه یادداشت کنید. در نهایت، روی گزینه تایید و ارسال اعلام بار بزنید و منتظر بمانید تا راننده‌ای که شرایط مناسبی با مسیر شما دارد، تماس بگیرد.

هزینه حمل بار بیرجند

فاکتورهای مختلفی موجب تفاوت در کرایه ارسال بار به بیرجند می‌شوند. با توجه به این فاکتورها، کرایه تقریبی ارسال کالای شما تخمین زده می‌شود که این کار بیشتر توسط شرکت‌های حمل و نقل و باربری انجام می‌گیرد. در این قسمت، فاکتورهای موثر بر هزینه حمل بار بیرجند را مشاهده می‌کنید.

  • وزن و حجم کالا
  • شرایط آب و هوایی و جوی
  • فاصله بین شهر مبدا تا بیرجند
  • مدت زمان رسیدن کالا به مقصد
  • بیمه کالا
  • نوع خودروی باری استفاده شده
  • خدمات ارائه شده توسط شرکت باربری
  • تعداد سرویس‌های ارسال کالا به بیرجند

استعلام کرایه باربری بیرجند

برای این که بتوانید هزینه تقریبی ارسال بار به بیرجند را به دست بیاورید، سامانه ترابرنت به شما کمک می‌کند. به منظور دریافت این هزینه تقریبی، می‌توانید خیلی راحت به‌صورت آنلاین وارد وب‌سایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید.

استعلام کرایه ارسال بار به بیرجند

در این قسمت، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید در آن اطلاعات مبدا و مقصد و همچنین کالای خود را وارد نمایید. بعد از درج اطلاعات مورد نیاز ذکر شده درون کادرها، روی گزینه استعلام کرایه حمل بار کلیک کنید. در نهایت، می‌توانید هزینه تقریبی ارسال کالای خود به بیرجند و یا هر شهر دیگری را محاسبه نمایید.

در جدول زیر هزینه تقریبی مربوط به خرداد 1403 برای حمل بار تهران به بیرجند و سایر شهرها قرار داده شده است. شما می‌توانید برای پیدا کردن هزینه باربری بیرجند در سایر شهرها، از وبسایت ترابرنت استفاده کنید. 

حمل بار از سراسر نقاط ایران به بیرجند (با کامیون جفت روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به بیرجند15,000,000
حمل بار از مشهد به بیرجند8,400,000
حمل بار از بجنورد به بیرجند10,200,000
حمل بار از زاهدان به بیرجند8,400,000
حمل بار از اصفهان به بیرجند12,600,000
حمل بار از یزد به بیرجند10,800,000
حمل بار از اهواز به بیرجند18,600,000

خودروهای مناسب حمل بار بیرجند

خودروهای باری متنوعی وجود دارند که از طریق آنها، می‌توانید کالاهای مورد نظر خود را به بیرجند ارسال کنید. در این قسمت، اطلاعات کلی درباره هر یک از خودروهای باری قابل استفاده برای حمل بار به بیرجند را به صورت خلاصه نام می‌بریم.

خودروهای مناسب حمل بار  به بیرجند

شما می‌توانید با توجه به شرایط کالا و وضعیت آب و هوایی، یکی از این خودروها را برای بارگیری کالای خود انتخاب کنید.

1. وانت بار بیرجند

وانت بار بیرجند یکی از رایج‌ترین خودروها برای حمل خرده‌بار به این شهرستان شناخته می‌شود که در نمونه‌های مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرند. شما می‌توانید انواع وانت بار بیرجند مانند پراید وانت، پیکان وانت یا مزدا را انتخاب کرده و کالای موردنظر خود را درون آن قرار دهید و به بیرجند ارسال کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت بیشتر مقاله درخواست وانت بار را مطالعه کنید.

2. باربری نیسان بیرجند

شما می‌توانید با ترابرنت، خودروی مناسب باربری نیسان بیرجند را پیدا کرده و انواع بارها مانند مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی، مواد غذایی، لوازم منزل و سایر بارهای این‌چنینی با وزن نهایتاً 2 تن را به بیرجند بفرستید. شما می‌توانید مقاله درخواست نیسان را مطالعه کنید.

باربری نیسان بیرجند

3. خاور برای باربری بیرجند

خاور نیز مانند وانت‌ در انواع مختلفی در شرکت‌های حمل و نقل کالا وجود دارد و هر یک از آنها توانایی تحمل کالاهایی با وزن خاصی را دارند. به طور کلی، ظرفیت خاورها بین 3 تا 6 تن متغیر است. از رایج‌ترین نمونه‌های خاور در شرکت‌های حمل و نقل، خاورهای 608، 808، خاور 911 و خاور مبلی هستند. بیشتر خاورها دارای طول بیشتر از 4 متر و عرض 2 متر هستند و برای ارسال انواع محصولات و حتی لوازم منزل کارایی زیادی دارند.

4. حمل بار از بیرجند با کامیون تک

از دیگر خودروهای رایج برای حمل بار بیرجند که کاربرد زیادی دارد، می‌توان به کامیون تک اشاره کرد. کامیون‌های تک که با نام 10 تن نیز شناخته می‌شوند، می‌توانند کالاهایی تا همین وزن را تحمل کنند و طول آنها نزدیک به 6 متر است. بیشتر مواقع از خودروهای کامیون تک برای ارسال محصولات کشاورزی در حجم زیاد و مصالح ساختمانی استفاده می‌شود.

5. کامیون جفت برای حمل بار به بیرجند

ظرفیت کامیون جفت به 15 تن می‌رسد و طول آن تقریبا یک متر بیشتر از کامیون تک است. کامیون‌های جفت که با نام 10 چرخ هم شناخته می‌شوند، کاربرد بسیار زیادی برای ارسال انواع محصولات کشاورزی، مصالح ساختمانی، تجهیزات اداری و تجاری دارند؛ بنابراین، شما می‌توانید بر اساس شرایط کالای خود، از این خودروی باری برای ارسال بار به بیرجند استفاده کنید.

6. باربری بیرجند تریلی

سنگین‌ترین خودروهای باری برای حمل بار به بیرجند و یا شهرهای دیگر، تریلی‌ها هستند. تریلی‌ها دارای ظرفیت‌های متفاوتی اند و ظرفیت آنها بین 16 تا 25 تن متغیر است.

ارسال بار به بیرجند

این خودروهای باری انواع مختلفی دارند و گاهی اوقات به‌صورت لبه‌دار و گاهی به صورت ترانزیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته کامیون‌های ترانزیت برای بارهای بین‌المللی کاربرد دارند و از سایر نمونه‌های تریلی برای حمل بارهای بین شهری استفاده می‌شود.

اسباب کشی در بیرجند

شما می‌توانید برای اسباب کشی در بیرجند و حمل لوازم منزل به منزل جدید، از خودروهای موجود در ترابرنت استفاده کنید. به این منظور، باید بسته‌بندی لوازم را خودتان انجام دهید و بعد از این‌که همه وسایل منزل خود را بسته‌بندی کردید، از خودروی مناسبی برای حمل بار استفاده نمایید.

برای این‌که روند حمل بار به بیرجند راحت‌تر و امن‌تر انجام شود، پیشنهاد می‌کنیم که از لوازم مناسب بسته‌بندی مانند پلاستیک‌های حباب‌دار و کارتن‌های مقاوم استفاده نمایید. بهترین خودروهایی که برای اسباب‌ کشی کاربرد دارند، کامیون و خاور هستند.

 باربری خرده بار بیرجند

شما می‌توانید برای حمل بارهای سبک وزن و به عبارت دیگر، ارسال خرده بار به بیرجند از خودروهای باری سبک مانند نیسان یا وانت بار استفاده کنید. این خودروهای باری ظرفیت محدودی دارند و غالباً برای حمل بارهای سبک مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین این خودروها به‌خاطر داشتن استهلاک و مصرف سوخت کمتر، با هزینه پایین‌تری بار شما را به مقصد می‌رسانند.

باربری تهران به بیرجند

صاحبان کالا باید بر اساس وزن و حجم تقریبی بار خود، از خودروی مناسبی در باربری تهران به بیرجند استفاده کنند. به عنوان مثال، برای حمل بارهای سنگین غالباً از باربری بیرجند تریلی استفاده می‌شود. این در حالی است که شما می‌توانید از خودروهای سبک‌تر نیز استفاده نمایید.

باربری تهران به بیرجند

ازآنجاکه روزانه کالاهای خیلی زیادی از تهران به بیرجند ارسال می‌شوند، برای پیدا کردن خودرو حمل بار به بیرجند هم لازم نیست که وقت خیلی زیادی بگذارید و به احتمال خیلی زیاد در بازه زمانی کوتاه‌تری خودروی مناسبی برای شما پیدا می‌شود. برای آشنایی به صفحه حمل بار تهران مراجعه کنید.

باربری بیرجند مشهد

استان خراسان رضوی و شهر مشهد یکی از استان‌های همسایه بیرجند شناخته می‌شود که فاصله خیلی کمی با یکدیگر دارند. ازاین‌رو، روزانه کالاهای متعددی بین این دو شهر ردوبدل می‌شوند و بسیاری از افراد به دنبال خودروی مناسب در باربری بیرجند مشهد می‌گردند. در این صورت نیز ترابرنت در اختیار شما قرار می‌گیرد و مانند باربری بیرجند تهران که پیش از این گفتیم، می‌توانید برای حمل بار از مشهد به بیرجند یا به‌صورت برعکس در آن درخواست بدهید.

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله از ترابرنت گفته شد، حمل بار بیرجند از طریق خودروهای باری مختلفی انجام می‌شود و همه چیز به شرایط کالا و وضعیت آب و هوایی بستگی دارد. با استفاده از ترابرنت، فرایند ارسال بار به بیرجند خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و مهم‌ترین دلیل این موضوع هم این است که لازم نیست به‌صورت حضوری به شرکت‌های حمل و نقل و باربری مراجعه کنید. همچنین خوب است بدانید که ترابرنت اپلیکیشن مخصوصی برای رانندگان نیز طراحی کرده است که آنها می‌توانند از طریق آن، به صاحبان کالا متصل شده و کسب درآمد کنند.

2.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.