آنچه در این مقاله می‌خوانید

بهترین و سریع‌ترین روش برای حمل بار به بلغارستان

بهترین و سریع‌ترین روش برای حمل بار به بلغارستان

بلغارستان یکی از کشورهای اروپایی به شمار می‌رود که با دریای سیاه هم مرز است. شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی کالای خود را به این کشور بفرستید و مطمئن باشید که کالا صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید. در این مقاله از ترابرنت، ما اطلاعات کاملی درباره روش‌های حمل بار به بلغارستان در اختیار شما قرار خواهیم داد. پس اگر شما هم می‌خواهید هر کالایی را به بلغارستان بفرستید، پیشنهاد می‌کنیم که از قبل اطلاعات خود را در این زمینه کمی گسترش دهید. با خواندن این مقاله، اطلاعات شما در این زمینه افزایش پیدا می‌کند.

درباره بلغارستان

پیش از این که روش‌های ارسال بار به بلغارستان را برای شما توضیح دهیم، خوب است کمی با این کشور زیبا آشنا شوید. همان طور که پیش از این نیز گفتیم، بلغارستان یکی از کشورهای اروپایی به شمار می‌رود که در قسمت جنوب شرقی این قاره واقع شده است. بلغارستان و کشورهایی مانند صربستان، رومانی، یونان و ترکیه مرزهای مشترکی دارد و گفتیم که یک خط ساحلی نسبتا طویل هم با دریای سیاه دارد.

بخش زیادی از مردم این کشور بلغاری تبار هستند و بخش اندکی از مردم این کشور هم کولی و ترک به شمار می‌روند. علاوه بر این، از دیگر نژادهای مختلفی مانند یونانی‌ها، ارمنی‌ها، رومانی ها و روس‌ها نیز در این کشور زندگی می‌کنند. اگرچه زبان اصلی مردم این کشور بلغاری است، اما بیشتر مردم و به خصوص افرادی که سن آنها کمتر است، زبان انگلیسی را به زبان مادری خود ترجیح می‌دهند.

درباره بلغارستان

با توجه به موقعیت جغرافیایی این کشور، می‌توان گفت که حمل بار به بلغارستان فوق العاده راحت است و شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلفی این کار را انجام دهید. البته بهتر است از قبل هر یک از این روش‌ها را شناخته و متناسب با هزینه و کالای خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

برای حمل بار به بلغارستان از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟

همان طور که تاکنون متوجه شدید، روش‌های مختلفی برای حمل بار به بلغارستان وجود دارند که شما باید اول از همه شرایط کالا و بعد هم میزان بودجه خود را مد نظر قرار دهید و سپس بهترین روش برای ارسال بار به این کشور را انتخاب نمایید. شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را از طریق روش‌های هوایی، دریایی و یا زمینی به کشور بلغارستان ارسال کنید که در این قسمت، همه این روش‌ها را توضیح داده‌ایم.

ارسال بار به بلغارستان با روش هوایی

سریع‌ترین روشی که شما می‌توانید برای ارسال بار به بلغارستان از آن استفاده کنید، روش هوایی است. در این روش، باید بعد از بسته‌بندی کالا و انجام تشریفات گمرکی و ارائه مدارک لازم، اول از همه کالای خود را به فرودگاه امام خمینی در تهران بفرستید. پس کالای شما بعد از بارگیری، به فرودگاه بین المللی یکی از شهرهای وارنا، صوفیه و یا بورگاس فرستاده می‌شود. بعد از رسیدن کالا هم مجددا باید از کامیون دیگری برای ارسال آن به آدرس مقصد خود استفاده کنید.

ارسال بار به بلغارستان با روش هوایی

مقاله پیشنهادی: حمل بار به قزاقستان

این روش مزایای زیادی دارد و به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و امنیت کامل، به کشور بلغارستان بفرستید. علاوه بر این، امنیت کالای شما در این روش نسبتا بالاست. با این حال، مهم‌ترین عیب آن این است که باید برای ارسال آن از مبدا تا فرودگاه و از فرودگاه بلغارستان تا مقصد از کامیون‌های دیگری استفاده کنید که همین مسئله موجب افزایش هزینه و کاهش امنیت می‌شود.

حمل بار به بلغارستان با روش دریایی

اگر برای رسیدن بار خود به بلغارستان خیلی عجله ندارید، روش دریایی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. زیرا در این روش زمان نسبتا زیادی طول می‌کشد تا کالا به مقصد برسد، اما هزینه شما تا حد خیلی زیادی پایین می‌آید. از آنجا که کشور بلغارستان با دریای سیاه هم مرز است، کالای شما بعد از بارگیری از بندرعباس به یکی از بندرهای بورگاس یا وارنا در کشور بلغارستان خواهد رسید.

بعد از به مقصد رسیدن کالا در یکی از این شهرهای بلغارستان، شما می‌توانید کالای خود را به صورت خرده بار و یا فول تراک به صورت زمینی از بندر به شهر مقصد خود بفرستید. این روش هزینه خیلی مناسبی دارد و ً مقرون به صرفه‌ترین روش ارسال بار به بلغارستان در نظر گرفته می‌شود.

حمل بار به بلغارستان با روش دریایی

در روش دریایی شما می‌توانید کالاهایی با وزن بسیار زیاد تا 500 هزار تن را هم جابجا کنید. با این حال، طولانی بودن روند ارسال کالا و همچنین استفاده از کامیون‌های دیگر برای ارسال بار از مبدا تا بندرعباس و از بندر کشور بلغارستان تا مقصد، مهم‌ترین معایب این روش در نظر گرفته می‌شوند.

حمل بار زمینی به بلغارستان

اگر به دنبال بهترین و سریع‌ترین روش برای حمل بار به بلغارستان می‌گردید که هزینه خیلی زیادی هم نپردازید، روش زمینی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این روش دست شما برای ارسال کالا فوق العاده باز است و می‌توانید مطمئن باشید که بار شما به صورت درب به درب جابجا خواهد شد. این بدان معنی است که بار شما از آدرس مبدا در کشور ایران بارگیری شده و دقیقا در آدرس مقصد تخلیه خواهد شد و در طول مسیر، هیچ گونه جابجایی و انحرافی نخواهد داشت و همین مسئله موجب افزایش امنیت بار می‌شود.

در این روش شما می‌توانید بسته به شرایط کالای خود، از خودروهای باربری متنوعی استفاده کنید. علاوه بر این که روش زمینی برای انواع و اقسام کالاهای مختلف مانند مواد شیمیایی و دارویی، مصالح ساختمانی، مواد غذایی، مواد صنعتی و لوازم شکستنی مناسب است.

هزینه حمل بار به بلغارستان چقدر است؟

نمی‌توان یک هزینه دقیق برای ارسال بار به بلغارستان اعلام کرد. زیرا این هزینه می‌تواند به موارد متنوعی بستگی داشته باشد که برخی از مهم‌ترین آنها، مواردی مانند فاصله بین مبدا تا مقصد، روش ارسال کالا، حجم و وزن بار، نوع و ارزش آن وسایل موارد این چنینی هستند. به عنوان مثال، اگر شما از طریق روش هوایی کالای خود را به بلغارستان بفرستید، باید هزینه خیلی بیشتری بپردازید تا زمانی که روش انتخابی شما از طریق دریا یا حتی زمین است.

هزینه حمل بار به بلغارستان چقدر است؟

حمل بار به بلغارستان با ترابرنت

هیچ تفاوتی ندارد که شما بخواهید کالای خود را از طریق چه روشی به کشور بلغارستان بفرستید. در هر شرایطی باید از بهترین و مناسب‌ترین روش برای اتصال به شرکت های فرواردری استفاده کنید. با این حال، بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه به هیچ عنوان نمی‌توانید بار خود را صحیح و سالم و از طریق روش مناسب به مقصد خود ارسال نمایید.

برای این که بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین شرکت‌های فورواردری متصل شوید، کارشناسان ما در ترابرنت به شما کمک می‌کنند. علاوه بر این، اگر بخواهید از روش زمینی کالای خود را به این کشور بفرستید، ترابرنت در خدمت شماست. همچنین خودروهای باربری متعددی برای مواقعی در دسترس شما قرار می‌دهد که بخواهید کالای خود را بعد از رسیدن به بندر یا فرودگاه بلغارستان، به آدرس مقصد ارسال کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت اطلاعات کاملی درباره روش‌های حمل بار به بلغارستان به دست آوردید. همان طور که گفتیم، خوشبختانه شما می‌توانید از هر سه روش زمینی، دریایی و هوایی برای ارسال بار به این کشور استفاده کنید و همه چیز بستگی به شرایط کالا و میزان بودجه خود شما دارد.

مثلا اگر کالا به گونه‌ای باشد که مجبور شوید آن را خیلی سریع به بلغارستان بفرستید و شاید در طول مسیر آسیب ببیند، باید از روش هوایی استفاده کنید. این در حالی است که روش زمینی برای کالاهای معمولی بسیار مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل بار به بلغارستان می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.