آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری شهران به سراسر ایران | خدمات باربری در محدوده شهران

باربری شهران به سراسر ایران | خدمات باربری در محدوده شهران

برای حمل بار در منطقه غرب تهران شهران، پیشنهاد می‌کنیم که از شرکت‌های باربری معتبر استفاده کنید. بهترین گزینه برای پیدا کردن باربری شهران و حمل کالا در این منطقه، سامانه ترابرنت است که به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند. این سامانه به شما کمک می‌کند تا بتوانید در بازه زمانی بسیار کوتاه، اعلام بار کنید و در هر زمانی که خواستید، کالا را به منطقه شهران در غرب تهران بفرستید. در ادامه مطلب به‌صورت مفصل درباره نحوه حمل بار در باربری شهران تهران صحبت خواهیم کرد. 

خدمات باربری شهران تهران

اگر شما هم به دنبال باربری شهران غرب تهران هستید، باید بدانید که خدمات متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرند. این خدمات از طرف سامانه ترابرنت، باعث راحت‌تر شدن شما هنگام اعلام بار می‌شوند و مزایای زیادی دارند. در ادامه به‌صورت مختصر برخی از خدمات در باربری شهران را نام می‌بریم. 

  • فعالیت آنلاین 
  • رابط کاربری ساده اپلیکیشن ترابرنت 
  • امکان دسترسی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته 
  • قابل‌استفاده در روزهای تعطیل، اعیاد و مراسم‌های ملی و دینی 
  • تنوع خودروهای باری 
  • رانندگان باتجربه 
  • خودروهای مجهز 
  • امکان حمل بار از سراسر نقاط ایران به شهران یا برعکس 
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار به‌صورت آنلاین 

سفارش باربری شهران

برای این که بتوانید خودروی موردنظر خود در شهران تهران را پیدا کنید، چالش‌های زیادی نخواهید داشت. شما می‌توانید در زمان کوتاهی با انجام مراحل پایین، به‌راحتی اعلام بار خود را ثبت کرده و بهترین خودروی باربری در محدوده شهران را پیدا کنید.

  1. اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید.
  2. شماره تلفن همراه خود را در کادر اولیه بنویسید. 
  3. کدی که از طرف ترابرنت برای شماره شما ارسال می‌شود را در صفحه بعد یادداشت کنید.
  4. گزینه اعلام بار در صفحه اصلی را انتخاب کنید. 
  5. اطلاعات کامل حمل بار خود مانند مبدأ و مقصد، نوع خودرو و بارگیر، وزن بار و نحوه محاسبه آن را کامل نمایید. 
  6. نکات موردنیاز درباره منطقه شهران و سایر موارد را در قسمت توضیحات اضافی بنویسید.  
  7. روی گزینه ثبت و ارسال اعلام بار کلیک کنید.
  8. بعد از تماس گرفتن راننده با شماره، هماهنگی‌های لازم برای بارگیری و ارسال کالا به شهران را انجام دهید. 

قیمت باربری شهران 

در حال حاضر پارامترهای متعددی روی قیمت باربری شهران تأثیر می‌گذارند. به‌عنوان‌مثال، بیشترین موارد تأثیرگذار روی این قیمت شامل وزن و حجم کالا، شرایط آب‌وهوایی، نوع خودرو و بارگیر، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی هستند.

قیمت باربری شهران 

شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت ترابرنت و انجام مراحل پایین، خیلی راحت استعلام کرایه حمل بار به شهران را دریافت کنید. 

  1. گزینه محاسبه کرایه حمل بار در وب‌سایت ترابرنت را انتخاب کنید. 
  2. در ۴ کادری که برای شما به نمایش در می‌آیند، مبدأ، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را انتخاب نمایید. 
  3. سپس گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید.
  4. در آخر، هزینه باربری شهران برای شما نمایش داده می‌شود.

خودروهای باری در باربری شهران

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در انتخاب باربری شهران توجه کنید، تنوع خودروهای باری است که گفتیم در ترابرنت خودروهای مختلفی را پیدا می‌کنید. اما باید بر اساس ظرفیت خودروها و وزن تقریبی کالای خود، یکی از این ماشین‌های باری را انتخاب نمایید. در ادامه، توضیح مختصری از خودروهای باری موجود در ترابرنت برای حمل بار به شهران را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1. وانت بار شهران برای حمل خرده بار

یکی از بهترین خودروها برای حمل خرده بار به منطقه شهران با وزن کمتر از یک تن، وانت بار است. با استفاده از وانت برای شهران شما می‌توانید کالاهایی که وزن آنها بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً یک تن است را به این منطقه بفرستید. پیشنهاد می کنیم مقاله حمل بار با وانت را مطالعه کنید.

2. نیسان بار شهران یکی از رایج‌ترین خودروها برای حمل خرده بار 

بدون شک رایج‌ترین خودروی باری برای حمل خرده بار تا وزن 2 تن به این منطقه، نیسان بار شهران است. شما می‌توانید در اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، انواع نیسان‌های اتاق‌دار، کمپرسی یا یخچال‌دار را پیدا کنید و بر اساس شرایط کالا، یکی از آنها را انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله باربری نیسان را مطالعه کنید.

نیسان بار شهران یکی از رایج‌ترین خودروها برای حمل خرده بار 

3. کامیون تک در باربری شهران 

ظرفیت کامیون تک ۱۰ تن است و خیلی از افراد آن را با نام کامیون 6 چرخ نیز می‌شناسند. شما می‌توانید انواع مصالح ساختمانی و آهن‌آلات مختلف را با استفاده از کامیون‌های تک به منطقه شهران ارسال کنید. 

4. کامیون جفت در باربری شهران تهران 

کامیون جفت محور نسبت به کامیون تک‌محور ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند کالاهایی با وزن ۱۵ تن را به‌راحتی تحمل کند. این کامیون‌ها با نام ۱۰ تن نیز شناخته می‌شوند و یکی از رایج‌ترین خودروهای باربری در محدوده شهران به شمار می‌آیند. 

5. ایسوزو و خاور برای حمل بار شهران

دو مورد از رایج‌ترین خودروهای باری برای ارسال کالاهایی با وزن بین ۳ تا ۶ تن به منطقه شهران در غرب تهران، ایسوزو و خاور هستند. با استفاده از این خودروها شما می‌توانید انواع محموله‌های مختلف مانند مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، لوازم منزل، لوازم تجاری و اداری را به منطقه شهران بفرستید. برای آشنایی بیشتر مقاله باربری خاور را مطالعه کنید.

ایسوزو و خاور برای حمل بار شهران

6. تریلی باربری شهران غرب تهران 

در آخر، برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین که وزن آنها نهایتاً به ۲۵ تن می‌رسد، می‌توانید از تریلی استفاده کنید. تریلی‌های بغل‌دار و کفی برای حمل ماشین‌آلات مختلف نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما اگر بخواهید کالایی را از محدوده شهران غرب تهران به خارج از کشور ارسال کنید، ما استفاده از تریلی چادری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

باربری شهران به شهرستان

شما این امکان را دارید که هر کالایی را بخواهید، از محدوده غرب تهران شهران به هر یک از شهرستان‌های دیگر استان تهران یا حتی استان‌های دیگر بفرستید. این موضوع به‌صورت برعکس نیز امکان‌پذیر است و هیچ‌گونه چالشی برای انتخاب مبدأ و مقصد نخواهید داشت. فقط باید هنگام اعلام بار در ترابرنت، به‌درستی مبدأ و مقصد خود را مشخص کنید و تعیین کنید که هر شهرستان در کدام استان قرار دارد. اگر قصد ارسال کالا به شهرهای دیگر را دارید به صفحه باربری به شهرستان مراجعه کنید. 

اسباب‌کشی با باربری شهران

اگر شما هم در محدوده شهران در غرب تهران زندگی می‌کنید و می‌خواهید در آینده نزدیک اسباب‌کشی کنید، بهتر است به دنبال یک خودروی باری مناسب باشید. خودروهای رایج برای اسباب‌کشی در باربری شهران شامل مواردی مانند خاور، ایسوزو و کامیون می‌شوند. باید در ابتدا لوازم منزل را بسته‌بندی کنید و سپس مشخص کنید که باید از طریق چه خودرویی آن را به مقصد بفرستید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله اسباب کشی منزل را مطالعه کنید.

اسباب‌کشی با باربری شهران

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره فرایند باربری شهران در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که می‌توانید از طریق سامانه آنلاین ترابرنت اعلام بار کنید و هر باری را که بخواهید به این منطقه بفرستید. نکته جالب‌توجه درباره این سامانه باربری آنلاین این است که اپلیکیشن مجزایی را برای رانندگان در نظر گرفته است که آنها می‌توانند از طریق این برنامه، اعلام بارهای متعددی را دریافت نمایند. امکان نصب این اپلیکیشن از صفحه اپلیکیشن رانندگان وجود دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.