آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری شهرک غرب تهران

صاحبان کالا می‌توانند با استفاده از باربری شهرک غرب از این منطقه در تهران هر باری را که بخواهند به سایر مناطق بفرستند. اما برای انتخاب بهترین اتوبار شهرک غرب باید به فاکتورهای زیادی توجه شود تا کالای شما با امنیت کامل به مقصد برسد. شما می‌توانید با اطمینان کامل از روند حمل بار و سریع‌تر شدن کارهای بارگیری و تخلیه کالا، از سامانه ترابرنت استفاده کنید. در این سامانه خدمات متعددی برای باربری شهرک غرب تهران وجود دارد و شما می‌توانید بار خود را با امنیت و سرعت بیشتری به مقصد ارسال کنید.

خدمات باربری در شهرک غرب

در سامانه ترابرنت فرایند اعلام بار به‌صورت اینترنتی و در تمام ساعات شبانه‌روز انجام می‌شود. ازآنجاکه رانندگان در ترابرنت باید حتماً احراز هویت کنند، از نظر امنیت هم هیچ مشکلی برای کالای شما پیش نخواهد آمد.

علاوه بر این موارد، در ترابرنت انواع خودروهای باری برای حمل خرده بار به شهرک غرب تهران یا حتی بارها و ماشین‌آلات سنگین و فوق سنگین وجود دارد. به همین دلیل هیچ تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید چه کالایی را به این منطقه بفرستید. تنها کافی است که بر اساس وزن و حجم کالای خود، یکی از خودروهای باری که در این سامانه در اختیار شما قرار می‌گیرند را انتخاب کنید. نحوه اعلام بار و پیدا کردن خودروهای باری در ترابرنت هم در قسمت زیر آورده شده است.

سفارش باربری در شهرک غرب با ترابرنت

برای پیدا کردن هر نوع خودروی باری در باربری شهرک غرب تهران فقط باید در ابتدا اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. سپس با انجام مراحل زیر، اعلام بار خود را ثبت کنید و در نهایت کارهای بارگیری و تخلیه کالا را انجام دهید.

  1. اولین مرحله برای اعلام بار، ورود به اپلیکیشن ترابرنت و وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ارسالی برای آن است.
  2. سپس به صفحه اصلی برنامه وارد می‌شوید که برای اعلام بار، باید گزینه اول را انتخاب کنید.
  3. در صفحه اعلام بار نیز انواع اطلاعات، از مبدأ و مقصد گرفته تا نوع خودروی باری و وزن کالا از شما خواسته می‌شود و باید به طور دقیق آنها را تکمیل نمایید.
  4. در آخر، گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را که در پایین صفحه وجود دارد، بزنید.
  5. با انجام همه این مراحل به طور کامل، درخواست اعلام بار شما ثبت می‌شود و رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند و دارای خودروی انتخابی شما هستند، می‌توانند درخواست شمار را انتخاب کنند.
  6. رانندگان می‌توانند بر اساس شرایط خود، با صاحب کالای هر یک از اعلام بارهای نمایش داده شده تماس بگیرند و در صورت توافق، کارهای حمل بار را انجام دهند.

قیمت باربری شهرک غرب

اتوبار شهرک غرب باتوجه‌به فاکتورهای مختلفی مانند وزن و حجم کالا، مسافت بین منطقه موردنظر تا شهرک غرب، نوع خودروی باری، زمان ارسال کالا و شرایط حمل بار، قیمت باربری شهرک غرب را اعلام می‌کند. اما صاحبان کالا نیز می‌توانند از طریق وب‌سایت ترابرنت، کرایه باربری شهرک غرب تهران را به دست بیاورند.

به این منظور، باید وارد وب‌سایت ترابرنت شده و بعد از انتخاب گزینه استعلام کرایه حمل بار و تکمیل اطلاعات، فرایند را به اتمام برسانند و سپس هزینه موردنیاز را ببینند.

خودروهای باری در باربری شهرک غرب

در ابتدا نیز به اختصار گفتیم که در باربری شهرک غرب تهران انواع خودروهای باری برای حمل بارهای سبک و سنگین وجود دارد. برای مثال اگر وزن بار شما نهایتاً به 2 تن می‌رسد، نمی‌توانید از تریلی استفاده کنید. در این شرایط، هزینه شما برای حمل بار بیش از اندازه زیاد می‌شود.

خودروهای باری در باربری شهرک غرب

از طرف دیگر، امکان حمل بارهایی با وزن 20 تن با استفاده از نیسان وجود ندارد. حتی اگر شما بخواهید مسیر خود را با نیسان طی کنید تا به مقصد بفرستید، هزینه شما برای حمل بار بیش از اندازه زیاد می‌شود و همچنین باید زمان زیادی هم برای این کار بگذارید. این در حالی است که با استفاده از یک خودروی باری بزرگ‌تر، می‌توانید تنها در مدت زمان چند ساعت، بار خود را ارسال کنید. در ادامه، انواع خودروهای باری موجود در ترابرنت را برای باربری شهرک غرب مشاهده می‌کنید.

◉ نیسان بار شهرک غرب

ظرفیت نیسان بین ۱.۸ تا ۲.۲ تن است و با استفاده از این خودروی باری می‌توان انواع کالاهای مختلف مانند لوازم اداری و تجاری، لوازم منزل، مصالح ساختمانی و آهن‌آلات را به شهرک غرب ارسال کرد. در سامانه ترابرنت انواع نیسان کمپرسی، روباز و یخچال‌دار وجود دارند و شما باید بر اساس شرایط کالای خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. ممکن است بسته به شرایط خاص، کرایه موردنیاز برای هر یک از این نیسان‌ها نیز با یکدیگر متفاوت باشد. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه نیسان بار مراجعه کنید.

◉ وانت بار شهرک غرب

ظرفیت وانت بار شهرک غرب نسبت به نیسان تا حدودی کمتر است. به همین دلیل اگر قصد حمل خرده بار به شهرک غرب تهران را دارید که وزن آن نهایتاً به 1 تن می‌رسد، نیسان گزینه مناسبی نیست و باید از وانت بارها استفاده کنید. وانت بارها هم شامل نمونه‌های پراید وانت، پیکان وانت، مزدا و آریسان می‌شوند. ظرفیت این خودروهای باری به ترتیب ۵۰۰ کیلوگرم، ۷۰۰ کیلوگرم و 1 تن محاسبه می‌شود. اطلاعات بیشتر را در مقاله وانت بار مطالعه کنید.

◉ خاور در اتوبار شهرک غرب

در اتوبار شهرک غرب انواع خاورهای مسقف و روباز وجود دارند که صاحبان کالا باید بر اساس شرایط بار خود، یکی از آنها را انتخاب کنند. همچنین این خاورها دارای ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن هستند و یک گزینه بسیار مناسب برای اسباب کشی به شمار می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم به مقاله را مطالعه حمل بار خاور کنید.

◉ کامیون برای باربری شهرک غرب تهران

کامیون‌ها رواج بسیار زیادی برای حمل بار در شهرک غرب تهران دارند. به خصوص اگر قصد حمل بارهایی مانند مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، محصولات کشاورزی و مواد غذایی در حجم زیاد را دارید، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند. ظرفیت کامیون تک ۱۰ تن و کامیون جفت هم ۱۵ تن محاسبه می‌شود.

◉ تریلی باربری شهرک غرب

در نهایت، برای حمل بارها و ماشین‌آلات سنگین و فوق سنگین تا وزن ۲۵ تن، باید از تریلی استفاده کنید. تریلی‌ها برای حمل بارهای سنگین یک گزینه بسیار عالی هستند و شما با استفاده از آنها می‌توانید انواع بارهای سنگین را جابه‌جا کنید. حتی بسیاری مواقع با استفاده از تریلی، خودروهای سواری را از مکان‌های دیگر به منطقه شهرک غرب تهران می‌فرستند.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری تهرانسر را مطالعه نمایید.

حمل بار از شهرک غرب تهران به شهرستان‌ها

هیچ تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید لوازم خود را از شهرک غرب تهران به کدام یک از شهرستان‌های دیگر تهران یا حتی سایر استان‌ها ارسال کنید. در این شرایط، فقط باید بر اساس بار، بهترین خودروی باری را انتخاب کنید و سپس در سامانه ترابرنت، اعلام بار کرده و اطلاعات دقیق مبدأ و مقصد را بنویسید.

حمل بار از شهرک غرب تهران به شهرستان‌ها

بعدازاین که شهرستان موردنظر خود را انتخاب کردید، راننده‌ای که می‌تواند بار شما را به این شهرستان بفرستد، با شما تماس می‌گیرد. اگر قصد ارسال به شهرستان را دارید به صفحه حمل بار به شهرستان مراجعه کنید.

حمل اثاثیه منزل شهرک غرب

درصورتی‌که قصد اسباب کشی به شهرک غرب تهران را دارید، باید در ابتدا تمام لوازم منزل خود را با دقت و با استفاده از لوازم مناسب بسته‌بندی کنید. برای بسته‌بندی درست لوازم هم به کارتن‌های مقاوم و پلاستیک‌های حباب‌دار نیاز دارید.

حمل اثاثیه منزل شهرک غرب

سپس می‌توانید باتوجه‌به اندازه لوازم منزل خود، یک خودروی باری مناسب پیدا کنید. شما می‌توانید برای راحت‌تر شدن کار خود، در قسمت توضیحات اعلام بار ترابرنت، برای راننده بنویسید که قصد اسباب کشی دارید. برای بارگیری و تخلیه کالا نیز می‌توانید از دوستان یا آشنایان خود کمک بخواهید یا نهایتاً چند کارگر استخدام کنید.

سخن پایانی

در باربری شهرک غرب انواع خودروهای باری در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرند و آنها می‌توانند بر اساس شرایط بار خود، بهترین خودروهای موردنیاز خود را انتخاب کنند. همچنین در ترابرنت امکان استعلام کرایه حمل بار نیز وجود دارد و صاحبان کالا می‌توانند بر اساس مسافت بین مبدأ تا مقصد، تخمین کرایه را به دست بیاورند. ترابرنت فرصت بسیار خوبی را نیز برای رانندگان به وجود آورده است و آنها می‌توانند با نصب اپلیکیشن رانندگان ترابرنت، اعلام بارهای ثبت شده را مشاهده و در صورت تمایل، آنها را به مقصد ارسال کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.