آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری جنت آباد | خدمات باربری جنت آباد جنوبی، شمالی و مرکزی

انواع خدمات باربری جنت آباد مرکزی، شمالی و جنوبی

چگونه باید از طریق باربری جنت آباد باری را به این منطقه تهران ارسال کنیم؟ ممکن است خیلی از شما فکر کنید که برای پیدا کردن خودروی باری مناسب، باید حضوراً به شرکت‌های باربری بروید یا از کسانی که باری در این منطقه جابه‌جا کرده‌اند، سؤال بپرسید. این در حالی است که شما می‌توانید با استفاده از سامانه آنلاین ترابرنت، خیلی راحت و در کوتاه‌ترین زمان، خودروی باری مناسبی را پیدا کرده و محموله را از هر مکانی که بخواهید به جنت آباد بفرستید. 

خدمات باربری جنت آباد

در سامانه ترابرنت خدمات متعددی برای باربری در قسمت‌های مختلف جنت آباد در اختیار شما قرار می‌گیرند. پس هیچ تفاوتی ندارد که به دنبال باربری جنت آباد مرکزی باشید یا بخواهید باری را در قسمت باربری غرب تهران جنت آباد به مقصد بفرستید؛ در هر شرایطی می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

خدمات باربری جنت آباد

در قسمت پایین برخی از مهم‌ترین خدمات ترابرنت را نام می‌بریم. 

  • اعلام بار آنلاین 
  • دسترسی به انواع خودروهای باری 
  • امکان پیگیری حمل بار 
  • رانندگان باتجربه 
  • خودروهای باری مجهز 
  • دسترسی شبانه‌روزی 
  • قابل استفاده در روزهای تعطیل 

سفارش باربری جنت آباد با ترابرنت

شما می‌توانید از طریق مراحلی که در قسمت پایین نام می‌بریم، اعلام بار خود را در باربری جنت آباد ترابرنت ثبت کنید. مطمئن شوید که همه اطلاعات خواسته‌شده را بادقت و به‌درستی تکمیل می‌کنید. 

  1. نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا 
  2. وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ۴ رقمی ارسال شده برای شماره 
  3. انتخاب گزینه «اعلام بار کنید»
  4. تکمیل اطلاعات خواسته شده مانند مبدأ، مقصد، کالا و نوع خودرو 
  5. انتخاب گزینه «ثبت و ارسال اعلام بار»
  6. انجام هماهنگی‌های لازم و حمل بار به جنت آباد 

قیمت باربری جنت آباد

سامانه ترابرنت با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی قیمت باربری جنت آباد را اعلام می‌کند. در این قسمت، مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت کرایه بار در منطقه جنت آباد تهران را نام می‌بریم. 

  • نوع خودرو و بارگیر 
  • وزن تقریبی بار 
  • مسیر بین مبدأ تا جنت‌آباد 
  • شرایط آب‌وهوایی 
  • وضعیت جاده 
  • تاریخ حمل بار 
  • نرخ سوخت 
  • نوسانات بازار 

برای این که از قیمت باربری جنت آباد مطلع شوید، باید از وب‌سایت ترابرنت استفاده کنید. در این وب‌سایت باید گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید و اطلاعاتی که از شما می‌خواهند را تکمیل نمایید. بعد از تکمیل این اطلاعات، هزینه تقریبی حمل بار به منطقه جنت آباد برای شما نمایش داده می‌شود. 

باربری جنت آباد شامل چه محدوده‌هایی است؟

منطقه جنت آباد یکی از مناطق بزرگ در شمال غرب تهران شناخته می‌شود که در منطقه ۵ شهرداری تهران واقع شده است. از طرف دیگر، این منطقه شامل قسمت‌های مختلف شمالی، جنوبی و مرکزی می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از خودروهای باری ترابرنت بار خود را در هر یک از این مناطق که بخواهید، جابه‌جا کنید. 

1. باربری جنت آباد شمالی

منطقه جنت آباد شمالی شامل محله‌هایی مانند شقایق، گلزار شرقی، 35 متری گلستان، کوروش شرقی، چهارراه ایرانپارس و بهارستان 30 می‌شوند. اگر شم هم بخواهید باری را در هر یک از این مناطق جابجا کنید، بهتر است در قسمت توضیحات اعلام بار ترابرنت، توضیح مختصر از آن ارائه دهید.

2. باربری جنت آباد جنوبی

منطقه جنت آباد جنوبی آب‌وهوای بهتری نسبت به سایر مناطق تهران دارد و به همین دلیل خیلی از افراد به این منطقه نقل مکان می‌کنند. اگر شما هم قصد پیداکردن باربری جنت آباد جنوبی در محله‌هایی مانند بلوار لاله، میدان چهارباغ یا سایر محله‌ها را دارید، می‌توانید از سامانه ترابرنت کمک بگیرید. 

باربری جنت آباد جنوبی

3. باربری جنت آباد مرکزی

آخرین منطقه جنت آباد هم منطقه جنت آباد مرکزی است که به‌خاطر قرارگیری در مرکز این منطقه، دسترسی به آن فوق‌العاده راحت است. ازاین‌رو، می‌توان با استفاده از خودروهای باری موجود در ترابرنت، اعلام بار کنید و هر باری را که بخواهید با استفاده از باربری جنت آباد مرکزی به این منطقه بفرستید. 

خودروهای باری در باربری جنت آباد

تفاوتی نمی‌کند که شما می‌خواهید بار خود را در کدام یک از مناطق جنت آباد ارسال کنید. در همه این شرایط، باید در ابتدا وزن تقریبی بار را بدانید تا متوجه شوید که کدام خودروی باری برای حمل آن مناسب‌تر است.

خودروهای باری در باربری جنت آباد

در ادامه، مشاهده می‌کنید که چه خودروهای باری در سامانه ترابرنت برای باربری جنت آباد وجود دارند. 

1. تریلی برای حمل بار به جنت آباد 

شما می‌توانید با استفاده از تریلی‌های ۱۸ چرخ یا نمونه‌های دیگر، بارهایی با ظرفیت بین ۲۲ تا ۲۵ تن را به منطقه جنت آباد ارسال کنید. برخی از تریلی‌های موجود در باربری جنت آباد شامل مواردی مانند تریلی کفی، چادری، کمپرسی، مخزن‌دار، کمرشکن و بوژی می‌شوند. 

2. انواع کامیون برای حمل بار جنت آباد 

کامیون‌های 6 چرخ و ۱۰ چرخ به‌ترتیب ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن دارند و شما می‌توانید آنها را به شکل اتاق‌دار، کمپرسی یا یخچال‌دار پیدا کنید. توجه داشته باشید که بیشتر این کامیون‌ها دارای استاندارد مشخصی برای ارتفاع بار هستند و اگر ارتفاع بار شما بیشتر از ۲.2 تن باشد، شاید نتوانید با استفاده از کامیون آن را جابه‌جا کنید. 

3. خاور و ایسوزو در باربری جنت آباد 

برای پیدا کردن خاور و ایسوزو از برندهای مشهوری مانند الوند، بادسان، بنز و غیره، باید در قسمت اعلام بار ترابرنت اطلاعات خودرو را بنویسید. ظرفیت خاورها متفاوت است و اگر از نمونه‌های کوچک‌تر استفاده کنید، می‌توانید بارهایی با وزن بین ۳ تا ۴ تن را جابه‌جا نمایید. این در حالی است که خاورهای بزرگ‌تر بارهایی با وزن ۶ تن را هم تحمل می‌کنند. اطلاعات بیشتر را در مقاله باربری خاور مطالعه کنید.

4. نیسان بار جنت آباد 

نیسان برای حمل بارهایی مناسب است که وزن آنها نهایتاً ۲.۲ تن باشد. برخلاف خودروهایی که پیش‌ازاین معرفی کردیم، رانندگان نیسان نیازی به داشتن گواهینامه پایه یک ندارند. اما باید مطمئن شوید که آیا راننده موردنظر شما تجربه کافی در حمل بار در جاده را دارد یا خیر. اطلاعات بیشتر را در مقاله باربری نیسان مطالعه کنید.

5. وانت بار جنت آباد

در آخر، کوچک‌ترین خودرو برای حمل خرده بار به جنت آباد هم وانت بار است. با استفاده از انواع وانت بار مانند وانت پراید، وانت پیکان، وانت آریسان و مزدا می‌توانید کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً یک تن را به منطقه جنت آباد بفرستید. مطالعه مقاله حمل بار با وانت را فراموش نکنید.

حمل بار از باربری جنت آباد به شهرستان‌ها

شما می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت، هر باری را که بخواهید از سایر شهرستان‌های تهران به جنت آباد ارسال کنید. همچنین شما امکان حمل بار از سایر نقاط ایران و شهرستان‌های دیگر را نیز به جنت آباد خواهید داشت. اگر قصد ارسال به شهرهای دیگر را دارید به صفحه باربری به شهرستان مراجعه کنید.

حمل اثاثیه منزل با باربری جنت آباد

کسانی که می‌خواهند در منطقه جنت آباد منزل خود را جابه‌جا کنند و به دنبال خودروی باری مناسب برای حمل لوازم منزل می‌گردند، باید اول لوازم را بسته‌بندی نمایند. در قدم بعدی، می‌توانند با استفاده از ترابرنت خودروی باری؛ مانند خاور یا حتی نیسان را انتخاب کنند. ازآنجاکه جنت آباد آب‌وهوای خوبی در تهران دارد، حتی خیلی از افراد از سایر مناطق به این قسمت نقل مکان می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر به مقاله اسباب کشی منزل مراجعه کنید.

حمل اثاثیه منزل با باربری جنت آباد

سخن پایانی

در باربری جنت آباد انواع خودروهای باری در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید بارهای خود را به هر یک از مناطق جنت آباد شمالی، جنوبی و مرکزی بفرستید. در این شرایط، استفاده از سامانه آنلاین ترابرنت باعث می‌شود که کار شما برای ثبت کردن اعلام بار نسبت به روش‌های سنتی، راحت‌تر شود و همچنین بتوانید استعلام کرایه حمل بار را نیز بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.