آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری تهران به زاهدان | قیمت حمل بار به زاهدان

خودروی مناسب برای حمل بار به زاهدان چیست؟

فرایند حمل بار به زاهدان به صورت شبانه روزی از شهرهای مختلف انجام می‌شود و صاحبان کالا می‌توانند هر نوع کالایی را که دارند، از طریق سامانه ترابرنت به شهر زاهدان ارسال کنند. این سامانه خدمات متعددی در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهد که برخی از مهم‌ترین آنها، آنلاین بودن روند اعلام بار، تنوع بسیار زیاد خودروهای باری و همچنین بیمه کردن بار است.

همه این موارد در کنار یکدیگر، کار شما را برای حمل بار تا حد خیلی زیادی راحت می‌کند. پس اگر به دنبال یک باربری مناسب برای ارسال بار به زاهدان می‌گردید، ترابرنت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. درصورتی‌که در زمینه باربری تهران به زاهدان نیز سؤالاتی برای شما وجود دارد، تا پایان همراه ما باشید.

خدمات ترابرنت برای حمل بار به زاهدان

پس از این‌که از انتخاب نوع خودرو اطمینان حاصل کردید، سؤالی که به وجود می‌آید این است که چگونه راننده‌ی مورد اطمینان برای این حمل را پیدا کنیم؟ پیشنهاد ما به شما، سامانه‌ی باربری آنلاین ترابرنت است. ترابرنت، با ایجاد یک بستر امن، این موقعیت را برای صاحبان بار به وجود آورده تا آن‌ها بتوانند با نصب اپلیکیشن صاحبان کالا و وارد شدن به قسمت اعلام بار، میزان بار، نوع بار، خودروی مورد نظر، مبدأ و… را وارد کرده و اعلام بار خود را ثبت کنند و سپس منتظر باشند تا راننده‌ای که این شرایط را پذیرا بود، برای حمل با آنان تماس بگیرد.

حمل بار به زاهدان با ترابرنت

در مقابل، رانندگان خودرو حمل‌کننده می‌توانند با نصب اپلیکیشن ترابرنت رانندگان، در هر زمانی از سال، امکان مشاهده‌ی اعلام بارهای ثبت شده توسط صاحبان بار را داشته باشند و در صورت تمایل، حمل آن‌ را بر عهده بگیرند. برای استفاده از این امکانات فقط کافیست که روی لینک زیر کلیک و اپلیکیشن را دانلود نمایید.

ترابرنت همچنین امکان استعلام قیمت را برای صاحبان بار و رانندگان خودرو فراهم کرده است. چرا که برای حمل بار به زاهدان قیمت دقیقی وجود نداشته و این قیمت، به موارد زیادی وابسته است.

قیمت حمل بار به زاهدان

یکی از مهمترین سوالاتی که خیلی از صاحبان کالا درباره حمل بار به زاهدان می‌پرسند، این است که قیمت باربری زاهدان تقریبا چقدر است؟ برای پاسخ، باید بگوییم که این هزینه به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که در این بخش، مهمترین آنها را نام می‌بریم.

  • وزن و حجم کالا: هرچه کالای شما وزن و حجم بیشتری داشته باشد، باید هزینه بیشتری برای ارسال آن به زاهدان بپردازید.
  • ارزش بار: کالایی که ارزش زیادی دارند، با حساسیت بیشتری حمل می‌شوند و در نتیجه، این امر موجب افزایش هزینه‌ها می‌گردد.
  • مسافت بین مبدا تا مقصد: ممکن است بخواهید کالا را از یکی از شهرستان‌های تهران به شهرستان دورترین در زاهدان بفرستید.
  • وضعیت آب و هوایی: شرایط آب و هوایی نامناسب مانند برف و باران، موجب می‌شود که فرایند حمل بار به زاهدان با مشکلات بیشتری مواجه شود و در نتیجه، باید هزینه بیشتری ارسال کالای خود به این شهر بپردازید.
هزینه باربری از تهران به زاهدان

با توجه به این موارد، باید بدانید که هزینه باربری تهران به زاهدان می‌تواند کاملا متفاوت باشد و به شرایط کالای خود شما بستگی دارد. اما برای این که بتوانید یک تخمین قیمت از هزینه باربری تهران به زاهدان یا شهرهای دیگر به زاهدان به دست بیاورید، می‌توانید از ترابرنت کمک بگیرید. ترابرنت امکان استعلام قیمت را برای صاحبان بار و رانندگان خودرو فراهم کرده است. چرا که برای حمل بار به زاهدان قیمت دقیقی وجود نداشته و این قیمت، به مواردی که گفتیم وابسته است.

برای استفاده از از این قابلیت کافیست وارد وب‌سایت ترابرنت شده و روی گزینه استعلام کرایه حمل کلیک کنید. در این مرحله، تمام کادرهای مورد نیاز را پر کنید تا ببینید که قیمت حمل بار از زاهدان به شهرهای دیگر و بالعکس تقریبا چقدر می‌شود.

در این قسمت جدولی در اختیار شما قرار دادیم که با توجه به آن می‌توانید هزینه حمل بار از شهرهای مختلف به زاهدان را بدانید. البته باید گفت که فاکتورهایی که پیش از این نام بردیم نیز تا حد زیادی روی کرایه نهایی حمل بار به این شهر تاثیر می‌گذارند. این قیمت ها تقریبی بودخ و مربوط به اردیبهشت ماه 1403 است.

حمل بار از شهرهای مختلف به زاهدان (با وانت)کرایه (تومان)
حمل بار تهران به زاهدان6,000,000
حمل بار اصفهان به زاهدان5,400,000
حمل بار شیراز به زاهدان4,800,000
حمل بار همدان به زاهدان6,600,000
حمل بار رشت به زاهدان7,200,000
حمل بار اراک به زاهدان6,600,000
حمل بار ایلام به زاهدان7,800,000
حمل بار اهواز به زاهدان6,600,000

خودرو مناسب برای باربری تهران به زاهدان

زاهدان، فاصله‌ی زیادی تا پایتخت داشته و تقریباً از مرکز ایران دور است. به این معنی که این شهر، مسافت زیادی با اکثر شهرها دارد. این که چه خودرویی برای این حمل مناسب است، در قسمت بعدی توضیح داده شده است.

خودرو مناسب در حمل بار به زاهدان

1. حمل بار به زاهدان با نیسان

بیشترین کالاهایی که از شهرهای مختلف به زاهدان ارسال می‌شوند، شامل مواردی مانند محصولات کشاورزی، مواد غذایی، لوازم تجاری و اداری هستند. ظرفیت نیسان بار زاهدان بین ۱.۸ تا ۲.۲ تن است و نمی‌توانید کالاهایی با وزن بیشتر را درون آن قرار دهید. در غیر این صورت، ممکن است مشکلاتی برای نیسان یا حتی بار درون آن به وجود بیاید. به همین دلیل حتماً سعی کنید از وزن مجاز نیسان برای حمل بار فراتر نروید. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه نیسان بار مراجعه کنید.

1. حمل بار به زاهدان با نیسان

2. وانت بار زاهدان

گفتیم که شما نمی‌توانید کالاهای سنگین‌تر از ۲.۲ تن را درون نیسان قرار دهید. اما کالاهایی که وزن کمتری دارند، چگونه باید از شهرهای دیگر به زاهدان ارسال شوند؟ در این شرایط، برای حمل بار به زاهدان در وزن کمتر باید از وانت بار استفاده کنید.

وانت بار زاهدان در نمونه‌های مختلف پراید وانت، پیکان وانت، مزدا و آریسان در اختیار شما قرار می‌گیرند که شما می‌توانید بر اساس وزن کالای خود، یکی از این وانت‌ها را انتخاب کنید. وانت یکی از بهترین خودروها برای حمل خرده‌بار از تهران به زاهدان به شمار می‌آید که کرایه کمتری نسبت به خودروهای باری خیلی سنگین دارد. برای آشنایی بیشتر به مقاله حمل بار با وانت مراجعه کنید.

3. باربری زاهدان با خاور

درصورتی‌که وزن باری که قرار است حمل شود بیشتر از 2 تن باشد، باید به سراغ خودروهای بزرگ‌تر مثل انواع کامیونت‌ها یا خاورها رفت. انواع خاورها، توانایی حمل بار تا 4 تن را دارا هستند. نوع مسقف این خودرو، گزینه‌ی مناسبی برای حمل بارهای حساس، مثل اسباب منزل است. همچنین از خاور روباز برای حمل مصالح ساختمانی استفاده می‌شود. انواع دیگری از خاور، نظیر خاور یخچال‌دار، برای حمل مواد غذایی فاسدشدنی کاربرد دارد. پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله حمل بار خاور را مطالعه کنید.

4. حمل بار به زاهدان با کامیون

زمانی که بار وزن زیادی داشته باشد، دیگر نیسان و یا خاور کارساز نیست. در بیشتر مواقع، برای حمل بارهایی نظیر تولیدات کارخانه یا انواع فلزات، به خودرویی با پتانسیل بالا نیاز داریم. از همین رو، برای حمل بارهایی که بیش از 4 تن وزن داشته باشند، باید از کامیون تک محور استفاده کرد. کامیون تک محور تا 10 تن توانایی حمل بار دارد. همچنین برای حمل بار تا 15 تن، می‌توان کامیون جفت محور را به کار گرفت.

5. حمل بار به زاهدان با تریلی

برای بارهایی که وزن زیادی دارند، گاهی کامیون تک و جفت هم پاسخگو نیست. در واقع زمانی که بار، بیشتر از 15 تن وزن داشته باشد، باید به سراغ انواع تریلی بروید. همچنین باید توجه داشته باشید که تریلی، توانایی حمل بار تا 22 تن را دارا است.

حمل بار به زاهدان با تریلی

6. حمل بار به زاهدان با بوژی کش

برای حمل بارهای فوق سنگین و یا بارهایی که ابعاد زیادی دارند، باید از انواع بوژی کش استفاده کرد. این بارهایی که تحت عنوان بارهای ترافیکی شناخته می‌شوند، فرم عادی ندارند و باید برای حمل آن‌ها، تدابیر بهتری را در نظر داشت. گاهی برای حمل خودروهای بزرگ، قسمت‌هایی از یک دکل نفتی، خودروهای نظامی بزرگ و چنین مواردی از بوژی کش استفاده می‌شود.

نحوه حمل انواع بار به زاهدان

سؤال بعدی که در حمل بار به زاهدان به وجود می‌آید این است که یک بار را با چه خودرویی به زاهدان حمل کنیم؟ در واقع، در اولین قدم باید وزن بار را در نظر داشته باشید و طبق آن وزن، خودروی مناسب برای این کار را انتخاب کنید. در قدم بعدی، باید فاصله‌ی مبدأ از زاهدان را در نظر بگیرید. همچنین حساسیت بار نیز می‌تواند در انتخاب خودرو مؤثر باشد.

حمل انواع بار به زاهدان

برای حمل برخی بارها، نوع خودرو اهمیتی ندارد و تنها پتانسیل خودرو است که تعیین می‌کند یک خودرو برای حمل بار به کار گرفته بشود یا خیر. به عنوان مثال، برای حمل برخی کالاها به زاهدان، باید به وزن باری که قرار است حمل شود توجه داشته باشید و خودرو مورد نظر را انتخاب نمایید. به این ترتیب که برای بارهای زیر 2 تن از نیسان، و برای بارهای سنگین تا 22 تن، از تریلی استفاده کنید.

1. اسباب کشی زاهدان

درصورتی‌که فاصله‌ی شهر مبدأ از زاهدان زیاد نباشد و بار مورد نظر حساسیت خیلی زیادی نداشته باشد و همچنین وزن آن زیر 2 تن باشد، بهترین گزینه برای اسباب کشی زاهدان، نیسان و یا انواع وانت بار است. چرا که در این صورت صاحب بار باید هزینه کمتری برای حمل بار پرداخت کند. اما وزن زیاد اسباب و اثاثیه، فاصله‌ی زیاد از زاهدان و همچنین حساسیت بالای بار، ما را مجاب می‌کند که از خاور مسقف به جای نیسان استفاده کنیم. خاور مسقف، به دلیل دارا بودن اقلام ضربه گیر و همچنین کمک فنرهای دفع کننده‌ی ضربه، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای اسباب کشی به حساب می‌آیند. همچنین برای حمل اسباب و اثاثیه‌ای که بیش از 4 تن وزن داشته باشند، می توان از کامیون تک استفاده کرد.

2. حمل مواد غذایی به زاهدان

بسته به وزن بار و فاصله از زاهدان، از انواع نیسان یخچال‌دار و یا خاور یخچال‌دار برای حمل مواد غذایی فاسدشدنی به زاهدان استفاده می‌شود. همچنین درصورتی‌که بار، وزنی بیشتر از 4 تن داشته باشد، می‌توان از کامیون تک محور که اتاقک یخچال درون آن تعبیه شده باشد استفاده کرد.

حمل مواد غذایی به زاهدان

3. حمل مصالح ساختمانی به زاهدان

انواع مصالح ساختمانی، درصورتی‌که زیر 4 تن وزن داشته باشند را می‌توان با خاور روباز حمل کرد. درصورتی‌که وزن این مصالح زیاد باشد، باید به سراغ خودروهای سنگین‌تر و بزرگ‌تر رفت. همچنین برای حمل بارهایی نظیر تیرآهن، میل‌گرد و نبشی که جزو آهن آلات به حساب می‌آیند، تریلی کفی گزینه‌ی مناسبی است.

باربری تهران به زاهدان

اگرچه مسافت بین تهران تا زاهدان تقریباً زیاد است، اما روزانه کالاهای خیلی زیادی از پایتخت یعنی تهران، به زاهدان ارسال می‌شوند. برخی از این کالاها شامل لوازم تجاری و اداری و برخی دیگر محصولات کشاورزی می‌شوند. به طور کلی، هر نوع کالایی را که بخواهید به این شهر بفرستید و در صورتی که از چارچوب‌های قانونی کشورمان عبور نکنند، می‌توانید از تهران به زاهدان ارسال کنید.

باربری تهران به زاهدان

فقط باید بر اساس شرایط جاده و وضعیت آب و هوایی، خودروی مناسبی در باربری تهران به زاهدان انتخاب کنید. در این صورت، می‌توانید چندین باربری در زاهدان پیدا کنید که یکی از بهترین و سریع‌ترین آنها که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند، ترابرنت است. با استفاده از ترابرنت می‌توانید اسباب کشی زاهدان را نیز انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم به مقاله باربری تهران مراجعه کنید.

حمل خرده بار از تهران به زاهدان

فرض کنید که شما می‌خواهید خرده باری را از تهران به زاهدان ارسال کنید که در این شرایط، امکان استفاده از هر خودرویی را ندارید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید مواد غذایی و یا کالاهایی با حجم و وزن نسبتا کمتر را به زاهدان بفرستید، باید از خودروهای باربری کوچک‌تری استفاده کنید.

حمل خرده بار از تهران به زاهدان

بهترین خودرویی که برای حمل خرده بار از تهران به زاهدان مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیسان است. تنها نکته‌ای که موقع حمل بار به زاهدان با استفاده از نیسان باید مد نظر قرار دهید، این است که تا حد امکان، شرایط بار و وضعیت آب و هوایی را سنجیده و سپس خودرو را انتخاب کنید. مثلا اگر می‌خواهید از تهران به زاهدان مواد غذایی ارسال کنید، باید حتما از نیسان‌های یخچال‌دار کمک بگیرید تا در طول مسیر طولانی این دو شهر، مشکلی برای مواد غذایی پیش نیاید.

سخن پایانی

حمل بار به زاهدان در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. همچنین متوجه شدیم که هر خودرو چه پتانسیلی داشته و برای چه نوع حملی به کار گرفته می‌شود. در آخر بهترین راه برای پیدا کردن خودرو را به شما عزیزان نشان دادیم تا درصورتی‌که نیاز به خودرو حمل‌کننده داشتید، بتوانید از این روش بهره‌مند شوید. امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در رابطه با باربری تهران به زاهدان در اختیار شما قرار داده باشیم. همچنین درصورتی‌که سؤالی در این زمینه برای شما بدون پاسخ باقی مانده بود، در قسمت نظرها آن را برای ما به ثبت برسانید.

سوالات متداول

چه خودروهایی برای باربری تهران به زاهدان مناسب است؟

برای حمل بار به زاهدان می توانید از خودروهای مختلفی همچون نیسان، وانت، کامیون، تریلی، بوژِ کش و … استفاده کنید. انتخاب این خودروها به وزن بار و حساسیت آن بستگی دارد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.