آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری قزوین | استعلام قیمت حمل بار قزوین

باربری قزوین، استعلام قیمت حمل بار قزوین

حمل بار قزوین از هر مکانی که شما بخواهید به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و تنها کافی است که از یک سامانه باربری معتبر و مطمئن کمک بگیرید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، کارهای حمل بار به این شهر را انجام دهید. سامانه ترابرنت خدمات متعددی برای حمل بار در قزوین در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید هر باری که داشته باشید و از هر مکانی که بخواهید، به قزوین ارسال کنید یا به‌صورت برعکس، بار خود را از قزوین به شهرستان و شهرهای دیگر بفرستید.

خدمات حمل بار قزوین

در سامانه ترابرنت خدمات متعددی برای باربری قزوین در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرد. یکی از این خدمات، ارائه اپلیکیشن آنلاین است که صاحبان کالا می‌توانند از طریق این اپلیکیشن به‌صورت آنلاین و هر زمانی که خودشان بخواهند، اعلام بار کنند. سپس می‌توانند کارهای حمل بار به قزوین را انجام دهند و با استفاده از خودروی باری موردنظرشان، لوازم خود را از هر مکانی که بخواهند به شهر قزوین ارسال کنند.

علاوه بر این، در سامانه ترابرنت خودروهای باری مختلفی مانند وانت بار قزوین و نیسان بار وجود دارند. همچنین برای حمل بارهای سنگین‌تر نیز می‌توانید از خودروهای باری بزرگ‌تر مانند خاور یا کامیون و حتی تریلی استفاده کنید.

خدمات حمل بار قزوین

از دیگر خدمات قابل‌توجه ترابرنت برای حمل بار قزوین می‌توان به گزینه استعلام کرایه حمل بار آن اشاره کرد. با استفاده از این گزینه در وب‌سایت ترابرنت، صاحبان کالا می‌توانند تخمین قیمت حمل بار در قزوین را مشاهده کنند. در ادامه، درباره هر یک از این مسائل به‌صورت مجزا صحبت می‌کنیم.

نحوه سفارش برای حمل بار قزوین

برای این که از طریق سامانه اعلام بار کنید و کالای خود را از هر مکانی که بخواهید به قزوین بفرستید، لازم است در ابتدا اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. در این اپلیکیشن اطلاعات زیر را تکمیل کنید تا بتوانید با استفاده از ترابرنت کالای خود را جابه‌جا کنید.

  1. در صفحه “اعلام بار کنید” در قسمت اول برنامه ترابرنت، اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.
  2. این اطلاعات شامل مواردی مانند شهر مبدأ و مقصد، نوع خودرو و بارگیر و همچنین وزن تقریبی کالا می‌شوند.
  3. درصورتی‌که قصد حمل بارهای خاصی را به قزوین دارید، بهتر است در قسمت توضیحات، به صورت مختصر درباره آن بنویسید. این توضیح برای رانندگان به نمایش در می‌آید و آنها می‌توانند بهتر تصمیم بگیرند که آیا درخواست اعلام بار شما را انتخاب کنند یا خیر.
  4. سپس اعلام بار شما به همراه توضیحاتی که ارائه کرده‌اید، برای رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.
  5. این رانندگان می‌توانند با تماس گرفتن با شما، هماهنگی‌های لازم برای حمل بار در قزوین را انجام دهند.

قیمت باربری قزوین

گفتیم که در وب‌سایت ترابرنت گزینه‌ای تحت عنوان استعلام کرایه حمل بار وجود دارد که صاحبان کالا می‌توانند با وارد کردن اطلاعات مبدأ و مقصد و نوع بارگیر خود، هزینه تقریبی باربری قزوین را به دست بیاورند. بر این اساس، ما در این قسمت قیمت حمل بار قزوین از مکان‌های مختلف را ارائه کرده‌ایم.

البته توجه داشته باشید که این قیمت فقط بر اساس مسافت بین مبدأ و مقصد در نظر گرفته شده است و اگر شرایط آب‌وهوایی نامساعد باشد، جاده خراب باشد یا مشکلات دیگری در طول مسیر به وجود بیاید، باید هزینه بیشتری برای حمل بار به قزوین بپردازید. لازم به ذکر است این قیمت‌ها تقریبی بوده و مربوط به خرداد ماه 1403 می‌باشد.

حمل بار از شهرهای دیگر به قزوین (با وانت)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به قزوین1,200,000
حمل بار از همدان به قزوین1,200,000
حمل بار از اراک به قزوین1,800,000
حمل بار از اصفهان به قزوین1,800,000
حمل بار از مشهد به قزوین4,200,000
حمل بار از ارومیه به قزوین2,400,000
حمل بار از زاهدان به قزوین6,000,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار قزوین

ازآنجاکه در ترابرنت انواع خودروهای باری مختلف برای حمل بار قزوین وجود دارد، صاحبان کالا باید بر اساس وزن بار خود، کارهای حمل بار را انجام دهند و خودروی مناسبی را انتخاب کنند. علاوه بر نوع خودرو، نوع بارگیر نیز در این امر اهمیت زیادی دارد.

مثلاً برای حمل لوازم منزل و تجاری، باید حتماً از خودروهای باری مسقف استفاده شود. این در حالی است که می‌توان برای حمل مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، از خودروهای باری روباز یا کمپرسی نیز استفاده کرد. رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بار به این شهر که در ترابرنت وجود دارند، عبارت‌اند از:

1. وانت بار قزوین

با استفاده از وانت بار قزوین شما می‌توانید انواع خرده بار تا وزن 1 تن را قرار دهید و به شهر قزوین ارسال کنید. وانت بارها در قزوین دارای تنوع زیادی هستند و شما می‌توانید از نمونه‌های مختلف آنها مانند پراید وانت، پیکان وانت، مزدا و آریسان برای حمل بارهای خود استفاده کنید. ظرفیت این خودروها نسبت به سایر خودروهای باری کمتر بوده و می‌توانند بارهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً 1 تن را جابه‌جا کنند. برای آشنایی بیشتر به مقاله وانت بار مراجعه کنید.

2. نیسان بار قزوین

ظرفیت نیسان بار قزوین نسبت به وانت بار بیشتر است و تحمل حمل بارهایی با وزن 2 تن را دارد. نیسان‌ها یکی از رایج‌ترین خودروهای باری موجود در باربری قزوین به شمار می‌آیند که برای حمل بارهایی در مسافت نسبتاً کم، گزینه بسیار مناسبی هستند. شما می‌توانید برای حمل بار از شهرستان‌های نزدیک قزوین به این شهر، از نیسان استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله نیسان بار را مطالعه کنید.

نیسان بار قزوین

3. خاور برای حمل بار در قزوین

خودروی باری دیگری که شما می‌توانید آن را در نمونه‌های مسقف و روباز در قزوین پیدا کنید، خاور است. خاور با ظرفیت متغیر بین ۳ تا ۶ تن در اختیار شما قرار می‌گیرد. یکی از رایج‌ترین خاورهای موجود در ایران برای حمل بار در قزوین و سایر شهرها، خاور ۹۱۱ است. درباره این موضوع می‌توانید اطلاعات بیشتری در مقاله حمل بار خاور مطالعه کنید.

4. کامیون حمل بار قزوین

به منظور حمل بارهای سنگین با وزن بین ۱۰ تا ۱۵ تن، می‌توان از کامیونت‌ها استفاده کرد. کامیون‌ها دارای ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن با نمونه‌های تک و جفت هستند که هر یک از آنها برای حمل بارهای مختلف کاربرد دارند. بیشترین بارهایی که با استفاده از کامیون به قزوین ارسال می‌شوند، مصالح ساختمانی، آهن آلات، کشاورزی و مواد غذایی هستند.

کامیون حمل بار قزوین

حمل اثاثیه منزل با باربری قزوین

درصورتی‌که قصد اسباب کشی به قزوین را دارید، می‌توانید از بهترین باربری قزوین استفاده کنید که در این میان، ترابرنت با ارائه خدمات متنوع، بهترین گزینه برای حمل لوازم منزل به این شهر شناخته می‌شود. شما باید بعد از بسته‌بندی لوازم منزل خود، مشخص کنید که تقریباً چه مقدار از لوازم را می‌خواهید به قزوین ارسال کنید. اگر می‌خواهید همه لوازم منزل خود را به این شهر بفرستید، بهتر است از خودروهای باری بزرگ‌تر مانند خاور یا حتی کامیون مسقف کمک بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله اثاث کشی را مطالعه کنید.

سخن پایانی

حمل بار قزوین از مکان‌های مختلفی انجام می‌شود و صاحبان کالا می‌توانند با استفاده از بهترین باربری قزوین و با قیمت کاملاً مناسب، کالای خود را به این شهر ارسال کنند. سامانه ترابرنت با ارائه خدمات گسترده به صاحبان کالا، یکی از بهترین سامانه‌ها برای حمل بار در قزوین شناخته می‌شود که علاوه بر ارائه انواع خودروهای باری، خدمات دیگری مانند صدور بیمه‌نامه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.