آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به لاهیجان | باربری لاهیجان در کوتاه‌ترین زمان

حمل بار به لاهیجان، باربری لاهیجان در کوتاه‌ترین زمان

درصورتی‌که قصد حمل بار به لاهیجان را دارید، می‌توانید از افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و به شیوه‌ای امن، کالای خود را صحیح‌وسالم به این شهرستان ارسال نمایید. سامانه ترابرنت به شما کمک می‌کند تا با انتخاب انواع خودروهای باری مختلف، کالای موردنظر خود را از هر مبدأ خاصی در ایران به لاهیجان ارسال کنید. در این مطلب به طور کامل درباره فرایند باربری لاهیجان صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم قصد حمل بار لاهیجان را دارید، تا پایان همراه ما باشید.

حمل بار لاهیجان

‌خودروهای مختلفی برای حمل بار لاهیجان وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس شرایط جوی و وضعیت کالای خود، از آنها استفاده کنید. تنها کافی است که بر اساس شرایط کالا و وضعیت آب‌وهوایی، خودروی بارگیری مناسبی انتخاب کرده و بعد از بارگیری، آن را به مقصد لاهیجان ارسال کنید.

حمل بار لاهیجان

داشتن بیمه‌نامه برای ارسال کالا به لاهیجان اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث می‌شود که امنیت کالای شما تا حد زیادی حفظ شود. به همین دلیل بعد از انتخاب خودروی باری مناسب و بررسی کامل شرایط راننده و مدارک وی، از داشتن بیمه‌نامه اطمینان حاصل کنید و سپس کالای خود را به این شهرستان بفرستید.

حمل خرده بار به لاهیجان

بسیاری از افراد به‌خاطر شرایط مختلف، قصد حمل خرده بار به لاهیجان را دارند. این افراد باید بر اساس شرایط کالای خود، از وانت‌ها و نیسان‌ها برای ارسال آن به لاهیجان استفاده کنند. برای مثال، اگر می‌خواهید تره‌بار یا حتی مصالح ساختمانی با وزن نزدیک به 2 تن را به لاهیجان ارسال کنید، می‌توانید از نیسان کمک بگیرید. درحالی‌که برای حمل بارهای سبک‌تر، وانت بارها در دسترس شما قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است که نیسان‌ها به شکل‌های مختلف روباز، مسقف، یخچال‌دار و یا کمپرسی وجود دارند و شما باید بر اساس شرایط کالای خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. برای مثال، اگر می‌خواهید محصولات لبنی یا موادغذایی فاسدشدنی را به لاهیجان ارسال کنید، باید حتماً از نیسان‌های یخچال‌دار استفاده کنید. این در حالی است که بهترین گزینه برای حمل مصالح ساختمانی، یا نیسان کمپرسی یا روباز است.

 باربری لاهیجان برای انواع کالاها

خوشبختانه برای حمل بار به لاهیجان هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و اگر کالای شما بسته‌بندی مناسبی داشته باشد و خلاف قوانین کشورمان نباشد، می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن را به این شهرستان ارسال نمایید. در این قسمت، برخی از رایج‌ترین کالاهایی که از مقاصد مختلف به لاهیجان ارسال می‌شوند را نام می‌بریم:

  • حمل کالاهای تجاری و صنعتی به لاهیجان
  • ارسال دستگاه‌های صنعتی و تجاری به لاهیجان
  • حمل ماشین‌آلات یا خودروهای سواری به لاهیجان
  • باربری دستگاه‌های راه‌سازی
  • حمل مصالح ساختمانی و آهن‌آلات به شهرستان لاهیجان
  • ارسال تره‌بار و مواد غذایی مختلف به لاهیجان
  • حمل کالاهای تجاری و اداری
  • حمل ‌اثاثیه منزل به لاهیجان

باربری لاهیجان با انواع خودروها

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، انتخاب خودرو تأثیر بسیار زیادی در حمل بار به لاهیجان دارد. به همین دلیل باید دقت زیادی هنگام انتخاب خودروی باری به خرج دهید.

باربری لاهیجان با انواع خودروها

در این قسمت، برخی از رایج‌ترین خودروهایی که برای حمل بار لاهیجان مورداستفاده قرار می‌گیرند را نام می‌بریم.

✔ باربری لاهیجان با تریلی

بزرگ‌ترین خودروی باری برای حمل بارهای بین‌شهری، تریلی است که ظرفیت آن نزدیک به ۲۲ تا ۲۵ تن می‌رسد. این خودروهای قدرتمند دارای نمونه‌های مختلف کفی، بغل‌دار، چادری و نمونه‌های دیگر هستند که می‌توان همه آنها به همراه رانندگان مجرب و حرفه‌ای را در سامانه ترابرنت پیدا کرد. با استفاده از تریلی می‌توان انواع دستگاه‌های صنعتی خیلی بزرگ و خودروهای سواری را به شهرستان لاهیجان ارسال کرد.

✔ باربری لاهیجان با کامیون

از دیگر خودروهای باری مناسب برای ارسال کالاهای تجاری و صنعتی، تره‌بار و محصولات کشاورزی، می‌توان به کامیون اشاره کرد. کامیون‌ها نمونه‌های مختلفی دارند، به‌طورمثال کامیون تک دارای ظرفیت ۱۰ تن و کامیون جفت دارای ظرفیت ۱۵ تن است. بیشتر مواقع صاحبان کالا ترجیح می‌دهند که برای ارسال کالا به لاهیجان با استفاده از کامیون، از نمونه‌های کمپرسی استفاده کنند تا فرایند تخلیه برای آنها راحت‌تر انجام شود.

✔ حمل بار لاهیجان با خاور

خاورها نسبت به کامیون‌ها دارای ظرفیت کمتری هستند و با نمونه‌های مختلفی در سطح ایران وجود دارند. اما بیشتر مواقع این خودروها با ظرفیت ۳ تا ۴ تن در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرند و آنها می‌توانند با استفاده از این وسیله نقلیه باری، انواع محصولات مختلف و به‌خصوص لوازم منزل را از مکان‌های مختلف به لاهیجان ارسال کنند.

✔ حمل بار به لاهیجان با نیسان و وانت

در نهایت، کوچک‌ترین خودروهای باری برای حمل بار به لاهیجان نیسان و وانت هستند. این خودروها به‌خاطر داشتن ظرفیت کم، بار سبک‌تری را جابه‌جا می‌کنند و به همین دلیل اگر وزن کالای شما زیاد باشد و بخواهید با نیسان آن را جابه‌جا کنید، شاید مجبور شوید هزینه زیادی برای تعداد مسیرهای رفت‌وبرگشت متعدد این خودرو بپردازید.

حمل بار به لاهیجان با نیسان و وانت

این در حالی است که گفتیم نیسان برای حمل خرده‌بار به لاهیجان کاملاً مناسب است. برای حمل بار وانت به مقاله وانت بار مراجعه کنید.

استعلام کرایه حمل بار به لاهیجان

شما زمانی که می‌خواهید کالای خود را به شهرستان لاهیجان، ارسال کنید، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید و هزینه موردنیاز آن را پرداخت نمایید. برای مثال، اگر تنها یک بار مسیر بین مبدأ تا لاهیجان طی شود، باید هزینه خیلی کم‌تری بپردازید تا زمانی که این مسیر چندین بار طی می‌شود. نوع خودروی باری نیز می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در هزینه پرداختی داشته باشد. فاکتورهای دیگری مانند مسافت بین مبدأ و مقصد، وزن و حجم کالا، بیمه بار و سایر موارد این‌چنینی بر هزینه باربری لاهیجان تأثیر می‌گذارند.

اگر شما هم می‌خواهید بدانید که هزینه حمل بار لاهیجان برای شما چقدر است، تنها کافی است که وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید. بعد از آن صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات مبدأ و مقصد و نوع بارگیر را انتخاب کنید تا هزینه تقریبی ارسال کالا به لاهیجان برای شما نمایش داده شود.

 حمل بار به لاهیجان با ترابرنت

برای پیدا کردن خودروهای باری مناسب در سریع‌ترین زمان ممکن، باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید. بعد از ورود به برنامه و درج شماره تلفن همراه، گزینه اعلام بار را انتخاب کنید و اطلاعات موردنیاز را بنویسید.

 حمل بار به لاهیجان با ترابرنت

بر اساس وزن و حجم کالای موردنظر خود، نوع بارگیر را انتخاب کنید و بعد از تأیید، منتظر بمانید تا راننده مناسبی با شما تماس بگیرد.

سخن پایانی

مهم‌ترین مزیت ترابرنت برای حمل بار به لاهیجان این است که صاحب کالا را به‌صورت مستقیم با راننده مرتبط می‌کند و هیچ‌گونه واسطه‌ای بین آنها وجود ندارد. به همین دلیل صاحب کالا می‌تواند با خیال آسوده‌تری محموله خود را به دست راننده سپرده و آن را به لاهیجان بفرستد. همچنین ترابرنت اپلیکیشن مخصوص رانندگان را نیز ارائه کرده است که رانندگان می‌‌توانند بعد از نصب آن، اعلام بارهای منطقه جغرافیایی و مربوط به خودروی باری خود را مشاهده و دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.