آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری شهریار | قیمت حمل بار شهریار

حمل بار شهریار باربری با قیمت مناسب، کیفیت عالی

برای حمل بار شهریار خودروهای مختلفی در دسترس صاحبان کالا قرار می‌گیرند و آنها می‌توانند کالاهای موردنظر خود را از مناطق دیگر تهران، به شهرستان شهریار ارسال کنند. بسیاری از باربری‌ها در این منطقه از تهران مشغول به فعالیت هستند و همین تنوع خیلی زیاد، باعث شده که خیلی از صاحبان کالا برای انتخاب باربری مناسب دچار مشکل شوند. در این مقاله، ما برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که باربری شهریار به چه صورت انجام می‌شود و چگونه می‌توانید با استفاده از باربری آنلاین ترابرنت خودروهای مناسب را سریع‌تر پیدا کنید.

شهریار یکی از مناطق قدیمی تهران شناخته می‌شود. این منطقه شامل مناطق مختلفی مانند مرکزی، قدس و ملارد است و بسیاری از افراد در تهران در این منطقه زندگی می‌کنند. به‌طوری‌که بر اساس آمار سال ۱۳۸۸، بیشتر از یک میلیون و سیصد هزار نفر در بخش‌های مختلف شهریار ساکن بودند.

خدمات حمل بار شهریار

برخی از مهم‌ترین خدمات ترابرنت که باعث راحت‌تر شدن کار صاحبان کالا برای باربری شهریار می‌شوند، عبارتند از:

  • خودروهای باری متنوع برای حمل بار شهریار
  • امکان اعلام بار به‌صورت آنلاین
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار آنلاین
  • دسترسی ۲۴ ساعته
  • قابل‌استفاده حتی در روزهای تعطیل
  • امکان پیگیری بار در طول مسیر
  • ارائه اپلیکیشن‌های مجزا برای صاحبان کالا و رانندگان

نحوه ثبت سفارش برای باربری شهریار

اگرچه باربری‌های متعددی در منطقه شهریار مشغول به فعالیت هستند، اما بهترین و سریع‌ترین روشی که شما از طریق آن می‌توانید به‌صورت آنلاین خودروی باری مناسب خود را پیدا کنید، سامانه ترابرنت است. با استفاده از این سامانه، شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و از طریق گوشی همراه خود، خودروی مناسب را پیدا کنید.

نحوه ثبت سفارش برای باربری شهریار

برای استفاده از این سامانه، تنها کافی است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید و بعد از ورود، گزینه اعلام بار را بزنید. در صفحه اعلام بار، باید اطلاعات مختلفی مانند مبدأ و مقصد، نوع بارگیر، کالا، وزن آن و در صورت نیاز، توضیحات اضافی برای راننده را وارد نمایید و در آخر گزینه تأیید و ارسال اعلام بار را بزنید. سپس رانندگان همان منطقه جغرافیایی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده باشند، اعلام بار شما را می‌بینند و با شما تماس می‌گیرند.

قیمت باربری در شهریار چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌های بسیاری از صاحبان کالا که درباره آن سؤال می‌پرسند، هزینه برای حمل بار به شهریار است. همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم، مسافت بین منطقه موردنظر شما تا شهریار می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در کرایه حمل بار به این شهرستان باشد.

کرایه حمل بار شهریار چقدر است؟

علاوه‌براین، عوامل دیگری نیز در این امر دخیل هستند که برخی از مهم‌ترین آنها، شامل مواردی مانند میزان ترافیک، شرایط آب‌وهوایی، وزن و حجم بار، نوع وسیله نقلیه انتخابی، نحوه بسته بندی، نوسانات بازار و سایر موارد این‌چنینی می‌‌شوند. شرکت‌های باربری بعد از در نظر گرفتن هر یک از این فاکتورها، برای شما هزینه خاصی به‌منظور حمل بار شهریار در نظر می‌گیرند. اما خود شما چگونه می‌توانید قبل از هماهنگی برای خودروی باری، بدانید که باید چقدر هزینه بپردازید؟

 استعلام قیمت حمل بار شهریار

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که قبل از این که خودروی مناسبی برای حمل بار شهریار پیدا کنند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند، بدانند که تقریباً باید چقدر هزینه پرداخت کنند. شما می‌توانید مقدار هزینه پرداختی را از طریق وب‌سایت ترابرنت به دست بیاورید. به این منظور، وارد وب‌سایت ترابرنت شده و در اولین صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید.

سپس در صفحه ‌نمایش داده شده، تمام اطلاعات خواسته شده مانند مبدأ و مقصد به همراه بارگیر را بزنید و در نهایت هم گزینه پایین صفحه، یعنی استعلام کرایه حمل بار را انتخاب نمایید. سپس صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن می‌توانید کرایه تقریبی حمل بار به شهریار را مشاهده نمایید.

در اینجا به صورت تقریبی قیمت باربری در شهریار را با استفاده از سامانه ترابرنت که پیش از این معرفی کردیم، تخمین زده و در جدول قرار داده‌ایم. این قیمت‌ها به صورت تقریبی در تیر ماه 1403 استعلام گرفته شده‌اند.

حمل بار از سایر شهرها به شهریار (با کامیون تک روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به شهریار3,600,000
حمل بار از رشت به شهریار6,000,000
حمل بار از مشهد به شهریار9,600,000
حمل بار از کرج به شهریار3,600,000
حمل بار از شیراز به شهریار10,800,000
حمل بار از اراک به شهریار6,000,000
حمل بار از قم به شهریار4,200,000

خودروهای باری برای حمل بار شهریار

این احتمال وجود دارد که شما بخواهید بارهایی با وزن 1 تن را به شهریار بفرستید و گاهی مواقع هم وزن بار شما تا ۱۰ تن هم افزایش پیدا می‌کند. در این شرایط، باید با توجه به وزن بار خود، خودروی مناسبی را برای باربری در شهریار انتخاب کنید.

خودروهای باری برای حمل بار شهریار

در این قسمت، برخی از مهم‌ترین و رایج‌ترین خودروهایی که برای حمل بار شهریار مورد استفاده قرار می‌گیرند را نام می‌بریم. 

1. باربری شهریار خاور 

خاور یکی از خودروهای رایج برای باربری در شهریار شناخته می‌شود که ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن دارد. شما می‌توانید انواع کالاها مانند لوازم منزل، محصولات تجاری و اداری، مواد غذایی، آهن آلات و سایر موارد این چنینی را با استفاده از آن به شهریار بفرستید. 

2. نیسان بار شهریار 

بیشتر مواقع برای حمل خرده بار به شهریار و کالاهای سبک برای مغازه‌های کوچک، از نیسان استفاده می‌شود. نیسان بار شهریار در ترابرنت به وفور یافت می‌شود و شما می‌توانید انواع نیسان‌های روباز، مسقف، کمپرسی و یخچال‌دار را بیابید. توصیه می‌کنیم مقاله نیسان بار را مطالعه کنید.

 3. باربری شهریار وانت

ظرفیت وانت بار نسبت به نیسان کمتر است. انواع وانت بارها شامل نمونه‌های مختلفی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند که ظرفیت آنها به ترتیب ۵۰۰ کیلو، ۷۰۰ کیلو و 1 تن است. با استفاده از این وانت بارها شما می‌توانید خدمات باربری شهریار وانت را به‌راحتی دریافت کرده و با استفاده از این وانت‌ها انواع خرده‌بار با وزن کم را به شهریار بفرستید. 

حمل لوازم منزل به شهریار

افراد بسیار زیادی در این منطقه از تهران زندگی می‌کنند و تعداد جمعیت آن روزبه‌روز در حال افزایش یافتن است. ازاین‌رو، بسیاری از کسانی‌که قصد نقل‌مکان به شهرستان شهریار را دارند، به دنبال خودروی باری مناسبی برای اثاث کشی می‌گردند.

حمل لوازم منزل به شهریار

لوازم منزل حساسیت زیادی دارند و شما باید علاوه بر بسته‌بندی مناسب، از خودروی باری خوبی برای حمل آن استفاده کنید تا در طول مسیر مشکلی برای آنها پیش نیاید. ازآنجایی که در لوازم منزل، اثاثیه سنگینی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و تلویزیون هم وجود دارند، باید تمام تلاش خود را کنید که تمام این لوازم را صحیح‌وسالم به مقصد برسانید. زیرا در صورت بروز هرگونه خسارت به این لوازم، باید هزینه‌های زیادی را متحمل شوید.

یکی از بهترین خودروها برای حمل بار شهریار و به‌خصوص لوازم منزل، خاور است. خاورها ظرفیت متفاوتی بین ۳ تا ۶ تن را دارند و شما می‌توانید لوازم منزل خود را به‌راحتی درون کابین عقب آنها قرار دهید. البته ممکن است بر اساس مقدار لوازم منزل خود، بتوانید از خودروهای باری کوچک‌تر و یا حتی بزرگ‌تر نیز استفاده کنید.

باربری شهریار به شهرستان

باربری شهریار از این شهرستان به مناطق دیگر تهران نیز به‌راحتی در دسترس صاحبان کالا قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای ارسال بار از شهریار به مناطق دیگر مانند اندیشه، وحیدیه، امیریه، صباشهر، فردوسیه، باغستان، شاهد شهر، کردزار، قشلاق، خادم‌آباد، مهرجین، یوسف‌آباد، فرارت، قجرآباد، رضی آباد، مهرآذین، سعید آباد، اصیل‌آباد، شهرک وائین، شهرک جعفریه و… از خودروهای مختلف استفاده کنید.

حمل بار از شهریار به شهرستان‌های دیگر

همچنین تمام این خودروهای باری برای حمل بار از این مناطق به شهریار نیز فعالیت می‌کنند. اما به این نکته توجه داشته باشید که هرچه مسافت بین منطقه شهریار با شهرستان‌های دیگر برای ارسال کالا بیشتر شود، باید هزینه بیشتری برای حمل بار شهریار بپردازید. شما می‌توانید از صفحه حمل بار به شهرستان دیدن کنید. 

سخن پایانی

حمل بار شهریار از شهرستان‌های اطراف انجام می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت، خودروی باری مناسبی را برای باربری شهریار انتخاب نمایید. پیشنهاد می‌کنیم که قبل از بارگیری کالا درون خودروی باری، محموله خود را به طور کامل بسته‌بندی کنید تا در طول مسیر مشکلی برای آن پیش نیاید.

رانندگان منطقه شهریار نیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان و بدون نیاز مراجعه حضوری به شرکت‌های باربری، کسب درآمد کنند. فرقی ندارد که می‌خواهید چه کالایی را به شهریار ارسال نمایید. تنها کافی است که اپلیکیشن ترابرنت را نصب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.