آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به خرم آباد چگونه انجام می‌شود؟

  حمل بار به خرم آباد چگونه انجام می‌شود؟

خرم آباد یکی از شهرهای غربی ایران به شمار می‌رود که اهمیت زیادی در فرایند حمل و نقل دارد و به خاطر داشتن محصولات مختلف، خیلی از افراد قصد ارسال محصولات متفاوتی را به این شهر دارند. از این رو، ما قصد داریم اطلاعات کاملی درباره حمل بار به خرم آباد در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم به هر دلیلی می‌خواهید هر نوع کالایی را به این شهر زیبا بفرستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب یاد می‌گیرید که ارسال بار به خرم آباد توسط چه خودروهایی انجام می‌شود و هزینه آن تقریبا چقدر است و چگونه باید این هزینه را استعلام بگیرید.

درباره خرم آباد

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، خرم آباد یکی از شهرهای غربی ایران است. این شهر از شمال با استان‌های مرکزی و همدان، از شرق با استان اصفهان، از جنوب با استان خوزستان و از غرب هم با استان‌های ایلام و کرمانشاه همسایه است. علاوه بر این موارد، خرم آباد در قسمت جنوب شرقی خود مرز بسیار کوتاه و باریکی هم با استان چهارمحال و بختیاری هم دارد. مرکز خرم آباد، شهر لرستان است که از تهران تقریبا 360 کیلومتر فاصله دارد و در این راه، جاده‌های اصلی زیادی وجود دارند که می‌توان از طریق آنها حمل بار به خرم آباد را انجام داد.

ارسال بار به خرم آباد

دلایل زیادی وجود دارند که شاید خیلی از افراد بخواهند کالاهای مختلفی را به خرم آباد ارسال کنند. به عنوان مثال، ارسال لوازم منزل یکی از مهمترین آنهاست. در صورتی که شما به خاطر مشغله کاری و یا هر دلیل دیگری مجبور می‌شوید به این شهر اسباب کشی کنید، باید به فکر یک خودروی باربری مناسب باشید تا بتوانید لوازم منزل خود را صحیح و سالم به خرم آباد برسانید.

ارسال بار به خرم آباد

علاوه بر این، به احتمال زیاد خیلی از تاجران و بازاریان هم بخواهند کالاهای مختلف را از شهرهای بزرگ‌تر مانند تهران به خرم آباد بفرستند تا با فروش آنها سود قابل توجهی به دست بیاورند. همچنین بسیاری از مغازه‌داران هم ترجیح می‌دهند از شهرهای دیگر اجناس مختلفی با قیمت کمتر خریداری کرده و در این شهر به فروش برسانند. در هر یک از این شرایط‌، باید از خودروهای باربری مناسبی استفاده کنید تا فرایند ارسال بار به خرم آباد برای شما راحت‌تر انجام شود.

خودروهای استفاده شده برای حمل بار به خرم آباد

به نظر شما باید برای ارسال بار به خرم آباد از چه خودروهایی استفاده کنید؟ همان طور که می‌دانید، خودروهای باربری متنوعی در ایران وجود دارند که بسته به شرایط کالا می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرند. پس اگر شما هم می‌خواهید کالایی را به خرم آباد بفرستید، اول از همه باید به وضعیت کالای خود توجه کنید و ببینید که کدام خودرو می‌تواند برای شما مناسب‌تر باشد. در این قسمت، برخی از رایج‌ترین خودروهای باربری که برای حمل بار به خرم آباد می‌توانید از آنها استفاده کنید را به صورت مختصر نام می‌بریم.

بهترین روش برای حمل بار به شهرستان چیست

خودروهای استفاده شده برای حمل بار به خرم آباد
  • نیسان یا وانت: نیسان و وانت برای بارهای مورد استفاده قرار می‌گیرد که وزن و حجم کمی دارند. به عنوان مثال، نیسان می‌تواند کالاهایی با وزن نهایتا 2 تن را تحمل کند و اگر کالای شما حجم و وزن کمتری برای نیسان هم دارد، می‌توانید از وانت استفاده کنید.
  • خاور: بیشتر مواقع مردم برای اسباب کشی و حمل لوازم منزل خود از خاور استفاده می‌کنند. زیرا خاورها نسبت به نیسان ظرفیت خیلی بیشتری دارند و می‌توانند لوازم منزل بزرگ را در خود جایی بدهند. به همین دلیل هم پیشنهاد می‌کنیم برای اسباب کشی حتما از خاورهای مسقف استفاده کنید.
  • تک: خودروهای باربری تک به خاطر داشتن ظرفیت خیلی بیشتر تا 10 تن، برای ارسال مصالح ساختمانی و محصولات خیلی سنگین‌تر مناسب هستند.
  • جفت: ظرفیت خودروی باربری جفت نسبت به تک نسبتا بیشتر است و اگر کالای شما وزن و حجم بیشتری داشته باشد، می‌توانید از آنها استفاده کنید. نکته جالب توجه درباره این خودروها این است که به صورت کمپرسی هم وجود دارند و شما می‌توانید بسته به شرایط کالای خود از آنها کمک بگیرید.
  • تریلی: در صورتی که کالای مورد نظر شما آنقدر سنگین و حجیم بود که نمی‌توانستید از هیچ یک از خودروهای باربری ذکر شده برای ارسال به خرم آباد استفاده کنید، تنها گزینه پیش روی شما استفاده از تریلی است.

مقاله پیشنهادی: حمل بار تهران

هزینه حمل بار به خرم آباد چقدر است؟

هزینه حمل بار به خرم آباد چقدر است؟

فاکتورهای متعددی می‌توانند موجب تفاوت و تعیین هزینه حمل بار به خرم آباد شوند. به عنوان مثال، اگر کالای شما وزن و حجم بالایی داشته باشد، مجبور می‌شوید از خودروهای باربری بزرگ‌تر برای ارسال آنها استفاده کنید. پس هرچه خودروی باربری انتخابی شما بزرگ‌تر باشد، باید هزینه بالاتری هم برای آن بپردازید.

علاوه بر این، اگر کالای شما ارزش خیلی زیادی داشته باشد و صاحب خودرو مجبور شود از تجهیزات خاصی برای نگهداری و محافظت از آن استفاده کند، هزینه پرداختی شما هم افزایش پیدا می‌کند. از دیگر فاکتورهای موثر در تعیین قیمت ارسال بار به خرم آباد می‌توان به مواردی مانند نوع کالا، شرایط بسته‌بندی و فاصله شهر مبدا تا خرم آباد اشاره کرد.

نحوه استعلام قیمت ارسال بار به خرم آباد

بسیاری از کسانی که می‌خواهند کالایی را به خرم آباد و یا هر شهر دیگری بفرستند، دوست دارند از قبل اطلاعاتی درباره قیمت آن به دست بیاورند. شاید هنوز برخی از افراد نتوانند با توجه به فاکتورهای بالا این استعلام قیمت را به دست بیاورند و به دنبال راه دقیق‌تری برای اطلاع از هزینه ارسال کالای خود باشند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، باید بگوییم که از طریق سامانه ترابرنت می‌توانید خیلی راحت استعلام قیمت ارسال بار به خرم آباد را به دست بیاورید. برای انجام این کار، فقط کافی است که وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و اطلاعات کامل مبدا و مقصد و همچنین کالای خود را وارد کنید و روی گزینه استعلام قیمت بزنید تا هزینه تقریبی حمل بار به خرم آباد برای شما نمایش داده شود.

نحوه استعلام قیمت ارسال بار به خرم آباد

حمل بار به خرم آباد با ترابرنت

علاوه بر استعلام قیمت، ترابرنت فرایند حمل کالا را نیز به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می‌دهد. پس اگر هر کالایی دارید و می‌خواهید آن را به شهر خرم آباد بفرستید، می‌توانید از این طریق اقدام کنید. در سامانه ترابرنت تمام خودروهای باربری ذکر شده به همراه باتجربه‌ترین رانندگان وجود دارند و شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، یک خودروی باربری متناسب با کالای خود پیدا کنید.

تنها چیزی که برای استفاده از ترابرنت نیاز دارید، یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت است. باید وارد اپلیکیشن یا سایت ترابرنت شده و گزینه اعلام بار را انتخاب کنید. در قدم بعدی، اطلاعات کامل مبدا، مقصد و کالا را وارد نمایید و در نهایت هم روی منوی کشویی انتخاب بارگیر بزنید و یکی از خودروهای متناسب با کالای خود را انتخاب کنید. ترابرنت این درخواست شما را به رانندگانی که شرایط مشابهی با شرایط شما دارند، نمایش می‌دهند و راننده‌ای که درخواست شما را قبول کند، خیلی سریع با شما تماس می‌گیرد.

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله متوجه شدید، حمل بار به خرم آباد خیلی راحت انجام می‌شود و فقط شما باید اطلاعاتی درباره کالای خود داشته باشید تا بتوانید بر همان اساس، یک خودروی باربری متناسب انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر یک از این خودروهای باربری به صورت مسقف، روباز، کمپرسی و یا یخچال‌دار وجود دارند که باز هم بسته به شرایط شما می‌توانند به طور متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید از طریق سامانه ترابرنت به هر یک از این خودروهای باربری در شکل‌های مختلف دسترسی داشته باشید و هزینه بسیار مناسبی برای ارسال بار به خرم آباد بپردازید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.