آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری مرزداران تهران

برای پیدا کردن باربری مرزداران و حمل کالای خود، می‌توان از طریق شرکت‌های باربری معتبر اقدام کرد. اما بهترین و معتبرترین سامانه ای که شما می‌توانید به‌صورت آنلاین اعلام بار کنید و نیازی به مراجعه حضوری ندارید، ترابرنت است. ترابرنت به شما این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن و برای حمل انواع بارها، اعلام بار کنید و با استفاده از خودروی باری مناسب، کالا را به منطقه مرزداران ارسال کنید. اگر می‌خواهید باری را به این منطقه بفرستید یا از این محله تهران به سایر شهرستان‌ها ارسال کنید، حتماً تا پایان همراه ما باشید. 

خدمات باربری مرزداران

با استفاده از ترابرنت، شما می‌توانید به خدمات متعددی در اتوبار مرزداران دسترسی داشته باشید. در این قسمت، به‌صورت مختصر برخی از مهم‌ترین خدماتی که از طریق باربری در محدوده مرزداران در ترابرنت به شما ارائه می‌شوند را نام می‌بریم. 

  • امکان اعلام بار به‌صورت آنلاین 
  • دسترسی ۲۴ ساعته 
  • قابل‌استفاده در روزهای تعطیل، اعیاد و مراسم‌های مذهبی و ملی 
  • امکان اعلام بار حتی در روزهای بارانی و برفی 
  • تنوع خودروهای باری با انواع بارگیرها 
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار 
  • اپلیکیشن با رابط کاربری راحت

در مقاله باربری غرب تهران توضیحات بیشتری ارائه داده‌ایم.

نحوه سفارش برای باربری مرزداران

برای این‌که بتوانید از طریق ترابرنت باربری مرزداران سریع‌تر خودروی موردنظر خود را پیدا کنید، تنها کافی است که مراحل زیر را به‌ترتیب انجام دهید. با انجام این مراحل، می‌توانید هر نوع کالایی را که بخواهید از هر نقطه از ایران به منطقه مرزداران در تهران بفرستید. 

  1. در ابتدا اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. 
  2. سپس احراز هویت کنید تا بتوانید اعلام بار خود را انجام دهید. به منظور احراز هویت ابتدایی، شماره تلفن همراه و کدی که برای این شماره ارسال می‌شود را در کادرهای مشخص شده بنویسید. در صفحه بعد هم نام و نام‌خانوادگی و سپس کد ملی خود را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. 
  3. بعد از انجام این مراحل، وارد صفحه اصلی ترابرنت می‌شوید و احراز هویت ابتدایی شما با موفقیت ثبت می‌شود. 
  4. در این مرحله باید گزینه «اعلام بار کنید» را در صفحه اصلی انتخاب نمایید. 
  5. سپس اطلاعات کامل مبدا و مقصد، وزن و حجم کالا، نوع خودرو و بارگیر را در کادرهای مشخص شده تکمیل کنید. 
  6. در مرحله آخر گزینه «ثبت و ارسال اعلام بار» را بزنید. 
  7. اکنون باید کمی منتظر بمانید تا راننده‌ای که شرایط مناسبی دارد، اعلام بار شما را پذیرفته و با شما تماس بگیرد. 

قیمت باربری مرزداران

فاکتورهای متعددی روی قیمت باربری مرزداران تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، خیلی مهم است که شما از چه نوع خودروی باری در اتوبار مرزداران استفاده کرده باشید. همچنین مسافت بین مبدا تا مرزداران نیز می‌تواند در این امر تاثیر بگذارد و هرچه مسافت بیشتر شود، باید هزینه بالاتری بپردازید.

قیمت باربری مرزداران

سایر عوامل تاثیرگذار روی قیمت باربری در محدوده مرزداران شامل مواردی مانند وزن تقریبی کالا، شرایط آب‌وهوایی و وضعیت جاده می‌شوند. برای گرفتن استعلام کرایه حمل بار در باربری مرزداران تهران می‌توانید مراحل زیر را طی کنید. 

  1. در ابتدا وارد وبسایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را در صفحه اصلی انتخاب کنید. 
  2. سپس در 4 کادری که برای شما نمایش داده می‌شوند، اطلاعات مبدا، مقصد، نوع خودرو و بارگیر را انتخاب کنید. 
  3. در آخر، کافی است که گزینه دریافت استعلام کرایه حمل بار بزنید.
  4. با انتخاب این گزینه، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که در آن می‌توانید هزینه تقریبی حمل بار به منطقه مرزداران تهران را مشاهده کنید. 
  5. در همان صفحه، گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید به‌صورت مستقیم وارد اپلیکیشن ترابرنت شوید و اعلام بار کنید.

خودروهای باری در باربری مرزداران

تنوع خودروها در باربری مرزداران به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بر اساس وزن کالای خود، یکی از بهترین ماشین‌های باری را برای ارسال کالا انتخاب کنید.

خودروهای باری در باربری مرزداران

در ادامه، توضیح مختصری از انواع خودروهای باری موجود در ترابرنت در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1. وانت بار مرزداران

شما با استفاده از وانت بار مرزداران می‌توانید بارهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا یک تن را به این منطقه از تهران ارسال کنید. وانت بارهای موجود در ترابرنت به شکل‌های پراید وانت، پیکان وانت و مزدا وجود دارند و شما باید در قسمت توضیحات اعلام بار، بنویسید که کدام مدل خودروی باری را می‌خواهید.  اطلاعات بیشتر در صفحه حمل بار با وانت موجود است.

2. نیسان بار مرزداران 

برای پیدا کردن نیسان بار مرزداران باید در قسمت کامیون، وانت را انتخاب کنید و در قسمت نوع بارگیر، یکی از گزینه‌های نیسان، نیسان یخچالی یا نیسان مسقف را انتخاب کنید. مثلاً اگر قصد حمل مواد غذایی فاسدشدنی را دارید، باید نیسان یخچال‌دار را انتخاب کنید. ظرفیت حمل نیسان نهایتاً ۲.۲ تن است.

نیسان بار مرزداران 

3. خاور برای حمل بار به مرزداران 

خاور یکی از بهترین خودروها برای حمل بارهایی با وزن بین ۳ تا ۶ تن است که نمونه‌های متفاوتی دارد. شما می‌توانید انواع خاورهای مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار را به‌راحتی پیدا کنید و بر اساس محموله خود، بار را درون یکی از آنها قرار دهید. 

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری شهرک غرب را مطالعه کنید.

4. کامیون جفت در باربری مرزداران 

مانند نمونه‌های قبلی، کامیون‌های جفت نیز به شکل مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار ارائه می‌شوند. این کامیون‌ها می‌توانند کالاهایی با وزن نهایتاً ۱۵ تن را حمل کنند و با نام کامیون 10 چرخ نیز شناخته می‌شوند. 

5. باربری در مرزداران با کامیون تک 

اگرچه ظرفیت کامیون تک نسبت به کامیون جفت کمتر است، اما این کامیون شکل‌های بارگیری دقیقا مانند کامیون جفت محور را دارد. با استفاده از این کامیون، شما می‌توانید بارهایی که وزن آنها نهایتاً ۱۰ تن است را به منطقه مرزداران تهران ارسال کنید. 

6. تریلی برای حمل بارهای فوق‌سنگین به مرزداران 

شما می‌توانید با استفاده از نمونه‌های مختلف تریلی، بارهایی با وزن بین ۲۲ تا ۲۵ تن را به مرزداران تهران بفرستید. انواع بارگیر‌های تریلی شامل مواردی مانند تریلی کفی، چادری، بغل‌دار، یخچالی و کمپرسی می‌شوند. 

اگر در منطقه ستارخان هستید حتما مقاله باربری ستارخان را مطالعه کنید.

اسباب‌ کشی با باربری مرزداران

درصورتی‌که می‌خواهید در منطقه مرزداران اسباب‌کشی کنید و به منزل جدیدی بروید، بهتر است از خودروهایی استفاده کنید که مسقف باشند. زیرا اگر در فصل زمستان قصد اسباب‌کشی دارید، ممکن است باران بیاید و همچنین در فصل تابستان هم تابیدن بیش از حد نور خورشید به لوازم منزل شما می‌تواند به آنها آسیب وارد کند.

اسباب‌ کشی با باربری مرزداران

به همین دلیل با استفاده از خاور یا کامیون‌های مسقف در باربری مرزداران می‌توانید با خیالی آسوده تمام لوازم خود را از منزل قبلی خود به منزل جدید ببرید. در مقاله اسباب کشی به شهرستان به راهنمایی کاملی در رابطه با این موضوع پرداخته ایم

سخن پایانی

فرایند پیدا کردن خودروی مناسب در باربری مرزداران با استفاده از ترابرنت نسبت به روش‌های سنتی فوق‌العاده راحت‌تر و سریع‌تر است. در این روش شما می‌توانید انواع خودروهای متفاوت را در اتوبار مرزداران پیدا کرده و با اعلام بار، هماهنگی‌های بیشتری برای باربری مرزداران تهران با راننده انجام دهید. علاوه‌براین، سامانه‌ باربری آنلاین ترابرنت اپلیکیشنی را مخصوص رانندگان منتشر کرده است که می‌توانند با نصب این اپلیکیشن، اعلام بارهای متعددی را در منطقه مرزداران تهران دریافت کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه در “باربری مرزداران تهران

  1. سعید گفت:

    مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.