آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به شیراز با بهترین قیمت و کیفیت

بهترین روش حمل بار به شیراز با قیمت مناسب چیست؟

بهترین راه برای حمل بار به شیراز کدام است؟ ارسال بار به شیراز از چه طریقی صورت می‌گیرد؟ هزینه حمل بار از تهران به شیراز چقدر است؟ شیراز مرکز استان فارس بوده که در قسمت جنوب غربی ایران قرار دارد. جمعیت این شهر، طبق آمارگیری که در سال 1395 صورت گرفته است، 1 میلیون و پانصد هزار نفر برآورد شده است. از این‌حیث شیراز پنجمین شهر پرجمعیت ایران به‌حساب می‌آید. وجود این جمعیت باعث می‌شود تا نیاز به اقلام ضروری در این شهر زیاد باشد. به همین دلیل، خودروهای حمل بار زیادی برای رساندن کالای موردنظر به این شهر وارد می شوند. همچنین دیگر نیازی که برای شیراز وجود دارد، نیاز به خودرو حمل بار جهت اسباب کشی است.

اما برای حمل بار به شیراز از چه طریقی باید اقدام کرد؟ یا این که رانندگان خودرو حمل‌کننده بار برای باربری به شیراز باید از چه طریقی اقدام کرده و از اعلام بارهایی که مربوط به شهر شیراز است باخبر شوند؟ در این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر این که پاسخ این سؤالات را می‌گیرید، از هزینه حمل بار از تهران به شیراز هم مطلع شده و بهترین راه برای پیدا کردن خودرو حمل بار را پیدا کنید.

خودرو مناسب برای حمل بار به شیراز

در موارد مختلفی ممکن است به حمل بار به شیراز نیاز پیدا کنید. اسباب کشی به شیراز، حمل مصالح، حمل محصولات غذایی، صنعتی، نساجی و … هرکدام باتوجه‌به میزان و نوع بار، نیازمند یک خودرو حمل‌کننده بار هستند. به‌عنوان‌مثال، برای حمل خرده بار به شیراز، بهترین گزینه که مطرح است، وانت بار یا نیسان است. هرچند که استفاده از این خودروها در مسیر‌های خیلی طولانی توصیه نمی‌شود. برای اسباب کشی منزل ، بهترین گزینه خاور مسقف است. این نوع خاور، علاوه بر این که توانایی بیشتری در حمل بار دارد، به شکلی طراحی شده است که هم خاصیت ضربه‌گیری داشته و از آسیب دیدن بار جلوگیری می‌کند و هم کمک‌فنرهای مخصوصی دارد که به کمک آن می‌توان از تلفات جاده‌ای در امان بود.

برای حمل بارهایی نظیر مصالح ساختمانی تا وزن 4 تن می‌توان بر روی خاور روباز حساب باز کرد. در ادامه، هر چه وزن بار شما بیشتر باشد، باید از ماشین بزرگ‌تری برای حمل، کمک بگیرید. خودروهایی که می‌توانید در این زمینه از آن‌ها استفاده کنید، کامیون تک محور و جفت محور، تریلی و … است. طبیعتاً هر چه خودرو قابلیت حمل بیشتری داشته باشد، هزینه حمل آن نیز بیشتر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات درباره حمل با خاور مقاله حمل بار خاور را مطالعه کنید.

ارسال خرده بار از تهران به شیراز

در حالی که پیدا کردن خودرو برای ارسال کالاهای سنگین و بزرگ به راحتی پیدا می شود، شاید خیلی از افراد نتوانند یک کامیون مناسب برای ارسال خرده بار از تهران به شیراز پیدا کنند. یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی بهترین خودرو متناسب با خرده بار خود را پیدا کنید و آن را از تهران به شیراز ارسال کنید، از طریق سامانه ترابرنت است.

روند ثبت بار در این سامانه بسیار آسان است و صاحبان کالا می توانند بعد از ورود به وب سایت و یا اپلیکیشن ترابرنت در صفحه ثبت اعلام بار ، اطلاعات مربوط به خرده بار خود را به صورت دقیق وارد نمایند و سپس منتظر باشند تا راننده ای که بهترین شرایط متناسب با خرده بار آن ها را دارد، با آن ها تماس بگیرد.

مقاله پیشنهادی: حمل بار به بوشهر

هزینه حمل بار به شیراز چقدر است؟

سؤال مهمی که در ارسال بار به شیراز مطرح است بحث هزینه آن است. عوامل مختلفی می‌توانند بر روی قیمت باربری به شیراز مؤثر باشند. اولین موضوع طول مسیر است. طبیعتاً، هر چه فاصله دو شهر که قرار است جابه‌جایی در بین آن‌ها صورت بگیرد بیشتر باشد، هزینه حمل بار نیز بیشتر خواهد بود. به‌عنوان‌مثال، هزینه حمل بار از تهران به شیراز که راننده باید فاصله 920 کیلومتری را طی کند، بیشتر از هزینه حملی است که مبدأ آن بوشهر است.

موضوع بعدی که بر روی هزینه تأثیر می‌گذارد، میزان بار و نوع باری است که قرار است حمل شود. طبیعتاً هر چه میزان بار بیشتر باشد، هزینه بیشتر است. همچنین هرچه خودرو انتخابی شما، سنگین‌تر باشد، باز هم هزینه حمل افزایش پیدا خواهد کرد. به این معنی که هزینه حمل بار با کامیون، بیشتر از حمل بار با وانت یا نیسان است.

نوع بار موضوع دیگری است که می‌تواند بر روی قیمت حمل مؤثر باشد. هر چه حساسیت و ارزش بار بیشتر باشد، هزینه حمل بار بیشتر خواهد بود. در همین راستا، در بحث بیمه هر چه ارزش بار بیشتر باشد، هزینه بیمه نیز بیشتر برآورد می‌شود.

باتوجه‌به نکات گفته شده، می‌توان نتیجه گرفت که برآورد هزینه حمل بار از تهران به شیراز و یا از هر مبدأ دیگری به شیراز به عوامل زیادی بستگی داشته و نمی‌توان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. بهترین کار برای استعلام این هزینه، این است که یا با شرکت‌های باربری شیراز تماس گرفته و با بازگو کردن شرایط خود از هزینه مطلع شوید، یا این که از طریق اپلیکیشن‌های آنلاین برای برآورد هزینه اقدام کنید.

برای آشنایی با حمل بار از یزد مقاله حمل بار از یزد به تهران را مطالعه کنید.

راه‌ های اعلام بار شیراز چیست؟

صاحبان بار، راه‌های متعددی برای پیدا کردن خودرو حمل‌کننده موردنظر خود دارند. همچنین، رانندگان خودرو حمل‌کننده نیز روش‌های زیادی برای اطلاع از اعلام بارهای صورت گرفته دارند. یکی از راه‌ها برای رانندگان خودرو حمل‌کننده این است که در شرکت‌هایی که در زمینه حمل بار فعالیت می‌کنند استخدام شده تا شرکت، پس از اعلام بار توسط مشتری ارتباط لازم را بین مشتری و صاحب بار به وجود بیاورد. یکی دیگر از راه‌ها، استفاده از کانال‌های تلگرامی حمل بار به شیراز است. رانندگان می‌توانند با عضویت در این کانال‌ها، از اعلام بارهایی که توسط صاحبان بار به ثبت می‌رسد، مطلع شده و برای حمل آن‌ها اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

از دیگر راه‌های خوب و ساده استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که زمینه ایجاد ارتباط بین راننده حمل‌کننده و صاحب بار را به وجود می‌آورد. در ادامه، با یکی از بهترین این اپلیکیشن‌ها آشنا می‌شوید.

نقش ترابرنت در حمل بار به شیراز

يكي از بزرگ‌ترین سامانه‌های باربري كشور، سامانه ترابرنت است که مشاور خوبی برای حمل بار به شیراز بوده و بهترين گزينه را به شما معرفي مي‌كند. به این شکل که صاحبان بار، به‌راحتی و تنها با لمس چند گزینه، می‌توانند برای اعلام بار شیراز اقدام کنند. از طرف دیگر، رانندگان خودرو حمل‌کننده می‌توانند با ورود به اپلیکیشن، علاوه بر مشاهده اعلام بارهای سراسری، از اعلام بارهایی که در نزدیک آن‌ها ثبت شده است، مطلع شده و بار دلخواه خود را برای حمل انتخاب کنند.

صاحبان بار، برای ثبت اعلام بار از طریق اپلیکیشن باید اعلام بار کنند. با ورود به اپلیکیشن نوع بار، مبدأ و مقصد، وسیله موردنظر، میزان بار و قیمتی که برای این حمل در نظر دارند را به ثبت رسانده و منتظر باشند تا در سریع‌ترین زمان راننده‌ای که این شرایط را پذیرفته است با آنها تماس بگیرد.

برای اعلام بار از طریق سایت نیز باید به قسمت ثبت اعلام بار رفته و پس از تعیین مبدأ و مقصد، نوع بارگیر، نوع بار و میزان بار، درخواست خود را برای اعلام بار ثبت کنید.

همچنین درصورتی‌که صاحب بار قصد بیمه کردن بار خود را داشته باشد، می‌تواند از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب با تیم پشتیبانی ترابرنت به شماره ۰۲۱۹۱۰۷۱۰۷۱ تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کند تا واحد صدور بارنامه این تیم شرایط بارنامه و بیمه را برای آن‌ها فراهم کند.

سخن پایانی

حمل بار به شیراز و شرایطی که می‌تواند بر روی آن تاثیرگذار باشد، در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. گفتیم که برای ارسال بار به شیراز بسته به نوع خودرو حمل بار، راه های مختلفی برای شما وجود دارد که یکی از ساده‌ترین راه‌ها، استفاده از اپلیکیشن ترابرنت است. این اپلیکیشن، به صاحبان بار کمک می‌کند تا تا با ثبت اعلام بار در باربری آنلاین ترابرنت، خودرو مناسب را با هزینه به صرفه پیدا کنند. همچنین رانندگان خودرو حمل‌کننده، می‌توانند با ورود به ترابرنت قابلیت مشاهده اعلام بارهای ثبت شده به شیراز را داشته باشند و از بین آن ها، مناسب ترین اعلام بار را انتخاب کنند.

امیدواریم توانسته باشیم در راستای حمل بار به شیراز اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم. همچنین درصورتی‌که سؤالی برای شما در این زمینه بدون پاسخ باقی مانده بود، در قسمت نظرات آن را برای ما به ثبت برسانید.

سوالات متداول

هزینه حمل بار از تهران به شیراز چقدر است؟

عوامل مختلفی در هزینه حمل بار به شیراز تاثیرگذار است. این عوامل شامل میزان بار و نوع بار، فاصله مبدا و مقصد، نوع خودرو و … می شود.

حمل بار به شیراز از چه راه هایی انجام می شود؟

روش های زیادی برای حمل بار به شیراز وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از شرکت های باربری است. روش دیگر استفاده از کانال های تلگرامی و راحت ترین روش استفاده از اپلیکیشن های آنلاین مثل ترابرنت است.

نحوه استفاده از اپلیکیشن ترابرنت برای ارسال بار به شیراز چیست؟

برای ارسال بار به شیراز می توانید از اپلیکیشن یا وبسایت ترابرنت استفاده کنید. برای انجام این کار از طریق سایت باید به قسمت ثبت اعلام بار رفته و پس از تعیین مبدأ و مقصد، نوع بارگیر، نوع بار و میزان بار، درخواست خود را برای اعلام بار ثبت کنید و یا با نصب اپلیکیشن درخواست خود را ثبت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه در “حمل بار به شیراز با بهترین قیمت و کیفیت

  1. ناصر گفت:

    سلام من به عنوان صاحب بار اگر بخوام ارسالشو کامل به شما واگذار کنم هزینه ش چقدر بیشتر میشه؟

  2. زهرا احمدی گفت:

    چه نکات جالبی تشکر

  3. اکبر گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون، شما بارنامه هم صادر می کنید؟

    1. ویراستار گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله. برای دریافت بارنامه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب با تیم پشتیبانی ترابرنت به شماره ۰۲۱۹۱۰۷۱۰۷۱ تماس بگیرید و درخواستتونو ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.