آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری تهرانسر با قیمت مناسب برای انواع خودروهای باری

باربری تهرانسر با قیمت مناسب برای انواع خودروهای باری

شما برای پیدا کردن بهترین شرکت باربری تهرانسر و ارسال کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می‌توانید از سامانه آنلاین ترابرنت استفاده کنید. با استفاده از این سامانه، کار شما برای پیدا کردن باربری در تهرانسر یا سایر نقاط تهران در مقایسه با روش‌های سنتی برای پیدا کردن خودرو، خیلی راحت‌تر می‌شود. پس پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده، برای پیدا کردن باربری محدوده تهرانسر از این سامانه استفاده کنید. در ادامه، به‌صورت مفصل درباره خدمات و نحوه پیدا کردن خودرو برای باربری تهرانسر تهران در ترابرنت صحبت خواهیم کرد. 

خدمات باربری تهرانسر

مهم‌ترین خدماتی که شما برای باربری در تهرانسر به آنها نیاز دارید را می‌توانید در سامانه ترابرنت پیدا کنید. به‌عنوان مثال، در این سامانه همه کارها به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و شما می‌توانید بدون این که مانند روش‌های سنتی نیازی به حضور شما در مکانی باشد، به‌صورت آنلاین اعلام بار خود را ثبت کنید. همچنین شما این امکان را دارید که قیمت باربری تهرانسر را نیز به‌صورت آنلاین محاسبه کنید. 

خدمات باربری تهرانسر

از دیگر خدمات قابل توجه ترابرنت که باعث راحت‌تر شدن صاحبان کالا برای حمل بار در تهرانسر تهران می‌شوند، عبارتند از:

  • دسترسی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
  • قابل‌استفاده در روزهای تعطیل رسمی
  • دسترس‌پذیری در شرایط آب‌وهوایی نامناسب
  • تنوع خودروهای باری 
  • امکان ارسال بار به سراسر نقاط ایران 

روش ثبت سفارش برای باربری تهرانسر

همان طور که در قسمت بالا هم متوجه شدید، بیشتر خدمات ترابرنت به‌صورت آنلاین ارائه می‌شوند. شما می‌توانید به همین طریق، اعلام بار خود را در محدوده تهرانسر ثبت کنید. در این قسمت مهم‌ترین کارهایی که باید برای پیدا کردن خودرو در باربری تهرانسر انجام دهید را نام می‌بریم. 

  1. در مرحله اول، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید.
  2. سپس شماره تلفن همراه خود را بنویسید و کدی که برای آن شماره ارسال می‌شود را وارد نمایید. 
  3. در قدم بعدی، باید نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را بنویسید تا هویت شما تایید شود. 
  4. بعد از تکمیل این مراحل، وارد صفحه اصلی ترابرنت می‌شوید. لازم به ذکر است که دفعات بعدی که با گوشی خود قصد ورود به این اپلیکیشن را دارید، نیازی به طی کردن مراحل قبل نیست و مستقیماً صفحه اصلی برای شما باز می‌شود. 
  5. گزینه اول یعنی اعلام بار کنید را انتخاب نمایید. 
  6. مبدا، مقصد، نوع بارگیر، کالا، وزن، نحوه محاسبه کرایه بر اساس ترجیحات خود و توضیحات اضافی برای راننده را کامل کنید. 
  7. دکمه پایین صفحه با مضمون تایید و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  8. بعد از این که راننده مناسبی با شما تماس گرفت و هماهنگی‌های لازم برای حمل بار را انجام دادید، می‌توانید کالا را درون خودرو بارگیری کرده و به تهرانسر ارسال کنید. 

قیمت باربری تهرانسر تهران

اگرچه پارامترهای متعددی مانند وزن کالا، مسافت، نوع خودرو، نوع بارگیر، شرایط آب‌وهوایی و وضعیت جاده می‌توانند در قیمت باربری تهرانسر تاثیر بگذارند، اما با استفاده از ترابرنت می‌توانید استعلام کرایه حمل بار خود را به دست بیاورید. برای گرفتن این استعلام، لازم است وارد وبسایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید. در این صفحه شهر مبدا، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را انتخاب کنید و برای تایید این مراحل نیز گزینه محاسبه کرایه حمل بار را بزنید.

قیمت باربری تهرانسر تهران

خودروهای باری برای باربری تهرانسر

در ادامه، رایج‌ترین خودروهایی که برای باربری تهرانسر غرب تهران در اختیار شما قرار می‌گیرند را نام می‌بریم. شما می‌توانید همه این خودروها را در ترابرنت و باربری در تهرانسر پیدا کنید. 

1. وانت بار تهرانسر 

وانت بار تهرانسر یکی از رایج‌ترین خودروها برای حمل خرده ‌بار در این منطقه از تهران شناخته می‌شود. شما با استفاده از وانت بار می‌توانید کالاهایی را در محدوده تهرانسر جابجا کنید که وزن آنها بین ۵۰۰ کیلو تا 1 تن است. شما می‌توانید به مقاله حمل بار با وانت مراجعه کنید.

2. باربری تهرانسر نیسان 

نیسان برای حمل کالاهایی در محدوده تهرانسر مناسب است که وزن آنها به 2 تن می‌رسد. البته علاوه بر حمل بارهای درون شهری، بر اساس وزن بار شما می‌توانید با استفاده از نیسان کالا را از محدوده تهرانسر به سایر شهرستان‌های تهران یا حتی استان‌های دیگر نیز بفرستید یا برعکس. برای آشنایی به مقاله حمل بار با نیسان مراجعه کنید.

3. باربری تهرانسر خاور 

خاورهای محدوده باربری تهرانسر به شکل‌های مسقف، کمپرسی، روباز و یخچال‌دار وجود دارند. به همین دلیل شما باید در ابتدا شرایط کالای خود را بدانید و سپس با استفاده از یکی از این خودروها، اعلام بار خود را ثبت کنید. حتما مقاله باربری خاور را مطالعه کنید.

4. کامیون باربری در تهرانسر 

برای حمل بارهایی که وزن آنها بین ۱۰ تا ۱۵ تن است، می‌توانید به ترتیب از کامیون‌های تک و جفت به شکل مسقف، رو باز، یخچال‌دار و کمپرسی استفاده کنید. همچنین اگر شما بخواهید کالایی را از تهرانسر به سایر نقاط تهران بفرستید نیز می‌توانید از کامیون‌های مجهز ترابرنت کمک بگیرید. 

باربری تهرانسر به شهرستان‌ها

باربری تهرانسر به شهرستان‌ها به‌صورت شبانه‌روزی از طریق ترابرنت انجام می‌شود و شما می‌توانید در هر زمانی که خواستید، اعلام بار خود را ثبت کنید. فقط باید بادقت شهرستان موردنظر خود را در قسمت مقصد پیدا کنید.

باربری تهرانسر به شهرستان‌ها

درصورتی‌که شهرستان موردنظر خود را در ترابرنت پیدا نکردید، حتماً در قسمت توضیحات برای راننده، بنویسید که می‌خواهید بار را از تهرانسر به کدام یک از شهرستان‌های تهران یا سایر استان‌های ایران بفرستید.  پیشنهاد می‌کنیم از صفحه باربری به شهرستان دیدن کنید. 

باربری تهرانسر به همه مناطق تهران

روزانه کالاهای خیلی زیادی از تهرانسر به سایر مناطق تهران ارسال می‌شوند و بیشترین خودروهای باری که برای این امر مورداستفاده قرار می‌گیرند، نیسان‌ها و وانت‌بارها هستند. زیرا همان‌طورکه می‌دانید، بیشتر مواقع کالاهای کوچک‌تر به‌صورت درون شهری جابه‌جا می‌شوند. در این شرایط، شما می‌توانید انواع نیسان و وانت بار تهرانسر را در ترابرنت پیدا کنید. برای کسب اطلاعات به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

اسباب کشی در تهرانسر

افرادی که قصد اسباب کشی در تهرانسر را دارند، می‌توانند بعد از بسته‌بندی لوازم منزل خود، یکی از خودروهای باری مناسبی که پیش از این معرفی کردیم را در سامانه ترابرنت انتخاب کرده و لوازم خود را به منزل جدید ارسال کنند. لازم به ذکر است که بسته‌بندی کالا، بارگیری و تخلیه لوازم منزل بر عهده خود شماست و می‌توانید برای سریع‌تر شدن کارها، کارگر استخدام کنید یا از دوستان و آشنایان خود کمک بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از مقاله اسباب کشی به شهرستان دیدن کنید.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره باربری تهرانسر در اختیار شما قرار دادیم. همان طور که متوجه شدید، شما می‌توانید انواع خودروها، از وانت بار تهرانسر گرفته تا کامیون یا حتی تریلی را در ترابرنت پیدا کنید. در این سامانه پیدا کردن خودرو در باربری تهرانسر تهران بسیار راحت‌تر از روش‌های حضوری است. ازاین‌رو، پیشنهاد می‌کنیم که برای حمل بارهای خود در محدوده تهرانسر و ارسال کالا از این منطقه در تهران به سایر نقاط و شهرستان‌های این استان، از ترابرنت استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.