آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری چیتگر تهران | خدمات باربری چیتگر شمالی و جنوبی

باربری چیتگر تهران | خدمات باربری چیتگر شمالی و جنوبی

برای استفاده از خدمات باربری چیتگر شما می‌توانید از سامانه‌های باربری آنلاین استفاده کنید. در این شرایط، کار شما برای پیدا کردن خودروهای مختلف فوق‌العاده راحت‌تر می‌شود. یکی از سامانه‌های آنلاین بسیار راحت و پرطرفدار برای پیدا کردن خودروی باری مناسب برای حمل بار در چیتگر، ترابرنت است که خدمات قابل‌توجهی در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه، به‌صورت مفصل درباره نحوه اعلام بار با ترابرنت و حمل کالا در مناطق مختلف چیتگر صحبت خواهیم کرد. 

خدمات باربری چیتگر

در ترابرنت خدمات زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید هر نوع خدماتی که در باربری چیتگر به آنها نیاز دارید را در این برنامه نیز دریافت کنید. در قسمت پایین به‌صورت مختصر برخی از این خدمات را توضیح داده‌ایم: 

  • ماشین‌های باری متنوع 
  • تنوع بارگیرها 
  • امکان حمل بار از سراسر نقاط ایران به چیتگر 
  • امکان دریافت کرایه باربری چیتگر به‌صورت آنلاین 
  • اعلام بار آنلاین 
  • دریافت بیمه‌نامه 
  • پیگیری کالا در طول مسیر 

نحوه سفارش برای باربری چیتگر

اگر شما نیز به دنبال ماشین باری مناسب برای باربری در چیتگر می‌گردید، حتماً به این بخش توجه کنید. با انجام مراحل زیر، می‌توانید اعلام بار خود را ثبت کرده و کالای موردنظر را به منطقه چیتگر در تهران بفرستید. 

  1. در قدم اول، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. 
  2. زمانی که برای اولین بار وارد این برنامه می‌شوید، باید شماره تلفن همراه، نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را بنویسید. درج این اطلاعات برای احراز هویت شما ضروری هستند. 
  3. در قدم بعدی، گزینه اول را برای اعلام بار انتخاب کنید. 
  4. اکنون باید تمام اطلاعات مربوط به مبدأ، مقصد، نوع خودرو و وزن و سایر اطلاعات مربوط به بار و مکان موردنظر خود را بنویسید. 
  5. برای تأیید این اطلاعات، گزینه ثبت و ارسال اعلام بار در پایین صفحه را بزنید. 
  6. اکنون فقط باید کمی منتظر بمانید تا راننده مناسبی با شما تماس بگیرد و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، می‌توانید بار خود را به چیتگر بفرستید. 

قیمت باربری در چیتگر

قیمت باربری چیتگر به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که برخی از اصلی‌ترین آنها شامل مواردی مانند وزن و حجم کالا، مسافت، شرایط آب‌وهوایی، نوع خودرو، نوع بارگیر و وضعیت جاده هستند. 

قیمت باربری در چیتگر

برای این‌که بتوانید از کرایه باربری در چیتگر آگاه شوید، می‌توانید از وب‌سایت استفاده کنید. در گزینه استعلام کرایه حمل بار در وب‌سایت ترابرنت، فقط باید شهر مبدأ، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را انتخاب کنید تا هزینه آن برای شما نمایش داده شود. از طریق این صفحه نیز می‌توانید مستقیما وارد اپلیکیشن ترابرنت شده و اعلام بارتان را ثبت کنید. 

باربری چیتگر شامل چه محدوده‌هایی است؟

به‌طورکلی، محدوده چیتگر در تهران به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. این منطقه در قسمت غربی تهران واقع شده است و اگر می‌خواهید اعلام بار کنید، باید در قسمت توضیحات بنویسید که قصد دارید بار خود را به کدام یک از مناطق چیتگر شمالی یا جنوبی بفرستید. 

باربری چیتگر شامل چه محدوده‌هایی است؟

✔ باربری چیتگر شمالی 

برخی از مهم‌ترین مکان‌های باربری چیتگر شمالی، شامل بوستان مادر، بوستان یاس، بازار محلی میوه و تره‌بار و همچنین مجتمع اداری تجاری چیتگر می‌شوند. شما می‌توانید بار خود را از مناطق مختلف چیتگر شمالی به چیتگر جنوبی، سایر شهرستان‌های تهران یا حتی بقیه استان و شهرهای ایران بفرستید. فقط باید در قسمت توضیحات اعلام بار خود، اطلاعات دقیق مبدأ و مقصد را بنویسید تا زمانی که راننده با شما تماس می‌گیرد، آدرس دقیق را برای او توضیح دهید. 

✔ باربری چیتگر جنوبی 

 در باربری چیتگر جنوبی نیز خودروهای باری بسیار متنوعی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید کالای موردنظر خود را در مناطق مختلف این قسمت از تهران جابه‌جا کنید. چیتگر جنوبی با محله‌های مختلفی مانند شهرک دانشگاه تهران، شهرک دانشگاهی، شهرک سینمایی، شهرک شهرداری و وردآورد مجاورت دارد. 

خودروهای باری برای باربری چیتگر

شما باید بعد از این‌که وزن تقریبی بار خود را متوجه شدید، از خودروی مناسبی در باربری چیتگر غرب تهران استفاده کنید. در ادامه، رایج‌ترین خودروهایی که در این منطقه برای حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم. 

خودروهای باری برای باربری چیتگر

1. وانت بار چیتگر

بیشتر مواقع از وانت بار چیتگر برای حمل کالاهای سبک وزن استفاده می‌شود. کالاها در این ماشین‌ها نباید وزن بیشتر از یک تن داشته باشند و برای حمل بارهای درون‌شهری و گاهی مواقع بین‌شهری مناسب هستند. پراید وانت، پیکان وانت و مزدا چند مورد از نمونه‌های وانت بار چیتگر شناخته می‌شوند. برای شناخت بیشتر به مقاله وانت بار مراجعه کنید.

2. باربری نیسان چیتگر

شما می‌توانید در باربری چیتگر انواع نیسان‌های مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار را پیدا کنید و کالاهایی که وزن آنها به 2 تن می‌رسد را با استفاده از آنها جابه‌جا نمایید. نیسان یکی از بهترین خودروها برای حمل خرده بار به چیتگر شناخته می‌شود که سرعت نسبتاً خوبی هم دارد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار با نیسان را مطالعه کنید.

3. کامیون باربری در چیتگر

گاهی مواقع ممکن است وزن بار افراد از 1 و 2 تن تجاوز کند و به ۱۰ یا حتی ۱۵ تن برسد. در این شرایط برای حمل بارهای سنگین از چیتگر به سایر مناطق تهران یا حتی سایر شهرهای ایران، می‌توان از کامیون‌های تک محور یا جفت محور استفاده کرد. 

حمل اثاثیه منزل چیتگر

اگر شما نیز قصد اسباب کشی به منطقه چیتگر در غرب تهران را دارید، می‌توانید از خدمات ترابرنت برای اثاث کشی استفاده نمایید. در ترابرنت خدمات حمل اثاثیه منزل چیتگر در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید بعد از بسته‌بندی لوازم منزل خود، با استفاده از خودروهای باری مختلف مانند کامیون، خاور یا حتی نیسان باتوجه ‌به وزن تقریبی این محصولات، آنها را به غرب تهران چیتگر بفرستید. 

حمل اثاثیه منزل چیتگر

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره نحوه استفاده از خدمات ترابرنت برای باربری چیتگر در اختیار شما قرار دادیم. توجه داشته باشید که این سامانه باربری آنلاین نسبت به سایر برنامه‌های آنلاین مزایای بیشتری دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا در کمترین زمان حمل بار خود به منطقه چیتگر را انجام دهید. همچنین هم رانندگان و هم صاحبان کالا دارای اپلیکیشن‌های مجزایی هستند که می‌توانند به‌صورت مستقل از این اپلیکیشن‌ها استفاده کرده و از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.