آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری پونک تهران

باربری غرب تهران پونک با کیفیت بالا و قیمت مناسب

برای انتخاب باربری پونک و ارسال کالا از این منطقه در غرب تهران به سایر مناطق تهران یا حتی سایر استان‌ها، باید به نوع خودروی باری توجه زیادی کنید. در این شرایط، باید اطمینان داشته باشید که آیا خودروی باری موردنظر شما تجهیزات کافی را دارد یا خیر.

به‌علاوه، این خودرو باید توسط راننده حرفه‌ای هدایت شود. در ترابرنت همه این شرایط وجود دارد و شما می‌توانید با اطمینان کامل از تجهیزات کافی خودرو و تبحر راننده، بار خود را در منطقه پونک تهران ارسال کنید. در ادامه، با جزئیات بیشتر درباره باربری پونک تهران صحبت خواهیم کرد. 

خدمات باربری پونک

اگر قصد دارید در آینده نزدیک باری را در منطقه پونک تهران جابه‌جا کنید و یا هر کالایی را از قسمت‌های دیگر به این منطقه بفرستید، سامانه ترابرنت می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

خدمات باربری پونک

ترابرنت خدمات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه، به‌صورت مختصر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. 

  • ارائه خودروهای باری متنوع با تجهیزات کامل 
  • رانندگان حرفه‌ای با مدارک کامل برای رانندگی در جاده 
  • امکان ثبت اعلام بار به‌صورت آنلاین
  • امکان دریافت استعلام کرایه حمل بار آنلاین 
  • امکان حمل بار از سراسر نقاط تهران و ایران به پونک 
  • دریافت بیمه‌نامه برای افزایش امنیت کالا 
  • امکان حمل انواع بار با استفاده از بارگیرهای مختلف 

نحوه سفارش برای باربری پونک

گفتیم که اعلام بار برای پونک در ترابرنت به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و به همین دلیل نیازی نیست که شما به‌صورت حضوری به مکان خاصی مراجعه کنید. برای ارسال بار پونک نیز باید قدم‌به‌قدم مراحل زیر را انجام دهید تا درخواست شما ثبت شود و بتوانید کالای خود را در ترابرنت به مقصد برسانید. 

  1. اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. 
  2. برای احراز هویت، برخی اطلاعات شخصی که از شما خواسته می‌شود را وارد نمایید. 
  3. گزینه «اعلام بار کنید» را انتخاب نمایید. 
  4. تمام اطلاعات موجود در صفحه جدید مانند مبدأ، مقصد، وزن بار، نوع خودرو، نوع بار و توضیحات اضافی را در آن تکمیل کنید. 
  5. دکمه پایین صفحه یعنی «ثبت و ارسال اعلام بار» را بزنید. 
  6. بعدازاین که راننده با شما تماس گرفت و هماهنگی‌های لازم را با او انجام دادید، می‌توانید کالای خود را برای بارگیری و ارسال به منطقه پونک در تهران آماده کنید. 

قیمت باربری پونک

برای اطلاع از قیمت باربری پونک، باید فاکتورهای مختلفی مانند مسافت، نوع خودرو، نوع بارگیر، شرایط آب‌وهوایی، وزن بار و سایر موارد این‌چنینی مدنظر قرار گرفته شوند.

قیمت باربری پونک

اما شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت ترابرنت نیز هزینه تقریبی باربری پونک را تخمین بزنید. در ادامه، نحوه استفاده از این سامانه برای استعلام قیمت را برای شما توضیح می‌دهیم. 

  1. در قدم اول، وارد وب‌سایت ترابرنت شوید. 
  2. سپس گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب نمایید.
  3. در صفحه جدید، باید به ترتیب مبدأ، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیری را انتخاب کنید و گزینه پایین صفحه را برای تأیید بزنید. 
  4. اکنون هزینه باربری پونک از مبدأ موردنظر شما نمایش داده می‌شود. در همان صفحه نیز گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید مستقیماً وارد اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا شوید و اعلام بار خود را ثبت کنید. 

خودروهای باری برای باربری پونک

نوع ماشین باری که شما در باربری پونک انتخاب می‌کنید، به وزن و شرایط بار بستگی دارد. در ادامه، توضیح مختصری از انواع خودروهای باری موجود در باربری پونک در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بهتر متوجه شوید که کدام خودروی باری برای حمل کالای شما مناسب‌تر است. 

1. کامیون در باربری پونک تهران

شما با استفاده از کامیون، می‌توانید کالاهایی با وزن ۱۰ و ۱۵ تن را به منطقه پونک در تهران ارسال کنید. کامیون‌های تک محور و جفت محور برای حمل بارهای مختلف مانند مصالح ساختمانی، مواد غذایی، لوازم منزل و سایر موارد این‌چنینی کاربرد دارند. 

کامیون در باربری پونک تهران

2. حمل بار به پونک با خاور

ظرفیت خاور برای حمل بار در باربری پونک بین ۳ تا ۶ تن متغیر است و ظرفیت آن به نوع خاوری که شما انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. شما می‌توانید بسته به نوع بار خود، خاورها را در نمونه‌های مسقف، روباز یا یخچال‌دار پیدا کنید. البته کرایه هر یک از این ماشین‌ها با یکدیگر فرق می‌کند. 

3. نیسان در باربری پونک

برای حمل خرده بار به منطقه پونک در تهران، شما می‌توانید از نیسان استفاده کنید. نیسان در باربری پونک با ظرفیت ۲ تن در اختیار شما قرار می‌گیرد و برای حمل انواع بارها مانند مصالح ساختمانی، لوازم منزل در حجم کم، تره‌بار و محصولات کشاورزی مناسب است. توصیه می‌کنیم مقاله حمل بار با نیسان را مطالعه کنید.

4. باربری پونک وانت

گاهی مواقع افراد برای حمل بارهای درون‌شهری، به خودروهای کوچک‌تری نیاز دارند. در این شرایط، وانت بار می‌تواند گزینه خیلی مناسبی برای آنها باشد. در باربری پونک وانت تنوع زیادی دارد و شما می‌توانید از نمونه‌های مختلف آن که ظرفیت بین ۵۰۰ کیلو تا 1 تن دارند، استفاده نمایید. اطلاعات بیشتر را در مقاله وانت بار مطالعه کنید.

باربری پونک وانت

باربری پونک اسباب کشی

در باربری پونک اسباب کشی نیز انجام می‌شود و شما می‌توانید خدمات موردنیاز خود را در ترابرنت پیدا کنید. به این منظور، اولین کاری که باید انجام دهید، بسته‌بندی لوازم منزل است. در قدم بعدی، باید باتوجه‌به حجم لوازم، خودروی مناسبی برای آن انتخاب کنید و سپس برای پیدا کردن خودرو نیز از سامانه ترابرنت کمک بگیرید.

باربری پونک اسباب کشی

بهتر است در قسمت اعلام بار ترابرنت، برای رانندگان توضیح دهید که می‌خواهید در منطقه پونک اثاث کشی کنید. برای بارگیری و تخلیه لوازم منزل نیز می‌توانید چند کارگر ماهر استخدام کنید یا از دوستان و آشنایان خود کمک بخواهید. 

سخن پایانی

اگر شما برای باربری پونک از خدمات ترابرنت استفاده کنید، مطمئناً متوجه خواهید شد که نسبت به سایر روش‌های سنتی، استفاده از ترابرنت فوق‌العاده راحت‌تر و بهتر است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که حتماً برای حمل بار از پونک به سایر نقاط تهران یا برعکس، از این سامانه باربری آنلاین استفاده نمایید تا سریع‌تر بتوانید خودروی باری موردنظر خود را پیدا کنید و بار را به مقصد برسانید.

همچنین ترابرنت اپلیکیشن دیگری را برای رانندگان در نظر گرفته است که آنها می‌توانند با نصب این اپلیکیشن و احراز هویت در آن، اعلام بارهای متعدد منطقه پونک در غرب تهران را دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.