آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری صادقیه تهران | انواع خدمات اتوبار صادقیه

باربری صادقیه تهران | انواع خدمات اتوبار صادقیه

صاحبان کالا می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات باربری صادقیه و ارسال کالا در این منطقه از تهران، از سامانه ترابرنت استفاده کنند. در این سامانه صاحبان کالا و رانندگان می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و هماهنگی‌های لازم برای حمل کالا به صادقیه را انجام دهند.

با استفاده از ترابرنت، شما می‌توانید با خیالی آسوده هر نوع کالایی را که بخواهید از سراسر ایران به صادقیه بفرستید یا از این منطقه به سایر مناطق تهران یا سایر استان‌ها و شهرها ارسال کنید. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره نحوه استفاده از ترابرنت برای حمل بار در صادقیه در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

خدمات باربری صادقیه

در ترابرنت خدمات قابل‌توجهی برای باربری در صادقیه وجود دارند و شما می‌توانید با استفاده از آنها، خیلی سریع‌تر و راحت‌تر خودروی باری مناسب و موردنظر خود را پیدا کنید.

خدمات باربری صادقیه

برخی از اصلی‌ترین خدماتی که در ترابرنت وجود دارند و باعث راحت‌تر شدن کار صاحبان کالا در باربری صادقیه تهران می‌شوند، به شرح زیر هستند: 

  • امکان حمل انواع بارها از سراسر نقاط ایران به صادقیه
  • قابل‌استفاده در همه روزهای هفته و 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل
  • پیگیری بار در طول مسیر 
  • رانندگان حرفه‌ای با خودروهای مجهز 
  • انواع خودروهای باری برای حمل همه کالاها 
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار به صورت آنلاین 
  • امکان اعلام بار در باربری صادقیه به‌صورت آنلاین 

نحوه سفارش برای باربری صادقیه

برای این که بتوانید از خدمات ترابرنت برای باربری صادقیه بهره‌مند شوید، تنها کافی است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. بعد از انجام این کار، قدم به قدم مراحل زیر را انجام دهید تا اعلام بار شما ثبت شود و بتوانید کالای خود را به صادقیه تهران بفرستید. 

  1. بعد از نصب اپلیکیشن، باید در آن احراز هویت کنید. برای احراز هویت هم نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه خود دارید. مطمئن باشید که این اطلاعات در هیچ مکان دیگری درز پیدا نخواهد کرد و تنها هدف از دریافت آنها، احراز هویت صاحبان کالای واقعی است. 
  2. سپس گزینه اول یعنی «اعلام بار کنید» را انتخاب نمایید. 
  3. در صفحه اعلام بار، برخی اطلاعات از شما خواسته می‌شود که باید بادقت همه آنها را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل مواردی مانند آدرس مبدأ، شهر مقصد، وزن بار، نوع خودرو، نوع بار، نحوه محاسبه و توضیحات اضافی برای راننده می‌شوند. 
  4. برای تکمیل اطلاعات نیز باید گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  5. در این مرحله، کار شما تمام می‌شود و باید کمی منتظر بمانید تا راننده مناسبی با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های لازم برای حمل بار به صادقیه را انجام دهید. 

قیمت باربری صادقیه

قیمت باربری صادقیه باتوجه‌به خدماتی که شما دریافت می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد. به‌علاوه، فاکتورهای متعددی روی این موضوع تأثیر می‌گذارند که وزن و حجم بار، نوع خودرو و بارگیر، شرایط آب و هوایی، مسافت و سایر موارد این‌چنینی، برخی از آنها هستند. 

قیمت باربری صادقیه

برای این که بدانید هزینه باربری در صادقیه و حمل کالا از صادقیه به سایر مناطق یا شهرها تقریباً چقدر می‌شود، وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و روی گزینه استعلام کرایه حمل بار کلیک کنید. در این قسمت، باید برخی اطلاعات مانند نوع خودرو، نوع بارگیر، شهر مبدأ و مقصد را انتخاب کنید تا هزینه تقریبی برای شما نمایش داده شود. 

محدوده خدمات باربری صادقیه کجاست؟

باربری صادقیه تهران شامل قسمت‌های مختلف و محدوده‌های متفاوتی می‌شود که شما می‌توانید بار خود را از هر یک از این مناطق که بخواهید، به مقصد ارسال کنید. نکته جالب توجه درباره ترابرنت این است که خدمات این سامانه فقط محدود به غرب تهران و صادقیه نمی‌شود. شما می‌توانید بار خود را در تمام مناطق زیر جابه‌جا نمایید. 

  • باربری صادقیه به جنوب تهران 
  • باربری صادقیه به غرب تهران 
  • باربری صادقیه به شمال تهران 
  • باربری صادقیه به شرق تهران 
  • باربری در صادقیه به سایر شهرستان‌ها 

خودروهای باری برای باربری صادقیه

گفتیم که نوع خودروی باری، از مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار در هزینه باربری صادقیه به شمار می‌آید. در ترابرنت نیز خودروهای باری بسیار متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها، محموله خود را در منطقه صادقیه تهران جابه‌جا کنید.

خودروهای باری برای باربری صادقیه

این خودروها شامل موارد زیر می‌شوند: 

1. باربری نیسان صادقیه

شما با استفاده از باربری نیسان صادقیه می‌توانید انواع بارهایی که وزن آنها نهایتاً 2 تن باشد را در تمام نقاط تهران جابه‌جا کنید. در ترابرنت انواع نیسان‌های مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار وجود دارند و شما می‌توانید باتوجه‌به وزن و نوع بار خود، یکی از آنها را در ترابرنت انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله حمل بار با نیسان را مطالعه کنید.

2. وانت بار صادقیه

کسانی که قصد حمل خرده بار به صادقیه را دارند، باید از وانت بار استفاده کنند. به کمک وانت بار صادقیه آنها می‌توانند کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً 1 تن را در این منطقه از تهران جابه‌جا کنند. ازآنجاکه وانت بارها مصرف سوخت کمتری دارند، با هزینه پایین‌تری بار شما را به مقصد می‌رسانند. برای شناخت بیشتر به مقاله وانت بار مراجعه کنید.

خاور در باربری صادقیه

شما در صورتی می‌توانید از خاور در باربری صادقیه استفاده کنید که وزن بارتان بین ۳ تا ۶ تن باشد. در این صورت، انواع خاورهای مسقف، روباز، یخچال‌دار و کمپرسی وجود دارند که انواع بارهای شما را در محدوده صادقیه تهران جابه‌جا می‌کنند. بیشتر مواقع از خاور برای اسباب‌کشی و حمل لوازم منزل استفاده می‌شود. 

3. باربری کامیون در صادقیه

در آخر، کامیون باربری صادقیه تهران به شما این امکان را می‌دهد که بارهایی با وزن ۱۰ و ۱۵ تن را به سایر مناطق تهران بفرستید. این کامیون‌ها تک‌محور و جفت محور هستند و شما با استفاده از آنها می‌توانید انواع مصالح ساختمانی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، لوازم منزل و هر کالای دیگری را که بخواهید، به صادقیه تهران بفرستید. 

باربری صادقیه اسباب کشی

کسانی که قصد دارند در محدوده صادقیه اثاث کشی کنند، می‌توانند از خدمات ترابرنت استفاده نمایند تا بتوانند با کمترین هزینه ممکن، لوازم منزل خود را به منزل جدید ببرند. ترابرنت با ارائه انواع خودروهای باری، به این افراد کمک می‌کند تا بتوانند با هزینه بسیار مناسب، لوازم منزل خود را جابه‌جا کنند. البته صاحبان کالا خودشان باید وسایل را بسته‌بندی و بارگیری کنند. 

باربری صادقیه اسباب کشی

ارسال بار به شهرستان با باربری صادقیه

ازآنجاکه ترابرنت برای بار شما بیمه‌نامه را نیز صادر می‌کند، می‌توانید با خیال آسوده کالای خود را از باربری صادقیه تهران به سایر شهرستان‌های ایران بفرستید. حتی اگر مسیر بین صادقیه تا مقصد موردنظر شما زیاد است، باز هم هیچ مشکلی وجود ندارد و تنها کافی است که از طریق ترابرنت، خودروی مجهز و راننده مجربی را پیدا کنید. به‌خاطر این‌که رانندگان در ترابرنت احراز هویت می‌شوند، نیازی نیست که هیچ‌گونه نگرانی از بابت امنیت کالا داشته باشید. برای مطالعه اطلاعات بیشتر به صفحه باربری به شهرستان مراجعه کنید. 

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی درباره باربری صادقیه در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که چگونه می‌توانید با استفاده از ترابرنت، خودروی باری موردنظر خود را پیدا کنید. در این سامانه، خدمات موردنیاز باربری در صادقیه ارائه می‌شوند و صاحبان کالا می‌توانند با استفاده از آنها، با خیالی آسوده هر نوع کالایی را که بخواهند از صادقیه تهران به سایر نقاط ایران بفرستند یا برعکس.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.