آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری تهران به رشت | حمل بار به رشت با انواع خودروهای باری

باربری تهران به رشت، حمل بار به رشت با انواع خودروهای باری

حمل بار به رشت یا ارسال کالا از رشت به سایر شهرستان‌ها، توسط شرکت‌های باربری متعدد انجام می‌شود. به همین دلیل شاید خیلی از صاحبان کالا نتوانند بهترین باربری رشت را انتخاب کنند تا با امنیت کامل و سرعت بالا، محموله خود را از مبدأ موردنظرشان به رشت ارسال کنند. در این شرایط، سامانه آنلاین ترابرنت می‌تواند بهترین گزینه برای این کار باشد.

با استفاده از این سامانه، صاحبان کالا می‌توانند به‌صورت آنلاین و در هفت روز هفته و حتی روزهای تعطیل، اعلام بار کرده و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم با راننده، فرایند ارسال بار به رشت را به پایان برسانند. در ادامه، به‌صورت مفصل نحوه استفاده از این سامانه برای حمل بار به رشت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

خدمات باربری رشت ترابرنت

مهم‌ترین چیزی که هر کسی برای ارسال بار به رشت به آن نیاز دارد، چیست؟  مطمئناً وجود خودروهای باری متنوع و تجهیزات مناسب برای محافظت از بار در طول مسیر، مهم‌ترین عاملی است که هر کسی برای پیدا کردن بهترین باربری رشت باید مدنظر قرار دهد.

خدمات باربری رشت ترابرنت

در این شرایط، شما می‌توانید در سامانه ترابرنت انواع خودروهای باری، از وانت و نیسان گرفته تا کامیون و تریلی‌های بزرگ را با مجرب‌ترین رانندگان پیدا کنید. ازآنجاکه رانندگان باید در اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان به طور کامل احراز هویت کنند، هیچ‌گونه مشکلی بابت امنیت کالای شما پیش نخواهد آمد.

همچنین ترابرنت با بیمه کردن کالای شما، از بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. در کنار این خدمات، ترابرنت گزینه استعلام کرایه حمل بار را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا به‌صورت آنلاین، هزینه تقریبی برای ارسال کالا به رشت را بدانید.

نحوه ثبت سفارش برای حمل بار به رشت

سامانه ترابرنت برای این که کار صاحبان کالا برای حمل بار به رشت را ساده‌تر کند، دو اپلیکیشن مجزا برای صاحبان کالا و رانندگان در نظر گرفته است. به همین دلیل اگر شما به دنبال هر نوع خودروی باری برای حمل بار رشت می‌گردید، باید در ابتدا اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. سپس به‌صورت آنلاین، مراحلی که در ادامه ذکر می‌کنیم را انجام دهید.

  1. اولین مرحله برای پیدا کردن خودروی باری، وارد کردن شماره تلفن همراه خود و سپس کد ارسالی برای آن شماره است.
  2. بعدازاین که کد را در کادر مشخص شده وارد کردید، وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید.
  3. در این قسمت چند گزینه پیش روی شما قرار دارد که برای اعلام بار و پیدا کردن خودروی باری باید گزینه اول، یعنی «اعلام بار کنید» را بزنید.
  4. در صفحه اعلام بار، باید تمام اطلاعات مربوط به مبدأ، مقصد، وزن کالا، نوع خودرو و نوع بارگیر را به طور دقیق انتخاب کنید.
  5. بعد از کامل کردن همه این کادرها، گزینه ثبت و ارسال اعلام بار در پایین صفحه را بفشارید.
  6. اکنون اعلام بار شما برای تمام رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده و خودروی باری مورد نظرتان را دارند و در حوزه جغرافیایی شما هستند، نمایش داده می‌شود.

رانندگان نیز می‌توانند بعد از انتخاب اعلام بارتان، با شما تماس گرفته و کارهای نهایی برای حمل بار رشت را انجام دهند.

قیمت حمل بار به رشت

مهم‌ترین عاملی که در قیمت حمل بار به رشت تأثیر می‌گذارد، مسافت بین شهر موردنظر تا این شهر است. به‌عنوان‌مثال، اگر شما بخواهید باری را از ساری به رشت بفرستید، هزینه شما خیلی کمتر می‌شود تا زمانی که قرار است کالا را از شیراز به رشت ارسال کنید.

همچنین فاکتورهای دیگری مانند وزن کالا، نوع خودروی باری، نحوه بسته‌بندی، بیمه کالا، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده  و سایر موارد این‌چنینی روی این قیمت تأثیر می‌گذارند. در این قسمت، جدولی در اختیار شما قرار داده‌ایم که در آن می‌توانید قیمت تقریبی حمل بار با باربری رشت را مشاهده کنید. این قیمت‌ها مربوط به تاریخ اردیبهشت 1403 می‌باشد.

حمل بار از رشت به سایر نقاط ایران (با وانت)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار از رشت به تهران1,800,000
حمل بار از رشت به ارومیه2,400,000
حمل بار از رشت به ساری1,800,000
حمل بار از رشت به اصفهان2,400,000
حمل بار از رشت به کرمان4,800,000
حمل بار از رشت به شیراز4,200,000
حمل بار از رشت به بندرعباس6,000,000
حمل بار از رشت به بوشهر4,800,000
حمل بار از رشت به زاهدان7,200,000
حمل بار از رشت به اهواز4,200,000
حمل بار از رشت به همدان1,800,000
حمل بار از رشت به مشهد4,200,000

باربری تهران به رشت

یکی از مهم‌ترین شهرهایی که روزانه کالاهای زیادی از آنجا به رشت ارسال می‌شود، تهران است. ازآنجاکه تهران پایتخت اقتصاد ایران به شمار می‌آید، کارگاه‌ها و مراکز بسیار زیادی در این شهر وجود دارند و روزانه کالاهای خیلی زیادی را از این مکان‌ها به شهرستان‌های دیگر ارسال می‌کنند که رشت هم یکی از آنهاست.

باربری تهران به رشت

فرایند باربری از تهران به رشت مانند سایر شهرها انجام می‌شود و فقط هنگام اعلام بار، باید به طور دقیق مبدأ و مقصد را انتخاب کنید تا رانندگانی که در تهران هستند، درخواست اعلام بار شما را ببینند و در صورت تایید، حمل بار از تهران به رشت انجام می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم مقاله باربری تهران را مطالعه نمایید.

خودروهای مناسب حمل بار به رشت

هرچه وزن بار بیشتر باشد، باید از خودروهای باری سنگین‌تر برای ارسال آن به رشت استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، نمی‌توان باری با وزن ۱۵ تن را با استفاده از نیسان به رشت ارسال کرد. رایج‌ترین خودروهای باری برای باربری رشت که در سامانه ترابرنت موجود هستند، عبارت‌اند از:

1. وانت بار رشت

اگر وزن کالای شما چندان زیاد نیست و می‌خواهید آن را بین مسافت‌های نسبتاً کم تا رشت جابه‌جا کنید، می‌توانید از وانت بار رشت کمک بگیرید. برخی از وانت بارها برای حمل بار به رشت شامل مواردی مانند پراید وانت، پیکان وانت، مزدا و یا حتی آریسان می‌شوند که ظرفیت هر یک از این وانت‌ها هم با یکدیگر متفاوت است. اما به‌طورکلی، می‌توان کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا یک تن را با استفاده از آنها جابه‌جا کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از صفحه حمل بار با وانت دیدن کنید.

وانت بار رشت

2. نیسان بار رشت

با استفاده از نیسان بار رشت شما می‌توانید کالاهایی مانند لوازم تجاری و منزل، مواد غذایی و محصولات کشاورزی و آهن‌آلات یا مصالح ساختمانی در وزن و حجم کم را جابه‌جا کنید. ظرفیت نیسان بین ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلوگرم متغیر است و بسته به نوع بار، می‌توانید از نمونه‌های مسقف، روباز، کمپرسی یا یخچال‌دار استفاده کنید. نیسان برای حمل بارهای درون شهری و همچنین بین شهری کاملاً مناسب است. اطلاعات بیشتر را در مقاله حمل بار با نیسان مطالعه کنید.

3. خاور برای حمل بار رشت

با استفاده از خاور، شما می‌توانید کالاهایی که وزن آنها بین ۳ تا ۶ تن هستند را جابه‌جا کنید. اگر کالای شما جزء محصولات کشاورزی یا حتی مصالح ساختمانی به شمار می‌آید، می‌توانید با استفاده از خاورهای روباز آن را به رشت ارسال کنید. این در حالی است که برای ارسال لوازم منزل یا مواد غذایی فاسدشدنی، باید حتماً به ترتیب از خاور مسقف و یخچال‌دار استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم به مقاله حمل بار خاور مراجعه کنید.

4. کامیون باربری رشت

یکی از رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بار به رشت که می‌توان از آن برای ارسال کالاهای تجاری، مصالح ساختمانی و هر نوع بار دیگری استفاده کرد، کامیون است. ظرفیت کامیون‌های تک و جفت با یکدیگر متفاوت بوده و به ترتیب ۱۰ و ۱۵ تن اندازه‌گیری می‌شود.

کامیون باربری رشت

5. تریلی برای ارسال بار به رشت

درصورتی‌که وزن بار شما بار از همه موارد قبل سنگین‌تر باشد و به ۲۵ تن برسد، می‌توانید با استفاده از انواع تریلی های بغل‌دار، چادری یا کفی آن را به رشت بفرستید. البته باید گفت که تریلی چادری برای حمل بارهایی استفاده می‌شود که بخواهید آنها را به خارج از کشور ارسال کنید.

اسباب کشی رشت

بسیاری از افراد به‌خاطر آب‌وهوای بسیار خوب رشت، این شهر را برای زندگی انتخاب می‌کنند. در این شرایط، آنها می‌توانند با استفاده از خودروهای باری بر اساس میزان لوازم منزل خود، کارهای اسباب کشی رشت را انجام دهند. اما به‌طورکلی، خودروهایی مانند خاور یا کامیون می‌توانند گزینه خیلی بهتری برای اسباب کشی رشت باشند. پس بعدازاین که لوازم منزل خود را با بسته‌بندی کردید، به دنبال یکی از این خودروهای باری باشید و بعد از بارگیری، آن را به منزل جدید در رشت بفرستید. پیشنهاد می‌کنیم از مقاله اسباب کشی به شهرستان دیدن کنید.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله متوجه شدید، حمل بار به رشت به‌صورت روزانه از طریق سامانه ترابرنت انجام می‌شود. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به‌صورت آنلاین و هر زمانی که خواستید، بهترین خودروی باری را پیدا کنید و نیازی به مراجعه حضوری به شرکت‌های باربری نخواهید داشت. همچنین اگر خودروی باری دارید و می‌خواهید در محدوده رشت کار کنید، می‌توانید اپلیکیشن باربری آنلاین ترابرنت مخصوص رانندگان را روی گوشی خود نصب کرده و اعلام بارهای متعددی را دریافت کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.