آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری تهران به اصفهان | قیمت حمل بار به اصفهان

باربری تهران به اصفهان محاسبه قیمت حمل بار به اصفهان

فرایند حمل بار به اصفهان روزانه از شهرهای مختلفی انجام می‌شود و صاحبان کالا می‌توانند با استفاده از سامانه آنلاین ترابرنت، این روند را به‌راحتی به پایان برسانند. در این سامانه خدمات قابل‌توجهی برای ارسال انواع کالاهای سنگین و سبک‌وزن ارائه می‌شوند. به همین دلیل افراد می‌توانند هر نوع باری را که بخواهند در طول شبانه‌روز، از شهرهای مختلف به اصفهان بفرستند. ازآنجاکه در اصفهان کارخانه‌های متعددی فعالیت می‌کنند، حمل بار از اصفهان به شهرهای دیگر نیز به‌صورت مداوم انجام می‌شود. 

خدمات باربری اصفهان با ترابرنت 

شما هر چیزی که برای حمل بار در اصفهان به آنها نیاز دارید را در سامانه ترابرنت پیدا می‌کنید. همین ویژگی باعث شده که ترابرنت به‌عنوان یکی از بهترین سامانه‌ها برای باربری اصفهان شناخته شود و بسیاری از افراد برای پیدا کردن خودروی مناسب، از آن استفاده کنند. برخی از خدمات موجود در ترابرنت، شامل مواردی مانند تنوع خودروهای باری، امکان ارسال بار به‌صورت شبانه‌روزی، امکان حمل بار از سراسر نقاط ایران به اصفهان و سایر موارد این‌چنینی هستند. 

خدمات باربری اصفهان با ترابرنت 

به‌علاوه، ترابرنت به شما این امکان را می‌دهد که از هزینه حمل بار اصفهان به‌صورت آنلاین آگاه شوید. در این سامانه آنلاین، شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل، اعلام بار خود را ثبت کنید. کار کردن با اپلیکیشن ترابرنت بسیار راحت است و هر کسی می‌تواند در این برنامه اعلام بار کند. 

نحوه سفارش برای حمل بار به اصفهان 

اگر شما نیز قصد ارسال بار به اصفهان را دارید، اصلاً نیازی نیست که به‌صورت حضوری به جای خاصی بروید. تنها کافی است که گوشی تلفن خود را بردارید و به شکل آنلاین، اعلام بار خود را ثبت کنید. در مراحل زیر، قدم به قدم اعلام بار در باربری اصفهان ترابرنت را توضیح داده‌ایم. 

  1. مرحله ششم، انجام هماهنگی‌های نهایی با راننده برای بارگیری و حمل بار در اصفهان 
  2. مرحله اول، نصب اپلیکیشن اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا 
  3. مرحله دوم، احراز هویت با وارد کردن اطلاعات شخصی 
  4. مرحله سوم، انتخاب گزینه اول برای اعلام بار در ترابرنت
  5. مرحله چهارم، تکمیل اطلاعات حمل بار به اصفهان 
  6. مرحله پنجم، انتخاب گزینه تایید و ارسال اعلام بار 

محاسبه هزینه حمل بار به اصفهان در ترابرنت

قیمت حمل بار تهران به اصفهان بسته به این که چه خودرویی را به کار بگیرید، قصد جابه‌جایی چه میزان بار را داشته باشید، بار را بیمه کنید یا خیر، چه شرایط جوی در هوا حاکم باشد و … می‌تواند پایین یا بالا برود.

هزینه حمل بار به اصفهان چقدر است؟

ممکن است شرکت‌هایی وجود داشته باشند که بار شما را با قیمت‌های کمتر حمل کنند اما کیفیت حمل بار بالایی نداشته باشند یا در مقابل، شرکت‌هایی باشند که کیفیت حمل بسیار بالایی را به شما ارائه ‌دهند و در عوض هزینه‌ی زیادی هم دریافت ‌کنند. صاحب بار باتوجه‌به بودجه‌ای که دارد باید برای این دو پارامتر یک حد اعتدال در نظر بگیرد و شرایطی را برای حمل بار انتخاب کند که هم هزینه‌ی مناسبی را پرداخت کند و هم از کیفیت بالایی برای حمل بار بهره‌مند شود.

یکی از مهم‌ترین عوامل که در هزینه حمل بار به اصفهان مؤثر است بیمه بار است. توجه داشته باشید که بیمه کردن بار، شاید هزینه زیادی نداشته باشد اما بسیار حیاتی به‌حساب می‌آید. باید توجه داشته باشید که مسیر تهران به اصفهان و یا برعکس طولانی است. به همین دلیل باید پیش‌بینی اتفاقاتی که ممکن است در طول مسیر پیش بیاید را بکنید.

شما می‌توانید با ورود به سایت ترابرنت و زدن دکمه استعلام کرایه حمل، پس از ورود اطلاعات خواسته شده مثل مبدا و مقصد، خودروی باری مورد نظر و نوع بارگیر، هزینه پیشنهادی ترابرنت را مشاهده کنید و در صورت تمایل درخواست خود را ثبت کنید. برای اینکار روی دکمه زیر کلیک کنید.

با استفاده از وبسایت ترابرنت، ما هزینه تقریبی حمل بار تهران به اصفهان و سایر شهرها را در جدول زیر قرار داده‌ایم. این هزینه مربوط به مرداد 1403 است.

حمل بار از شهرهای دیگر به اصفهان (با کامیون جفت روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به اصفهان6,600,000
حمل بار از شیراز به اصفهان6,600,000
حمل بار از مشهد به اصفهان12,600,000
حمل بار از کرمان به اصفهان10,200,000
حمل بار از سنندج به اصفهان10,200,000
حمل بار از بندرعباس به اصفهان13,200,000
حمل بار از زاهدان به اصفهان15,000,000

خودروی مناسب برای حمل بار به اصفهان

مهمترین نکته‌ای که باید موقع ارسال بار به اصفهان مدنظر قرار دهید، وزن و حجم تقریبی بار است. چراکه باتوجه‌به همین نکته، می‌توانید بهترین خودروی باری برای حمل بار به اصفهان را پیدا کنید. در ادامه، برخی از خودروهای موجود در ترابرنت برای حمل به اصفهان را مشاهده می‌کنید. 

خودروی مناسب برای حمل بار به اصفهان

1. وانت بار اصفهان 

وانت بار اصفهان یکی از بهترین خودروها برای ارسال خرده بار به اصفهان شناخته می‌شود که بیشتر مواقع از آن برای حمل بارهای بین‌شهری و درون‌شهری استفاده می‌کنند. این خودرو غالباً در نمونه‌های پراید وانت و پیکان وانت و گاهی هم مزدا در اختیار شما قرار می‌گیرد. در مقاله حمل بار با وانت اطلاعات لازم در اینباره را شرح داده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

2. باربری نیسان اصفهان 

بسیاری از افراد برای ارسال بارهای بین‌شهری و درون‌شهری اصفهان، از نیسان استفاده می‌کنند. این نیسان‌ها توانایی حمل بارهایی با وزن نهایتاً 2 تن را دارند و با استفاده از آنها می‌توانید انواع بارها مانند مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، مصنوعات چوبی و پلاستیکی و سایر موارد این‌چنینی را جابجا کنید. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع بیشتر از صفحه درخواست نیسان بار دیدن کنید.

3. حمل بار به اصفهان با کامیون

در باربری اصفهان انواع کامیون‌های تک محور و جفت محور ارائه می‌شوند. این کامیون‌ها به ترتیب دارای ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن هستند و ‌ذیری بسیار بالایی برای حمل انواع کالاها دارند. به این معنی که شما می‌توانید از آنها برای حمل انواع بارها، از مواد غذایی گرفته تا پوشاک و یا حتی آهن‌آلات استفاده کنید. 

مقاله پیشنهادی: حمل بار پردیس

4. باربری اصفهان با خاور

درصورتی‌که قصد حمل بارهای حساس را داشته باشید، استفاده از نیسان و خودروهای سبک توصیه نمی‌شود. به‌عنوان‌مثال در مورد اسباب کشی که حساسیت بالایی دارد استفاده از وانت یا نیسان چندان منطقی نیست. در این موارد استفاده از خاور مسقف توصیه می‌شود. این سبک خاور علاوه بر این که دارای سقف ترکیبی از پارچه و آهن است، دارای ابزارآلات ضربه‌گیر است که باعث می‌شود در طول مسیر، آسیبی به بار شما وارد نشود. همچنین جلوبندی و کمک‌فنر این خودروها به صورتی است که تا حد زیادی دست‌انداز و چاله‌های جاده را مهار کرده و اجازه نمی‌دهند آسیب زیادی در اثر ضربه به بار شما وارد شود.

برای حمل بار به اصفهان از چه خودرویی استفاده کنیم؟

همچنین برای حمل بارهای ساختمانی یا کارخانه‌ای درصورتی‌که حجم بار کمتر از ۸ تن باشد، استفاده از خاور بدون سقف منطقی است. چرا که قیمت کمتری نسبت به تریلی و کامیون دو محور دارد. اما طبیعی است که برای بار‌های سنگین‌تر قطعاً به تریلی احتیاج خواهید داشت. برای آشنایی بیشتر با تعرفه‌های این خودرو مقاله حمل بار خاور را مطالعه نمایید.

باربری تهران به اصفهان

روزانه کالاهای بسیار زیادی از تهران به اصفهان و از اصفهان به تهران ارسال می‌شوند. به همین دلیل پیدا کردن خودروی مناسب در باربری تهران به اصفهان خیلی راحت‌تر از سایر شهرها است. فاصله بین تهران تا اصفهان چندان زیاد نیست و اگر شما خودروی باری مجهزی را انتخاب کرده باشید، به احتمال خیلی زیاد در بازه زمانی کمتر از نیم‌روز، بار شما را به مقصد خواهد رساند. قیمت حمل بار از تهران به اصفهان باتوجه‌به نوع خودرو و وزن بار، می‌تواند متفاوت باشد. در مقاله حمل بار تهران درباره این موضوع توضیح داده‌ایم.

ارسال خرده بار به اصفهان

افرادی که قصد ارسال خرده بار به اصفهان را دارند، باید از خودروهای باری سبکی که پیش‌ازاین معرفی کردیم، استفاده کنند. برای مثال، وانت و نیسان می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای ارسال خرده‌بار باشد. منظور از خرده‌ بار، کالاهایی است که وزن آنها بین چند صد کیلو تا نهایتاً 2 تن باشد. در این شرایط، شما باید باتوجه‌به نوع بار، از وانت و نیسان‌های مناسب استفاده کنید تا بتوانید کالای خود را از شهرهای دیگر به اصفهان بفرستید. همچنین حمل خرده بار از تهران به اصفهان نیز از طریق سامانه ترابرنت به‌راحتی انجام می‌شود. 

حمل اثاثیه منزل به اصفهان

در روند اسباب‌کشی در شهر اصفهان، ترابرنت می‌تواند کمک زیادی به شما کند. به این صورت که انواع خودروهای مسقف برای اسباب کشی منزل را در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلاً اگر لوازم منزل شما خیلی زیاد بودند، می‌توانید از کامیون‌های مسقف برای ارسال آنها به منزل جدید خود استفاده کنید. این در حالی است که اگر بخواهید تنها یک یا دو تکه از لوازم منزل خود را جابجا کنید، نیسان و وانت برای شما مناسب هستند.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی درباره روند حمل بار به اصفهان در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که چگونه می‌توانید بار خود را از شهرهای مختلف ایران به این شهر بزرگ بفرستید. علاوه بر ارسال کالاهای بین شهری، کالاهای زیادی نیز در خود شهر اصفهان جابه‌جا می‌شوند. ازآنجاکه اصفهان یکی از استان‌های وسیع ایران شناخته می‌شود، شما می‌توانید برای حمل بار در اصفهان نیز از خدمات باربری آنلاین ترابرنت استفاده کنید.

سوالات متداول

چه خودرویی برای باربری اصفهان مناسب است؟

اینکه از چه خورویی برای حمل بار استفاده کنید به حجم و وزن بار شما و درجه حساسیت آن بستگی دارد. اگر قصد جابجایی خرده بار دارید می توانید از وانت و نیسان استفاده کنید. اما اگر قصد ارسال بارهای سنگین با حساسیت بالا را دارید خاور و انواع کامیون را به کار بگیرید.

قیمت حمل بار به اصفهان چقدر است؟

قیمت حمل بار به اصفهان بسته به نوع خودرویی که به کار می‌گیرید متفاوت است. مواردی همچون بیمه بار، وزن بار، داشتن بارنامه و … تعیین کننده قیمت حمل بار هستند.

از چه طریقی می‌توان حمل بار به اصفهان را انجام داد؟

یک راه آسان برای باربری اصفهان استفاده از اپلیکیشن‌ آنلاین ترابرنت است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.