آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری کارون

باربری کارون

خدمات باربری کارون با کیفیت بالا از طریق سامانه ترابرنت در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید هر نوع باری را که بخواهید از هر یک از شهرهای ایران، به کارون بفرستید. این روند به‌صورت برعکس نیز امکان‌پذیر است. تنها کافی است که از طریق سامانه ترابرنت، خودروی مناسب و موردنظر خود را پیدا کرده و کارهای نهایی برای بارگیری و حمل بار کارون را انجام دهید. در ادامه مطلب، توضیحات کامل و مفصل‌تری درباره استفاده از خدمات و نحوه پیدا کردن خودرو برای باربری کارون را در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

خدمات ترابرنت برای باربری کارون

در سامانه ترابرنت، تمام خدماتی که شما برای باربری در کارون به آنها نیاز دارید، ارائه می‌شوند. این خدمات باعث می‌شوند که روند حمل بار کارون خیلی راحت‌تر انجام شود و بتوانید با خیال راحت‌تری محموله موردنظر خود را به کارون بفرستید.

خدمات ترابرنت برای باربری کارون

برخی از مهم‌ترین خدمات ترابرنت برای حمل بار کارون عبارت‌اند از: 

  • خودروهای باری متنوع 
  • انواع بارگیرهای مختلف به‌صورت مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار 
  • امکان حمل انواع بار‌ها 
  • امکان حمل بار از سراسر نقاط ایران به کارون یا برعکس 
  • اعلام بار آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری 
  • امکان دریافت استعلام کرایه حمل بار آنلاین 
  • امکان گرفتن مشاوره حرفه‌ای برای حمل بار کارون 
  • خودروهای مجهز و رانندگان باتجربه 
  • امکان اعلام بار شبانه‌روزی 

نحوه ثبت درخواست برای باربری کارون

برای ثبت درخواست خود از طریق سامانه ترابرنت برای باربری کارون و ارسال بار از این شهرستان به سایر شهرستان‌های خوزستان، تنها کافی است مراحل زیر را با استفاده از گوشی خود انجام دهید. 

  1. در ابتدا، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید.
  2. در مرحله اول، نیاز به احراز هویت دارید. به این منظور، باید اطلاعات شخصی که از شما می‌خواهند را بنویسید. 
  3. اکنون وارد صفحه اصلی برنامه می‌شوید و روی گزینه اول کلیک کنید. 
  4. برای اعلام بار، تمام اطلاعات موردنیاز را تکمیل کنید.
  5. بعدازاین که از صحت اطلاعات واردشده مطمئن شدید، باید گزینه تأیید و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  6. اکنون اعلام بار شما با موفقیت ثبت شده است و برای رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده‌اند، به نمایش در می‌آید. 
  7. سپس راننده‌ای که شرایط مناسبی با حمل بار شما داشته باشد، با شما تماس می‌گیرد و می‌توانید هماهنگی‌های نهایی برای بارگیری و حمل بار در کارون را انجام دهید. 

قیمت باربری کارون

خیلی مهم است که شما قصد دارید بار خود را از چه شهری به کارون در خوزستان بفرستید. به‌عنوان‌مثال، اگر بخواهید از یکی از شهرستان‌های خود خوزستان و یا اهواز به کارون بفرستید، هزینه شما خیلی کمتر می‌شود تا زمانی که مبدأ موردنظر شما یکی از شهرهای دیگر در سایر استان‌ها است. علاوه بر این، وزن و حجم بار، نوع خودروی انتخابی، نوع بارگیر، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی روی این هزینه تأثیر می‌گذارند. 

برای اطلاع از قیمت باربری کارون تنها کافی است که وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید. در این بخش، باید شهر‌های مبدأ، مقصد و کامیون و نوع بارگیر را انتخاب کنید. با تکمیل این مراحل، روی دکمه محاسبه کرایه حمل بار ضربه بزنید تا هزینه نهایی برای شما نمایش داده شود. در جدول زیر، هزینه تقریبی حمل بار از شهرهای مختلف به کارون در مرداد ماه 1403با استفاده از همین روش به دست آمده و در اختیار شما قرار گرفته است. 

حمل بار از سایر شهرها به کارون (با کامیون جفت روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به کارون13,200,000
حمل بار از اهواز به کارون4,800,000
حمل بار از بندرعباس به کارون16,800,000
حمل بار از یاسوج به کارون9,000,000
حمل بار از همدان به کارون10,800,000
حمل بار از شیراز به کارون10,200,000
حمل بار از اصفهان به کارون10,200,000
حمل بار از کرمان به کارون16,200,000

خودروهای باری برای حمل بار کارون

اگر بار شما وزن زیادی داشته باشد، طبیعتاً باید از خودروهای باری سنگین برای حمل آن استفاده کنید. درحالی‌که برای ارسال خرده بار به کارون خودروهای سبک‌تری در اختیار شما قرار می‌گیرند. در ادامه، انواع خودروهای باری موجود برای باربری کارون را به شما معرفی می‌کنیم. 

1. وانت بار کارون 

وانت بار کارون یکی از خودروهای سبک برای حمل خرده بار به این شهرستان شناخته می‌شود که کاربردهای بسیار زیادی دارد. انواع وانت بارها جزء پراید وانت، پیکان وانت یا مزدا قرار می‌گیرند. شما می‌توانید کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً 1 تن را با استفاده از این خودروها جابه‌جا کنید. در مقاله درخواست وانت توضیحات بیشتری ارائه کرده‌ایم.

وانت بار کارون 

2. نیسان بار کارون 

ازآنجاکه ظرفیت نیسان بار کارون از وانت بار بیشتر است، کاربردهای بیشتری نیز دارد. به این صورت که شما می‌توانید انواع کالاهای مختلف را با استفاده از نیسان جابه‌جا کنید. ظرفیت نیسان به 2 تن می‌رسد و راننده آن نیازی به داشتن گواهینامه پایه یکم ندارد. بااین‌حال، رانندگان ترابرنت برای هدایت نیسان تجربه و مهارت کافی دارند. شما می‌توانید از صفحه درخواست نیسان بار دیدن کنید. 

3. باربری خاور کارون 

خاور برای کسانی مناسب است که قصد حمل بارهایی با وزن بین ۳ تا ۶ تن را دارند. خاورها دارای نمونه‌های مختلفی هستند و بیشتر مواقع از آنها برای حمل اثاثیه منزل و لوازم تجاری و اداری استفاده می‌شود. 

4. حمل بار کارون با کامیون 

برای حمل محموله‌های سنگین و نیمه سنگین، می‌توان از کامیون‌های تک محور و جفت محور با ظرفیت ۱۰ تن و ۱۵ تن استفاده کرد. این کامیون‌ها با تجهیزات کامل در سامانه ترابرنت قرار می‌گیرند و شما می‌توانید با اطمینان کامل، بار خود را در آنها قرار داده و به مقصد کارون بفرستید. 

حمل بار کارون با تمام مناطق تهران

نکته مثبت درباره ترابرنت این است که به شما امکان حمل بار کارون به تمام نقاط تهران را می‌دهد. ازآنجایی‌که فاصله بین شهرستان کارون در خوزستان تا تهران نسبتاً زیاد است، بهتر است که حتماً بادقت لوازم موردنظر خود را بسته‌بندی کنید. همچنین اگر بار شما مواد غذایی فاسدشدنی است، حتماً از خودروهای باری یخچال‌دار استفاده نمایید. شما می‌توانید مقاله حمل بار تهران را مطالعه کنید.

حمل بار از کارون به شهرهای ایران

تفاوتی نمی‌کند که شما قصد دارید بار خود را از کارون به کدام یک از شهرهای ایران بفرستید. چراکه هیچ‌گونه محدودیتی در سامانه ترابرنت وجود ندارد و شما می‌توانید در بخش اعلام بار، به‌راحتی شهر مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. در این سامانه، شما می‌توانید بار را از کارون به شهرستان‌های دور و نزدیک ایران بفرستید. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه حمل بار به شهرستان مراجعه کنید.

حمل اثاثیه کارون

برای اسباب کشی در منطقه کارون می‌توانید از خدمات باربری کارون در ترابرنت استفاده کنید. در این سامانه، انواع خودروهای باری مسقف در اختیار شما قرار می‌گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که با استفاده از پلاستیک‌های حباب‌دار، سلفون و کارتن‌های مقاوم، لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنید و سپس باتوجه‌به حجم تقریبی لوازم، خودروی مناسبی را در بخش اعلام بار ترابرنت انتخاب نمایید. 

حمل اثاثیه کارون

سخن پایانی

اگر شما نیز قصد حمل بار و باربری کارون را دارید، می‌توانید از سامانه ترابرنت استفاده کنید. به‌منظور استفاده از این سامانه، تنها کافی است که یک گوشی تلفن همراه متصل به اینترنت داشته باشید. در این شرایط، می‌توانید خیلی راحت، اعلام بار خود را ثبت کنید و هماهنگی‌های نهایی برای حمل بار کارون را با راننده انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.