آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری زابل + جدول قیمت

باربری زابل + جدول قیمت

شما می‌توانید برای دسترسی به خدمات باربری زابل و ارسال کالا از این شهرستان در سیستان و بلوچستان به سایر شهرهای ایران و یا برعکس، از سامانه ترابرنت استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی ترابرنت نسبت به سایر سامانه‌های باربری این است که امکان حمل بار از سراسر نقاط ایران به زابل یا از زابل به هر یک از شهرهای ایران وجود دارد و هیچ‌گونه محدودیتی برای ارسال کالا نخواهید داشت. ازاین‌رو، می‌توانید کارهای حمل بار زابل را با استفاده از این سامانه به‌راحتی انجام دهید و در زمان مشخص، کالای موردنظر خود را به مقصد بفرستید. 

خدمات ترابرنت برای باربری زابل

ترابرنت با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات، یکی از بهترین سامانه‌های آنلاین باربری در زابل شناخته می‌شود. این سامانه موجب می‌شود که شما بتوانید بدون دردسر و در زمان کوتاهی اعلام بار خود را ثبت کنید و خودروی باری مناسب و موردنظر خود را برای حمل بار زابل پیدا کنید.

خدمات ترابرنت برای باربری زابل

در ادامه، برخی از خدماتی که ترابرنت برای حمل بار به این شهر در اختیار شما قرار می‌دهد را نام می‌بریم. 

  • امکان ثبت اعلام بار آنلاین 
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار به‌صورت آنلاین 
  • صدور بیمه‌نامه برای افزایش امنیت بار در طول مسیر زابل 
  • حمل بار از سراسر نقاط ایران به زابل یا برعکس 
  • حمل انواع بارها بدون محدودیت
  • امکان حمل بار با استفاده از خودروهای باری متنوع 
  • دسترسی ۲۴ ساعته 
  • امکان استفاده از ترابرنت حتی در تعطیلات رسمی 

نحوه ثبت درخواست برای باربری زابل

به‌منظور استفاده از خدمات ترابرنت برای باربری زابل و ارسال کالا از شهرهای مختلف به این شهرستان، تنها کافی است که چند مرحله خیلی ساده را طی کنید. در ادامه، این مراحل را به‌صورت مختصر نام می‌بریم و توضیح می‌دهیم که به ترتیب باید چه کارهایی انجام دهید. 

  1. اول‌ازهمه، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید. 
  2. اگر دفعه اول است که وارد برنامه می‌شوید، از شما می‌خواهد که احراز هویت کنید. برای احراز هویت نیز تنها کافی است که برخی اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و کد ملی خود را وارد نمایید. این احراز هویت به این دلیل انجام می‌شود که برنامه مطمئن شود شماره تلفن وارد شده مخصوص به خود شماست و شماره شخص دیگری را وارد نکرده‌اید. 
  3. در صفحه اصلی برنامه، روی گزینه اول ضربه بزنید. 
  4. اکنون تمام اطلاعات موردنیاز حمل بار زابل را در کادرهای مشخص شده بنویسید. 
  5. بعد از این‌که از صحت اطلاعات اطمینان پیدا کردید، گزینه تأیید و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  6. اینجا انتهای کار است و فقط باید کمی منتظر بمانید تا راننده مناسبی با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های نهایی برای حمل بار زابل را با یکدیگر انجام دهید. 

قیمت باربری زابل

به‌منظور اطلاع از قیمت باربری زابل و تعرفه‌های کرایه حمل بار با خودروهای مختلف، می‌توانید از وب‌سایت ترابرنت استفاده کنید. در قسمت استعلام کرایه حمل بار در این وب‌سایت، تنها باید نام شهرهای مبدأ و مقصد و همچنین نوع خودرو و بارگیر را انتخاب کنید. بعد از تأیید این قسمت، هزینه تقریبی برای شما نمایش داده می‌شود. 

البته لازم است بدانید که فاکتورهای متعددی مانند نوع خودرو و بارگیر، مسافت بین شهر موردنظر تا زابل، شرایط آب و هوایی، وزن و حجم بار، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی، برخی از مهم‌ترین عواملی هستند که باعث تغییر در قیمت باربری زابل می‌شوند. باتوجه‌به جدول زیر، شما می‌توانید هزینه حمل بار زابل از شهرهای مختلف را مشاهده کنید. این هزینه‌ها تقریبی و مربوط به مرداد 1403 هستند.

حمل بار از سایر شهرها به زابل (با تریلی کفی)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به زابل28,200,000
حمل بار از زاهدان به زابل10,200,000
حمل بار از اراک به زابل31,200,000
حمل بار از مشهد به زابل19,200,000
حمل بار از اصفهان به زابل25,200,000
حمل بار از کرمان به زابل15,600,000
حمل بار از شیراز به زابل25,800,000
حمل بار از ساری به زابل26,400,000
حمل بار از بندرعباس به زابل20,400,000

خودروهای باری برای حمل بار زابل

خودروهای باری موجود در سامانه ترابرنت برای باربری در زابل به شکل‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرند و باید باتوجه‌به نوع و وزن بار خود، این خودروها را انتخاب کنید. بیشتر مواقع تعرفه این خودروها نیز با یکدیگر متفاوت است. 

خودروهای باری برای حمل بار زابل

1. باربری تریلی زابل 

تریلی یکی از رایج‌ترین خودروهای موجود برای باربری زابل شناخته می‌شود که ظرفیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید بارهایی با وزن بین ۲۲ تا نهایتاً ۲۵ تن را با استفاده از تریلی به شهرستان زابل بفرستید. رایج‌ترین تریلی‌های موجود در سامانه ترابرنت، تریلی‌های کفی، بغل دار و چادری هستند.

2. حمل بار زابل با کامیون

شما می‌توانید انواع کامیون‌های تک محور و جفت محور را در سامانه ترابرنت پیدا کنید. هر یک از این کامیون‌ها به ترتیب می‌توانند محموله‌هایی تا وزن ۱۰ تن و ۱۵ تن را جابه‌جا کنند. روزانه از این کامیون‌ها برای حمل محموله‌های مختلف از سایر شهرهای کشور به زابل استفاده می‌شوند. 

3. نیسان بار زابل 

اگر وزن بار شما چندان زیاد نیست و نهایتاً به 2 تن می‌رسد، می‌توانید آن را با استفاده از نیسان بار زابل جابه‌جا کنید. انواع نیسان بار شامل مواردی مانند کمپرسی، یخچال‌دار، روباز و مسقف هستند که برای حمل انواع بارهای مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرند. در مقاله درخواست نیسان بار اطلاعات بیشتری را می‌توانید مطالعه کنید. 

4. وانت بار زابل 

اگر قصد حمل خرده بار به زابل را دارید، وانت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. انواع وانت بار زابل شامل نمونه‌هایی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند. این خودروها می‌توانند کالاهایی با وزن ۵۰۰ کیلو، ۷۰۰ کیلو یا نهایتاً 1 تن را جابه‌جا کنند. پیشنهاد می‌کنیم از مقاله درخواست وانت دیدن کنید.

چه بارهایی در باربری زابل حمل می‌شوند؟

کالاهای متعددی از زابل به شهرستان‌های دیگر ایران ارسال می‌شوند و این روند به‌صورت برعکس نیز انجام می‌گیرد. اما بیشترین کالاهایی که در این مسیر جابه‌جا می‌شوند، به شرح زیر هستند: 

  • تره بار 
  • انواع مواد غذایی 
  • لوازم تجاری و اداری 
  • مواد پلاستیکی 
  • ام‌دی‌اف و سایر مصنوعات چوبی 
  • لوازم منزل و کالاهای تجاری و اداری 
  • مصالح ساختمانی 
  • آهن آلات 
  • انواع ورق 
  • خودرو 

حمل بار از تهران به زابل

بارهای ارسالی از تهران به زابل نیز به شدت زیاد هستند و روزانه کالاهای متعددی از تهران به زابل یا برعکس ارسال می‌شوند. ازآنجاکه مسافت بین این دو شهر زیاد است، باید حتماً از خودرویی استفاده کنید که تمام تجهیزات موردنیاز را دارد تا مشکلی در طول مسیر برای بار شما پیش نیاید. خودروهای موجود در سامانه ترابرنت می‌توانند به طور کامل خیال شما را از این بابت راحت کنند. در مقاله حمل بار تهران توضیحات بیشتری ارائه کرده‌‎ایم.

حمل بار از تهران به زابل

حمل بار از زابل به سراسر ایران

برای حمل بار زابل از این شهرستان به سراسر نقاط ایران، می‌توانید از خدمات سامانه ترابرنت استفاده کنید. فقط باید در قسمت اعلام بار ترابرنت، مبدأ را شهرستان زابل و مقصد را شهرستان موردنظر خود قرار دهید و در صورت نیاز، توضیحات تکمیلی را نیز در قسمت اعلام بار بنویسید تا رانندگان از آن آگاه شوند. شما می‌توانید از صفحه حمل بار به شهرستان دیدن کنید. 

اسباب کشی زابل 

اسباب کشی زابل یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین کارهایی است که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید. این افراد می‌توانند با استفاده از خودروهای مسقف موجود در سامانه ترابرنت، تمام لوازم منزل خود را به‌راحتی در شهرستان زابل جابه‌جا کنند. فقط باید بین 2 تا 3 هفته قبل از اسباب کشی ، تمام لوازم منزل خود را بسته‌بندی کرده و از کارگرهای حرفه‌ای یا دوستان و آشنایان خود برای بارگیری و تخلیه لوازم منزل کمک بخواهند. 

سخن پایانی

در این مطلب فرایند باربری زابل را برای شما عزیزان توضیح دادیم و گفتیم که چگونه می‌توانید با استفاده از ترابرنت، از خدمات متعدد موجود در آن برای حمل با زابل استفاده کنید. در ترابرنت امکان حمل بار از زابل به شهرستان‌های دیگر ایران و یا برعکس وجود دارد. شما می‌توانید تمام اطلاعات موردنیاز را از کارشناسان ما در ترابرنت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.