آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری خمین

باربری خمین

برای این که بتوانید از خدمات موردنیازتان برای باربری خمین استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. در این سامانه خدمات متعددی در اختیار شما قرار داده می‌شوند که اعلام بار آنلاین و گرفتن استعلام کرایه حمل بار، دو مورد از مهم‌ترین آنها به شمار می‌آیند. در ادامه، به‌صورت مفصل درباره حمل بار خمین با استفاده از این سامانه صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما نیز قصد ارسال بار به این شهرستان دارید، حتماً تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خدمات ترابرنت برای باربری خمین

در ترابرنت خدمات متعددی برای باربری خمین در اختیار شما قرار داده می‌شوند که می‌توانید از این خدمات برای حمل بار از خمین به سایر شهرستان‌های استان مرکزی یا سایر شهرهای ایران استفاده کنید.

خدمات ترابرنت برای باربری خمین

برخی از این خدمات عبارت‌اند از: 

  • خودروهای باری مختلف با بارگیرهای متنوع 
  • امکان ارسال انواع بار در وزن و حجم‌های مختلف 
  • امکان حمل بار از خمین به سایر شهرهای ایران یا برعکس 
  • وجود خودروهای باری مجهز با رانندگان باتجربه 
  • صدور بیمه‌نامه برای امنیت بار در طول مسیر 
  • اعلام بار آنلاین ۲۴ ساعته 
  • گرفتن استعلام کرایه حمل بار آنلاین 

نحوه ثبت درخواست برای باربری خمین 

برای ثبت درخواست برای باربری خمین در سامانه ترابرنت، شما می‌توانید در هر ساعت و زمانی که بخواهید، اقدام کنید. تنها کافی است که گوشی تلفن خود را بردارید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. 

  1. نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا 
  2. احراز هویت با وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه 
  3. انتخاب گزینه اعلام بار کنید در صفحه اصلی 
  4. وارد کردن اطلاعات کامل حمل بار خمین 
  5. تأیید مراحل با انتخاب گزینه تأیید و ارسال اعلام بار 
  6. انتظار برای تماس راننده از ترابرنت
  7. انجام هماهنگی‌های نهایی برای بارگیری و حمل بار خمین با راننده 

قیمت باربری خمین

برای اطلاع از قیمت باربری خمین شما می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و در قسمت استعلام کرایه حمل بار، شهرهای مبدأ و مقصد و همچنین خودرو و بارگیر را انتخاب کنید. بعدازاین که گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کردید، هزینه نهایی برای شما نمایش داده می‌شود.

لازم به ذکر است که فاکتورهایی مانند وزن و حجم بار، شرایط آب و هوایی، نوع خودرو، نوع بارگیر، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی روی هزینه باربری خمین تأثیر می‌گذارند. در جدول زیر، هزینه تقریبی حمل بار از شهرهای مختلف ایران به خمین در مرداد ماه 1403 قرار داده شده است.

حمل بار از شهرهای مختلف به خمین (با باربری تریلی خمین)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به خمین9,600,000
حمل بار از اراک به خمین6,000,000
حمل بار از دلیجان به خمین6,000,000
حمل بار از همدان به خمین9,000,000
حمل بار از اصفهان به خمین8,400,000
حمل بار از یزد به خمین12,600,000
حمل بار از کرمان به خمین18,000,000
حمل بار از بندرعباس به خمین21,600,000
حمل بار از زاهدان به خمین25,200,000

خودروهای باری برای حمل بار خمین

گفتیم که علاوه بر تنوع بسیار زیاد خودروهای باری در ترابرنت، این خودروها با تجهیزات کامل نیز در اختیار شما قرار داده می‌شوند. به همین دلیل شما می‌توانید با خیالی آسوده، بار خود را به رانندگان بسپارید و در مقصد تحویل بگیرید. برخی از بهترین خودروهای باری برای حمل بار خمین عبارت‌اند از: 

1. باربری تریلی خمین 

برای باربری تریلی خمین انواع تریلی‌های بغل دار، کفی و چادری در اختیار شما قرار داده می‌شوند. این تریلی‌ها برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین تا وزن نهایتاً ۲۵ تن مورداستفاده قرار می‌گیرند و به شما کمک می‌کنند تا هر زمان که خواستید، بارهای سنگین خود را از شهرهای مختلف به خمین بفرستید.

باربری تریلی خمین 

 2. حمل بار خمین با کامیون 

اگر وزن بار شما نهایتاً بین ۱۰ تا ۱۵ تن بود، نیازی نیست که با استفاده از تریلی بار را جابه‌جا کنید. در عوض، می‌توانید با استفاده از کامیون‌های تک‌محور و جفت محور، این بارها را به منطقه خمین در استان مرکزی بفرستید. 

3. نیسان بار خمین 

نیسان بار خمین یکی از بهترین و رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بارهای سبک با وزن نهایتاً 2 تن محسوب می‌شود. از نیسان بار برای حمل بارهای مختلف مانند مصالح ساختمانی، لوازم منزل، مواد غذایی، محصولات خوراکی و سایر موارد این‌چنینی تا این وزن استفاده می‌شود. فقط شما باید با توجه به نوع بار خود، یکی از نیسان‌های روباز، مسقف، کمپرسی یا یخچال‌دار را انتخاب کنید. شما می‌توانید از مقاله درخواست نیسان بار دیدن کنید. 

4. وانت بار خمین 

برای کسانی که قصد حمل خرده بار به خمین را دارند، بهترین خودروی باری در واقع وانت بار خمین است. با استفاده از وانت شما می‌توانید بارهایی با وزن ۵۰۰ کیلو، ۷۰۰ کیلو یا نهایتاً 1 تن را به این شهرستان در استان مرکزی ارسال کنید. در ترابرنت انواع پراید وانت، پیکان وانت و مزدا برای حمل این بارها در اختیار شما قرار داده می‌شوند. در مقاله درخواست وانت در این باره بیشتر توضیح می‌دهیم.

حمل بار از خمین به سراسر ایران

نکته مثبت درباره ترابرنت این است که فقط برای باربری خمین و ارسال کالا از این شهرستان به شهرستان‌های دیگر استان مرکزی کاربرد ندارد. شما می‌توانید هر باری را که بخواهید از خمین به هر یک از شهرهای ایران در نقاط دور و نزدیک ارسال کنید.

حمل بار از خمین به سراسر ایران

این موضوع به صورت برعکس نیز امکان‌پذیر است و شما می‌توانید کالای خود را بعد از بسته‌بندی، از هر یک از شهرهای ایران که بخواهید به شهرستان خمین بفرستید. فقط باید در بخش اعلام بار ترابرنت، به درستی شهرهای مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم از صفحه حمل بار به شهرستان دیدن کنید. 

اسباب کشی خمین

در روند اسباب کشی وظیفه بسته‌بندی لوازم منزل بر عهده خود شماست و باید حتماً از دو تا سه هفته قبل از اسباب کشی، تمام لوازم را بسته‌بندی نمایید. بعدازاین که تمام لوازم را بسته‌بندی کردید، باید به دنبال یک خودروی باری مناسب بر اساس اندازه این لوازم باشید. در ترابرنت می‌توانید بهترین خودروهای باری برای اسباب کشی خمین را پیدا کنید. بیشتر مواقع افراد از خاور یا کامیون‌های مسقف برای حمل لوازم منزل خود استفاده می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه اسباب کشی منزل در تهران مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب روند اعلام بار برای باربری خمین را برای شما عزیزان توضیح دادیم. همان‌طور که متوجه شدید، شما می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت به‌صورت آنلاین، اعلام بار خود را ثبت کرده و در زمان مشخص‌شده از طرف راننده، کالای خود را در محدوده خمین دریافت کنید. در ترابرنت اپلیکیشن دیگری نیز در اختیار رانندگان قرار داده شده است که آنها می‌توانند با نصب این برنامه، اعلام بارهای محدوده جغرافیایی خود را مشاهده کنند.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.