آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری تربت جام

باربری تربت جام

تربت جام یکی از شهرستان‌های کوچک استان خراسان رضوی شناخته می‌شود و به همین دلیل شما می‌توانید هر باری را که بخواهید در زمان خیلی کوتاهی در سطح این شهرستان جابه‌جا کنید. در این شرایط، می‌توانید از خدمات باربری تربت جام در ترابرنت استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کارهای بارگیری و حمل بار در را انجام دهید. این سامانه به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند و خدمات متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. 

خدمات ترابرنت برای باربری تربت جام

نکته مثبت درباره ترابرنت این است که خدمات آن نه‌تنها برای شهرستان تربت جام یا استان خراسان رضوی، بلکه برای همه شهرها در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید بار خود را از تربت جام به هر یک از نقاط ایران که بخواهید، ارسال نمایید.

خدمات ترابرنت برای باربری تربت جام

علاوه بر این، سایر خدمات ترابرنت را در این قسمت به‌صورت مختصر قرار داده‌ایم. 

  • امکان اعلام بار به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی 
  • قابل‌دسترسی در روزهای تعطیل 
  • ارائه خودروهای باری و بارگیرهای متنوع 
  • امکان حمل انواع بار 
  • قابل استفاده برای حمل بار از تربت جام به سراسر نقاط ایران 
  • صدور بیمه‌نامه برای امنیت کالا 

نحوه سفارش برای باربری تربت جام

اگر شما هم قصد باربری تربت جام را دارید، تنها کافی است که از سامانه ترابرنت به منظور اعلام بار استفاده کنید. برای استفاده از این سامانه، کارهای زیر را به‌ترتیب انجام دهید تا اعلام بار شما ثبت شود و بتوانید کارهای نهایی برای حمل بار در تربت جام را انجام دهید. 

  1. در مرحله اول، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. 
  2. زمانی که برای بار اول وارد برنامه می‌شوید، باید احراز هویت کنید. به این منظور، نیاز به وارد کردن برخی اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و کد ملی خود دارید. 
  3. بعد از تکمیل این اطلاعات، صفحه اصلی برنامه برای شما باز می‌شود که باید روی گزینه اول، یعنی اعلام بار کنید ضربه بزنید. 
  4. در این صفحه باید اطلاعات باربری تربت جام را برای خود به طور کامل تکمیل کنید. 
  5. در نهایت، گزینه تأیید و ارسال اعلام بار را بزنید تا اعلام بار شما ثبت شود. 
  6. بعد از این‌که راننده مناسبی با شما تماس گرفت، می‌توانید هماهنگی‌های نهایی برای حمل بار در تربت جام را انجام دهید. 

قیمت باربری تربت جام

کرایه خودروها برای باربری در تربت جام به نوع خودرو و بارگیر بستگی دارد. به‌علاوه، طولانی شدن مسافت بین تربت جام تا مقصد موردنظر نیز یکی دیگر از عوامل تغییر این هزینه است. از دیگر عوامل مؤثر در کرایه حمل بار تربت جام که باید مدنظر قرار دهید، شامل مواردی مانند وزن و حجم بار، نوع کالا، نوع بارگیر، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده و میزان ترافیک هستند. 

برای این‌که از کرایه حمل بار به مقصد موردنظر خود مطلع شوید، تنها کافی است که وارد وب‌سایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید. در این بخش، باید شهرهای مبدأ و مقصد را مشخص کرده و نوع بارگیر و کامیون را نیز انتخاب نمایید. بعد از تأیید این مراحل، گزینه محاسبه کرایه حمل بار را انتخاب کنید تا هزینه نهایی برای شما نمایش داده شود. در جدول زیر، می‌توانید هزینه باربری تربت جام از شهرهای مختلف را مشاهده کنید. این قیمت‌ها تقریبی و مربوط به مرداد 1403 هستند.

حمل بار از سایر نقاط ایران به تربت جام (با خاور مسقف)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به تربت جام7,800,000
حمل بار مشهد به تربت جام2,400,000
حمل بار از سبزوار به تربت جام4,200,000
حمل بار از نیشابور به تربت جام3,600,000
حمل بار از کرج به تربت جام8,400,000
حمل بار از همدان به تربت جام9,600,000
حمل بار از شیراز به تربت جام10,200,000
حمل بار از اصفهان به تربت جام8,400,000

خودروهای باری برای حمل بار تربت جام

برای باربری تربت جام خودروهای باری متعددی ارائه می‌شوند و شما می‌توانید بسته به نوع بار و وزن تقریبی آن، یکی از این خودروها را انتخاب کنید. در ادامه، انواع خودروهای باری موجود در سامانه ترابرنت را به شما معرفی می‌کنیم. 

1. کامیون باربری در تربت جام 

برای باربری تربت جام در ترابرنت، انواع کامیون‌های تک‌محور و جفت محور برای حمل بارهایی با وزن ۱۰ و ۱۵ تن مورداستفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید انواع بارهای مختلف مانند مصالح ساختمانی، مواد غذایی، تره‌بار، محصولات کشاورزی، لوازم منزل کالاهای تجاری و اداری را با استفاده از آنها جابه‌جا کنید. 

کامیون باربری در تربت جام 

2. حمل بار تربت جام با خاور 

خاور و ایسوزو دو مورد از خودروهای باری پرطرفدار و رایج برای حمل انواع بار در منطقه تربت جام در خراسان رضوی شناخته می‌شوند. شما می‌توانید انواع کالاهای تجاری و اداری، مواد غذایی، محصولات فاسدشدنی و سایر موارد این‌چنینی را با نمونه‌های مختلف خاور روباز، مسقف، کمپرسی و یخچال‌دار به منطقه تربت جام بفرستید. 

3. باربری نیسان تربت جام 

در ترابرنت برای باربری نیسان تربت جام انواع نیسان‌های روباز، کمپرسی و یخچال‌دار وجود دارند و شما می‌توانید هر باری که وزن آنها به 2 تن برسد را خیلی راحت با استفاده از آنها جابه‌جا کنید. باربری نیسان تربت جام یکی از رایج‌ترین و بهترین خودروها برای حمل خرده بار به این شهرستان به شمار می‌آید و ظرفیت وزن بین ۱.۸ تا ۲.۲ تن را دارد. برای آشنایی بیشتر مقاله درخواست نیسان را مطالعه کنید.

4. وانت بار تربت جام 

در نهایت، اگر خواستید کالایی را با وزن کمتر از 1 تن به شهرستان تربت جام در خراسان رضوی بفرستید، می‌توانید از وانت بار استفاده کنید. انواع وانت بار تربت جام شامل پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند و توانایی حمل بارهایی با وزن ۵۰۰ کیلو، ۷۰۰ کیلو و نهایتاً 1 تن را دارند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله درخواست وانت بار را مطالعه کنید.

وانت بار تربت جام 

باربری تربت جام به شهرستان

با استفاده از خدمات ترابرنت، شما امکان حمل بار از تربت جام به سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی را دارید. در این شرایط، شما می‌توانید بار خود را از این شهرستان به بقیه شهرستان‌های همجوار یا حتی مشهد ارسال کنید. به این منظور، انواع خودروهایی که پیش‌ازاین نام بردیم، می‌توانند برای شما کاملاً مناسب و کاربردی باشند. شما می‌توانید صفحه باربری به شهرستان را مطالعه کنید. 

ارسال خرده بار از تربت جام به شهرستان

گفتیم که یکی از بهترین و رایج‌ترین خودروها برای ارسال خرده بار از تربت جام به شهرستان‌های دیگر، وانت بار و نیسان هستند. وانت و نیسان می‌توانند کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً 2 تن را جابه‌جا کنند. ازاین‌رو، برای ارسال خرده بار از تربت جام به شهرستان و یا برعکس، کاملاً مناسب هستند. خرده بار به بارهایی با وزن و حجم کم گفته می‌شود که برای ارسال آنها نیازی نیست که حتماً از خودروهای باری سنگین استفاده کنید. 

باربری از تهران به تربت جام

روزانه کالاهای بسیار زیادی از تهران به شهرستان تربت جام در استان خراسان رضوی ارسال می‌شوند و این روش حمل بار به‌صورت برعکس نیز صدق می‌کند.

باربری از تهران به تربت جام

ازاین‌رو، برای باربری تربت جام خودروهای باری متعددی برای مسیر بین تهران و تربت جام وجود دارند و به همین دلیل احتمال این‌که بتوانید سریع‌تر خودروی باری موردنظر خود را برای این مسیر پیدا کنید، خیلی بیشتر است. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه حمل بار تهران مراجعه کنید.

اسباب کشی در تربت جام 

کسانی که قصد اسباب کشی در تربت جام را دارند، باید در ابتدا لوازم منزل خود را با دقت کامل و با استفاده از لوازم مناسب بسته‌بندی کنند. سپس باتوجه‌به وزن و حجم تقریبی این لوازم، خودروی باری مناسبی را در ترابرنت انتخاب نمایند.

بعد از پیدا کردن خودروی باری مناسب و هماهنگی با راننده برای حمل بار در تربت جام، نوبت به آن می‌رسد که کارهای بارگیری و سپس حمل کالا را انجام دهند و بعد از این‌که ماشین باری به مقصد رسید، لوازم منزل خود را تخلیه کنند. اطلاعات بیشتر را در صفحه اسباب کشی منزل در تهران مطالعه کنید.

سخن پایانی

شما می‌توانید برای دریافت خدمات متعدد باربری تربت جام و حمل کالا در این منطقه از خراسان رضوی، از سامانه ترابرنت استفاده کنید. این سامانه به شما امکان حمل بار از تربت جام به شهرستان‌های دیگر و حتی سایر شهرها و استان‌های ایران را می‌دهد. ازاین‌رو، پیشنهاد می‌کنیم که برای حمل انواع بارهای خود حتماً از این سامانه استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره باربری در تربت جام می‌توانید با کارشناسان ما در تماس بگیرید.

3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.