آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری بوکان | حمل بار بوکان + جدول قیمت

باربری بوکان حمل بار بوکان + جدول قیمت

برای باربری بوکان استان آذربایجان غربی و شهرستان‌های دیگر این استان، خدمات ترابرنت در اختیار شما قرار می‌گیرند و با استفاده از این خدمات، می‌توانید به همه نیازهای خود برای حمل بار از بوکان به شهرستان‌های دیگر دسترسی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره باربری در بوکان و پیدا کردن خودروی باری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌صورت آنلاین، تا پایان این مطلب همراه ما باشید. 

خدمات ترابرنت برای باربری بوکان

در این قسمت لیست برخی از پراهمیت‌ترین و مهم‌ترین خدمات ترابرنت برای باربری بوکان را نام می‌بریم که این خدمات باعث می‌شوند فرایند حمل بار بوکان برای شما به‌عنوان صاحب کالا، فوق‌العاده راحت‌تر شود.

خدمات ترابرنت برای باربری بوکان
  • تنوع بسیار زیاد خودروهای باری با بارگیرهای مختلف 
  • امکان اعلام و ثبت بار به‌صورت آنلاین در ترابرنت 
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار بوکان 
  • حمل انواع بار از شهرهای مختلف به بوکان 
  • امکان اعلام بار آنلاین به‌صورت شبانه‌روزی 
  • قابل استفاده حتی در روزهای تعطیل 
  • امکان پیگیری بار در طول مسیر 

نحوه سفارش برای باربری بوکان

جهت اطلاع از نحوه اعلام بار و ثبت سفارش برای باربری بوکان و پیدا کردن خودروی باری مناسب، به ادامه مطلب توجه کنید. در این بخش، توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید به‌صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اعلام بار خود را برای باربری در بوکان ثبت کنید.

  1. در اولین مرحله، شما به اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا نیاز دارید. 
  2. بعد از نصب برنامه، اطلاعات شخصی خود را وارد کنید تا فرایند احراز هویت تکمیل و وارد صفحه اصلی برنامه شوید. 
  3. در صفحه اصلی برنامه، روی گزینه اول یعنی اعلام بار کنید ضربه بزنید. 
  4. اکنون باید اطلاعات مربوط به باربری بوکان را وارد نمایید. این اطلاعات شامل مواردی مانند مبدأ، مقصد، نوع بار، وزن بار، نوع خودرو و نوع بارگیر می‌شوند. 
  5. بعد از تکمیل همه این اطلاعات، گزینه تأیید و ارسال اعلام بار را انتخاب کنید. 
  6. وقتی همه این مراحل را با موفقیت انجام دادید، اعلام بار شما ثبت می‌شود و بعد از این‌که راننده با شما تماس گرفت، می‌توانید هماهنگی‌های نهایی برای حمل بار بوکان را انجام دهید. 

قیمت باربری بوکان

پارامترهای مختلفی مانند وزن و حجم بار، مسافت بین مبدأ تا بوکان، نوع خودرو و نوع بارگیر، حتی شرایط آب‌وهوایی و وضعیت جاده، باعث تفاوت قیمت باربری در بوکان می‌شوند. برای اطلاع از قیمت‌های حمل بار از بوکان به شهرهای دیگر، می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و در گزینه استعلام کرایه حمل بار، اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و با انتخاب گزینه تأیید، هزینه تقریبی را مشاهده کنید. در این قسمت، هزینه باربری بوکان از شهرهای مختلف با استفاده از همین روش در مرداد ماه 1403 به دست آمده است. 

حمل بار از شهرهای مختلف به بوکان (با کامیون تک روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به بوکان9,600,000
حمل بار از ارومیه به بوکان5,400,000
حمل بار از تبریز به بوکان5,400,000
حمل بار از آستارا به بوکان9,000,000
حمل بار از اصفهان به بوکان11,400,000
حمل بار از همدان به بوکان7,200,000
حمل بار از بندرعباس به بوکان21,600,000

خودروهای باری برای حمل بار بوکان

در سامانه ترابرنت خودروهای باری مختلفی برای حمل بار از بوکان به شهرهای دیگر ارائه شده‌اند و شما می‌توانید باتوجه‌به وزن و حجم بار خود، یکی از این خودروها را انتخاب کنید. در فهرست زیر، لیست رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بار در بوکان را مشاهده می‌کنید. 

خودروهای باری برای حمل بار بوکان

1. وانت بار بوکان 

وانت بار بوکان در واقع نوعی ماشین سبک برای حمل بارهای کم حجم و کم وزن به شمار می‌آید که شما می‌توانید انواع کالاهای مختلف تا وزن 1 تن را با استفاده از آن جابه‌جا کنید. در ترابرنت انواع وانت بار بوکان مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا در اختیار شما قرار می‌گیرند. مطالعه بیشتر را در مقاله درخواست وانت بار انجام دهید.

2. نیسان بار بوکان 

خدمات نیسان بار بوکان در سامانه ترابرنت به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته ارائه می‌شوند. ازاین‌رو، اگر وزن بار شما به 2 تن می‌رسد و می‌خواهید آن را از بوکان به شهرستان‌های دیگر آذربایجان غربی یا حتی بقیه استان‌ها بفرستید، می‌توانید در ترابرنت اعلام بار نیسان خود را ثبت کنید. اطلاعات بیشتر را در مقاله درخواست نیسان را مطالعه کنید.

3. کامیون باربری بوکان 

در باربری بوکان خدمات کامیون‌های تک‌محور و جفت محور برای حمل بارهای با وزن ۱۰ و ۱۵ تن نیز ارائه می‌شوند. صاحبان کالا می‌توانند بعد از آماده‌سازی بار خود، اعلام بار خود را در سامانه ثبت کرده و کامیون موردنظر خود را پیدا کنند. کامیون‌های موجود در ترابرنت به شکل مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار در اختیار شما قرار می‌گیرند. 

باربری بوکان برای چه بارهایی امکان‌پذیر است؟

هیچ تفاوتی نمی‌کند که شما قصد دارید چه باری را از بوکان به شهرهای دیگر آذربایجان غربی یا استان‌های دیگر بفرستید. تنها کافی است که آن را بسته‌بندی کرده و برای حمل به مقصد آماده کنید. در اینجا رایج‌ترین و بیشترین بارهایی که در باربری بوکان جابه‌جا می‌شوند را نام می‌بریم. 

  • لوازم منزل 
  • لوازم تجاری و اداری 
  • مواد غذایی 
  • تره‌بار 
  • محصولات کشاورزی 
  • پوشاک 
  • قطعات خودرو 
  • آهن‌آلات و مصالح ساختمانی 

باربری تهران به بوکان

شهرستان بوکان تا تهران تقریباً ۶۵۰ کیلومتر فاصله دارد و این مسیر بسته به نوع خودروی باری، می‌تواند در بازه زمانی متفاوتی طی شود. در باربری تهران به بوکان انواع خودروهایی که پیش‌ازاین نام بردیم و همچنین خودروهای دیگر مانند خاور و تریلی نیز موجود هستند.

باربری تهران به بوکان

اگر شما می‌خواهید بار خود را از تهران به بوکان یا از بوکان به تهران بفرستید، تنها کافی است که در اعلام بار ترابرنت، به‌درستی اطلاعات مبدأ و مقصد و همچنین نوع خودروی خود را وارد کنید تا بتوانید هرچه سریع‌تر بار خود را به مقصد ارسال نمایید. برای آشنایی بیشتر از صفحه حمل بار تهران دیدن کنید.

حمل اثاثیه در بوکان

برای حمل اثاثیه منزل در بوکان شما باید ابتدا تمام لوازم را بسته‌بندی کرده و بعد از امنیت کامل بار، خودروی مناسبی را پیدا کنید. همچنین برای بارگیری و تخلیه اثاثیه منزل نیز باید از کارگران حرفه‌ای در این زمینه کمک بخواهید. اگر اثاثیه منزل شما خیلی زیاد و حجیم بودند، می‌توانید از خودروهای باری سنگین مانند کامیون یا گاهی مواقع خاور استفاده کنید. این در حالی است که برای یک یا دو تکه از لوازم منزل، نیسان هم می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. پیشنهاد می‌کنیم از صفحه اسباب کشی منزل در تهران دیدن کنید.

سخن پایانی

شما می‌توانید برای سفارش باربری بوکان و پیدا کردن خودروی باری مناسب خود، از سامانه ترابرنت استفاده کنید. در این سامانه خدمات متعددی برای راحتی صاحبان کالا قرار گرفته شده‌اند و آنها می‌توانند برای حمل بار از بوکان به شهرهای دیگر، از خودروهای موجود در آن کمک بگیرند. در ترابرنت اپلیکیشن مجزایی برای رانندگان فعال در شهرستان بوکان در نظر گرفته شده است که آنها می‌توانند اعلام بار بوکان را در آن پیدا کرده و کالاهای مختلف را در این منطقه جابه‌جا کنند.

2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.