آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

خدمات باربری الیگودرز

باربری الیگودرز

برای دسترسی به خدمات باربری الیگودرز و حمل بار در این شهرستان لرستان، شما می‌توانید از خدمات سامانه ترابرنت بهره‌مند شوید. این سامانه با ارائه بهترین روش‌ برای اعلام بار، به شما کمک می‌کند تا فرایند حمل بار الیگودرز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید و هر نوع کالایی را که بخواهید از سراسر نقاط ایران به این شهرستان در لرستان بفرستید و یا برعکس. در ادامه مطلب، به‌صورت مفصل درباره خدمات الیگودرز و نحوه حمل بار از الیگودرز به سایر شهرستان‌ها صحبت خواهیم کرد. 

خدمات باربری الیگودرز

اگر شما نیز قصد حمل بار الیگودرز را دارید، لازم است در ابتدا خدماتی که ترابرنت برای این هدف در اختیار شما قرار می‌دهد را بشناسید.

خدمات باربری الیگودرز

برای باربری الیگودرز در ترابرنت خدمات متعددی وجود دارند که در ادامه، به‌صورت مختصر تنها برخی از آنها را نام می‌بریم. این خدمات تأثیر بسیار زیادی در راحت‌تر شدن کار صاحبان کالا برای حمل بار دارند. 

  • حمل بار راحت از الیگودرز به سایر نقاط ایران یا برعکس 
  • خودروهای باری متنوع برای حمل انواع بارها با وزن‌های مختلف 
  • بارگیر‌های مختلف برای حمل بارهای متنوع مانند مواد غذایی، مصالح ساختمانی و لوازم منزل 
  • اپلیکیشن‌های مجزا برای رانندگان و صاحبان کالا برای دسترسی بهتر 
  • امکان اعلام بار به‌صورت ۲۴ ساعته، حتی در روزهای تعطیل 
  • قابلیت گرفتن استعلام کرایه حمل بار الیگودرز به‌صورت آنلاین قبل از اعلام بار 

نحوه سفارش برای باربری الیگودرز

برای این که بتوانید از خدمات ترابرنت برای باربری الیگودرز استفاده کنید و محموله موردنظر خود را از هر مکانی که بخواهید به این شهرستان بفرستید، تنها کافی است که چند مرحله بسیار ساده را طی کنید که در ادامه آنها را نام می‌بریم. 

  1. اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید. 
  2. با وارد کردن اطلاعات شخصی خود در دفعه اولی که وارد برنامه می‌شوید، احراز هویت خود را تکمیل کنید. 
  3. گزینه اول، یعنی مورد «اعلام بار کنید» در صفحه اصلی را بزنید. 
  4. هر اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را با دقت تکمیل کنید. این اطلاعات شامل مواردی مانند شهر مبدأ، شهر مقصد، نوع کالا، وزن بار، نحوه محاسبه کرایه بر اساس ترجیح صاحب کالا (سرویسی یا تنی) و توضیحات اضافی برای راننده می‌شوند.
  5. برای تأیید این مراحل، گزینه تأیید و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  6. با انجام این کارها، اعلام بار شما برای باربری الیگودرز در ترابرنت ثبت می‌شود و برای رانندگان به نمایش در می‌آید. اکنون فقط باید کمی منتظر بمانید تا راننده‌ای با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های پایانی برای حمل بار از الیگودرز را انجام دهید. 
  7. بعد از انجام این هماهنگی‌ها، می‌توانید بار خود را به الیگودرز یا هر شهر دیگری که بخواهید بفرستید. 

قیمت باربری الیگودرز

در قسمت خدمات ترابرنت گفتیم که یکی از مهم‌ترین خدماتی که برای حمل بار در الیگودرز ارائه می‌دهد، این است که بدون این که اعلام بار کنید، استعلام کرایه حمل بار را بگیرید. به‌منظور گرفتن این استعلام، نیازی به اپلیکیشن ندارید و باید مستقیماً وارد وب‌سایت ترابرنت شوید.

قیمت باربری الیگودرز

در وب‌سایت هم فقط باید نام شهرهای مبدأ، مقصد، نوع خودرو و بارگیر را وارد کنید و سپس تأیید را بزنید تا هزینه نهایی برای شما نمایش داده شود. درصورتی‌که این هزینه مورد تأیید شما باشد، می‌توانید از همان صفحه وارد اپلیکیشن ترابرنت شوید و اعلام بار کنید. 

البته لازم است بدانید که فاکتورهای متعددی مانند مسافت بین مبدأ و مقصد، وزن بار، نوع خودرو، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی روی هزینه باربری الیگودرز تأثیر می‌گذارند. باتوجه‌به جدول زیر، می‌تواند متوجه شوید که حمل بار تهران به الیگودرز و سایر شهرها در تیر 1403 تقریباً چقدر است. 

حمل بار از الیگودرز به سایر نقاط ایران (با کامیون تک روباز)مبلغ کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به الیگودرز5,400,000
حمل بار از شیراز به الیگودرز7,800,000
حمل بار از خرم‌آباد به الیگودرز3,600,000
حمل بار از یاسوج به الیگودرز6,600,000
حمل بار از اهواز به الیگودرز6,600,000
حمل بار از زاهدان به الیگودرز15,600,000
حمل بار از اصفهان به الیگودرز4,800,000
حمل بار از مشهد به الیگودرز12,600,000

خودروهای باری برای حمل بار الیگودرز

در ترابرنت خودروهای باری متعددی برای حمل بار الیگودرز ارائه می‌شوند که شما می‌توانید باتوجه‌به وزن بار خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. در ادامه، این خودروها را نام می‌بریم و توضیح می‌دهیم که هر یک از آنها چقدر ظرفیت حمل بار دارند. 

 1. کامیون در باربری الیگودرز

کامیون‌ها یکی از رایج‌ترین خودروها برای حمل بار از الیگودرز به سایر شهرستان‌های لرستان به شمار می‌آیند. این کامیون‌ها به‌صورت تک محور و جفت محور ارائه می‌شوند و ظرفیت آنها ۱۰ و ۱۵ تن اندازه‌گیری شده است. بیشترین کالاهایی که با استفاده از کامیون‌ها در الیگودرز جابه‌جا می‌شوند، مصالح ساختمانی، آهن‌آلات، مواد غذایی، تره‌بار و محصولات کشاورزی هستند. 

2. باربری خاور الیگودرز 

اگر قصد حمل بار در الیگودرز را دارید و می‌خواهید به این منطقه اسباب‌کشی کنید، می‌توانید از خاور یا ایسوزو استفاده کنید. خاور و ایسوزو دارای ظرفیت متفاوت بین ۳ تا ۶ تن هستند و شما می‌توانید برای اسباب‌کشی از نمونه مسقف آنها استفاده کنید. البته این خودروها برای حمل بارهای دیگر، گزینه‌های روباز و یخچال‌دار آن نیز ارائه می‌شوند که می‌توانید آنها را در ترابرنت پیدا کنید. 

3. نیسان بار الیگودرز 

به‌منظور حمل بارهای سبک وزن با وزن نهایتاً 2 تن، نیسان بار الیگودرز گزینه بسیار مناسبی است. نیسان بارهای الیگودرز موجود در ترابرنت به‌صورت مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار وجود دارند. با استفاده از نیسان در باربری الیگودرز شما می‌توانید انواع بارهای مختلف مانند مصالح ساختمانی، مواد غذایی، تره بار و محصولات دیگر در تناژ کم را جابه‌جا کنید. شما می‌توانید مقاله نیسان بار را مطالعه کنید.

نیسان بار الیگودرز 

4. وانت بار الیگودرز 

جهت استفاده از وانت بار الیگودرز و حمل بارهای سبک و با وزن 1 تن، ترابرنت کمک زیادی به شما می‌کند. در قسمت نوع خودرو در اعلام بار ترابرنت باید گزینه وانت و سپس در قسمت نوع بارگیر هم وانت بار را انتخاب نمایید. وانت بارهای موجود در سامانه ترابرنت کاملاً مجهز هستند و توسط رانندگان حرفه‌ای هدایت می‌شوند و به همین دلیل شما می‌توانید در بازه زمانی کوتاه انواع خرده بار را از الیگودرز لرستان به سایر شهرستان‌های این استان بفرستید. حتما از صفحه حمل بار با وانت دیدن کنید.

باربری الیگودرز به شهرستان

فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید بار خود را از الیگودرز به کدام یک از شهرستان‌های لرستان بفرستید. علاوه بر این، با استفاده از ترابرنت شما حتی امکان ارسال بار از الیگودرز به سایر شهرها و استان‌های ایران را نیز دارید. تنها نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید، این است که در مسافت‌های طولانی و برای حمل بار از الیگودرز به شهرستان‌های دور، باید حتماً با دقت کامل لوازم را بسته‌بندی کنید و از خودروهای مجهز استفاده نمایید که گفتیم نیازی به نگرانی درباره این موضوع در ترابرنت نیست. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه حمل بار به شهرستان مراجعه کنید. 

سخن پایانی

فرایند حمل بار الیگودرز به‌صورت شبانه‌روزی در ترابرنت ارائه می‌شود و کسانی که قصد پیدا کردن خودروی مناسب دارند، می‌توانند در هر زمانی که خواستند و درحالی‌که در منزل خود نشستند، به‌راحتی اعلام بار کنند باربری الیگودرز ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و صاحبان کالا امکان استفاده از انواع خودروهای ترابرنت برای حمل بار خود را دارند. همچنین در ترابرنت بیمه‌نامه کالا صادر می‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده، بار خود را به سراسر نقاط کشور ارسال کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.