آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری در هشتگرد | حمل بار هشتگرد با قیمت مناسب

باربری در هشتگرد

هشتگرد یکی از مناطق زیبای شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز شناخته می‌شود که اخیراً موردتوجه بسیاری از افراد در تهران و کرج قرار گرفته است. ازاین‌رو، بسیاری از افراد به این منطقه نقل‌مکان می‌کنند یا حتی در آنجا کسب‌وکاری راه می‌اندازند. در همه این موارد، افراد به تعدادی خودرو برای باربری در هشتگرد نیاز دارند. به این منظور، ترابرنت می‌تواند یکی از بهترین منابع برای حمل بار هشتگرد در نظر گرفته شود که خدمات متعددی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. 

خدمات باربری در هشتگرد

اگر شما نیز می‌خواهید از سامانه ترابرنت برای حمل بار از هشتگرد استفاده کنید، باید به شما این نوید را بدهیم که در این سامانه خدمات متعددی ارائه می‌شوند.

خدمات باربری در هشتگرد

در این قسمت، برخی از این خدمات را نام می‌بریم که باعث شده‌اند اعلام بار و حمل بار در هشتگرد برای شما خیلی راحت‌تر شود. 

  • خودروهای باری با تنوع زیاد 
  • امکان ثبت اعلام بار به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی 
  • قابل استفاده حتی در روزهای تعطیل ملی و مذهبی 
  • رانندگان باتجربه و ماهر 
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار در هشتگرد 
  • امکان پیگیری بار هنگام حمل آن 
  • اپلیکیشن‌های مجزا برای رانندگان و صاحبان کالا 

نحوه سفارش برای باربری در هشتگرد

برای این‌که از خدمات ترابرنت برای باربری در هشتگرد استفاده کنید، لازم است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید. انجام این مراحل بسیار ساده است و با استفاده از آنها، می‌توانید سریع‌تر اعلام بار خود را ثبت کنید.

  1. اول‌ازهمه، به اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا نیاز دارید و باید آن را روی گوشی خود نصب کنید. 
  2. در قدم بعدی زمانی که برای بار اول وارد برنامه می‌شوید، باید احراز هویت کنید که به معنای وارد کردن اطلاعات شخصی است. در ورودهای بعد، نیازی به ثبت این اطلاعات نیست. 
  3. هنگام وارد شدن به صفحه اصلی برنامه، باید گزینه اول، یعنی اعلام بار کنید را انتخاب نمایید. 
  4. سپس در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود، باید اطلاعات مبدأ و مقصد، نام خودرو و بارگیر، نحوه محاسبه کرایه و توضیحات اضافی برای راننده را تکمیل کنید. 
  5. بعد از تکمیل همه این موارد، دکمه ثبت و ارسال اعلام بار در پایین صفحه را بزنید. 
  6. اکنون باید کمی منتظر بمانید تا راننده با شما تماس بگیرد و اگر توافقات لازم را با یکدیگر انجام دادید، کارهای حمل بار هشتگرد را به پایان برسانید. 

قیمت باربری در هشتگرد

فاکتورهای متعددی مانند وزن بار، نوع خودرو، نوع بارگیر، وضعیت جاده، شرایط آب‌وهوایی، مسافت بین مبدأ تا مقصد و سایر موارد این‌چنینی روی قیمت باربری در هشتگرد تأثیر می‌گذارند. 

برای این‌که هزینه تقریبی حمل بار هشتگرد را به دست بیاورید، تنها کافی است که وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و در قسمت استعلام کرایه حمل بار، نام شهر مبدأ و مقصد و نوع بارگیر را انتخاب کنید. با تأیید این مراحل، هزینه تقریبی برای شما نمایش داده می‌شود. باتوجه‌به جدول زیر نیز می‌توانید مشاهده کنید که هزینه حمل بار از سایر نقاط ایران به هشتگرد در تیرماه 1403 تقریباً چقدر است. 

حمل بار از سایر نقاط ایران به هشتگرد (با نیسان وانت)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به هشتگرد1,200,000
حمل بار از کرج به هشتگرد1,200,000
حمل بار از مشهد به هشتگرد4,200,000
حمل بار از اصفهان به هشتگرد2,400,000
حمل بار از سمنان به هشتگرد1,800,000
حمل بار از همدان به هشتگرد1,800,000
حمل بار از اهواز به هشتگرد4,200,000

خودروهای باری برای حمل بار هشتگرد

شما باید باتوجه ‌به وزن تقریبی و حجم کالای خود، یکی از خودروهای موجود در باربری در هشتگرد را انتخاب کنید. در ادامه، توضیح مختصری از این خودروهای باری و میزان ظرفیت آنها در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

1. وانت بار هشتگرد 

وانت بار هشتگرد یکی از خودروهای سبک برای حمل خرده بار به این منطقه در نظر گرفته می‌شود که نمونه‌های مختلفی دارد. به‌عنوان‌مثال، وانت بارها شامل نمونه‌های مختلفی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند. ظرفیت این خودروها بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً 1 تن اندازه‌گیری شده است و با استفاده از آنها می‌توانید انواع بارهای سبک وزن را جابه‌جا کنید. شما می‌توانید از مقاله حمل بار با وانت دیدن کنید.

وانت بار هشتگرد 

2. نیسان بار هشتگرد 

ازآنجاکه ظرفیت نیسان بیشتر از وانت بار است و می‌تواند کالاهایی با وزن 2 تن را در خود جای دهد، بیشتر مواقع از آن برای حمل بار از سایر مناطق استان البرز به هشتگرد استفاده می‌شود. نیسان‌ها در نمونه‌های مسقف، روباز، کمپرسی و حتی گاهی یخچال‌دار وجود دارند و شما می‌توانید باتوجه‌ به شرایط بار خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید. پیشنهاد می‌کنیم به مقاله نیسان بار مراجعه کنید.

3. خاور برای باربری در هشتگرد

یکی از رایج‌ترین و بهترین خودروهای باری برای حمل بار هشتگرد با وزن بین ۳ تا ۶ تن، خاور است. بیشتر مواقع از خاورها برای حمل لوازم منزل استفاده می‌شود. علاوه بر این، خاورها در نمونه‌های دیگری نیز در ترابرنت وجود دارند که نمونه‌های یخچال‌دار و روباز دو مورد از آنها هستند. 

4. کامیون برای حمل بار از هشتگرد 

برای حمل بار از هشتگرد به سایر شهرستان‌های استان البرز یا حتی سایر نقاط ایران با وزن بالا، کامیون می‌تواند گزینه مناسبی باشد. کامیون‌های تک و جفت محور، ظرفیت ۱۰ و ۱۵ تن دارند و شما می‌توانید انواع بارهای مختلف مانند مصالح ساختمانی، مواد غذایی، تره‌بار، لوازم منزل و هر چیز دیگری که بخواهید را با استفاده از آنها جابه‌جا کنید. 

حمل بار از هشتگرد به سراسر کشور

روزانه انواع کالاهای مختلف از هشتگرد به سراسر ایران ارسال می‌شوند و به همین دلیل شما نیز می‌توانید با دریافت بیمه نامه از طریق سامانه ترابرنت، با امنیت بیشتر محموله خود را از هشتگرد به سایر شهرها بفرستید. اگر مسافت بین هشتگرد تا شهر موردنظر شما زیاد است، باید حتماً به طور دقیق آن را بسته‌بندی کنید تا در طول مسیر مشکلی برای بار پیش نیاید.

حمل بار از هشتگرد به سراسر کشور

برای اطمینان از این موضوع و ارسال سریع‌تر بار، می‌توانید از خدمات ترابرنت برای باربری در هشتگرد بهره‌مند شوید. به همین ترتیب، با استفاده از ترابرنت امکان حمل بار از سراسر نقاط کشور به هشتگرد را نیز خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه حمل بار به شهرستان مراجعه کنید. 

حمل اثاثیه در هشتگرد

گفتیم که منطقه هشتگرد به‌خاطر داشتن آب‌وهوای خوب، یکی از مقاصد برای زندگی بسیاری از افراد در تهران و کرج است. اگر شما نیز قصد اسباب کشی به این منطقه در استان البرز را دارید، می‌توانید از خدمات ترابرنت برای حمل اثاثیه منزل به هشتگرد استفاده کنید.

حتی اگر در این منطقه زندگی می‌کنید و می‌خواهید جابه‌جا شوید هم ترابرنت می‌تواند کمک زیادی به شما کند. فقط باید باتوجه‌به میزان لوازم منزل خود، خودروی مناسبی را انتخاب کنید. مثلاً اگر می‌خواهید همه لوازم منزل را جابه‌جا کنید، به خودروهای باری بزرگ‌تر مانند خاور یا حتی کامیون نیاز دارید. این در حالی است که برای حمل یک یا دو تکه از لوازم منزل، ممکن است نیسان یا حتی وانت بار هشتگرد نیز مناسب باشد. 

سخن پایانی

اگر شما نیز قصد حمل بار در منطقه هشتگرد را دارید، سامانه حمل بار ترابرنت می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. در این سامانه خدمات باربری در هشتگرد با کیفیت بالایی ارائه می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا با خیالی آسوده از تجربه راننده و تجهیزات خودرو، با امنیت بیشتری بار خود را به مقصد برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ترابرنت، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.