آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری لواسان

باربری لواسان

لواسان یا لواسانات یکی از بهترین محله‌های تهران شناخته می‌شود که آب‌وهوای فوق‌العاده خوبی دارد و به همین دلیل هم بسیاری از افراد به این منطقه از تهران نقل‌مکان می‌کنند. از طرف دیگر، بسیاری از افراد در منطقه لواسان کسب‌وکاری دارند و به همین دلیل هم باید بارهای موردنیاز خود را از سایر مناطق تهران به لواسان بفرستند. در این شرایط، با استفاده از خدمات باربری لواسان در ترابرنت، می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن، بار موردنظر خود را از سایر نقاط تهران به لواسان و برعکس ارسال کنند. 

خدمات ترابرنت برای باربری لواسان

ترابرنت خدمات قابل‌توجهی برای حمل بار لواسان در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهد. این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی و حتی در روزهای تعطیل، فعالیت دارد و انواع خودروهای باری متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خدمات ترابرنت برای باربری لواسان

از این رو، افراد می‌توانند برای حمل بارهای درون‌شهری و بین‌شهری از ترابرنت استفاده کنند تا فرایند حمل بار لواسان برای آنها راحت‌تر و سریع‌تر انجام شود. در ادامه، سایر خدمات ترابرنت برای باربری لواسان را نام می‌بریم. 

  • ارائه اپلیکیشن مجزا برای صاحبان کالا و رانندگان برای دسترسی بهتر به برنامه 
  • خودروهای باری متنوع با انواع بارگیرهای مختلف 
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار لواسان به‌صورت اینترنتی 
  • رانندگان باتجربه و خودروهای مجهز 
  • امکان حمل بار از سراسر نقاط تهران و حتی ایران به لواسانات 
  • قابل استفاده برای حمل انواع بارها، از لوازم غذایی گرفته تا مصالح ساختمانی 

نحوه سفارش برای باربری لواسان

اگر شما هم می‌خواهید از خدمات ترابرنت برای باربری لواسان استفاده کنید، می‌توانید از طریق سامانه ترابرنت اقدام نمایید. در این قسمت مراحل اعلام بار در ترابرنت برای حمل بار لواسان را به‌صورت قدم به قدم نام می‌بریم. 

  • نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا روی گوشی 
  • وارد کردن اطلاعات شخصی برای احراز هویت هنگام اولین بار ورود به برنامه 
  • کلیک روی گزینه اعلام بار کنید
  • تکمیل اطلاعات خواسته شده برای اعلام بار به طور کامل 
  • کلیک روی گزینه ثبت و ارسال اعلام بار 
  • انتظار برای تماس راننده مناسب 
  • انجام هماهنگی‌های نهایی و حمل بار به لواسان 

قیمت باربری لواسان

گفتیم که در سامانه ترابرنت، امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار لواسان وجود دارد. به‌منظور دریافت این استعلام کرایه، می‌توانید ابتدا وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و سپس گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید. بعد اطلاعات شهر مبدأ و مقصد و بعد هم نوع خودرو و بارگیر را وارد کنید و در نهایت، دکمه محاسبه کرایه حمل بار را بزنید تا هزینه نهایی برای شما نمایش داده شود. 

فراموش نکنید که فاکتورهای متعددی مانند وزن و حجم بار، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده، نوع خودرو، مسافت بین مبدأ تا مقصد، نوع بار و سایر موارد این‌چنینی می‌توانند روی هزینه نهایی حمل بار لواسان تأثیر بگذارند. در این قسمت، ما هزینه تقریبی باربری لواسان از شهرهای مختلف ایران را برای شما به‌صورت تقریبی قرار داده‌ایم. اگر شهر موردنظر شما در جدول زیر وجود ندارد، می‌توانید با استفاده از روشی که گفتیم، نرخ کرایه را به دست بیاورید. لازم به ذکراست که این اطلاعات تقریبی و مربوط به تیر 1403 می‌باشند.

حمل بار از سایر نقاط ایران به لواسان (با کامیون تک)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به لواسان4,200,000
حمل بار از اراک به لواسان6,600,000
حمل بار از همدان به لواسان7,200,000
حمل بار از کرمان به لواسان13,200,000
حمل بار از شیراز به لواسان10,200,000
حمل بار از کرمانشاه به لواسان8,400,000

خودروهای باری برای حمل بار لواسان

 تنوع خودروهای باری، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ترابرنت برای حمل بار لواسان به شمار می‌آید. با استفاده از این خودروها، شما می‌توانید انواع بارها را هرچه سریع‌تر به مقصد بفرستید. در این قسمت، رایج‌ترین خودروهایی که برای باربری لواسان مورد استفاده قرار می‌‌گیرند را نام می‌بریم. 

1. وانت بار لواسان 

از وانت بار لواسان برای حمل بارهای سبک با وزن نهایتاً 1 تن استفاده می‌شود. وانت بارها بهترین وسایل نقلیه استاندارد برای حمل خرده بار به لواسان شناخته می‌شوند و به خاطر داشتن مصرف سوخت و استهلاک کمتر، کرایه حمل بار با استفاده از آنها نیز کمتر است. برای آشنایی بیشتر مقاله حمل بار با وانت را مطالعه کنید.

 2. باربری نیسان لواسان 

خودروی باری نیسان نسبت به وانت بار، ظرفیت بیشتری دارد و به همین دلیل هم شما می‌توانید کالاهای سنگین‌تری را درون آن قرار دهید و به لواسان بفرستید. بیشتر مواقع از نیسان برای حمل بار از سایر نقاط تهران به لواسان استفاده می‌شود. این خودروهای باری می‌توانند کالاهایی با وزن نهایتاً ۲.۲ تن را جابه‌جا کنند و به‌هیچ‌عنوان نباید بارهای سنگین‌تر را درون آنها قرارداد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر را در مقاله نیسان بار مطالعه کنید.

 باربری نیسان لواسان 

3. کامیون در باربری لواسان

وانت بار و نیسان بار لواسان دو مورد از خودروهای برای بارهای سبک و حمل خرده بار به این منطقه از تهران شناخته می‌شوند. بااین‌حال، شما می‌توانید با استفاده از کامیون که ظرفیت خیلی بیشتری هم دارد، انواع بارهای مختلف مانند مصالح ساختمانی، مواد غذایی و هر بار دیگری را که بخواهید به لواسان بفرستید. ظرفیت کامیون‌های تک و جفت محور به ترتیب ۱۰ و ۱۵ تن محاسبه می‌شود. 

4. باربری لواسان تریلی 

یکی از سنگین‌ترین خودروهای باری برای حمل بارهای سنگین وزن تا ۲۵ تن، تریلی است که می‌توانید برای باربری لواسان در ترابرنت نیز آن را پیدا کنید. تریلی‌ها به شکل‌های مختلف چادری، بغل‌دار و کفی در وجود دارند و برای حمل ماشین‌آلات سنگین وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

حمل اثاثیه در لواسان

همان‌طور که در ابتدا نیز گفتیم، لواسان یکی از بهترین مناطق تهران شناخته می‌شود و به همین دلیل هم خیلی از افراد برای داشتن یک زندگی بهتر و با کیفیت بالاتر، این منطقه را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، می‌توانید برای حمل اثاثیه در لواسان از ترابرنت استفاده کنید.

حمل اثاثیه در لواسان

به این منظور، در ابتدا تمام لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنید و سپس باتوجه‌به حجم لوازم، خودروی مناسبی را برای حمل آن انتخاب نمایید. برای اعلام بار نیز باید از طریق روشی که در ابتدا گفتیم، اعلام بار خود را در ترابرنت ثبت کنید و بعد از بارگیری لوازم منزل، آن را به منزل جدید در لواسان بفرستید. اگر هم خودتان وقت یا توانایی بارگیری و تخلیه بار را ندارید، می‌توانید چند کارگر ماهر در این زمینه استخدام کنید تا برای اثاث کشی در همین چند ساعت به شما کمک کنند. 

سخن پایانی

در این مطلب به طور کامل اطلاعات لازم درباره باربری لواسان را در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طور که می‌دانید، برای اعلام بار لواسان حمل هر نوع کالا به این منطقه از تهران، شما می‌توانید از سامانه ترابرنت استفاده کنید. در این سامانه خودروهای باری بسیار متنوع با بارگیرهای مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید هر نوع باری را که بخواهید در هر وزنی که باشد، از هر یک از نقاط تهران یا حتی ایران به لواسان بفرستید و یا برعکس.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.