آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری اسفراین | حمل بار اسفراین با انواع خودروهای باری

باربری اسفراین | حمل بار اسفراین با انواع خودروهای باری

اسفراین یکی از شهرستان‌های استان خراسان شمالی و در نزدیکی سبزوار به شمار می‌آید که نوعی شهرستان مرزی این استان در نظر گرفته می‌شود. به این صورت که اسفراین از شرق با خراسان رضوی، از جنوب با سمنان و از غرب هم با گلستان هم مرز است. همین مسئله موجب شده که باربری اسفراین رواج خیلی زیادی داشته باشد و بسیاری از افراد بخواهند کالاهای متعددی را در این شهرستان جابه‌جا کنند یا به سایر شهرهای ایران بفرستند. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار اپلیکیشن ترابرنت است که به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر شما هم قصد حمل بار اسفراین را دارید، تا پایان همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره در اختیار شما قرار دهیم. 

خدمات باربری اسفراین

یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌هایی که شما می‌توانید خدمات حمل بار در اسفراین را دریافت کنید، استفاده از سامانه ترابرنت است. در این سامانه خدمات قابل‌توجهی در اختیار شما قرار می‌گیرند که می‌توانید با استفاده از این خدمات، خیلی سریع‌تر کالای خود را به مقصد برسانید.

خدمات باربری اسفراین

در این قسمت، برخی از مهم‌ترین خدمات ترابرنت برای باربری اسفراین را به‌صورت مختصر قرار داده‌ایم. 

  • اعلام بار به‌صورت آنلاین 
  • استعلام کرایه حمل بار آنلاین 
  • امکان حمل بار از سراسر نقاط ایران به اسفراین یا برعکس 
  • امکان حمل انواع بارها بدون محدودیت 
  • خودروهای باری بسیار متنوع با بارگیرهای مختلف 
  • رانندگان باتجربه 
  • امکان استفاده از سامانه به‌صورت ۲۴ ساعته، حتی در روزهای تعطیل 

نحوه سفارش برای باربری اسفراین

باتوجه ‌به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم، به‌احتمال خیلی زیاد می‌دانید که سامانه ترابرنت برای باربری اسفراین برنامه آنلاینی را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید در هر زمانی که خواستید، در آن اعلام بار کنید. در ادامه، نحوه سفارش برای باربری اسفراین را مشاهده می‌کنید: 

  1. اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. 
  2. برای احراز هویت، اطلاعات شخصی‌ای که از شما می‌خواهند را بنویسید. در دفعات بعدی، نیازی به وارد کردن این اطلاعات نخواهید داشت و به‌صورت مستقیم وارد برنامه می‌شوید. 
  3. گزینه اعلام بار کنید را بزنید. 
  4. اطلاعات کامل مبدأ و مقصد، نوع بار، وزن بار، نوع خودرو و بارگیر را وارد کنید. 
  5. گزینه ثبت و ارسال اعلام بار در پایین صفحه را انتخاب نمایید. 
  6. پس از این که راننده مناسبی با شماره شما تماس گرفت، هماهنگی‌های نهایی برای حمل بار از اسفراین و سایر نقاط ایران و یا برعکس را با او انجام دهید. 

قیمت باربری اسفراین

مقدار هزینه‌ای که شما باید برای باربری اسفراین بپردازید، به عوامل زیادی بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، فاکتورهایی مانند وزن و حجم کالا، مسافت، نوع خودرو، نوع بارگیر، وضعیت جاده تا مقصد، شرایط آب‌وهوایی و سایر موارد این‌چنینی، برخی از اصلی‌ترین معیارهای تعیین قیمت حمل بار از اسفراین به شمار می‌آیند. 

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره قیمت حمل بار خود در منطقه اسفراین، وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و روی گزینه استعلام کرایه حمل بار کلیک کنید. در این بخش، نوع خودرو و بارگیر و سپس مبدأ و مقصد خود را مشخص کنید و در نهایت، روی گزینه محاسبه کرایه حمل بار ضربه بزنید. باتوجه‌به جدول زیر، می‌توانید هزینه حمل بار از سایر نقاط ایران به شهرستان اسفراین را مشاهده کنید. لازم به ذکر است این قیمت‌ها تقریبی و مربوط به تیرماه 1403 هستند.

حمل بار از سایر نقاط ایران به اسفراین (با کامیون تک روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به اسفراین9,000,000
حمل بار از مشهد به اسفراین4,800,000
حمل بار از بجنورد به اسفراین3,000,000
حمل بار از بیرجند به اسفراین7,800,000
حمل بار از سبزوار به اسفراین3,600,000
حمل بار از اراک به اسفراین10,800,000
حمل بار از کرمان به اسفراین11,400,000

خودروهای باری برای حمل بار اسفراین

در ترابرنت خودروهای باری متعددی ارائه می‌شوند که شما باید بعد از اندازه‌گیری تقریبی بار، یکی از این خودروها را انتخاب کنید. در اینجا برخی از بهترین خودروهای باری رایج که برای حمل بار اسفراین مورداستفاده قرار می‌گیرند را نام می‌بریم.

خودروهای باری برای حمل بار اسفراین

1. وانت بار اسفراین

وانت بار اسفراین برای کسانی مناسب است که قصد حمل خرده بار به این شهرستان را دارند و می‌خواهند کالاهایی که بین ۵۰۰ کیلو تا 1 تن هستند را جابه‌جا کنند. در این صورت، آن‌ها می‌توانند از انواع وانت بارها در نمونه‌های مختلف روباز، کمپرسی و یخچال‌دار استفاده کنند. برای مطالعه بیشتر مقاله وانت بار را مطالعه کنید.

2. نیسان بار اسفراین 

برای حمل خرده بار به اسفراین با وزن نهایتاً 2 تن، شما می‌توانید از نیسان استفاده کنید. نیسان‌ها دارای ظرفیت بیشتری نسبت به وانت بار هستند و به همین دلیل انعطاف‌پذیری بیشتری برای حمل بارهای مختلف دارند. اما به طور کلی، هم وانت و هم نیسان، خودروهای باری سبک برای حمل خرده ‌بار در نظر گرفته می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم از مقاله حمل بار با نیسان دیدن کنید.

3. کامیون برای حمل بار اسفراین 

کامیون‌ها خودروهای سنگین و فوق سنگینی هستند که بر اساس نوع آنها، می‌توانید کالاهایی با وزن نهایتاً تا ۱۵ تن را جابه‌جا کنید. رانندگان کامیون‌ها باید حتماً گواهینامه پایه یک داشته باشند که تمام رانندگان فعال در سامانه ترابرنت با این مدرک و سایر مدارک موردنیاز، خدمات لازم برای باربری اسفراین را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

ارسال خرده بار از اسفراین به شهرستان

گفتیم که وانت و نیسان، دو مورد از خودروهای باری بسیار رایج برای ارسال خرده بار از اسفراین به شهرستان به شمار می‌آیند. این خودروها دارای ظرفیت بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً 2 تن هستند و برای حمل خرده بار در تمام نقاط ایران کاربرد دارند. زمانی که شما می‌خواهید هر نوع کالایی را در حجم کم جابه‌جا کنید، می‌توانید از وانت بار اسفراین یا نیسان در این منطقه استفاده کنید. 

حمل بار از اسفراین به سراسر کشور

درصورتی‌که قصد حمل بار اسفراین به سایر نقاط کشور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در ابتدا لوازم خود را بسته‌بندی کنید. به خصوص اگر مسافت بین مبدأ تا مقصد شما خیلی زیاد است، بیشتر به نحوه بسته‌بندی خود دقت کنید. گاهی مواقع برخی بارها نیازی به بسته‌بندی ندارند و می‌توانید به‌صورت فله‌ای آنها را درون کامیون بریزید.

حمل بار از اسفراین به سراسر کشور

مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، برخی از آنها هستند. البته برای حمل بار از اسفراین به سایر نقاط ایران، باید حتماً نکات ایمنی را رعایت کنید تا در طول مسیر مشکلی برای سایر رانندگان و خودروها پیش نیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه باربری به شهرستان مراجعه کنید. 

باربری تهران به اسفراین

شما می‌توانید انواع بارهای مختلف را از تهران به شهرستان اسفراین ارسال کنید. ازآنجاکه این شهرستان با چند استان هم مرز است، رفت‌وآمد خیلی زیادی هم به این مراکز می‌شود. به همین دلیل احتمال این که بتوانید سریع‌تر خودروی باری مناسب برای حمل بار از اسفراین را پیدا کنید، بیشتر است. برای مطالعه بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

حمل اثاثیه در اسفراین

کسانی که قصد اسباب کشی در اسفراین در استان خراسان شمالی را دارند، باید در ابتدا تمام لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنند و سپس باتوجه‌به همین لوازم، در ترابرنت اعلام بار نمایند و خودروی باری مناسبی را انتخاب کنند. در این روند، فرایند اسباب کشی و بارگیری لوازم منزل بر عهده خود صاحب کالاست و همچنین این فرد وظیفه بسته‌بندی لوازم منزل خود را نیز بر عهده دارد. 

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی درباره پروسه باربری اسفراین در اختیار شما قرار دادیم. همان‌طور که متوجه شدید، برای حمل کالا از اسفراین به سایر نقاط ایران، شما می‌توانید از سامانه ترابرنت استفاده کنید و در هر زمانی که خواستید، بار خود را در این مناطق جابه‌جا نمایید. کارشناسان ترابرنت پاسخگوی نیازهای شما هستند و به شما کمک می‌کنند تا بهترین تجربه را از این اپلیکیشن داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.