آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری گرمدره | خدمات حمل بار گرمدره

باربری گرمدره | خدمات حمل بار گرمدره

گرمدره یکی از شهرستان‌های استان البرز و در نزدیکی شهرستان کرج است که روزانه کالاهای خیلی زیادی از شهرهای مختلف به‌خصوص کرج و تهران به این شهرستان ارسال می‌شود. اگر شما نیز قصد دارید هر باری را از هر نقطه‌ای از ایران به شهرستان گرمدره بفرستید یا کالایی را در همین شهرستان جابه‌جا کنید، استفاده از سامانه ترابرنت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در این سامانه خدمات متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرند تا استفاده از خودروهای موجود برای باربری گرمدره برایتان راحت‌تر باشد. 

خدمات باربری گرمدره

ترابرنت تمام تلاش خود را کرده تا هر نوع خدماتی که شما برای باربری گرمدره به آن نیاز دارید را در اختیار داشته باشید.

خدمات باربری گرمدره

در این قسمت، برخی از مهم‌ترین خدمات این سامانه را نام می‌بریم که باعث شده‌اند خیلی از افراد ترجیح دهند برای حمل بار گرمدره از این اپلیکیشن استفاده کنند. 

  • امکان اعلام بار ۲۴ ساعته به‌صورت آنلاین 
  • قابل دسترسی حتی در روزهای تعطیل، مراسم‌های مذهبی، ملی و فرهنگی 
  • خودروهای باری متنوع برای حمل بار گرمدره 
  • رانندگان مجرب و خودروهای باری مجهز 
  • امکان دریافت استعلام کرایه حمل بار آنلاین 
  • امکان حمل بار از سراسر نقاط ایران به گرمدره و برعکس 
  • اپلیکیشن‌های مجزا برای رانندگان و صاحبان کالا برای برقراری ارتباط بهتر 
  • صدور بیمه‌نامه برای افزایش امنیت کالا 

نحوه سفارش برای باربری گرمدره

ثبت سفارش برای باربری گرمدره به‌راحتی انجام می‌شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که تلفن همراه خود را بردارید و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید. 

  1. در ابتدا، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. 
  2. برای احراز هویت، باید اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و کد ملی را بنویسید. البته اگر این مرحله را یک بار طی کنید در دفعات بعدی نیازی به وارد کردن این اطلاعات نخواهید داشت.
  3. گزینه «اعلام بار کنید» در صفحه اصلی را انتخاب نمایید. 
  4. اکنون باید برخی اطلاعات مهم مربوط به مبدأ، مقصد، نوع خودرو، نوع بارگیر، وزن بار و سایر توضیحات موردنیاز را تکمیل کنید. 
  5. برای تأیید این مراحل، روی گزینه ثبت و ارسال اعلام بار کلیک کنید. 
  6. در این مرحله کار شما به اتمام می‌رسد و فقط باید کمی صبر کنید تا راننده مناسبی باتوجه‌به نوع خودرویی که شما انتخاب کرده‌اید، با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های لازم برای حمل بار گرمدره را با یکدیگر انجام دهید. 

قیمت باربری گرمدره

گفتیم که یکی از مهم‌ترین خدمات ترابرنت، این است که به شما امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار گرمدره را می‌دهد. اگر شما نیز قصد حمل کالا در باربری گرمدره را دارید، می‌توانید از طریق وب‌سایت ترابرنت، گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید و بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده، هزینه را مشاهده نمایید. 

قیمت باربری گرمدره

فراموش نکنید که فاکتورهای متعددی مانند نوع خودرو، نوع بارگیر، مسافت بین مبدأ تا مقصد، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی روی قیمت باربری در گرمدره و یا هر شهر دیگری تأثیر می‌گذارند. در این قسمت، هزینه تقریبی حمل بار گرمدره از سایر نقاط ایران را مشاهده می‌کنید که از طریق وب‌سایت ترابرنت به دست آمده‌اند. این هزینه‌ها مربوط به تیرماه 1403 هستند.

حمل بار از سایر نقاط ایران به گرمدره (با کامیون جفت روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به گرمدره4,800,000
حمل بار از کرج به گرمدره4,200,000
حمل بار از رشت به گرمدره7,200,000
حمل بار از ساری به گرمدره7,800,000
حمل بار از اصفهان به گرمدره8,400,000
حمل بار از مشهد به گرمدره10,200,000
حمل بار از کرمان به گرمدره14,400,000

خودروهای باری برای حمل بار گرمدره

در باربری گرمدره خودروهای باری متنوعی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن ترابرنت، این خودروها را انتخاب نمایید. در ادامه، رایج‌ترین خودروهای باری که در حمل بار گرمدره مورداستفاده قرار می‌گیرند را نام می‌بریم. 

1. وانت بار گرمدره 

شما با استفاده از وانت بار گرمدره امکان حمل خرده بار به این شهر را خواهید داشت. به همین دلیل اگر قصد حمل کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا 1 تن به شهرستان گرمدره را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در هر قسمت اعلام بار ترابرنت، گزینه وانت بار و حتی ترجیحاً نوع وانت بار موردنظر خود (پراید وانت، پیکان وانت، مزدا) را مشخص نمایید. برای آشنایی بیشتر به مقاله وانت بار مراجعه کنید.

2. باربری نیسان گرمدره 

ازآنجاکه ظرفیت نیسان نسبت به وانت بار بیشتر است و می‌تواند کالاهایی با وزن 2 تن را جابه‌جا کند، کاربرد بیشتری برای حمل بارهای بین شهری به گرمدره دارد. البته بسته به شرایط، ممکن است برخی از افراد بخواهند کالاهایی را در شهر گرمدره جابه‌جا کنند که در این شرایط نیز می‌تواند کمک خیلی زیادی به این افراد کند. پیشنهاد می‌کنیم به مقاله حمل بار با نیسان مراجعه کنید.

3. کامیون باربری گرمدره 

برای حمل بارهای سنگین با وزن ۱۰ و ۱۵ تن، کامیون‌های تک محور و جفت محور در اختیار شما قرار می‌گیرند. با استفاده از این کامیون‌ها، شما می‌توانید بارهای مختلف مانند مصالح ساختمانی، مواد غذایی، تره‌بار، لوازم منزل و هر کالای دیگری را که بخواهید به گرمدره بفرستید.

کامیون باربری گرمدره

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که در قسمت اعلام بار ترابرنت، یکی از کامیون‌های تک یا جفت را انتخاب کرده و مشخص کنید که کدام یک از نمونه‌های بارگیر مسقف، روباز، کمپرسی یا یخچال‌دار را می‌خواهید که این موارد تا حد زیادی به شرایط بار بستگی دارد. 

حمل اثاثیه در گرمدره

یکی از مهم‌ترین چالش‌های اثاث کشی برای کسانی که در گرمدره و یا هر منطقه دیگر هستند، این است که بتوانند به‌درستی و با امنیت کامل، لوازم منزل خود را جابه‌جا کنند. در این شرایط، شما می‌توانید با استفاده از خودروهای باری کاملاً مجهز در ترابرنت، کارهای حمل بار گرمدره را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. به‌خصوص که خیلی از افراد در روزهای تعطیل اسباب کشی می‌کنند، ترابرنت این امکان را دارد که در روزهای تعطیل نیز خدمات خود را در اختیار آنها قرار دهد. 

سخن پایانی

در ترابرنت برای باربری گرمدره خودروهای باری متنوع با نمونه‌های بارگیر مختلفی وجود دارند که برای ارسال انواع کالاها مورداستفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید انواع خودروهای موردنیاز خود را در این سامانه پیدا کنید. در این سامانه خدمات موردنیاز باربری در گرمدره به‌صورت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید برای تسریع در روند بارگیری و تخلیه کالا، از کارگران ماهر در این زمینه کمک بخواهید.

از طرف دیگر، اپلیکیشن دیگری در ترابرنت برای رانندگان در نظر گرفته شده است که آنها می‌توانند اعلام بار گرمدره را دریافت کرده و کالاهای مختلف را از سراسر نقاط ایران به این شهرستان بفرستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.