آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری بانه | جدول قیمت حمل بار بانه

باربری بانه | جدول قیمت حمل بار بانه

وجود خدمات برای باربری بانه در سامانه آنلاین ترابرنت، باعث شده که صاحبان کالا بتوانند به‌صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن، اعلام بار خود را ثبت کرده و بهترین خودروهای باری برای حمل بار بانه را پیدا کنند. از طریق این سامانه، اعلام بار خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و نیازی نیست که به‌صورت حضوری به مکان خاصی مراجعه کنید. اگر شما هم می‌خواهید هر نوع باری را از هر نقطه‌ای از ایران به بانه ارسال کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر درباره ترابرنت و نحوه اعلام بار در آن به‌منظور ارسال کالا به بانه صحبت کنیم. 

خدمات باربری بانه

اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدماتی که ترابرنت برای باربری بانه در اختیار شما قرار می‌دهد، این است که امکان ارسال هر نوع کالایی در این شهرستان وجود دارد. هیچ تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید به بانه اسباب‌کشی کنید، لوازم اداری یا تجاری را به این شهر بفرستید یا حتی مواد غذایی یا لوازم برقی را به این شهرستان ارسال کنید.

خدمات باربری بانه

در هر شرایط، امکان استفاده از این سامانه را خواهید داشت. در این قسمت، سایر خدماتی که ترابرنت برای حمل بار از بانه در اختیار شما قرار می‌دهد را نام می‌بریم. 

  • خودروهای باری بسیار متنوع 
  • امکان اعلام بار آنلاین 
  • امکان حمل انواع بارهای مختلف 
  • خودروهای باری مجهز و رانندگان مجرب 
  • امکان دریافت استعلام کرایه حمل بار آنلاین 
  • اپلیکیشن‌های مجزا برای رانندگان و صاحبان کالا 

نحوه سفارش برای حمل بار بانه

به‌منظور حمل بار از بانه به سایر شهرهای ایران یا برعکس، شما می‌توانید از سامانه ترابرنت استفاده کنید و به‌صورت آنلاین، اعلام بار خود را ثبت نمایید. در ادامه، نحوه سفارش برای حمل به بار بانه را قدم به قدم توضیح می‌دهیم. 

  1. نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا 
  2. وارد کردن اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن همراه، نام، نام خانوادگی و کد ملی برای احراز هویت صاحبان کالا 
  3. انتخاب گزینه اعلام بار کنید در صفحه اصلی ترابرنت
  4. تکمیل اطلاعات خواسته‌شده مانند مبدأ و مقصد، وزن و حجم کالا، نوع خودرو و نوع بارگیر 
  5. تأیید مراحل ذکر شده با انتخاب گزینه ثبت و ارسال اعلام بار 
  6. انجام هماهنگی‌های لازم برای باربری بانه با راننده‌ای که با شما تماس می‌گیرد. 

قیمت باربری بانه

قیمت باربری بانه مانند سایر شهرهای ایران به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. برخی از این فاکتورها شامل مواردی مانند مسافت بین مبدأ تا مقصد، نوع خودرو، وزن بار، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده  و سایر موارد این‌چنینی می‌شوند. برای این که بدانید قیمت باربری بانه از شهر موردنظر شما تقریباً چقدر است، می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و اطلاعات موردنیاز را در قسمت استعلام کرایه حمل بار وارد کنید. در ادامه، جدولی در اختیار شما قرار داده‌ایم که در آن می‌توانید هزینه تقریبی حمل بار بانه را مشاهده کنید. 

حمل بار از سایر نقاط ایران به بانه (با کامیون تک محور روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از سنندج به بانه7,200,000
حمل بار از کرمانشاه به بانه9,000,000
حمل بار از تهران به بانه10,800,000
حمل بار از زنجان به بانه8,400,000
حمل بار از اصفهان به بانه12,600,000
حمل بار از شیراز به بانه17,400,000
حمل بار از بندرعباس به بانه22,200,000
حمل بار از اهواز به بانه13,800,000

خودروهای باری مناسب برای باربری بانه

همان‌طور که در ابتدا نیز گفتیم، تنوع خودروهای باری، یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که در اختیار شما قرار داده می‌شود. تلاش این سامانه بر این است تا با ارائه انواع خودروهای باری کاربردی و مجهز، در سریع‌ترین زمان ممکن کالای شما را از هر شهری در ایران به بانه ارسال کند.

خودروهای باری مناسب برای باربری بانه

در قسمت پایین انواع خودروهای باری موجود در سامانه ترابرنت را به شما معرفی می‌کنیم. 

1. کامیون در باربری بانه 

کامیون یکی از رایج‌ترین خودروهای باری برای باربری بانه شناخته می‌شود که شامل کامیون‌های تک محور و جفت محور می‌شود. با استفاده از این خودروهای باری، شما می‌توانید کالاهایی که وزن آنها ۱۰ و ۱۵ تن باشند را به شهرستان بانه بفرستید. از کامیون‌ها برای حمل بارهای مختلف مانند اسباب و اثاثیه منزل، لوازم اداری و تجاری، مواد غذایی و محصولات کشاورزی و هر نوع کالای دیگری که فکر کنید، استفاده می‌شود. 

2. نیسان بار بانه 

ازآنجاکه بانه یکی از شهرهای مرزی ایران و هم مرز با کشور عراق است، کالاهای بسیار زیادی در این شهر وجود دارند. بسیاری از این لوازم که بیشتر لوازم برقی و منزل هستند، از طریق نیسان‌ها جابه‌جا می‌شوند. نیسان‌ها در نمونه‌های مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار وجود دارند و می‌توانند کالاهایی با وزن نهایتاً دو تن را جابه‌جا کنند. توصیه می‌کنیم مقاله حمل بار با نیسان را مطالعه کنید.

3. وانت بار بانه 

سبک‌ترین خودرو که برای حمل خرده بار به بانه مورداستفاده قرار می‌گیرد، وانت بار است. وانت بار بانه نمونه‌های مختلفی دارد که پراید وانت، پیکان وانت و مزدا برخی از رایج‌ترین آنها هستند. برای پیدا کردن وانت بار بانه در ترابرنت، باید در قسمت توضیحات اعلام بار خود بنویسید که می‌خواهید با استفاده از وانت بار، محموله خود را به این شهرستان بفرستید. برای آشنایی بیشتر مقاله وانت بار را مطالعه کنید.

باربری تهران به بانه

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، بانه با عراق هم‌مرز است و به همین دلیل روزانه کالاهای خیلی زیادی از تهران به این شهرستان ارسال می‌شود. در باربری تهران به بانه انواع خودروهای باری، از وانت و نیسان گرفته تا کامیون و حتی تریلی وجود دارند و با بالاترین تجهیزات ممکن و توسط رانندگان کاملاً مجرب، کالا را به بانه می‌فرستند. برای شناخت بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

باربری بانه به تمام نقاط کشور

در سامانه ترابرنت خدمات باربری بانه از این شهرستان به تمام نقاط کشور در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرد. آنها می‌توانند بعد از بسته‌بندی لوازم موردنظر خود، آن را برای حمل بار از بانه به سایر نقاط کشور آماده کنند. لازم به ذکر است که تمام کارهای بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه کالا بر عهده خود شما است و می‌توانید برای این کار از کارگران ماهر در این زمینه کمک بخواهید. برای مطالعه اطلاعات بیشتر به صفحه باربری به شهرستان مراجعه کنید. 

باربری بانه به تمام نقاط کشور

اسباب کشی در بانه

کسانی که می‌خواهند در شهرستان بانه جابه‌جا شوند و به منزل جدیدی بروند، می‌توانند بعد از بسته‌بندی لوازم منزل خود، در سامانه ترابرنت اعلام بار کرده و خودروی مناسبی برای اثاث کشی پیدا کنند. توجه داشته باشید که تنوع خودرو برای اسباب کشی در بانه به میزان لوازم منزل شما بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، برای حمل لوازم منزل در حجم زیاد، باید حتماً از خاور یا کامیون استفاده کنید. این در حالی است که برای حمل بارهای سبک‌تر مثلاً فقط یک یخچال یا اجاق‌گاز، وانت یا نیسان بار بانه گزینه مناسب‌تری هستند. 

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی درباره باربری بانه در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که چگونه می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت، هر باری را که بخواهید به این شهرستان در کردستان ارسال نمایید. در ترابرنت خدمات بسیاری در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرند و آنها می‌توانند با استفاده از این سامانه، به‌صورت اینترنتی همه کارهای لازم برای پیگیری بار و ارسال آن به بانه را انجام دهند. همچنین اپلیکیشن مجزایی برای رانندگان در نظر گرفته شده است که آنها می‌توانند اعلام بار بانه را در آن مشاهده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.