آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری لنگرود | قیمت حمل بار لنگرود

باربری لنگرود | قیمت حمل بار لنگرود

حمل بار لنگرود برای انواع کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل فرقی ندارد که شما می‌خواهید مصالح ساختمانی به این شهرستان بفرستید، لوازم منزل یا حتی مواد غذایی و فاسدشدنی. در هر شرایط، می‌توانید با استفاده از خودروهای موجود در سامانه باربری ترابرنت، به‌صورت آنلاین اعلام بار خود را ثبت کرده و هر باری را که بخواهید از هر مکانی در ایران به لنگرود بفرستید یا برعکس.

در ادامه، بیشتر درباره نحوه حمل بار در لنگرود و ارسال کالا از شهرهای دیگر به این شهرستان یا برعکس صحبت خواهیم کرد. اگر شما نیز قصد حمل بار از طریق سامانه‌های آنلاین را دارید و می‌خواهید راحت‌تر خودروی باری مناسبی را پیدا کنید، حتماً تا پایان همراه ما باشید. 

خدمات حمل بار لنگرود

مهم‌ترین خدماتی که ترابرنت برای باربری لنگرود در اختیار شما قرار می‌دهد، راحتی شماست. زیرا برخلاف روش‌های سنتی، دیگر نیازی نیست که حضوری حتماً به مکانی مراجعه کنید و به دنبال خودروی مناسبی بگردید و می‌توانید همه این کارها را به‌صورت آنلاین انجام دهید.

خدمات حمل بار لنگرود

در ترابرنت، تنوع خودروهای باری بسیار زیاد است و شما می‌توانید این خودروها را در نمونه‌های مختلف روباز، کمپرسی، مسقف یا یخچال‌دار پیدا کنید. رانندگان فعال در برنامه ترابرنت تجربه زیادی برای حمل بار دارند و با استفاده از خودروهای باری مجهز، به شما کمک می‌کنند تا با آسودگی خاطر بیشتری کالا را به مقصد بفرستید. همچنین ترابرنت با ارائه بیمه‌نامه، کالای شما را بیمه می‌کند و در صورت بروز اتفاقات غیرمترقبه، می‌توانید خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت نمایید. 

نحوه سفارش برای باربری لنگرود

ثبت سفارش برای باربری لنگرود در ترابرنت، بسیار راحت است و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش خود را ثبت کنید. به منظور انجام این کار، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. 

  1. در قدم اول، نیاز به اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا دارید. 
  2. سپس کسانی که اولین بار وارد برنامه می‌شوند، باید اطلاعات هویتی خود را ثبت کنند تا مشخص شود که شماره‌ای که وارد کرده‌اند، مخصوص همین شخص است و اشتباهی صورت نگرفته است. 
  3. بعد از این‌که وارد صفحه اصلی ترابرنت شدید، گزینه اول را انتخاب کنید. 
  4. در مرحله بعد، همه اطلاعاتی که درباره حمل بار لنگرود از شما خواسته شده است را تکمیل کنید. 
  5. به منظور تایید این اطلاعات، گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  6. در صورت تایید این مراحل، اعلام بار شما برای رانندگان ترابرنت نمایش داده می‌شود و بعد از این که راننده‌ای با شما تماس گرفت و هماهنگی‌های بیشتر را انجام دادید، می‌توانید کالای خود را بارگیری کرده و به لنگرود بفرستید. 

قیمت حمل بار لنگرود

مقدار هزینه‌ای که باید برای باربری لنگرود بپردازید، به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. برخی از این فاکتورها شامل مواردی مانند مسافت بین مبدا تا مقصد، شرایط آب و هوایی، وزن و حجم کالا، نوع خودروی باری و نوع بارگیر و سایر موارد این‌چنینی هستند. 

برای اطلاع از هزینه تقریبی حمل بار در لنگرود می‌توانید وارد وبسایت ترابرنت شوید و با انتخاب گزینه استعلام کرایه حمل بار، اطلاعاتی مانند شهر مبدا و مقصد، نوع خودرو و بارگیر را انتخاب کنید. برای تایید هم دکمه پایین صفحه را بزنید تا استعلام کرایه حمل بار برای شما نمایش داده شود.

قیمت حمل بار لنگرود

در همان صفحه نیز می‌توانید به‌صورت مستقیم وارد اپلیکیشن مخصوص صاحبان کالا در ترابرنت شوید و اعلام بار خود را ثبت کنید. در قسمت زیر، جدولی قرار داده‌ایم که در آن می‌توانید هزینه حمل بار لنگرود از شهرهای مختلف ایران را مشاهده کنید. این هزینه ها تقریبی و مربوط به تیر ماه 1403 هستند.

حمل بار از سایر نقاط ایران به لنگرود (با کامیون تک روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به لنگرود7,200,000
حمل بار از مشهد به لنگرود13,200,000
حمل بار از ساری به لنگرود6,600,000
حمل بار از رشت به لنگرود4,200,000
حمل بار از گرگان به لنگرود7,800,000
حمل بار از زنجان به لنگرود6,000,000
حمل بار از اصفهان به لنگرود10,200,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار لنگرود

شما باید برای انتخاب خودروی باری، در ابتدا وزن تقریبی بار خود را بدانید و سپس بهترین خودروی باربری لنگرود را انتخاب نمایید. در ادامه، خودروهایی که می‌توانید برای حمل بار در لنگرود از آنها استفاده کنید و در ترابرنت نیز موجود هستند را نام می‌بریم. 

1. وانت بار لنگرود 

وانت بار لنگرود برای حمل خرده‌بار به این شهرستان مورداستفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل اگر می‌خواهید بار خود را از سایر شهرستان‌های اطراف حتی استان‌های دیگر به لنگرود بفرستید، باید از یکی از وانت بارها مانند پراید وانت، پیکان وانت یا مزدا استفاده نمایید. ظرفیت هر یک از این خودروها به ترتیب ۵۰۰ کیلو، ۷۰۰ کیلو و یک تن است. در مقاله وانت بار می‌توانید اطلاعات بیشتری را مطالعه کنید.

2. باربری نیسان لنگرود 

یکی از رایج‌ترین باربری‌های موجود در لنگرود، باربری نیسان است که می‌تواند انواع بارها مانند لوازم منزل، محصولات کشاورزی، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و هر بار دیگری را که بخواهید تا وزن نهایتاً ۲ تن، به لنگرود بفرستد. باربری نیسان لنگرود در ترابرنت قابل دسترس است و شما می‌توانید بار خود را از سایر شهرستان‌ها با استفاده از نیسان به لنگرود بفرستید. در مقاله حمل بار با نیسان می‌توانید در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

3. باربری کامیون لنگرود 

صاحبان کالا می‌توانند برای حمل بارهایی که وزن آنها ۱۰ یا ۱۵ تن است، از کامیون‌ها استفاده کنند. این کامیون‌ها تک و جفت محور هستند و با استفاده از آنها می‌توانید انواع بارهای مختلف مانند مصالح ساختمانی و حتی لوازم منزل و کالاهای تجاری و اداری را به لنگرود ارسال کنید.

باربری کامیون لنگرود 

البته فراموش نکنید که برای بارگیری این لوازم، باید کارگرانی به‌صورت مجزا استخدام کنید. 

حمل اثاثیه منزل لنگرود

کسانی که در شهرستان لنگرود قصد اسباب‌ کشی دارند یا می‌خواهند از سایر شهرستان‌ها یا حتی رشت به لنگرود نقل مکان کنند، باید در ابتدا لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنند. بعد از بسته‌بندی، متوجه می‌شوند که تقریباً کدام وسیله نقلیه برای حمل لوازم آنها مناسب‌تر است. به طور کلی، کامیون و خاور بهترین گزینه‌ها برای حمل اثاثیه منزل لنگرود شناخته می‌شوند. 

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی درباره حمل بار لنگرود در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که چگونه می‌توانید با استفاده از سامانه باربری آنلاین ترابرنت، به‌صورت آنلاین اعلام بار کرده و خودروی مناسب حمل بار در لنگرود را پیدا کنید. در ترابرنت علاوه بر ارائه خدمات برای صاحبان کالا، اپلیکیشن مجزایی برای رانندگان در نظر گرفته شده است و آنها می‌توانند با نصب این برنامه و احراز هویت در آن، اعلام بارهای شهرستان لنگرود و سایر مناطق ایران را مشاهده و دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.