آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری چالوس | قیمت حمل بار چالوس

باربری چالوس قیمت حمل بار چالوس

برای حمل بار چالوس می‌توان بر اساس وزن و حجم تقریبی کالا، از خودروهای باری مختلفی استفاده کرد. صاحبان کالا باید قبل از پیدا کردن خودروی باری مناسب، در ابتدا بار خود را به‌درستی بسته‌بندی کنند و سپس به دنبال یک خودروی مناسب بگردند. اگر شما هم قصد پیدا کردن بهترین باربری چالوس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از سامانه آنلاین ترابرنت استفاده کنید. در این سامانه انواع خدمات باربری در چالوس در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، محموله خود را به این شهرستان در مازندران بفرستید.

خدمات حمل بار چالوس

در سامانه ترابرنت خدمات قابل‌توجهی برای حمل بار در چالوس در اختیار شما قرار می‌گیرند. به‌عنوان‌مثال، بیشتر کالاهایی که در این منطقه جابه‌جا می‌شوند، محصولات کشاورزی و مرکبات هستند و به همین دلیل بر اساس محصولات کشاورزی ارسالی، می‌توان از خودروهای باری مختلف مانند کمپرسی، یخچال‌دار یا مسقف برای حمل کالاها استفاده کرد.

خدمات حمل بار چالوس

همچنین همه چیز در سامانه ترابرنت به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و اصلاً لازم نیست که برای حمل بار در چالوس کاری را به‌صورت حضوری انجام دهید. فرایند استعلام قیمت، پیدا کردن خودروی مناسب و اعلام بار این سامانه، آنلاین است. فقط زمانی که شما خودروی باری مناسب را پیدا کردید، می‌توانید به شکل تلفنی هماهنگی‌های لازم برای حمل بار در چالوس را انجام دهید و سپس راننده به مبدأ شما می‌آید و کالا را بارگیری می‌کند و به مقصد می‌برد.

نحوه سفارش برای باربری چالوس

اگر شما هم می‌خواهید از سامانه ترابرنت برای حمل بار چالوس استفاده کنید، باید مراحل زیر را به‌ترتیب طی کنید. با انجام این مراحل، می‌توانید با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، اعلام بار خود را ثبت کرده و کالا را به چالوس بفرستید.

  1. در مرحله اول، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید.
  2. زمانی که برای اولین بار وارد اپلیکیشن می‌شوید، باید شماره تلفن همراه خود را ثبت و سپس کدی که برای آن ارسال می‌شود را وارد نمایید. در دفعات بعدی برای ورود به ترابرنت، نیازی به وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ارسالی نیست.
  3. اکنون وارد صفحه اصلی اپلیکیشن ترابرنت می‌شوید که برای پیدا کردن خودرو، باید روی گزینه اعلام بار بزنید.
  4. سپس باید در صفحه اعلام بار اطلاعات مبدأ، مقصد، وزن کالا، نوع محاسبه قیمت، نوع خودرو و بارگیر را انتخاب کنید.
  5. برای تأیید این مراحل، باید دکمه پایین صفحه را بزنید تا اعلام بار شما ثبت و ارسال شود.
  6. درصورتی‌که همه کارها را بادقت انجام دهید، اعلام بار شما برای رانندگانی که اپلیکیشن ترابرنت مخصوص رانندگان را نصب کرده و خودروی باری موردنظر شما را دارند، نمایش داده می‌شود.
  7. راننده‌ای که با شرایط حمل بار شما مشکلی نداشته باشد، می‌تواند با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های بیشتری برای حمل بار در چالوس انجام دهد.

قیمت حمل بار چالوس

پارامترهای متعددی مانند وزن و حجم کالا، نوع خودرو، مسافت، شرایط آب‌وهوایی و سایر موارد این‌چنینی روی قیمت باربری چالوس تأثیر می‌گذارند. ازاین‌رو، شما می‌توانید برای اطلاع از این قیمت وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب نمایید.

در این صفحه تنها باید چهار اطلاعات مبدأ، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را وارد کنید و گزینه تأیید را بزنید. سپس هزینه تقریبی برای حمل بار در چالوس برای شما نمایش داده می‌شود که در آن صفحه می‌توانید به‌صورت مستقیم وارد اپلیکیشن ترابرنت شوید و اعلام بار کنید. در ادامه، جدولی در اختیار شما قرار داده‌ایم که باتوجه‌به آن می‌توانید قیمت تقریبی حمل بار چالوس و سایر نقاط مازندران یا شهرهای دیگر ایران را بدانید. این قیمت ها مربوط به خرداد 1403 هستند.

حمل بار از سایر نقاط به چالوس (با نیسان وانت)مبلغ کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به چالوس1,800,000
حمل بار از رشت به چالوس1,800,000
حمل بار از ساری به چالوس1,800,000
حمل بار از چمستان به چالوس1,200,000
حمل بار از بندر انزلی به چالوس1,800,000
حمل بار از آستارا به چالوس2,400,000
حمل بار از اصفهان به چالوس3,600,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار چالوس

با استفاده از هر یک از خودروهای موجود در سامانه ترابرنت، شما می‌توانید بار خود را به چالوس بفرستید. فقط باید بر اساس وزن بار، خودروی موردنظر خود را انتخاب کنید. مثلاً اگر کالای شما تقریباً 2 تن وزن دارد، باید آن را با استفاده از نیسان جابه‌جا کنید. این در حالی است که برای حمل بارهای سنگین‌تر به چالوس، خودروهای باری با ظرفیت بیشتری نیز موجود هستند. در ادامه، رایج‌ترین خودروهای موجود برای باربری در چالوس را به شما معرفی می‌کنیم.

1. وانت بار چالوس

بیشتر مواقع کالاهایی از چالوس به شهرستان‌های نزدیک یا از شهرستان‌های دیگر مازندران به چالوس ارسال می‌شوند که وزن و حجم خیلی زیادی ندارند. در این شرایط، با استفاده از وانت بار چالوس می‌توان این خرده بار را به هر مکانی که بخواهید، بفرستید. مثلاً اگر کالای شما ۵۰۰ کیلوگرم است، می‌توانید با استفاده از پراید وانت آن را به چالوس ارسال کنید. این در حالی است که برای حمل بارهای کمی سنگین‌تر با وزن بین ۷۰۰ کیلو تا 1 تن، پیکان وانت و مزدا مناسب هستند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله وانت بار را مطالعه کنید.

وانت بار چالوس

2. نیسان بار چالوس

ظرفیت نیسان بار نسبت به وانت بار بیشتر است و با استفاده از آن می‌توان بارهایی با وزن بین ۱.۸ تا ۲.۲ تن را جابه‌جا کرد. برای حمل مصالح ساختمانی خاصی مانند شن و ماسه به چالوس، نیسان کمپرسی و برای حمل مواد غذایی فاسدشدن، نیسان یخچال‌دار در اختیار شما قرار می‌گیرند. برای حمل بارهای معمولی و حتی لوازم منزل نیز می‌توان از نیسان‌های روباز استفاده کرد. در مقاله حمل بار با نیسان درباره این موضوع توضیح داده‌ایم.

3. خاور باربری چالوس

خاورهای موجود در بازار ایران بسیار رایج هستند و یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین آنها برای حمل کالا، خاور ۹۱۱ به شمار می‌آید. با استفاده از این خودروهای باری، می‌توانید کالاهایی با وزن بین 3 تا 6 تن را به‌راحتی جابه‌جا کنید. خاورها بهترین گزینه برای حمل لوازم منزل و تجاری هستند.

4. کامیون تک و جفت در باربری چالوس

با استفاده از کامیون‌های تک و جفت که ظرفیت آنها به ترتیب ۱۰ و ۱۵ تن اندازه‌گیری می‌شود، می‌توانید کالاهای متعددی را به شهرستان چالوس در مازندران ارسال کنید. این کامیون‌ها به شکل روباز، مسقف، یخچال یا کمپرسی در سامانه ترابرنت در اختیار شما قرار می‌گیرند.

باربری چالوس به تهران

ازآنجاکه تهران از نظر اقتصادی اهمیت خیلی زیادی در سراسر ایران دارد، روزانه کالاهای زیادی از پایتخت به شهرهای دیگر ارسال می‌شوند که یکی از این مقاصد نیز چالوس است. شما می‌توانید انواع بارهای مختلف را با استفاده از خودروهای باری که پیش از این معرفی کردیم، در بازه زمانی بین ۴ تا ۵ ساعت به هر یک از نقاط چالوس که بخواهید، ارسال کنید.

باربری چالوس به تهران

فقط باید در قسمت اعلام بار، در مبدأ تهران و در مقصد هم چالوس را انتخاب کنید تا رانندگانی که می‌توانند بار شما را به مقصد برسانند، درخواست شما را قبول کنند. اطلاعات بیشتر را در صفحه باربری تهران مطالعه کنید.

اسباب‌ کشی چالوس

برای اسباب‌ کشی چالوس و حمل لوازم منزل به این شهرستان، باید اول‌ازهمه لوازم را به‌طورکامل بسته‌بندی کنید. به‌منظور بسته‌بندی این لوازم نیز می‌توانید از پلاستیک‌های حباب‌دار، طناب، چسب‌های ۵ سانتی‌متری و کارتن‌های مقاوم استفاده کنید.

سپس زمانی که همه کالاها را بسته‌بندی کردید، می‌توانید متوجه شوید که این لوازم باید در چه خودرویی قرار بگیرند تا جای همه لوازم منزل شما شود. برای مثال، می‌توانید از خودروهایی مانند خاور یا حتی کامیون برای حمل تمام لوازم منزل و اسباب‌ کشی به این شهر استفاده کنید.

سخن پایانی

شما امکان حمل بار چالوس از همه نقاط ایران را دارید. به‌منظور رسیدن به این هدف، لازم است از طریق سامانه آنلاین ترابرنت اقدام کنید تا بتوانید به‌صورت آنلاین و خیلی راحت، اعلام بار خود را تکمیل نمایید. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حمل بار به چالوس و پیدا کردن خودروهای باری مناسب، با کارشناسان ما در ترابرنت در تماس باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره در اختیار شما قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.