آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری بابل | انواع خدمات حمل بار بابل + قیمت

باربری بابل | انواع خدمات حمل بار بابل + قیمت

اگر شما هم قصد حمل بار بابل را دارید، می‌توانید از یک شرکت باربری معتبر و مطمئن کمک بگیرید تا بتوانید هر چه سریع‌تر، لوازم موردنظر خود را به این شهرستان در مازندران ارسال کنید. به این منظور، سامانه باربری ترابرنت به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید هر خودروی باری که بخواهید را برای باربری بابل به تهران انتخاب کنید. با استفاده از این سامانه، کار کردن با باربری بابل و پیدا کردن خودروی مناسب برای صاحبان کالا فوق‌العاده راحت‌تر شده است.

خدمات حمل بار بابل

صاحبان کالا می‌توانند از خدمات متعددی در سامانه ترابرنت بهره‌مند شوند. یکی از مهم‌ترین خدمات این سامانه، آنلاین بودن و دسترسی‌پذیری فوق‌العاده بالای آن است. به این صورت که شما می‌توانید تنها با یک گوشی هوشمند و در منزل خود و در هر ساعتی که بخواهید، اعلام بار کنید.

خدمات حمل بار بابل

در ترابرنت انواع خودروهای باری، از وانت بار بابل گرفته تا خودروهای بزرگ‌تر مانند تریلی و کامیون وجود دارند. همچنین شما می‌توانید این خودروها را در نمونه‌های مسقف، و روباز، کمپرسی و حتی یخچال‌دار پیدا کنید. پس فقط کافی است که شرایط بار خود را بدانید تا بتوانید بر همین اساس، بهترین خودروها را در ترابرنت پیدا کنید و هرچه سریع‌تر فرایند حمل بار بابل را انجام دهید.

نحوه سفارش برای حمل بار بابل

برای ثبت سفارش و اعلام بار در ترابرنت به‌منظور حمل بار به بابل ، لازم است اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید خیلی راحت از طریق گوشی، اعلام بار کنید و به‌صورت مستقیم با راننده در ارتباط باشید. بعد از نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، مراحل زیر را انجام دهید.

  1. زمانی که برای بار اول وارد برنامه می‌شوید، از شما می‌خواهد که شماره تلفن همراه خود را بنویسید.
  2. این شماره تلفن باید مختص به خود شما باشد و روی گوشی همراه شما فعال باشد. سپس کدی روی این شماره تلفن ارسال می‌شود که باید آن را در کادر صفحه بعد وارد کنید.
  3. اکنون وارد صفحه اصلی ترابرنت می‌شوید. اگر این مراحل را انجام دهید، هر زمان که وارد ترابرنت شوید، این صفحه برای شما به نمایش در می‌آید که چند قسمت کلی دارد.
  4. برای اعلام بار، همیشه باید گزینه اول را انتخاب کنید.
  5. اکنون صفحه جدیدی باز می‌شود که از شما می‌خواهد اطلاعات مبدأ، مقصد، وزن کالا، نوع خودرو و نوع بارگیر را بنویسید.
  6. درصورتی‌که قصد حمل بارهای خاصی را به بابل دارید، باید در قسمت توضیحات برای راننده توضیحات موردنیاز را درج کنید.
  7. بعد از تکمیل همه قسمت‌ها، باید گزینه ثبت و ارسال اعلام بار که در پایین صفحه وجود دارد را انتخاب کنید.
  8. وقتی همه این کارها را به درستی انجام دهید، اعلام بار شما ثبت شده و به رانندگان ترابرنت نمایش داده می‌شود.

راننده‌ای که اعلام بار شما را دریافت کند، می‌تواند با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های لازم برای حمل بار بابل را انجام دهید.

قیمت باربری بابل چقدر است؟

وظیفه پرداخت کرایه برای حمل بار در بابل به عهده صاحب کالا است. توجه داشته باشید که هزینه موردنیاز برای کرایه حمل بار با هزینه‌های دیگر مانند تخلیه، بارگیری و بسته‌بندی به طور کامل متفاوت است. کرایه حمل بار به بابل به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که برخی از مهم‌ترین آنها شامل مواردی مانند مسافت شهر موردنظر تا بابل، نوع بار، نوع وسیله نقلیه و شرایط آب‌وهوایی می‌شوند.

در وب‌سایت ترابرنت، گزینه‌ای تحت عنوان استعلام کرایه حمل بار وجود دارد که در آن می‌توانید هزینه تقریبی ارسال کالای خود به شهر بابل را به دست بیاورید. در این گزینه فقط باید شهر مبدأ و مقصد و همچنین نوع خودرو و بارگیر را انتخاب کنید و بعد از تأیید، می‌توانید هزینه کرایه حمل بار بابل را مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید به‌صورت مستقیم وارد اپلیکیشن ترابرنت شده و اعلام بار بابل را انجام دهید. در این قسمت هزینه تقریبی باربری بابل از شهرهای دیگر را مشاهده می‌کنید.

حمل بار از سایر نقاط ایران به بابل (با وانت)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار از تهران به بابل1,200,000
حمل بار از قزوین به بابل1,800,000
حمل بار از رشت به بابل1,800,000
حمل بار از اصفهان به بابل3,000,000
حمل بار از تبریز به بابل3,600,000
حمل بار از مشهد به بابل3,600,000
حمل بار از یاسوج به بابل4,200,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار بابل

شما قبل از این که برای اعلام بار در ترابرنت اقدام کنید، باید حتماً وزن تقریبی بار خود را بدانید و متوجه شوید که چه نوع خودرویی برای حمل بار شما مناسب‌تر است. در ادامه، توضیح مختصری از انواع خودروهای موجود در باربری بابل به تهران را مشاهده می‌کنید که می‌توانید بر اساس وزن و حجم کالای خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.

◉ وانت بار بابل

اگر قصد حمل خرده بار به بابل را دارید، می‌توانید از وانت بار استفاده کنید. برخی از وانت بارهای رایج موجود در ایران شامل مواردی مانند پراید وانت، پیکان وانت، مزدا وانت و آریسان هستند. ظرفیت هر یک از این خودروها با یکدیگر متفاوت بوده و می‌توانند بارهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً یک تن را تحمل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه وانت بار تهران مراجعه کنید.

◉ باربری بابل نیسان

درصورتی‌که وزن کالای شما از یک تن فراتر رود و بخواهید آن را از مکان دیگری به بابل بفرستید، لازم نیست که چند بار وانت بار این مسیر را طی کند. می‌توانید با استفاده از نیسان، تمام بار خود را تنها یک بار از مبدأ به بابل ارسال کنید. نیسان ظرفیت نزدیک به ۲.۲ تن دارد و برای حمل انواع بارها مناسب است. در صفحه باربری نیسان می‌توانید اطلاعات بیشتری را مطالعه کنید.

باربری بابل نیسان

◉ خاور در باربری بابل

خاور برای بارهایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که وزن آنها بین ۳ تا ۶ تن متغیر باشد. خاورها نمونه‌های مختلفی دارند که یکی از رایج‌ترین و مهم‌ترین آنها، خاور ۹۱۱ شناخته می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از خاور ۹۱۱ مسقف، لوازم منزل و اداری را به بابل ارسال کنید. درعین‌حال، خاور روباز نیز برای حمل مصالح ساختمانی مورداستفاده قرار می‌گیرد. اطلاعات بیشتر را در مقاله باربری خاور مطالعه کنید.

◉ حمل بار بابل با کامیون

یکی دیگر از خودروهای باری بسیار رایج برای حمل بار از شهرهای دیگر به بابل، کامیون است. شما می‌توانید با استفاده از کامیون‌های تک و جفت که با نام کامیون‌های 6 چرخ و 10 چرخ شناخته می‌شوند، بارهایی با وزن ۱۰ و ۱۵ تن را به شهرستان بابل ارسال کنید. بیشترین لوازمی که از طریق کامیون به بابل فرستاده می‌شوند، مصالح ساختمانی، آهن آلات، مواد غذایی، محصولات کشاورزی و لوازم تجاری و اداری هستند.

حمل اثاثیه منزل با باربری بابل

کسانی که قصد اسباب کشی به بابل را دارند، باید اول‌ازهمه لوازم منزل خود را با استفاده از پلاستیک‌های حباب‌دار، کارتن‌های مقاوم و طناب‌های محکم به طور کامل بسته‌بندی کنند. در قدم بعدی، بر اساس وزن و حجم لوازم منزل، به دنبال یک خودروی باری مناسب باشند.

حمل اثاثیه منزل با باربری بابل

مثلاً اگر لوازم منزل آنها آن‌قدر زیاد نیست، می‌توانند با استفاده از وانت بار بابل چند قطعه از این لوازم را به شهرستان بابل ارسال کنند. بااین‌حال، برای حمل همه لوازم منزل به این شهرستان، خاور یا کامیون می‌توانند گزینه‌های خیلی مناسب‌تری باشند. شما می‌توانید در قسمت اعلام بار ترابرنت، برای راننده توضیح بنویسید که قصد اسباب کشی به شهرستان موردنظرتان را دارید. البته خود شما باید به همراه دوستان یا آشنایانتان و یا چند کارگر، کارهای بارگیری و تخلیه لوازم منزل را انجام دهید.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مطلب متوجه شدید، فرایند حمل بار بابل با استفاده از سامانه ترابرنت بسیار راحت و بدون دردسر انجام می‌شود. تنها چیزی که برای اعلام بار در ترابرنت به آن نیاز دارید، یک گوشی تلفن همراه و سیم‌کارت روشن است. در این صورت، می‌توانید خیلی راحت حمل بار در بابل را انجام دهید و لوازم موردنیاز خود را به این شهرستان ارسال کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.