آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری خرمدره | انواع خدمات حمل بار خرمدره قیمت مناسب

باربری خرمدره | انواع خدمات حمل بار خرمدره قیمت مناسب

شما می‌توانید برای حمل بار خرمدره به سایر شهرستان‌های زنجان، از شرکت‌های باربری استاندارد و قابل‌اعتماد کمک بگیرید. به این منظور، سامانه ترابرنت به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند و تمام خدماتی که شما در باربری خرمدره به آنها نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. به کمک این سامانه، فرایند اعلام بار، پیدا کردن خودروی باری و حتی استعلام کرایه حمل بار خیلی راحت‌تر شده است و صاحبان کالا می‌توانند به‌عنوان بهترین باربری در خرمدره از طریق آن اقدام کنند. در ادامه، به‌صورت مفصل درباره نحوه استفاده از این سامانه و اعلام بار کردن در آن صحبت خواهیم کرد.

خدمات حمل بار خرمدره

خدمات متعددی برای حمل بار در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرد. این خدمات باعث شده‌اند که فرایند اعلام بار و استفاده از ترابرنت برای ارسال کالا به شهرستان خرمدره سریع‌تر انجام شود. به‌عنوان‌مثال، صاحبان کالا می‌توانند انواع خودروهای باری موردنیاز خود، از وانت بار خرمدره گرفته تا کامیون و تریلی را در ترابرنت پیدا کنند.

خدمات حمل بار خرمدره

همچنین آنلاین بودن ترابرنت باعث شده که افراد بتوانند فقط با یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت، خودروی باری موردنظر خود را پیدا کنند و اصلاً نیازی نیست که به شکل حضوری به مکان خاصی بروند. از دیگر خدمات ترابرنت، می‌توان به استعلام کرایه حمل بار با استفاده از آن اشاره کرد که باعث شده صاحبان کالا بتوانند قبل از اعلام بار کردن، کرایه تقریبی ارسال کالای خود به خرمدره را بدانند.

نحوه سفارش برای باربری خرمدره

برای این‌که خودروی موردنظر خود در باربری خرمدره را پیدا کنید، اول‌ازهمه اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید. در قدم بعدی، مراحل زیر را طی کنید. این مراحل بسیار راحت و سریع انجام می‌شوند و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اعلام بار کنید.

  1. شما باید وقتی برای اولین بار وارد اپلیکیشن ترابرنت می‌شوید، شماره تلفنی را که روی گوشی خودتان است، وارد کنید.
  2. سپس یک کد از طرف ترابرنت برای این شماره تلفن ارسال می‌شود و باید آن را در کادر صفحه بعد بنویسید.
  3. بعد از این‌که وارد مرحله بعد شدید، صفحه اصلی اپلیکیشن ترابرنت برای شما باز می‌شود و در دفعات بعدی که به این برنامه می‌آیید نیز همین صفحه برای شما نمایش داده می‌شود.
  4. اکنون فقط کافی است که گزینه اعلام بار در صفحه اصلی را بزنید تا وارد مرحله بعد شوید.
  5. در صفحه اعلام بار، لازم است برخی اطلاعات پایه‌ای و ضروری مانند مبدأ و مقصد، وزن تقریبی کالا، نوع خودرو و نوع بارگیر را انتخاب کنید.
  6. در آخر، با انتخاب گزینه ثبت و ارسال اعلام بار در پایین صفحه، مراحل اعلام بار را تکمیل کنید.

قیمت حمل بار خرمدره

برای پرداخت کرایه حمل بار خرمدره لازم است به فاکتورهایی مانند وزن کالا، فاصله بین شهر موردنظر تا خرمدره، وضعیت جاده، شرایط آب‌وهوایی، نوع خودروی باری، نوع بارگیر و سایر موارد این‌چنینی توجه کنید. بااین‌حال، صاحبان کالا نمی‌توانند باتوجه‌به این موارد قیمت باربری در خرمدره را به دست بیاورند.

به همین دلیل می‌توانند از طریق وب‌سایت ترابرنت با ارائه اطلاعاتی مانند مبدأ و مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر، هزینه تقریبی باربری در خرمدره را به دست بیاورند. باتوجه ‌به جدول زیر نیز می‌توانید هزینه تقریبی ارسال بار از مناطق مختلف ایران به خرمدره را مشاهده کنید. این هزینه‌ها در خرداد ماه 1403 استعلام گرفته شده‌اند.

حمل بار از سایر شهرها به خرمدره (با وانت نیسان)مبلغ کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به خرمدره1,800,000
حمل بار از اصفهان به خرمدره2,400,000
حمل بار از زنجان به خرمدره1,200,000
حمل بار از همدان به خرمدره1,800,000
حمل بار از سمنان به خرمدره2,400,000
حمل بار از شیراز به خرمدره4,200,000
حمل بار از ارومیه به خرمدره2,400,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار خرمدره

گفتیم که تنوع خودروهای باری یکی از مهم‌ترین مزایای ترابرنت شناخته می‌شود. شما می‌توانید بعد از این‌که وزن تقریبی کالای خود را متوجه شدید، از کامیون یا وانت مناسبی برای ارسال آن به مقصد استفاده کنید. در ادامه، اطلاعاتی راجع به برخی از خودروهای موجود در باربری خرمدره را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

✔ وانت بار خرمدره

وانت بار یکی از بهترین خودروهای موجود برای حمل خرده بار به خرمدره شناخته می‌شود که انواع مختلفی در ایران دارد. برای مثال، برخی از انواع وانت بار خرمدره شامل نمونه‌هایی مانند پیکان وانت، پراید وانت، مزدا و سایر موارد این‌چنینی می‌شوند. ظرفیت حمل وانت بار خرمدره بین ۵۰۰ کیلو تا یک تن محاسبه شده است.

✔ نیسان بار خرمدره

برای حمل بارهایی که وزن آنها نزدیک به 2 تن است، می‌توانید از نیسان بار خرمدره استفاده کنید. نیسان‌ها در نمونه‌های مختلفی در ترابرنت وجود دارند. به‌عنوان‌مثال، برخی از آنها مسقف، برخی روباز، بعضی کمپرسی و بعضی دیگر یخچال‌دار هستند که باید بر اساس نوع کالا، از یکی از آنها استفاده کنید. اطلاعات بیشتر را در مقاله باربری نیسان مطالعه کنید.

نیسان بار خرمدره

✔ خاور در باربری خرمدره

برای حمل برخی لوازم سنگین‌تر با وزن بین ۳ تا ۶ تن، می‌توان از خاور در باربری خرمدره استفاده کرد. خاورها دارای ظرفیت بیشتری هستند و شما می‌توانید آنها را به شکل‌های مسقف و روباز در ترابرنت پیدا کنید. بیشترین لوازمی که با استفاده از خاور به خرمدره و سایر شهرها ارسال می‌شوند، لوازم منزل و محصولات تجاری و اداری هستند. پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله باربری خاور را مطالعه کنید.

✔ کامیون باربری در خرمدره

گاهی مواقع افراد می‌خواهند بارهایی با وزن بیشتر، تقریباً بین ۱۰ تا ۱۵ تن را به شهرستان خرمدره در زنجان یا از این شهرستان به سایر شهرستان‌های زنجان بفرستند. در این شرایط، کامیون تک برای حمل بار تا وزن ۱۰ تن و کامیون جفت برای حمل بار تا وزن ۱۵ تن مناسب است. شما می‌توانید بر اساس نوع بار موردنظر خود، از کامیون‌های مسقف، روباز، کمپرسی‌های یخچال‌دار استفاده کنید تا بار خود را به  شهرستان خرمدره برسانید.

باربری خرمدره به تهران

روزانه کالاهای بسیار زیادی در مسیر تهران در حال رفت‌وآمد هستند که یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که کالاهای زیادی از آنجا به تهران ارسال می‌شوند، شهرستان خرمدره است. فاصله بین این دو شهر تقریباً ۲۵۶ کیلومتر محاسبه شده است که بر اساس نوع خودرو، می‌توان این مسیر را در بازه‌های زمانی مختلف، بین ۳ تا ۴ ساعت طی کرد. به همین دلیل شما می‌توانید انتظار داشته باشید که با بارگیری و تخلیه کالا، فرایند حمل بار خرمدره از تهران برای شما طولانی‌تر شود. در مقاله باربری تهران می‌توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه مطالعه کنید.

 اسباب کشی خرمدره

اگر قصد اسباب کشی از شهرستان‌های دیگر زنجان به شهرستان خرمدره را دارید یا می‌خواهید در همین شهرستان منزل خود را جابه‌جا کنید، باید باتوجه‌به وزن و حجم لوازم، از خودروی مناسبی کمک بگیرید. بیشتر افراد برای حمل تمام لوازم منزل خود از خاور یا کامیون‌های مسقف استفاده می‌کنند.

 اسباب کشی خرمدره

این در حالی است که اگر شما بخواهید بخش کوچکی از لوازم منزل خود مانند یک مبل تکی را به خرمدره بفرستید، می‌توانید از نیسان نیز کمک بگیرید. قبل از پیدا کردن خودروی مناسب باربری خرمدره و اسباب‌کشی، مطمئن شوید که لوازم منزل خود را به‌درستی بسته‌بندی کرده‌اید.

سخن پایانی

در فرایند حمل بار خرمدره باید به فاکتورهای زیادی توجه کنید که یکی از مهم‌ترین آنها، نوع بار و وزن تقریبی آن است. باتوجه‌به این موارد و فاکتورهای دیگر، راحت‌تر می‌توانید خودروی باری مناسبی را پیدا کنید و آن را به شهرستان خرمدره بفرستید. استفاده از سامانه ترابرنت برای باربری در خرمدره کار شما را بسیار راحت می‌کند و می‌توانید در هر زمانی که بخواهید به‌صورت آنلاین، خودروی مناسب و موردنظر خود را پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره باربری خرمدره با ترابرنت، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.