آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری قائمشهر | حمل بار قائمشهر با انواع خودرو + قیمت

باربری قائمشهر | حمل بار قائمشهر با انواع خودرو + قیمت

برای حمل بار قائمشهر از سایر استان‌های ایران یا شهرهای مازندران، خودروهای باری متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرند. شما باید بر اساس وزن تقریبی کالای خود، بدانید که چه خودرویی برای حمل بار موردنظر شما مناسب‌تر است. یکی از بهترین راهکارهایی که از طریق آن می‌توانید خیلی سریع خودروی باری موردنظر خود را پیدا کنید، سامانه ترابرنت است. در این سامانه خدمات متنوعی برای باربری قائمشهر در اختیار شما قرار می‌گیرند و به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده از روند اعلام بار، محموله موردنظر خود را به شهرستان قائمشهر در استان مازندران ارسال نمایید.

خدمات حمل بار قائمشهر

برخی از مهم‌ترین خدماتی که در سامانه ترابرنت برای باربری در قائمشهر در اختیار صاحبان کالا قرار می‌گیرند، شامل مواردی مانند وجود خودروهای باری متنوع، امکان گرفتن استعلام قیمت، امکان اعلام بار به‌صورت آنلاین و سایر موارد این‌چنینی می‌شوند.

خدمات حمل بار قائمشهر

این خدمات باعث شده‌اند که روند پیدا کردن خودرو در باربری قائمشهر نسبت به روش‌های سنتی راحت‌تر باشد و شما بتوانید در هر زمانی که خواستید و حتی در روزهای تعطیل، خودروی باری متناسب با محموله خود را به‌راحتی پیدا کرده و آن را از قائمشهر به سایر شهرستان‌های مازندران یا از سایر شهرها به قائمشهر بفرستید.

نحوه سفارش برای باربری قائمشهر

برای این که بتوانید خودروی مناسب حمل بار قائمشهر را پیدا کنید، لازم است برخی مراحل خیلی ساده را طی کنید که در این قسمت، به‌صورت مختصر آن‌ها را نام برده‌ایم. با انجام هر یک از این کارها به‌ترتیب، شما می‌توانید به‌صورت آنلاین اعلام بار خود را ثبت کرده و در آخر هم هماهنگی‌های لازم برای ارسال بار به قائمشهر را انجام دهید.

  1. در قدم اول، لازم است اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید.
  2. بعد از انجام این کار، برای ورود به برنامه شماره تلفن همراه و سپس کدی که برای آن ارسال می‌شود را بنویسید.
  3. در دفعات بعدی که وارد برنامه می‌شوید، نیازی به وارد کردن شماره تلفن و کد ارسالی نیست و به‌صورت مستقیم صفحه اصلی برنامه برای شما باز خواهد شد.
  4. در صفحه اصلی ترابرنت، باید گزینه اعلام بار را بزنید تا بتوانید ادامه اطلاعات را وارد نمایید و اعلام بار خود را ثبت کنید.
  5. در این صفحه، باید اطلاعات مبدأ، مقصد، نوع خودرو و نوع بارگیر را مشخص کنید.
  6. بعدازاین که مطمئن شدید همه این مراحل را به‌درستی کامل کرده‌اید، باید گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید.
  7. با تکمیل این مراحل، اعلام بار شما ثبت می‌شود و دیگر نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید. فقط باید کمی منتظر بمانید تا راننده‌ای که با شرایط شما هماهنگ باشد، با شما تماس بگیرد.

قیمت حمل بار قائمشهر

تمام شرکت‌های باربری قائمشهر و همچنین ترابرنت قیمت حمل کالا به این شهرستان را باتوجه‌به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، در این زمینه عوامل متعددی مانند وزن و حجم کالا، نوع بار، شرایط آب‌وهوایی، نوع خودرو، نوع بارگیر و همچنین مسافت بین شهر موردنظر تا قائمشهر در نظر گرفته می‌شوند.

برای این که متوجه شوید باید چقدر کرایه باربری در قائمشهر را بپردازید، می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید. در صفحه ذکر شده، چند کادر برای شما به نمایش در می‌آیند که باید در مورد اول مبدأ، در قسمت دوم مقصد، در کادر سوم نوع خودرو و در کادر چهارم هم نوع بارگیر را انتخاب کنید. سپس گزینه I’m not robot را بزنید و بعد از تکمیل، روی گزینه استعلام کرایه حمل بار کلیک کنید. 

قیمت حمل بار قائمشهر

در این مرحله صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که هزینه تقریبی حمل بار قائمشهر در آن نمایش داده شده است. در جدول زیر نیز می‌توانید قیمت‌های تقریبی باربری قائمشهر از سایر شهرستان‌های مازندران و همچنین شهرهای دیگر ایران را که مربوط به خرداد 1403 است، مشاهده می‌کنید. برای کسب اطلاعات دقیق درباره حمل بار به قائمشهر می‌توانید با کارشناسان ما در ترابرنت تماس بگیرید.

حمل بار از سایر شهرها به قائمشهر (با نیسان وانت)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار از تهران به قائمشهر1,800,000
حمل بار از اصفهان به قائمشهر3,600,000
حمل بار از شیراز به قائمشهر4,800,000
حمل بار از تبریز به قائمشهر4,200,000
حمل بار از ساری به قائمشهر1,200,000
حمل بار از بابل به قائمشهر1,200,000
حمل بار از چالوس به قائمشهر1,200,000
حمل بار از کلاردشت به قائمشهر1,800,000
حمل بار از چمستان به قائمشهر1,200,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار قائمشهر

ازآنجاکه قائمشهر یکی از مهم‌ترین شهرستان‌های مازندران به شمار می‌آید و باغ‌های مرکبات بسیار زیادی در این شهرستان واقع شده‌اند، روزانه بارهای متعددی از این شهرستان به سایر استان‌ها ارسال می‌شوند در این شرایط، صاحبان این باغ‌های مرکبات و محصولات مختلف باید بر اساس وزن تقریبی محصولات خود، یکی از خودروهای باری که در ادامه معرفی می‌کنیم و در سامانه نیز موجود هستند را انتخاب نمایند.

1. وانت بار قائمشهر

یکی از رایج‌ترین خودروهای باری که با استفاده از آن می‌توانید خرده بار و محموله‌هایی با وزن کمتر از یک تن را به قائمشهر بفرستید، وانت بار است. منظور از وانت بار خودروهایی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا هستند شما با استفاده از آن می‌توانید انواع کالاها مانند مرکبات و محصولات کشاورزی، لوازم اداری و تجاری، مصالح ساختمانی و سایر موارد این‌چنینی را با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا یک تن به قائمشهر بفرستید.

وانت بار قائمشهر

2. نیسان بار قائمشهر

برای حمل بار قائمشهر با وزن بیشتر از 1 تن و حداکثر ۲.۲ تن، می‌توان از باربری نیسان قائمشهر استفاده کرد. نیسان‌هایی که در محدوده قائمشهر وجود دارند، بیشتر شامل نیسان‌های کمپرسی و روباز هستند. بااین‌حال، شما می‌توانید تعداد زیادی از نیسان بار قائمشهر مسقف و یخچال‌دار را نیز در سامانه ترابرنت پیدا کنید که فرایند حمل کالا را برای شما فوق‌العاده راحت می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه باربری نیسان مراجعه و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

3. خاور در باربری قائمشهر

خاور برای زمانی مناسب است که شما می‌خواهید کالاهایی را به شهرستان قائمشهر بفرستید که وزن آنها بیشتر از ۲ تن است و بین ۳ تا ۶ تن محاسبه می‌شود. در سامانه ترابرنت انواع خاورهای مسقف، روباز، یخچال‌دار و حتی کمپرسی وجود دارند و شما می‌توانید از نمونه‌های رایجی مانند خاور ۹۱۱ برای حمل بارهای مختلف به قائمشهر استفاده کنید. اطلاعات بیشتر را در صفحه باربری خاور مطالعه کنید.

4. کامیون باربری در قائمشهر

کسانی که می‌خواهند بارهای سنگین را به شهرستان قائمشهر بفرستند یا از این شهرستان به سایر شهر و استان‌های ایران ارسال کنند، می‌توانند از کامیون‌های موجود در سامانه ترابرنت کمک بگیرند. این کامیون‌ها تنوع بسیار زیادی دارند و می‌توان از نمونه‌های مسقف، و روباز، کمپرسی یا یخچال‌دار آن استفاده کرد. درصورتی‌که وزن بار شما تقریباً ۱۰ تن است، می‌توانید از کامیون تک محور استفاده کنید؛ اما برای حمل بارهایی با وزن ۱۵ تن، کامیون جفت محور پیشنهاد می‌شود.

باربری قائمشهر به تهران

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، محصولات کشاورزی متعددی در قائمشهر پرورش داده می‌شوند. از طرف دیگر، شهر تهران به‌خاطر داشتن جمعیت بسیار زیاد، به مواد خوراکی و محصولات کشاورزی زیادی نیاز دارد. مردم در قائمشهر می‌توانند محصولاتی که تولید می‌کنند را به تهران ارسال کرده و در آنجا به فروش برسانند.

باربری قائمشهر به تهران

به این منظور، باربری قائمشهر به تهران رواج بسیار زیادی دارد و انواع خودروهای باری به‌صورت روزانه از قائمشهر به تهران و یا برعکس در حال رفت‌وآمد هستند. ازاین‌رو، پیدا کردن خودروی باری برای حمل بار قائمشهر از تهران چندان کار سختی نیست. در مقاله باربری تهران توضیحات بیشتری ارائه کرده‌ایم.

اثاث‌کشی قائمشهر

افرادی که قصد اثاث‌کشی در شهرستان قائمشهر را دارند، باید بادقت کامل لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنند. برای بسته‌بندی لوازم منزل نیز می‌توان از محصولات مختلفی مانند پلاستیک‌های حباب‌دار، طناب‌های محکم و کارتن‌های مقاوم استفاده کرد.

بعد از بسته‌بندی، باید باتوجه‌به میزان لوازم منزل خود، از خودروی باری مناسبی برای اثاث کشی قائمشهر استفاده کنند. بیشترین خودروهایی که برای اسباب‌کشی در این شهرستان کاربرد دارند، خاور است؛ اما اگر می‌خواهید یک یا دو تکه از لوازم منزل خود را در این شهرستان جابه‌جا کنید، می‌توانید از نیسان نیز کمک بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم به مقاله اثاث کشی به شهرستان مراجعه کنید.

سخن پایانی

درصورتی‌که شما نیز قصد حمل بار قائمشهر را دارید و می‌خواهید هر نوع کالایی را از این شهرستان به سایر استان‌ها و یا به‌صورت برعکس ارسال کنید، می‌توانید از ترابرنت به‌عنوان باربری قائمشهر کمک بگیرید. این سامانه به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند و روند اعلام بار و پیدا کردن خودروی باری در آن فوق‌العاده راحت است. همچنین رانندگانی که در قائمشهر خودروی باری دارند، می‌تواند اپلیکیشن رانندگان ترابرنت را نصب کرده و از طریق آن، بارهای متعددی را دریافت کنند.

2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.