آنچه در این مقاله می‌خوانید

باربری چهاردانگه | حمل بار چهاردانگه برای انواع کالاها

باربری چهاردانگه | حمل بار چهاردانگه برای انواع کالاها

کسانی که قصد حمل بار چهاردانگه تهران را دارند، می‌توانند از طریق روش‌های مختلف و به‌خصوص با استفاده از سامانه‌های باربری آنلاین، این کار را انجام دهند. به این منظور، سامانه ترابرنت می‌تواند کمک بسیار زیادی به آنها کند. در این سامانه، انواع خودروهای باری وجود دارند و صاحبان کالا می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت آنلاین، اعلام بار کرده و کالای خود را از هر منطقه‌ای که بخواهند، به چهاردانگه تهران بفرستند.

در این شرایط، چالشی برای باربری شهرک صنعتی نیز وجود ندارد و افراد می‌توانند هر زمانی که بخواهند و حتی در روزهای تعطیل، اعلام بار کنند و بار خود را به چهاردانگه بفرستند. این امر به‌صورت برعکس نیز امکان‌پذیر است و افراد می‌توانند با حمل بار شهرک صنعتی چهاردانگه به سایر شهرستان‌های تهران، کالای خود را به مقصد موردنظرشان ارسال نمایند.

خدمات حمل بار چهاردانگه

در سامانه ترابرنت خدمات متعددی برای حمل بار وجود دارند و صاحبان کالا می‌توانند از طریق این خدمات، راحت‌تر بار خود را به این منطقه ارسال کنند. به‌عنوان‌مثال، سامانه ترابرنت به‌صورت کاملاً آنلاین فعالیت دارد و شما می‌توانید به‌راحتی در منزل خود کارهای اعلام بار را انجام دهید و خودروی باری مناسبی را برای ارسال کالای به چهاردانگه پیدا کنید.

همچنین خودروهای باری موجود در سامانه ترابرنت تنوع زیادی دارند و شما می‌توانید از وانت بار چهاردانگه گرفته تا خودروهای سنگین‌تر مانند کامیون و تریلی را به‌راحتی پیدا کنید. به این منظور، تنها کافی است که از طریق اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا اقدام کنید تا بتوانید بار خود را از شهرک صنعتی چهاردانگه به سایر شهرهای تهران بفرستید.

خدمات حمل بار چهاردانگه

از دیگر خدمات قابل‌توجه ترابرنت، می‌توان به گزینه استعلام کرایه حمل بار اشاره کرد. در این گزینه صاحبان کالا می‌توانند قبل از اعلام بار، هزینه تقریبی ارسال کالای خود به چهاردانگه را بدانند و متوجه شوند که کرایه موردنیاز برای ارسال بار از شهر موردنظرشان تا چهاردانگه تقریباً چقدر است.

نحوه سفارش برای باربری چهاردانگه

اگر شما هم قصد پیدا کردن خودروی باری مناسب برای حمل بار شهرک صنعتی چهاردانگه را دارید، باید اول از همه اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. در قدم بعدی، مراحل زیر را به‌ترتیب انجام دهید تا فرایند اعلام بار شما تکمیل شده و برای رانندگان ترابرنت نمایش داده شود.

  1. مرحله اول این است که وارد اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا شوید و گزینه اعلام بار را بزنید. البته اگر اولین بار است که وارد این اپلیکیشن شده‌اید، باید شماره تلفن و کدی که برای شما ارسال می‌شود را نیز وارد کنید و سپس اعلام بار را انتخاب نمایید.
  2. در مرحله دوم، اپلیکیشن از شما می‌خواهد که اطلاعات مبدأ، مقصد، وزن کالا، نوع خودرو، نوع بارگیر، نحوه محاسبه کرایه (تنی یا سرویسی) و توضیحات اضافی برای راننده را تکمیل کنید.
  3. مرحله سوم هم این است که بعد از تکمیل همه این مراحل، گزینه ثبت و ارسال اعلام بار که در پایین صفحه قرار دارد را بزنید.
  4. در مرحله چهارم، اعلام بار شما برای رانندگان ترابرنت با همان خودروی باری موردنظر شما و در همان موقعیت جغرافیایی نمایش داده می‌شود.
  5. هر راننده‌ای که بخواهد کالای شما را به چهاردانگه برساند، می‌تواند با شما تماس بگیرد.
  6. در آخر، می‌توانید هماهنگی‌های لازم برای بارگیری و حمل بار چهاردانگه را انجام دهید.

قیمت حمل بار چهاردانگه

فاکتورهای متعددی روی کرایه ارسال بار به چهاردانگه تأثیر می‌گذارند و شما باید قبل از این که در سامانه ترابرنت اعلام بار کنید، این کرایه را به‌صورت تقریبی به دست آورده باشید. در این زمینه، فاکتورهای متعددی مانند وزن و حجم کالا، شرایط آب‌وهوایی، میزان ترافیک، نوسانات بازار، نوع خودرو، نوع بارگیر، وضعیت جاده و سایر موارد این‌چنینی، مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار روی کرایه باربری چهاردانگه به شمار می‌آیند.

از طرف دیگر، شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت ترابرنت، استعلام کرایه حمل بار به چهاردانگه را به دست بیاورید. برای استفاده از این وب‌سایت، باید روی گزینه استعلام کرایه حمل بار در وب‌سایت ترابرنت بزنید و در قسمت مبدأ، شهر موردنظر خود را انتخاب کنید و در قسمت مبدأ هم نام چهاردانگه را بزنید.

در این مرحله، گزینه تهران برای شما به نمایش در می‌آید که باید آن را انتخاب کنید. در کادرهای پایین هم باید نوع کامیون و نوع بارگیر را انتخاب کنید که بر اساس شرایط جوی و وضعیت بار شما می‌توانند متفاوت باشند. بعدازاین که تیک I’m not robot را زدید، روی گزینه محاسبه کرایه حمل بار بزنید تا هزینه تقریبی برای شما نمایش داده شود. در جدول زیر می‌توانید کرایه موردنیاز برای حمل بار چهاردانگه از سایر نقاط تهران را مشاهده کنید. لازم به ذکر است این قیمت ها تقریبی و مربوط به خرداد 1403 است.

حمل بار از سایر نقاط تهران به چهاردانگه (با خاور روباز)کرایه موردنیاز (تومان)
حمل بار از دماوند به چهاردانگه2,400,000
حمل بار از ورامین به چهاردانگه1,800,000
حمل بار از پردیس به چهاردانگه2,400,000
حمل بار از قرچک به چهاردانگه1,800,000
حمل بار از بهارستان به چهاردانگه1,800,000
حمل بار از ملارد به چهاردانگه1,800,000

خودروهای پرکاربرد برای حمل بار چهاردانگه

شما می‌توانید بر اساس وزن و حجم کالای خود، از خودروهای باری مختلفی در باربری شهرک صنعتی چهاردانگه استفاده کنید. هر یک از این خودروها دارای شرایط خاصی هستند و برای بارهای منحصربه‌فردی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

خودروهای پرکاربرد برای حمل بار چهاردانگه

در ادامه، توضیح مختصری درباره انواع خودروهای باربری چهاردانگه در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1. وانت بار چهاردانگه

با استفاده از وانت بار چهاردانگه می‌توان خرده بار مختلف را به این منطقه ارسال کرد. به همین دلیل اگر شما هم قصد حمل بار چهاردانگه را دارید و وزن کالای شما بین ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً 1 تن اندازه‌گیری شده، می‌توانید از طریق وانت بار به‌راحتی بار خود را به این شهر بفرستید. وانت‌بارهای مختلفی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا در سامانه ترابرنت موجود هستند. اطلاعات بیشتر را در صفحه وانت بار تهران مطالعه کنید.

2. نیسان بار چهاردانگه

روزانه تعداد زیادی از نیسان بار چهاردانگه کالاهای مختلفی را به شهرهای متفاوت تهران و یا حتی ایران ارسال می‌کنند. شما با استفاده از نیسان، می‌توانید کالاهایی که وزن آنها نهایتاً به ۲.۲ تن می‌رسد را به چهاردانگه ارسال کنید. بر اساس نوع کالا، می‌توان از انواع نیسان بار چهاردانگه مانند کمپرسی، روباز یا یخچال‌دار استفاده کرد. برای آشنایی بیشتر به صفحه باربری نیسان مراجعه کنید.

3. خاور در باربری چهاردانگه

یکی دیگر از خودروهای رایج در حمل بار چهاردانگه که می‌توان از آن برای ارسال بارهایی با وزن بین ۳ تا ۶ تن استفاده کرد، خاور است. خاورها در نمونه‌های روباز و مسقف وجود دارند و شما می‌توانید از نمونه‌های روباز برای حمل مصالح ساختمانی و نمونه‌های مسقف برای ارسال لوازم منزل استفاده کنید. در مقاله باربری خاور دراین باره بیشتر توضیح داده‌ایم.

4. کامیون باربری چهاردانگه

در آخر، کامیون‌ها یکی از سنگین‌ترین خودروهای باری به شمار می‌آیند که با استفاده از آنها می‌توان کالاهای با وزن بین ۱۰ تا ۱۵ تن را از مقاصد مختلف به شهر چهاردانگه تهران ارسال کرد. پس شما باید در ابتدا وزن تقریبی کالای خود را بدانید و سپس با استفاده از کامیون‌های تک یا جفت، آن را به چهاردانگه بفرستید.

حمل مبل در چهاردانگه

اگر شما می‌خواهید سرویس مبل خود را در چهاردانگه جابه‌جا کنید، باید بر اساس اندازه این سرویس، از خودروهای مناسبی استفاده کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید تنها یک مبل تک را جابه‌جا کنید، می‌توانید از وانت یا نیسان بار چهاردانگه استفاده کنید. این در حالی است که برای حمل کل سرویس مبل ۸ نفره، خاور یا حتی کامیون گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

باربری چهاردانگه به شهرستان

هیچ تفاوتی ندارد که شما می‌خواهید چه نوع کالایی را از چهاردانگه به سایر شهرستان‌های تهران ارسال کنید. در هر شرایط، می‌توانید به‌راحتی کالای خود را بسته‌بندی کرده و از طریق خودروی باری مناسب، آن را به شهرستان موردنظر خود بفرستید.

باربری چهاردانگه به شهرستان

تنها چیزی که باید به آن توجه کنید، بسته‌بندی درست کالا و اعلام بار در اپلیکیشن ترابرنت است. در اعلام بار ترابرنت، باید اطلاعات مبدأ و مقصد را به‌درستی روی چهاردانگه و شهرستان موردنظر خود در تهران قرار دهید تا راننده مسیر حمل بار شما را بداند. پیشنهاد می‌کنیم به مقاله باربری تهران به شهرستان مراجعه کنید.

حمل اثاثیه از چهاردانگه

افرادی که قصد اسباب کشی از چهاردانگه به سایر شهرستان‌های تهران را دارند، باید در ابتدا با استفاده از لوازم مناسب مانند پلاستیک‌های حباب‌دار و طناب‌های محکم، لوازم منزل خود را به طور کامل بسته‌بندی کنند. در قدم بعدی از طریق اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، خودروی باری مناسبی بر اساس وزن و حجم لوازم منزل خود انتخاب کنند. خاورهای مسقف و کامیون‌ها، بهترین خودروهای باری برای اسباب‌کشی از چهاردانگه به شمار می‌آیند.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعات کاملی درباره حمل بار چهاردانگه در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که چگونه می‌توانید به‌صورت آنلاین، اعلام بار کنید و کالای موردنظر خود را به چهاردانگه بفرستید. اگر شما هم قصد حمل بار به چهاردانگه را دارید، در ابتدا باید مشخص کنید که کدام خودروی باری برای شما مناسب‌تر است و سپس بر همان اساس، در سامانه ترابرنت اعلام بار نمایید. در این صورت، حمل بار در باربری شهرک صنعتی چهاردانگه خیلی راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.