آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری جاجرود | حمل بار جاجرود با وانت، نیسان، خاور

باربری جاجرود | حمل بار جاجرود با وانت، نیسان، خاور

صاحبان کالا می‌توانند برای حمل بار جاجرود از خودروهای باری مختلف استفاده کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن، بار موردنظر خود را به این شهرستان بفرستند. به این منظور، استفاده از سامانه‌های آنلاین باربری می‌تواند کار شما را برای ارسال بار خیلی راحت کند. پس اگر شما هم به دنبال باربری جاجرود می‌گردید که به‌صورت آنلاین فعالیت کند و بتوانید اعلام بار آنلاین خود را ثبت کنید، می‌توانید از سامانه ترابرنت کمک بگیرید. در این سامانه خدمات متعددی برای صاحبان کالا ارائه شده است که در ادامه به‌صورت مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

خدمات حمل بار جاجرود

اولین و مهم‌ترین خدماتی که ترابرنت برای باربری جاجرود در اختیار شما قرار می‌دهد، وجود خودروهای باری کاملاً متنوع و کاربردی است. در این سامانه انواع خودروها از وانت‌ها گرفته تا تریلی و کامیون، به شکل‌های مختلف مانند مسقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار ارائه می‌شوند. از طرف دیگر، رانندگان ترابرنت در این سامانه احراز هویت می‌کنند و از این نظر، امنیت کالای شما کاملاً بالا خواهد بود.

همچنین شما با استفاده از برنامه ترابرنت، می‌توانید استعلام قیمت بگیرید و قبل از این که با باربری تماس بگیرید، از قیمت تقریبی حمل بار جاجرود آگاه شوید. به‌طورکلی، ترابرنت به شما امکان اعلام بار به‌صورت آنلاین در هر ساعتی از شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل را می‌دهد. پس اگر در هر زمانی به دنبال یک خودروی باری مناسب برای ارسال کالا به جاجرود بودید، تنها کافی است که از ترابرنت استفاده کنید. نحوه استفاده از این اپلیکیشن را نیز در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

نحوه سفارش برای باربری جاجرود

به‌منظور اعلام بار و سفارش خودروی باری مناسب برای ارسال کالا به جاجرود، در اولین مرحله باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید و بعد از وارد شدن به برنامه، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. مرحله اول؛ اولین بار برای ورود به اپلیکیشن، باید شماره تلفن همراه خود را بنویسید. سپس کدی برای شماره شما ارسال می‌شود که باید آن را در قسمت تعیین شده درج کنید. دفعات بعدی که وارد اپلیکیشن می‌شوید، نیازی به وارد کردن این موارد نخواهید داشت.
  2. مرحله دوم؛ اکنون وارد صفحه اصلی ترابرنت می‌شوید که در آن گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند. روی گزینه اول کلیک کنید.
  3. مرحله سوم؛ در صفحه اعلام بار ترابرنت، از شما خواسته می‌شود که اطلاعات مبدأ، مقصد، نوع بار، وزن تقریبی، نوع خودرو و نوع بارگیر را انتخاب کنید.
  4. مرحله چهارم؛ وقتی مطمئن شدید که همه اطلاعات را به‌درستی تکمیل کرده‌اید، دکمه پایین صفحه برای ثبت و ارسال اعلام بار را انتخاب نمایید.
  5. مرحله پنجم؛ در این مرحله، کار شما به اتمام می‌رسد و فقط باید منتظر بمانید تا یکی از رانندگان ترابرنت اعلام بار شما را انتخاب کند و با شما تماس بگیرد.

قیمت حمل بار جاجرود

کرایه باربری جاجرود به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و نمی‌توان یک کرایه ثابت برای ارسال بار به این شهرستان اعلام کرد. برای مثال، اگر شما بخواهید از شهر تهران کالایی را به جاجرود بفرستید، باید هزینه خیلی کمتری بپردازید تا زمانی که مبدأ موردنظر شما مثلاً شهر اصفهان باشد.

قیمت حمل بار جاجرود

به جز مسافت، موارد دیگری مانند وزن و حجم کالا، نوع خودرو، نوع بارگیر، شرایط آب‌وهوایی، وضعیت جاده، میزان ترافیک، نوسانات بازار، نرخ سوخت و سایر موارد این‌چنینی روی کرایه حمل بار جاجرود تأثیر می‌گذارند. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت ترابرنت، استعلام کرایه حمل بار به جاجرود را به دست بیاورید. باتوجه‌به جدول زیر نیز می‌توانید کرایه موردنیاز برای ارسال کالا از شهرهای مختلف ایران به جاجرود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این قیمت‌ها تقریبی بوده و مربوط به خرداد ماه 1403 است.

حمل بار از سایر نقاط ایران به جاجرود (با نیسان وانت)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار تهران به جاجرود1,200,000
حمل بار رشت به جاجرود1,800,000
حمل بار مشهد به جاجرود3,600,000
حمل بار لواسانات به جاجرود1,200,000
حمل بار تهران به جاجرود3,600,000
حمل بار اصفهان به جاجرود2,400,000

خودروهای مناسب برای حمل بار جاجرود

گفتیم که یکی از مهم‌ترین مزایای ترابرنت در کنار آنلاین بودن، این است که خودروهای باری بسیار متنوعی دارد. به‌عنوان مثال، شما نمی‌توانید کالاهایی که وزن آنها نهایتاً 1 تن است را با استفاده از کامیون جابه‌جا کنید. از طرف دیگر، امکان ارسال بارهای خیلی سنگین با استفاده از نیسان وجود ندارد.

خودروهای مناسب برای حمل بار جاجرود

اگرچه شاید برخی از افراد تصمیم بگیرند که مثلاً نیسان، بار ۱۰ تنی آنها را در طی چند بار به مقصد بفرستد، اما این کار باعث افزایش هزینه و هدر رفتن وقت شما می‌شود. به همین دلیل باتوجه‌به وزن بار خود، خودروی باری مناسبی برای ارسال کالا انتخاب کنید. در ادامه، توضیح مختصری درباره خودروهای موجود در ترابرنت در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1. وانت بار جاجرود

وانت بار جاجرود یکی از رایج‌ترین خودروها برای حمل خرده بار به جاجرود شناخته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید خودروهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا یک تن را جابه‌جا کنید. وانت بارها شامل نمونه‌های مختلفی می‌شوند که برخی از رایج‌ترین آنها در بازار ایران عبارت‌اند از: پراید وانت، پیکان وانت، مزدا و آریسان. حتما به مقاله درخواست وانت بار مراجعه کنید.

2. نیسان بار جاجرود

شما با استفاده از نیسان بار جاجرود می‌توانید کالاهای بزرگ‌تر و حجیم‌تر نسبت به وانت بار را به شهرستان جاجرود بفرستید. زیرا ظرفیت این خودروی باری نزدیک به 2 تن محاسبه شده است و بسته به نوع کالا، حتی می‌توان کالاهایی با وزن نزدیک به ۲.۲ تن را نیز درون آن قرار داد. نیسان‌های یخچال‌دار نیز برای ارسال مواد غذایی مناسب هستند. اطلاعات بیشتر را در مقاله حمل بار با نیسان مطالعه کنید.

3. خاور در باربری جاجرود

به منظور اسباب‌کشی و حمل لوازم منزل، لوازم تجاری و اداری به شهرستان جاجرود، می‌توان از خاور استفاده کرد. خاورها نمونه‌های مختلفی در ایران دارند و یکی از رایج‌ترین آنها خاور ۹۱۱ است. ظرفیت هر یک از خاورها بین ۳ تا ۶ تن اندازه‌گیری شده است و بیشترین کالاهایی که با استفاده از آنها جابه‌جا می‌شود، لوازم منزل هستند. پیشنهاد ما به شما مطالعه صفحه باربری خاور است.

4. کامیون باربری جاجرود

برای ارسال کالاهای سنگین با وزن بین ۱۰ تا ۱۵ تن، می‌توان از کامیون‌های تک و جفت کمک گرفت. این کامیون‌ها به شکل‌های کمپرسی، روباز و حتی یخچال‌دار در اختیار شما قرار می‌گیرند و شما باید بر اساس وزن و شرایط بار، یکی از آنها را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که کرایه کامیون یخچال‌دار نسبت به کامیون‌های معمولی بیشتر است.

باربری جاجرود تهران

جاجرود یکی مناطق لواسان تهران شناخته می‌شود که فاصله چندان زیادی تا مرکز این استان ندارد. به همین دلیل روزانه کالاهای بسیار زیادی از مرکز تهران و شهرستان‌های دیگر این استان به جاجرود ارسال می‌شوند و به همین دلیل خیلی راحت‌تر می‌توان خودروی باری مناسبی برای باربری جاجرود تهران پیدا کرد.

باربری جاجرود تهران

به همین ترتیب، فرایند حمل بار از جاجرود به تهران نیز خیلی سریع و نسبتاً راحت انجام می‌شود و شما تنها کافی است که با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت و طی مراحلی که پیش‌ازاین گفتیم، کالای خود را به مقصد بفرستید. از مقاله باربری تهران دیدن کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

باربری جاجرود به شهرستان

امکان ارسال بار از جاجرود به سایر شهرستان‌های تهران یا حتی سایر نقاط ایران نیز وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از خودروهای موجود در ترابرنت که در باربری جاجرود به شهرستان در اختیار شما قرار می‌گیرند، کالای خود را از جاجرود به هر یک از شهرستان‌های دیگر تهران بفرستید.

علاوه بر این، اگر در قسمت اعلام بار به‌درستی اطلاعات مبدأ و مقصد را بنویسید، می‌توانید کالای خود را از جاجرود به سایر نقاط ایران و شهرستان‌های دور و نزدیک نیز ارسال کنید. تنها وقتی که شما اطلاعات موردنیاز را وارد کردید، راننده‌ای که با شرایط حمل بار شما مشکلی نداشته باشد، می‌تواند به‌راحتی با شما تماس بگیرد. برای آشنایی بیشتر به مقاله حمل بار به شهرستان مراجعه کنید.

سخن پایانی

امکان حمل بار جاجرود در هر زمانی از شبانه‌روز وجود دارد و صاحبان کالا می‌توانند تنها با نصب اپلیکیشن ترابرنت و ارائه اطلاعات خواسته شده، خودروی باری مناسبی را پیدا کنند. باربری جاجرود در ترابرنت خدمات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین رانندگانی که اپلیکیشن رانندگان ترابرنت را نصب کنند، می‌توانند اعلام بارهای متعددی در منطقه جاجرود پیدا کرده و این بارها را به مقصد بفرستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.