آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری چمستان | قیمت حمل بار چمستان برای انواع بار

باربری چمستان | قیمت حمل بار چمستان برای انواع بار

اگر شما بخواهید هر نوع کالایی را از سایر شهرستان‌های مازندران به چمستان ارسال کنید، باید در ابتدا وزن تقریبی کالا را بدانید. در قدم بعدی، می‌توانید برای حمل بار چمستان از سامانه آنلاین ترابرنت کمک بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، خودروی باری مناسبی را پیدا کرده و کارهای بارگیری و ارسال کالا را انجام دهید.

علاوه بر این که شما می‌توانید از ترابرنت برای حمل بار از شهرستان‌های دیگر به چمستان استفاده کنید، این موضوع به‌صورت برعکس نیز امکان‌پذیر است. یعنی شما می‌توانید هر نوع کالایی را که بخواهید بعد از بسته‌بندی، از چمستان به شهرستان‌های دیگر مازندران یا حتی سایر نقاط ایران ارسال نمایید.

خدمات حمل بار چمستان

به نظر شما چه چیزی باعث می‌شود که فرایند حمل کالا در باربری چمستان برای صاحب بار راحت‌تر انجام شود؟ یکی از مهمترین مزایای ترابرنت این است که شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری، به شکل آنلاین هر نوع خودروی باری را که بخواهید، پیدا کنید. همچنین امکان اعلام بار در ساعات نیمه‌شب و روزهای تعطیل نیز وجود دارد و تنها کافی است که گوشی خود را به اینترنت متصل نمایید و بعد از نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، اعلام بار کنید که در ادامه نحوه اعلام بار را نیز برای شما توضیح خواهیم داد.

یکی دیگر از خدمات ترابرنت، تنوع خودروهای باری است که شما می‌توانید هر نوع خودرویی را پیدا کنید. شما می‌توانید بر اساس وزن و حجم کالای خود از هر خودرویی که بخواهید، از وانت بار گرفته تا نیسان و خاور و حتی تریلی را به‌راحتی پیدا کنید و مطمئن باشید که راننده هر یک از این خودروها نیز مدارک و تجهیزات لازم برای محافظت از کالای شما را خواهند داشت.

خدمات حمل بار چمستان

علاوه بر این که امکان اعلام بار به‌صورت آنلاین در ترابرنت وجود دارد، شما می‌توانید به همین شکل استعلام کرایه حمل بار به چمستان را نیز به دست بیاورید. تمام این خدمات در کنار یکدیگر، باعث شده‌اند که با وجود ترابرنت، شما به هیچ سامانه دیگری برای باربری چمستان نیاز نداشته باشید.

نحوه سفارش برای باربری چمستان

گفتیم که اول‌ازهمه باید اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کرده باشید. در قدم بعد، مراحل زیر را انجام دهید تا بتوانید اعلام بار خود را ثبت کرده و محموله را به چمستان بفرستید.

  1. زمانی که برای اولین بار وارد اپلیکیشن ترابرنت می‌شوید، برنامه از شما می‌خواهد که شماره تماس خود را بنویسید.
  2. سپس ترابرنت کدی را برای این شماره تلفن ارسال می‌کند که باید آن را در کادر صفحه بعد وارد نمایید.
  3. در مراحل بعدی که وارد اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا می‌شوید، نیازی به وارد کردن شماره تلفن و کد ارسالی نیست و به‌صورت مستقیم وارد اپلیکیشن خواهید شد.
  4. صفحه اصلی اپلیکیشن ترابرنت، سه گزینه دارد که برای اعلام بار، باید گزینه اول را انتخاب کنید.
  5. در صفحه اعلام بار نیز باید اطلاعات مبدأ و مقصد، وزن تقریبی کالا، نوع خودرو، نوع بارگیر، نحوه محاسبه کرایه بار و توضیحات اضافی برای راننده را تکمیل کنید.
  6. در قسمت نحوه محاسبه کرایه بار، می‌توانید تعیین کنید که می‌خواهید کرایه حمل بار چمستان برای شما به شکل تنی محاسبه شود یا سرویسی.
  7. بعد از تکمیل همه مراحل، گزینه ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید.
  8. در این مرحله، کار شما به اتمام می‌رسد و اعلام بار به طور کامل ثبت شده است. فقط باید کمی منتظر بمانید تا راننده‌ای درخواست شما را انتخاب کرده، با شما تماس بگیرد.

قیمت حمل بار چمستان

قیمت حمل به شهرستان چمستان باتوجه‌به فاکتورهای مختلفی مانند مسافت بین مبدأ تا مقصد، وزن تقریبی کالا، نوع خودرو و نوع بارگیر، وضعیت آب‌وهوایی و شرایط جاده تعیین می‌شود. به‌منظور اطلاع از این قیمت، می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید.

قیمت حمل بار چمستان

در این صفحه باید اطلاعات مبدأ و مقصد و سپس نوع خودرو و بارگیر را انتخاب کنید و بعد از تأیید، می‌توانید هزینه تقریبی برای حمل بار چمستان را مشاهده نمایید. در ادامه، جدولی در اختیار شما قرار داده‌ایم با استفاده از آن می‌توانید هزینه تقریبی برای ارسال بار از شهرستان‌های دیگر به چمستان را مشاهده کنید. این قیمت‌ها مربوط به خردادماه 1403 است.

حمل بار از شهرستان‌های دیگر به چمستان (با وانت نیسان)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار از ساری به چمستان1,800,000
حمل بار از بابل به چمستان1,200,000
حمل بار از تنکابن به چمستان1,800,000
حمل بار از رامسر به چمستان1,800,000
حمل بار از قائم‌شهر به چمستان1,200,000
حمل بار از بهشهر به چمستان1,800,000
حمل بار از نوشهر به چمستان1,200,000
حمل بار از فریدون‌کنار به چمستان1,200,000
حمل بار از تهران به چمستان1,800,000
حمل بار از رشت به چمستان1,800,000
حمل بار از اصفهان به چمستان3,600,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار چمستان

اولین فاکتوری که باید هنگام حمل بار به چمستان به آن توجه کنید، وزن تقریبی کالا است. سپس باتوجه‌به وزن بار از خودروی باری مناسبی برای ارسال کالا به شهر چمستان استفاده کنید. رایج‌ترین خودروهای باری برای حمل بار به چمستان که در ترابرنت وجود دارند، عبارت‌اند از:

1. وانت بار چمستان

با استفاده از وانت بار چمستان می‌توان انواع خرده بار را به این شهرستان ارسال کرد. انواع وانت بار چمستان شامل نمونه‌های مختلفی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند. ظرفیت هر یک از این خودروها با یکدیگر متفاوت است و می‌توان کالاهایی با وزن بین ۵۰۰ کیلو تا یک تن را با استفاده از آنها جابه‌جا کرد. اطلاعات بیشتر را در مقاله وانت بار تهران مشاهده کنید.

وانت بار چمستان

2. نیسان بار چمستان

نیسان بار چمستان یکی از خودروهای بسیار رایج برای حمل خرده بار به این شهرستان شناخته می‌شود که روزانه کالاهای بسیار زیادی، با استفاده از انواع نیسان‌ها به این شهرستان ارسال می‌شوند. ظرفیت نیسان‌ها بین ۱.۸ تا ۲.۲ تن متغیر است و با استفاده از آنها می‌توانید انواع خرده بار مانند مصالح ساختمانی و محصولات کشاورزی و حتی لوازم منزل را به شهرستان چمستان بفرستید. پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت بیشتر مقاله حمل بار با نیسان را مطالعه کنید.

3. خاور حمل بار چمستان

برای حمل بار به شهرستان چمستان با وزن بین ۳ تا ۶ تن، می‌توان از خاورهای مسقف یا روباز استفاده کرد. این خودروها به‌صورت کمپرسی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرند و باید بعد از در نظر گرفتن شرایط بار،  بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته باید بدانید که طبیعتاً کرایه خودروهای مسقف و یخچال‌دار از خودروهای روباز بیشتر است. حتما به مقاله حمل بار خاور مراجعه کنید.

4. کامیون باربری چمستان

با استفاده از کامیون‌های تک و جفت که ظرفیت آنها بین ۱۰ تا ۱۵ تن متغیر است، می‌توان انواع مصالح ساختمانی، لوازم منزل، محصولات کشاورزی، مواد غذایی و لوازم تجاری و اداری را به‌راحتی به شهرستان چمستان ارسال کرد. رانندگان کامیون‌ها باید حتماً گواهینامه پایه یک داشته باشند.

باربری از تهران به چمستان

روزانه کالاهای بسیار زیادی از تهران به شهرستان چمستان در مازندران ارسال می‌شوند و برای ارسال بار به این شهرستان از تهران، باید بر اساس وزن کالا از خودروهای باری مختلف استفاده شود. فاصله بین تهران تا چمستان تقریباً ۲۱۱ کیلومتر است که اگر بین این دو شهر ترافیک نباشد، خودروی باری می‌تواند این مسیر را بین ۴ تا ۵ ساعت طی کند و در این بازه زمانی، بار شما را از تهران به چمستان ارسال نماید. امکان باربری از تهران به چمستان در سامانه ترابرنت نیز وجود دارد و شما می‌توانید با انتخاب مبدأ و مقصد به‌صورت درست، خیلی راحت بار خود را از چمستان به تهران یا از تهران به چمستان ارسال کنید. برای شنخان بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

باربری از تهران به چمستان

اسباب کشی در چمستان

به‌منظور اسباب کشی در چمستان و حمل لوازم منزل در این شهرستان، باید در ابتدا لوازم موجود را به طور کامل بسته‌بندی کرده باشید. در مرحله بعد باتوجه‌به مقدار لوازمی که دارید، یکی از خودروهای باری ذکر شده را انتخاب کنید. بیشتر مواقع، افراد برای اثاث کشی به چمستان و حمل لوازم منزل خود از خاور یا کامیون‌های مسقف استفاده می‌کنند.

سخن پایانی

حمل بار چمستان به‌صورت روزانه و حتی در ساعات نیمه‌شب و روزهای تعطیل انجام می‌شود و کسانی که می‌خواهند هر نوع کالایی را به این شهرستان ارسال کنند، باید اول‌ازهمه بدانند که کدام خودروی باری برای بار آنها مناسب‌تر است. در مرحله بعد، می‌توانند از طریق وب‌سایت کرایه باربری چمستان را به دست بیاورند و سپس با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، اعلام بار کنند. سپس با راننده‌ای که با آنها تماس می‌گیرد، هماهنگی‌های لازم برای بارگیری و ارسال کالا به چمستان را انجام دهند. همچنین صاحبان خودرو نیز می توانند اپلیکیشن رانندگان ترابرنت را نصب و درخواست های مربوط به خودروی خود را مشاهده کنند.

2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.