آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار بندر انزلی به سراسر ایران | قیمت باربری بندر انزلی

حمل بار بندر انزلی به سراسر ایران قیمت باربری بندر انزلی

ازآنجاکه انزلی در منطقه آزاد شمالی ایران واقع شده است، کالاهای بسیار زیادی به این شهر وارد شده و سپس به شهرستان‌های دیگر ارسال می‌شوند. در این شرایط، صاحبان کالا باید از خودروهای مناسبی برای حمل بار بندر انزلی استفاده کنند تا بتوانند کالای موردنظر خود را صحیح‌وسالم به هر شهری که بخواهند، بفرستند. در ادامه، به‌صورت مفصل درباره حمل بار در بندر انزلی صحبت خواهیم کرد و برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که به چه صورت می‌توانید خودروی مناسبی برای ارسال کالای خود پیدا کنید.

باربری بندر انزلی

شرکت‌های باربری متعددی برای حمل بار در بندر انزلی فعالیت می‌کنند که در میان آنها، سامانه ترابرنت مزایای خیلی بیشتری دارد. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر زمانی از شبانه‌روز که خواستید و به‌صورت ۲۴ ساعته، انواع خودروهای مختلف برای ارسال کالا از بندر انزلی به شهرهای دیگر ایران یا از شهرهای دیگر به بندر انزلی را پیدا کنید.

باربری بندر انزلی

بیش‌ترین کالاهایی که از بندر انزلی به شهرهای دیگر ارسال می‌شوند، مواردی مانند پوشاک و لوازم برقی هستند. ازآنجاکه انزلی یکی از مناطق آزاد ایران شناخته می‌شود، خیلی از افراد این بندر را برای خریدوفروش انتخاب می‌کنند و محصولات مختلفی را که از کشورهای دیگر مانند چین به آنجا وارد می‌شوند، خریداری و به شهر خود ارسال می‌کنند.

از طرف دیگر، خیلی از افراد هم در تلاش هستند که بتوانند لوازم منزل خود را نیز به این بندر ارسال کنند. به این منظور، خودروهای مختلف برای حمل بار بندر انزلی در دسترس آنها قرار می‌گیرند تا بتوانند لوازم منزل خود را صحیح‌وسالم به بندر انزلی بفرستند. به‌طورکلی، در هر شرایطی می‌توانید از سامانه ترابرنت استفاده کنید که برای ارسال انواع کالاها کاربردهای بسیار زیادی دارد.

باربری بندر انزلی به تهران

یکی از مهم‌ترین مقاصد حمل بار از بندر انزلی به شهرستان‌های دیگر، تهران است که روزانه بارهای بسیار زیادی را از بندر انزلی دریافت می‌کند. بسیاری از افراد که در تهران کسب‌وکار مخصوص به خود را دارند، بخش زیادی از محصولات را از بندر انزلی خریداری می‌کنند.

برای حمل بار بندر انزلی به تهران می‌توان از خودروهای باری مختلف مانند تریلی، کامیون‌های ۱۰ تن یا ۱۵ تن، خاور و انواع وانت‌ها استفاده کرد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام انتخاب باربری بندر انزلی به آن توجه کنید، این است که خودروی موردنظر شما تجهیزات کافی داشته باشد و همچنین راننده، با تجربه و مدارک کامل بار شما را جابه‌جا کند. با رعایت این موارد، می‌توانید مطمئن باشید که کالای شما صحیح‌وسالم و در زمان تعیین شده از بندر انزلی به تهران یا از تهران به بندر انزلی ارسال خواهد شد. برای آشنایی بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

خودروهای موجود در باربری بندر انزلی

مانند همه باربری‌های دیگر، در باربری بندر انزلی نیز خودروهای باری متعدد در دسترس افراد قرار می‌گیرند. در این قسمت به‌صورت مختصر این خودروها را مشاهده می‌کنید و می‌توانید از آنها برای حمل بار در بندر انزلی استفاده کنید.

  • تریلی: ظرفیت تریلی تا ۲۵ تن محاسبه می‌شود و برای حمل کالاهای خیلی سنگین مناسب است. شما می‌توانید از تریلی‌های کفی، بغل دار یا حتی چادری برای ارسال کالای خود به سایر شهرهای اطراف بندر انزلی یا حتی کشورهای دیگر استفاده کنید.
  • کامیون جفت: منظور از کامیون جفت، کامیون جفت محور است که ظرفیت آن به اندازه ۱۵ تن اندازه‌گیری می‌شود. این کامیون‌ها برای ارسال انواع کالاها مانند مصالح ساختمانی و آهن‌آلات، تره‌بار و مواد غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرند.
کامیون جفت برای باربری انزلی
  • کامیون تک‌محور: ظرفیت کامیون تک‌محور از کامیون جفت کمتر بوده و به ۱۰ تن می‌رسد. بااین‌حال، این کامیون‌ها مانند کامیون جفت کاربردهای بسیار زیادی دارند و از آنها برای حمل بارهای متعدد استفاده می‌شود.
  • خاور: بهترین زمان استفاده از خاور، هنگام اسباب‌کشی و حمل لوازم منزل است. ازآنجاکه خاورها نمونه‌های مختلفی دارند، هر یک از آنها نیز در ظرفیت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند که بین ۳ تا ۶ تن متغیر هستند.
  • انواع وانت‌ها: یکی از بهترین وانت‌ها برای حمل بار در بندر انزلی که کاربرد خیلی زیادی هم دارد، نیسان است. بااین‌حال، سایر وانت‌ها مانند پیکان وانت، پراید وانت و مزدا ظرفیت خیلی کمتری دارند و بیشتر مواقع برای حمل بار از بندر انزلی به شهرهای دیگر از آنها استفاده نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه وانت بار مراجعه کنید.

فاکتورهای مؤثر برای قیمت حمل بار بندر انزلی

مقدار کرایه‌ای که صاحبان کالا باید برای حمل بار در بندر انزلی به شهرهای دیگر بپردازند، به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است.

فاکتورهای مؤثر برای قیمت حمل بار بندر انزلی

در ادامه این فاکتورها را نام می‌بریم و باید بدانید که شرکت‌های باربری با در نظر گرفتن همین عوامل، قیمت حمل بار بندر انزلی را محاسبه می‌کنند.

  • نوع خودروی باری: خودروهای باری سنگین‌تر مانند تریلی و کامیون جفت نسبت به وانت‌ها کرایه بیشتری دریافت می‌کنند که این امر تا حد زیادی به‌خاطر مصرف سوخت بیشتر و استهلاک خودروهای بزرگ‌تر است.
  • مسافت: با طولانی‌تر شدن مسافت بین شهر موردنظر و بندر انزلی، خودروی باری نیز باید فاصله بیشتری را طی کنند و این امر منجر به افزایش استهلاک و مصرف سوخت می‌شود و باید هزینه بیشتری بپردازید.
  • وزن و حجم بار: برای بارهایی که وزن و حجم زیادی دارند، باید از خودروهای باری سنگین‌تر استفاده شود. در نتیجه، هزینه پرداختی شما نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • شرایط آب‌وهوایی: اگر وضعیت آب‌وهوا نامساعد باشد یا برف ببارد، خودروها به تجهیزات بیشتری نیاز دارند و همچنین مسیر طی شده طولانی‌تر می‌شود. به همین دلیل در شرایط جوی نامساعد و آب‌وهوای برفی و بارانی، هزینه پرداختی صاحبان کالا بیشتر می‌شود تا زمانی که آب‌وهوا کاملاً مساعد است.
  • تعداد دفعات مسیرهای طی شده: اگر راننده خودروی باری مجبور شود برای ارسال همه بارهای شما چندین بار مسیر رفت‌وبرگشت را طی کند، مطمئناً هزینه شما افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل در این شرایط، پیشنهاد می‌کنیم که از یک خودروی باری سنگین‌تر با ظرفیت بیشتر استفاده کنید تا بتوانید تمام لوازم را تنها با یک بار به مقصد برسانید.
  • نوسانات بازار: از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه حمل بار بندر انزلی می‌توان به نوسانات بازار و نرخ سوخت اشاره کرد. طبیعتاً با گران شدن سوخت‌هایی مانند بنزین و گازوئیل که خودروهای باری مصرف می‌کنند، کرایه حمل بار نیز افزایش می‌یابد.

استعلام کرایه حمل بار بندر انزلی

برای این که بتوانید متوجه شوید که باربری بندر انزلی تقریباً چقدر هزینه به‌عنوان کرایه از شما دریافت می‌کند، باید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید. در این وب‌سایت گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید و سپس اطلاعات خواسته شده مانند نوع خودرو، مبدأ و مقصد را تکمیل نمایید و گزینه تأیید را بزنید تا هزینه تقریبی برای شما نمایش داده شود.

حمل بار بندر انزلی با ترابرنت

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، در هر زمانی که خواستید به‌صورت شبانه‌روزی، محموله موردنظر خود را از بندر انزلی به شهرهای دیگر بفرستید. در این اپلیکیشن باید گزینه اعلام بار را بزنید و اطلاعاتی که از شما خواسته‌اند را تکمیل نمایید. بعد از کامل کردن همه کادرها، گزینه ثبت اعلام بار را بزنید و منتظر بمانید تا راننده‌ای که با شرایط شما تناسب دارد، تماس بگیرد.

سخن پایانی

فرایند حمل بار بندر انزلی به سراسر ایران به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و شما می‌توانید در هر زمانی که خواستید و حتی در روزهای تعطیل، با استفاده از اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا، خودروی موردنظر خود را پیدا کنید. با استفاده از این خودروها، باربری بندر انزلی خیلی راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود و صاحبان کالا و رانندگان نیز می‌توانند هماهنگی‌های لازم را بهتر انجام دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.