آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری عسلویه

باربری عسلویه

ازآنجاکه جنوب کشور هوا گرم و شرجی است، برای باربری عسلویه و سایر مناطق این بخش باید از خودروهای کاملاً مجهز استفاده کنید که مشکلی برای محموله شما به وجود نیاید. سامانه ترابرنت از این نظر کاملا قابل‌اعتماد است و شما می‌توانید انواع خودروهای مجهز با رانندگان باتجربه را برای حمل محموله خود پیدا کنید. در ادامه مطلب، به‌صورت مفصل درباره نحوه حمل بار عسلویه با استفاده از ترابرنت صحبت خواهیم کرد. پس اگر شما هم می‌خواهید هر نوع کالایی را از سراسر نقاط ایران به عسلویه بفرستید، حتماً این مطلب را مطالعه کنید. 

خدمات باربری عسلویه در ترابرنت

استفاده از خدمات ترابرنت برای باربری در عسلویه، به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از این خدمات استفاده کنید.

خدمات باربری عسلویه در ترابرنت

برخی از مهم‌ترین خدمات ترابرنت برای حمل بار عسلویه که باعث راحت‌تر شدن روند ارسال کالا به این منطقه مهم می‌شوند، عبارت‌اند از: 

  • امکان حمل انواع بار از سراسر نقاط ایران به عسلویه 
  • خودروهای باری متنوع با بارگیرهای مختلف 
  • امکان اطلاع از کرایه باربری عسلویه به‌صورت آنلاین 
  • امکان اعلام بار آنلاین عسلویه
  • قابل‌استفاده در روزهای تعطیل 
  • امکان پیگیری بار در طول مسیر از راننده
  • ارائه اپلیکیشن‌های مجزا برای رانندگان و صاحبان کالا برای دسترسی بهتر 
  • راحت‌تر شدن حمل بار عسلویه نسبت به سایر روش‌های سنتی 

نحوه ثبت درخواست برای باربری عسلویه

نحوه ثبت درخواست برای باربری عسلویه در ترابرنت بسیار راحت است. به این صورت که شما می‌توانید با استفاده از یک گوشی تلفن متصل به اینترنت، خیلی راحت اعلام بار خود را ثبت کنید. به این منظور، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. در ابتدا، اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را روی گوشی خود نصب کنید. 
  2. اولین باری که وارد برنامه می‌شوید، باید احراز هویت کنید تا برنامه مطمئن شود که شماره‌ای که وارد کرده‌اید، به نام خود شماست. 
  3. بعد از احراز هویت، گزینه اول، یعنی اعلام بار کنید را انتخاب نمایید. 
  4. در صفحه اعلام بار، تمام اطلاعات لازم برای حمل بار عسلویه را بنویسید. 
  5. زمانی که از صحت اطلاعات واردشده مطمئن شدید، گزینه تأیید و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  6. اکنون دیگر لازم نیست که کاری انجام دهید و فقط باید کمی منتظر بمانید تا راننده مناسبی با شما تماس بگیرد و هماهنگی‌های نهایی برای باربری در عسلویه را انجام دهید. 

قیمت باربری عسلویه

در قسمت‌های قبل گفتیم که از طریق ترابرنت، شما می‌توانید از نرخ کرایه باربری عسلویه آگاه شوید. به این منظور، می‌توانید وارد وب‌سایت ترابرنت شوید و گزینه استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کنید. در این صفحه، باید شهرهای مبدأ، مقصد و سپس نوع خودرو و بارگیر را انتخاب کنید. بعد از تکمیل این اطلاعات، گزینه استعلام کرایه حمل بار را بزنید. هزینه نهایی در صفحه جدیدی برای شما نمایش داده می‌شود. 

البته لازم است بدانید که فاکتورهای متعددی مانند مسافت بین شهر موردنظر تا عسلویه، وزن بار، نوع کالا، نوع خودرو و نوع بارگیر، مهم‌ترین عواملی هستند که باعث تغییر در این هزینه می‌شوند. در جدول زیر، کرایه تقریبی حمل بار از شهرهای مختلف به عسلویه که مربوط به مرداد ماه 1403 هستند را قرار داده‌ایم. 

حمل بار از سایر مناطق ایران به عسلویه (با تریلی کفی)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به عسلویه18,000,000
حمل بار از زنجان به عسلویه24,000,000
حمل بار از اصفهان به عسلویه15,600,000
حمل بار از شیراز به عسلویه10,800,000
حمل بار از مشهد به عسلویه27,000,000
حمل بار از زاهدان به عسلویه21,600,000
حمل بار از کرمانشاه به عسلویه21,000,000
حمل بار از کرمان به عسلویه16,200,000

خودروهای باری برای حمل بار عسلویه

اگر به خودروهای باری سبک یا سنگین برای حمل بار عسلویه نیاز داشتید، تنها کافی است که خودروی موردنظر خود را در ترابرنت پیدا کنید. در این سامانه انواع خودروهای باری، از سبک گرفته تا سنگین یا نیمه‌سنگین وجود دارند. در ادامه، برخی از این خودروها که در باربری عسلویه موجود هستند را نام می‌بریم. 

خودروهای باری برای حمل بار عسلویه

1. باربری تریلی عسلویه 

ازآنجاکه عسلویه یکی از مهم‌ترین مناطق ایران است و کارخانه‌های پتروشیمی زیادی در این منطقه وجود دارند، روزانه بارهای زیاد در حجم بالا از شهرهای مختلف به این منطقه ارسال می‌شوند. در این شرایط، اگر وزن بار شما بین ۲۲ تا ۲۵ تن باشد، می‌توانید به‌راحتی از تریلی باربری در عسلویه استفاده کنید. 

2. حمل بار عسلویه با کامیون 

برای حمل بارهایی با وزن ۱۰ و ۱۵ تن، می‌توان از کامیون‌های تک محور و جفت محور استفاده کرد. این خودروها برای حمل انواع کالاهای مختلف تجاری و صنعتی، لوازم اداری، اسباب و اثاثیه منزل، مواد غذایی و سایر موارد این‌چنینی کاربرد دارند.

3. خاور برای باربری عسلویه

اگر وزن بار شما بین ۳ تا ۶ تن است، لازم نیست که از کامیون‌های تک محور برای حمل آنها استفاده کنید. چراکه خودروی باری کوچک‌تری مانند خاور نیز وجود دارد که دقیقاً برای این حجم از بار ساخته شده است. خاور و ایسوزو در نمونه‌های روباز، مسقف، کمپرسی و یخچال‌دار ارائه می‌شوند و برای حمل انواع بارها مورداستفاده قرار می‌گیرند. 

4. نیسان بار عسلویه 

محموله‌هایی با وزن کم، تقریباً ۲ تن، می‌توانند با استفاده از خودروهای باری سبک مانند نیسان بار عسلویه جابه‌جا شوند. با استفاده از نیسان‌های موجود در سامانه ترابرنت، شما می‌توانید با خاطری آسوده، محموله موردنظر خود را در زمان کوتاهی به منطقه عسلویه بفرستید. شما می‌توانید از صفحه درخواست نیسان بار دیدن کنید.  

5. وانت بار عسلویه 

بیشتر مواقع وانت بار عسلویه برای حمل بارهای سبک و با فاصله نزدیک کاربرد دارد. به عنوان مثال، اگر شما بخواهید باری را از سایر شهرستان‌های استان بوشهر به عسلویه بفرستید و وزن بار بین ۵۰۰ کیلو تا 1 تن است، می‌توانید از وانت بار عسلویه استفاده کنید. در مقاله درخواست وانت توضیحات بیشتری ارائه کرده‌ایم.

باربری عسلویه به تهران

مطمئناً همه شما از اهمیت بسیار زیاد عسلویه در سراسر کشور ایران آگاه هستید. این اهمیت موجب شده که روزانه کالاهای متعددی از شهرهای دور و نزدیک به این منطقه ارسال شوند که یکی از مهم‌ترین شهرها، تهران است. بسیاری از مواد اولیه موردنیاز کارخانه‌های پتروشیمی عسلویه از تهران به این منطقه فرستاده می‌شوند.

باربری عسلویه به تهران

پس اگر شما هم می‌خواهید باربری عسلویه به تهران را انجام دهید و هر نوع محموله‌ای را از تهران به عسلویه و یا از عسلویه به تهران بفرستید، تنها کافی است که از طریق ترابرنت، اعلام بار کنید. شما می‌توانید مقاله حمل بار تهران را مطالعه کنید.

حمل بار از عسلویه به سراسر ایران

باربری در عسلویه به شما امکان حمل بار از این شهر به سراسر نقاط ایران را می‌دهد. هیچ تفاوتی نمی‌کند که شما می‌خواهید بار خود را از عسلویه به کدام یک از شهرهای ایران بفرستید. در هر صورت، تنها کافی است که در ترابرنت درخواست خودرو کنید تا باتوجه‌به وزن بار شما، خودروی مناسبی در اختیارتان قرار بگیرد و بتوانید خیلی سریع کارهای حمل بار عسلویه را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه حمل بار به شهرستان مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب اطلاعاتی درباره باربری عسلویه در سامانه ترابرنت در اختیار شما قرار دادیم و گفتیم که چگونه این سامانه به راحت‌تر شدن روند حمل بار عسلویه کمک می‌کند. اهمیت بالای عسلویه در ایران، موجب شده که بسیاری از مهندسان نفت و پتروشیمی در این منطقه زندگی کنند. ازاین‌رو، اگر قصد اسباب‌کشی به عسلویه را نیز دارید، باز هم می‌توانید از ترابرنت برای حمل لوازم منزل خود استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.