آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری فشم | خدمات حمل بار فشم

باربری فشم | خدمات حمل بار فشم

حمل بار فشم از سراسر نقاط تهران و حتی سایر شهرستان‌های ایران انجام می‌شود و شما می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی با استفاده از سامانه ترابرنت، خودروی باری مدنظر خود را پیدا کرده و کالا را به فشم ارسال کنید. ترابرنت با ارائه بهترین خدمات و فعالیت حرفه‌ای، انواع خودروهای سنگین، نیمه‌سنگین و حتی سبک را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، هر نوع باری را که بخواهید از هر یک از نقاط ایران به منطقه فشم در تهران بفرستید. در ادامه، به‌صورت مفصل درباره ترابرنت و باربری فشم صحبت خواهیم کرد.

خدمات حمل بار فشم در ترابرنت

در قسمت قبل به‌صورت مختصر برخی از خدمات ترابرنت را نام بردیم. علاوه بر این، ترابرنت خدمات دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا راحت‌تر بتوانید بارهای درون‌شهری و برون‌شهری را به فشم ارسال کنید.

خدمات حمل بار فشم در ترابرنت

در ادامه، برخی از این خدمات را نام می‌بریم. 

  • ترابرنت به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید، اعلام بار کنید. 
  • خودروهای باری بسیار مجهز و متنوعی در ترابرنت وجود دارند که رانندگان حرفه‌ای، آنها را هدایت می‌کنند. 
  • شما این امکان را دارید که علاوه بر اعلام بار، استعلام کرایه حمل بار خود را نیز در ترابرنت به‌صورت آنلاین به دست بیاورید. 
  • علاوه بر تنوع خودروهای باری، هر یک از این خودروها از نظر نوع بارگیر هم کاملاً متنوع هستند و شما می‌توانید آنها را در نمونه‌های مسقف، روباز، کمپرسی یا یخچال‌دار پیدا کنید. 
  • شما این امکان را دارید که در ترابرنت، هر نوع باری را که بخواهید در سراسر ایران جابه‌جا کنید و هیچ‌گونه محدودیتی از نظر مسافت وجود ندارد. 

نحوه سفارش برای باربری فشم

به‌منظور استفاده از خدمات ترابرنت و حمل بار فشم از طریق این سامانه، شما می‌توانید مراحل زیر را به‌صورت قدم به قدم طی کنید.

  1. اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا را نصب کنید. 
  2. برای احراز هویت، اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. 
  3. در صفحه اصلی ترابرنت، روی گزینه اعلام بار کنید ضربه بزنید. 
  4. اطلاعات مبدأ، مقصد، نوع خودرو، نوع بارگیر، وزن بار و سایر موارد این‌چنینی را تکمیل کنید. 
  5. دکمه پایین صفحه برای ثبت و ارسال اعلام بار را بزنید. 
  6. زمانی که راننده مناسبی با شما تماس گرفت، هماهنگی‌های لازم برای حمل بار به فشم را انجام دهید. 

قیمت باربری فشم

معیارهای زیادی روی قیمت باربری فشم تأثیر می‌گذارند که برخی از آنها شامل مواردی مانند وزن و حجم بار، نوع خودرو، مسافت بین مبدأ تا مقصد، شرایط آب‌وهوایی و حتی وضعیت جاده می‌شوند. 

برای دریافت قیمت باربری فشم، باید بعد از ورود به وب‌سایت ترابرنت روی گزینه استعلام کرایه حمل بار کلیک کنید. سپس در کادرهای اول و دوم شهرهای مبدأ و مقصد و در کادرهای سوم و چهارم هم به ترتیب نوع خودرو و بارگیر را انتخاب نمایید. بعد از ثبت اطلاعات و انتخاب گزینه محاسبه کرایه حمل بار، هزینه تقریبی برای شما نمایش داده می‌شود.  باتوجه‌به جدول زیر، می‌توانید هزینه حمل بار فشم از مناطق مختلف ایران را مشاهده کنید که مربوط به تیر ماه 1403 هستند. 

حمل بار از سایر شهرها به فشم (با وانت نیسان)کرایه (تومان)
حمل بار از مشهد به فشم4,800,000
حمل بار از رشت به فشم2,400,000
حمل بار از اصفهان به فشم3,000,000
حمل بار از کرمان به فشم4,800,000
حمل بار از یزد به فشم3,600,000
حمل بار از کرج به فشم1,200,000

خودروهای باری برای حمل بار فشم

برای این که متوجه شوید که کدام خودروی باری موجود در ترابرنت برای باربری فشم و حمل کالای شما مناسب‌تر است، باید به وزن و حجم کالا توجه زیادی داشته باشید. در ادامه، برخی از رایج‌ترین خودروهایی که برای باربری فشم وجود دارند را نام می‌بریم. 

خودروهای باری برای حمل بار فشم

1. وانت بار فشم 

انواع وانت بار فشم که شامل پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند به‌صورت شبانه‌روزی در ترابرنت آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. این خودروها می‌توانند کالاهای مختلف مانند لوازم منزل و مواد غذایی و کشاورزی که وزن بین ۵۰۰ کیلو تا 1 تن دارند را به‌راحتی به فشم بفرستند. در مقاله وانت بار در این باره توضیح داده‌ایم.

2. باربری فشم نیسان 

درصورتی‌که قصد جابه‌جایی کالاهای سنگین‌تر تا وزن نهایتاً 2 تن را دارید، می‌توانید از باربری فشم با نیسان استفاده کنید. در نیسان شما امکان حمل انواع بار به فشم را دارید و تنها کافی است که بعد از بسته‌بندی کالا، گزینه نیسان و سپس نوع بارگیر را در قسمت اعلام بار ترابرنت انتخاب کنید. اطلاعات بیشتر را در مقاله حمل بار با نیسان مطالعه کنید.

3. کامیون باربری فشم 

کامیون‌های موجود در ترابرنت یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای حمل بار به شمار می‌آیند که به شما این امکان را می‌دهند تا هر نوع باری را که بخواهید با وزن بین ۱۰ و ۱۵ تن، از هر شهری به فشم بفرستید. این خودروها با انواع بارگیرهای مختلف، تجهیزات موردنیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند و به همین دلیل می‌توانید با امنیت کامل، بار خود را به فشم بفرستید. 

باربری فشم به شهرستان

روزانه کالاهای بسیار زیادی از فشم به شهرستان‌های دیگر تهران ارسال می‌شوند. تنها کاری که شما باید انجام دهید، بسته‌بندی کالا و سپس اعلام بار در ترابرنت است. درصورتی‌که بار شما شرایط و توضیحات خاصی داشت، باید در قسمت توضیحات برای راننده، به طور دقیق جزییات بار و شرایط آن را بنویسید. برای مطالعه بیشتر به صفحه باربری به شهرستان مراجعه کنید. 

باربری فشم به شهرستان

حمل بار فشم به تمام مناطق تهران

نه‌تنها با استفاده از ترابرنت می‌توانید حمل بار فشم به تمام شهرستان‌‌ها را انجام دهید، بلکه این امکان را دارید که بار خود را به سایر مناطق تهران نیز بفرستید. ازآنجاکه بسیاری از مواقع در تهران ترافیک زیاد است، شما می‌توانید با استفاده از ترابرنت، کالای خود را در روزهای تعطیل به سایر مناطق تهران ارسال کنید تا به ترافیک برنخورید و بتوانید کالا را سریع‌تر به مقصد برسانید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

اسباب کشی در فشم

برای اسباب کشی در فشم باید اول‌ازهمه با استفاده از کارتن‌های مقاوم و پلاستیک‌های حباب‌دار، تمام لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنید. سپس روی این کارتن‌ها برچسب گذاری کنید و بعد از انجام این کارها، در ترابرنت اعلام بار نمایید.

بهتر است در قسمت توضیحات اعلام بار، بنویسید که قصد اسباب کشی به فشم را دارید. سپس با استفاده از خودروهای باری مختلف مانند خاور یا کامیون‌های مسقف بر اساس میزان لوازم منزل خود، به منزل جدید اسباب کشی کنید. برای بارگیری و تخلیه لوازم منزل نیز می‌توانید از کارگران ماهر کمک بگیرید.

سخن پایانی

وجود خدمات متنوع برای حمل بار فشم در ترابرنت، باعث شده که بسیاری از افراد از این سامانه برای ارسال انواع کالاهای خود به این منطقه استفاده کنند. ترابرنت نه‌تنها برای تهران و شهرستان‌های آن مورداستفاده قرار می‌گیرد، بلکه برای سراسر ایران نیز کاربرد دارد و شما می‌توانید بار خود را از این سامانه در هر نقطه‌ای از ایران که بخواهید، جابه‌جا کنید. اگر هر سؤال دیگری نیز درباره حمل بار به فشم دارید، می‌توانید در قسمت نظرات بنویسید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.