آنچه در این مقاله می‌خوانید

ارسال بار به ساوه به چه طریقی انجام می‌شود؟

ارسال بار به ساوه به چه طریقی انجام می‌شود؟

برای ارسال بار به ساوه می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد. در این مقاله از ترابرنت، قصد داریم به صورت مفصل درباره حمل بار به ساوه صحبت کنیم. خودروهای باری متنوعی برای ارسال کالا به این شهر در دسترس هستند و شما می‌توانید بر اساس شرایط خود، یکی از آنها را انتخاب کنید. اگر شما هم می‌خواهید هر نوع کالایی را از یکی از شهرهای ایران به ساوه ارسال کنید، حتماً تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

درباره ساوه 

ساوه یکی از شهرهای استان مرکزی شناخته می‌شود که در مرکز ایران واقع شده است. این شهر نسبت به تهران نیز فاصله نسبتا کمی دارد و خیلی راحت می‌توان کالاهای مختلف را به آنجا ارسال کرد. بر اساس آمار ارائه شده در سال ۱۳۹۵، جمعیت شهر ساوه بیشتر از ۲۲۰ هزار نفر بوده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این شهر یکی از مناطق باستانی و شهرهای بازمانده از دوره ساسانی به شمار می‌آید. 

شهر ساوه از شرق به استان تهران، از شمال به استان قزوین و شهرستان زرندیه، از غرب و جنوب غربی به همدان و شهرستان کمیجان، از جنوب به شهرستان تفرش و از جنوب شرقی به استان قم منتهی می‌شود. از این رو، می‌توان گفت که موقعیت جغرافیایی ساوه کاملاً خوب است و خیلی راحت می‌توان کالاهای مختلفی را از شهرهای اطراف به این شهرستان ارسال کرد.

خودروهای مناسب برای ارسال بار به ساوه

صاحبان کالا می‌توانند بر اساس شرایط آب و هوایی، وضعیت بار و میزان بودجه خود، یکی از خودروهای باری مناسب را برای حمل کالا به این شهر انتخاب کنند. در ادامه، هر یک از خودروهای باری قابل استفاده برای ارسال بار به این شهر را به صورت مختصر نام می‌بریم.

1. وانت یا نیسان

کوچک‌ترین خودروی باری برای ارسال انواع خرده بار به ساوه، وانت یا نیسان است. نیسان‌ها می‌توانند کالاهایی تا وزن ۲ تن و وانت‌ها تا وزن یک تن را تحمل کنند. به علاوه، شما می‌توانید از نمونه‌های یخچال‌دار این خودروهای باری برای حمل مواد غذایی فاسد شدنی در حجم کم نیز استفاده کنید.

خودروهای مناسب برای ارسال بار به ساوه

2. خاور

خاورها نسبت به وانت و نیسان ظرفیت بیشتری دارند و برای ارسال کالاهایی با حجم و وزن بیشتر، کاملا مناسب هستند. بسته به نوع بار، شما می‌توانید از خاورهای مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال، خاورهای ۹۱۱ جزء رایج‌ترین وسایل نقلیه باری برای حمل لوازم منزل شناخته می‌شوند. خاورها نیز مانند سایر خودروهای باری، به صورت مسقف، یخچال‌دار، روباز و کمپرسی موجود هستند.

3. کامیون تک

کامیون تک که خیلی از افراد آن را با نام ۱۰ تن می‌شناسند، کاربردهای بسیار زیادی برای ارسال انواع بارها به شهرهای مختلف ایران دارد. این کامیون‌ها همان طور که از نام آنها نیز مشخص است، می‌توانند کالاهایی تا وزن 10 تن را به راحتی تحمل کنند. بیشتر از آنها برای ارسال مصالح ساختمانی استفاده می‌شود.

4. کامیون جفت

کامیون جفت نسبت به کامیون تک ظرفیت بیشتری دارد و برای بارهای تا وزن ۱۵ تن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای ارسال بار به ساوه و یا هر شهر دیگری از این کامیون استفاده کنید و البته باید توجه داشته باشید که راننده تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و همچنین بار شما برای این خودرو مناسب باشد.

5. تریلی

سنگین‌ترین خودروی باری برای ارسال بارهای بین شهری و حمل کالا به ساوه، تریلی است. ظرفیت تریلی‌ها می‌تواند بین ۱۵ تا ۲۵ تن متغیر باشد. از این رو، صاحبان کالا باید بر اساس شرایط بار خود، یکی از بهترین نمونه‌های تریلی را برای ارسال کالای مورد نظر خود انتخاب کنند.

فاکتورهای موثر در نرخ کرایه ارسال بار به ساوه

برای خیلی از صاحبان کالا مهم است که بدانند هزینه ارسال بار آنها به شهر ساوه تقریباً چقدر می‌شود. باید بگوییم که کرایه ارسال کالا به این شهر و یا هر شهر دیگری بسته به فاکتورهای متعددی تعیین می‌شود و نمی‌توان گفت که یک هزینه مشخص برای ارسال همه کالاها در نظر گرفته می‌شود. در ادامه، مهمترین فاکتورهای موثر در تعیین نرخ کرایه حمل بار به ساوه را مشاهده می‌کنید.

فاکتورهای موثر در نرخ کرایه ارسال بار به ساوه
  • وزن و حجم محموله: زمانی که شما قصد ارسال کالاهایی با وزن و حجم زیادی را داشته باشید، هزینه مورد نیاز برای ارسال آن به مقصد افزایش پیدا می‌کند.
  • وسیله نقلیه: استفاده از وسایل نقلیه سنگین‌تر برای ارسال بار به ساوه می‌تواند یکی از مهمترین فاکتورهای افزایش هزینه در نظر گرفته شود. طبیعتاً کرایه تریلی نسبت به نیسان خیلی بیشتر است.
  • فاصله بین شهر مبدا تا ساوه: ممکن است شما بخواهید کالای خود را از تهران به ساوه ارسال کنید. در این شرایط، هزینه مورد نیاز خیلی کمتر می‌شود تا زمانی که مبدا شما شهرهای دورتری مانند شیراز و یا بندرعباس باشد.
  • تعداد مسیرهای رفت و برگشت: ممکن است گاهی مواقع بار شما آنقدر زیاد باشد که راننده مجبور شود چند بار مسیر رفت و برگشت به ساوه را طی کند تا تمام بارهای شما را به مقصد برساند. هرچه تعداد مسیرهای رفت و برگشت بیشتر شود، باید هزینه بیشتری بپردازید.
  • شرایط آب و هوایی: در صورتی که بخواهید کالای خود را در شرایط آب و هوایی نامناسب مانند هوای برفی و بارانی به شهرستان ساوه ارسال کنید، خودروی باری باید تجهیزات خاصی داشته باشد و هزینه پرداختی شما بیشتر می‌شود.

ارسال بار از تهران به ساوه

همان طور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، فاصله بین تهران تا ساوه نسبتا کم است و این دو شهر در همسایگی یکدیگر قرار دارند. به همین دلیل ارسال بار به ساوه از این شهر بسیار راحت است. شما می‌توانید با استفاده از خودروهای باری ذکر شده با توجه به میزان بار و شرایط آب و هوایی، کالای مورد نظر خود را از تهران به شهر ساوه ارسال کنید. کرایه نرخ ارسال بار از تهران به ساوه نیز بر اساس شرایط ذکر شده می‌تواند متفاوت باشد.

ارسال بار از تهران به ساوه

 ارسال بار به ساوه با ترابرنت

شما می‌توانید برای پیدا کردن خودروهای باری ذکر شده برای ارسال کالا به ساوه و یا هر شهر دیگری از سامانه ترابرنت کمک بگیرید. به این منظور، باید اپلیکیشن صاحبان کالا ترابرنت را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و گزینه اعلام بار را انتخاب نمایید. در این مرحله، باید اطلاعات مورد نیاز درج شده درون هر یک از کادرها را تکمیل کنید و در صورت تایید اطلاعات، گزینه اعلام بار در پایین صفحه را بزنید.

 از طرف دیگر، رانندگان نیز می‌توانند برای پیدا کردن بار از سامانه ترابرنت مخصوص رانندگان استفاده کنند. بعد از اعلام بار صاحبان کالا، اطلاعات آن برای رانندگان همان محدوده جغرافیایی نمایش داده می‌شود. در صورتی که هر یک از رانندگان با شرایط کالا و مسیر بار مشکلی نداشته باشند، می‌توانند خیلی راحت این اعلام بار را قبول کنند.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت متوجه شدید که چه خودروهای باری برای ارسال بار به ساوه مورد استفاده قرار می‌گیرند. همان طور که گفتیم، با استفاده از سامانه ترابرنت، دیگر نیازی نیست که چالش پیدا کردن خودروی باری برای حمل بار خود را داشته باشید. به علاوه، با استفاده از وب‌سایت ترابرنت می‌توانید به صورت آنلاین، کرایه ارسال کالای خود را نیز استعلام بگیرید. اگر هر سوال دیگری درباره نحوه حمل بار به ساوه دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید. کارشناسان ترابرنت به صورت تخصصی به سوالات شما در این زمینه پاسخ خواهند داد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.