آنچه در این مقاله می‌خوانید

صفحات منتخب

  • حمل بار به شهرستان
  • نیسان بار
  • اسباب کشی به شهرستان
  • حمل بار تهران
  • باربری غرب تهران
  • باربری شرق تهران
  • اسباب کشی
  • حمل بار به شهرستان با وانت
  • حمل بار با وانت

باربری تهران به شیراز | قیمت حمل بار به شیراز

باربری تهران به شیراز قیمت حمل بار به شیراز

کسانی که قصد حمل بار به شیراز را دارند، می‌توانند از طریق شرکت‌های باربری معتبر این کار را انجام دهند. اما یکی از مهم‌ترین چالش‌های این افراد، این است که چگونه مطمئن شوند شرکت موردنظر آنها اعتبار کافی دارد؟ یکی از بهترین سامانه‌هایی که شما می‌توانید به‌صورت آنلاین فرایند ارسال بار به شیراز را انجام دهید، ترابرنت است. این سامانه باربری شیراز از سراسر نقاط ایران بارهای مختلف را به این شهر ارسال می‌کند. پس اگر شما هم به دنبال راحت‌تر شدن کار خود برای حمل بار شیراز می‌گردید، حتماً به این مقاله توجه کنید.

خدمات حمل بار به شیراز

در این قسمت به‌صورت مختصر برخی از مهم‌ترین خدماتی که ترابرنت برای باربری شیراز ارائه می‌دهد را نام می‌بریم.

نقش ترابرنت در حمل بار به شیراز

این خدمات باعث می‌شوند که نسبت به روش‌های سنتی برای ارسال کالا به شیراز یا سایر شهرها، کار شما با ترابرنت خیلی راحت‌تر باشد. 

  • امکان اعلام بار آنلاین 
  • تنوع خودروهای باری 
  • دسترسی شبانه‌روزی 
  • امکان گرفتن استعلام کرایه حمل بار به شیراز 
  • قابل‌استفاده در سراسر نقاط ایران 
  • خودروهای باری مجهز و رانندگان مجرب 

برای آشنایی با حمل بار از یزد مقاله حمل بار از یزد به تهران را مطالعه کنید.

نحوه سفارش برای باربری شیراز

برای استفاده از ترابرنت در سامانه باربری شیراز تنها کافی است که مراحل زیر را با دقت طی کنید. با انجام این مراحل، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و از هر مکانی که بخواهید، بار را به شیراز بفرستید. 

  1. مرحله اول؛ نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا
  2. مرحله دوم؛ احراز هویت ابتدایی (منظور از احراز هویت، وارد کردن شماره تلفن همراه و کد ارسالی برای آن و سپس نام، نام خانوادگی و کد ملی است.)
  3. مرحله سوم؛ انتخاب گزینه «اعلام بار کنید» در صفحه اصلی
  4. مرحله چهارم؛ تکمیل اطلاعات مبدا، مقصد، نوع بارگیر، نوع و وزن کالا
  5. مرحله پنجم؛ اضافه کردن توضیحات برای راننده درصورت لزوم 
  6. مرحله ششم؛ کلیک روی گزینه تایید و ارسال اعلام بار 
  7. مرحله هفتم؛ انجام هماهنگی‌های بیشتر با راننده برای حمل بار به شیراز 

قیمت حمل بار به شیراز

برای محاسبه کرایه از تهران به شیراز یا سایر شهرها، پارامترهای متعددی دخیل هستند. برخی از این پارامترها شامل مواردی مانند وزن و حجم کالا، شرایط آب‌وهوایی، نوع خودرو و بارگیر، فاصله بین مبدا تا مقصد و وضعیت جاده می‌شوند.

هزینه حمل بار به شیراز چقدر است

شما می‌توانید با انتخاب گزینه «استعلام کرایه حمل بار» در وبسایت ترابرنت، کرایه تقریبی باربری شیراز را به دست بیاورید. همچنین در جدول زیر، کرایه ارسال بار به شیراز از شهرهای دیگر را قرار داده‌ایم. این کرایه ها مربوط به خرداد 1403 هستند.

حمل بار از سایر نقاط ایران به شیراز (با کامیون تک روباز)کرایه حمل بار (تومان)
حمل بار از تهران به شیراز9,000,000
حمل بار از اصفهان به شیراز6,600,000
حمل بار از بندرعباس به شیراز9,000,000
حمل بار از زاهدان به شیراز12,600,000
حمل بار از مشهد به شیراز11,400,000
حمل بار از کرمان به شیراز7,800,000
حمل بار از کرمانشاه به شیراز12,000,000

خودروهای باری مناسب برای حمل بار به شیراز

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام حمل بار به شیراز به آن توجه زیادی کنید، نوع خودروی باری است. به‌منظور انتخاب خودرو، باید وزن تقریبی کالا را بدانید تا بتوانید بر همان اساس، خودروی مناسبی را انتخاب کنید. در ادامه، برخی از خودروهای موجود در باربری به شیراز را نام می‌بریم. 

خودرو مناسب برای حمل بار به شیراز

1. کامیون برای حمل بار شیراز 

کامیون‌ها یکی از بهترین خودروها برای حمل بار شیراز با وزن بین ۱۰ تا ۱۵ تن به شمار می‌آیند. با استفاده از کامیون‌های ۱۰ چرخ و 6 چرخ که به‌ترتیب ظرفیت ۱۵ و ۱۰ تن دارند، می‌توانید انواع مصالح ساختمانی، لوازم منزل، مواد غذایی، محصولات کشاورزی و هر بار دیگری را که بخواهید به شیراز ارسال کنید.

 2. ایسوزو و خاور در باربری شیراز 

شما می‌توانید در سامانه باربری شیراز خاور یا ایسوزو برای حمل کالای خود را پیدا کنید. خاور و ایسوزوهای موجود در ترابرنت دارای ظرفیت بین ۳ تا ۶ تن هستند و بیشتر مواقع از آنها برای حمل لوازم منزل و اسباب‌کشی استفاده می‌شود. به‌همین‌دلیل اگر قصد اسباب کشی به شیراز را دارید، به احتمال خیلی زیاد خاور برای شما مناسب است. برای کسب اطلاعات مقاله حمل بار خاور را مطالعه کنید.

3. نیسان بار شیراز

نیسان بار شیراز برای حمل بارهای بین‌شهری و حتی درون‌شهری کاملا مناسب است. بیشتر مواقع از نیسان‌ها برای حمل مصالح ساختمانی، لوازم منزل، مواد غذایی و سایر موارد این‌چنینی با وزن نهایتاً 2 تن استفاده می‌شود. در ترابرنت انواع نیسان‌های مستقف، روباز، کمپرسی و یخچال‌دار وجود دارند. 

4. وانت بار شیراز 

وانت بار شیراز نیز مانند نیسان غالبا برای حمل بارهای درون‌شهری کاربرد دارد و خیلی کم پیش می‌آید که با استفاده از وانت بار، باری را از شهرهای خیلی دور به شیراز ارسال کنند. اما باز هم همه چیز به وزن بار بستگی دارد. وانت‌بار می‌تواند بارهایی با وزن ۵۰۰ کیلو تا 1 تن را تحمل کند. پیشنهاد می‌کنیم از مقاله حمل بار با وانت دیدن کنید.

باربری تهران به شیراز

روزانه کالاهای خیلی زیادی از تهران به شیراز و یا از شیراز به تهران ارسال می‌شوند و شما می‌توانید بر اساس نوع بار، یکی از خودروهایی که پیش از این معرفی کردیم را انتخاب کنید. اگر شما نیز قصد پیدا کردن باربری از تهران به شیراز را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً لوازم را به‌درستی بسته‌بندی نمایید.

باربری تهران به شیراز

همچنین داشتن تجهیزات کافی در باربری شیراز به تهران باعث می‌شود که با خیال آسوده‌تری محموله خود را بین این دو شهر ردوبدل کنید. بیشترین خودروهایی که برای حمل بار از شیراز به تهران مورداستفاده قرار می‌گیرند، کامیون‌ها هستند.  برای شناخت بیشتر به صفحه باربری تهران مراجعه کنید.

حمل اثاثیه به شیراز

شیراز یکی از زیباترین شهرهای ایران با آب‌وهوای بسیار عالی است که باعث شده بسیاری از افراد برای زندگی، این شهر را انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد اسباب کشی به شیراز را دارید، بهتر است تمام لوازم منزل خود را بسته‌بندی کنید و بعد بر اساس میزان لوازم، از خودروهایی مانند خاور، کامیون تک یا حتی جفت کمک بگیرید.

حمل اثاثیه به شیراز

سعی کنید خودروهای مسقف را برای اسباب‌کشی و حمل اثاثیه به شیراز انتخاب نمایید تا به لوازم منزل شما آسیبی وارد نشود. همچنین اگر قصد اسباب کشی منزل در سطح شهر شیراز را دارید، می‌توانید در قسمت توضیحات اعلام بار ترابرنت، این موضوع را بنویسید. 

ارسال خرده بار به شیراز

برای ارسال خرده بار از تهران به شیراز بهتر است از خودروهای باری کوچک‌تر استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، گفتیم که نیسان و وانت دو مورد از رایج‌ترین خودروها برای حمل خرده بار از تهران به شیراز یا از شیراز به تهران به شمار می‌آیند. شما می‌توانید با استفاده از این خودروهای باری، انواع خرده‌بار با وزن حداقل ۵۰۰ کیلو تا نهایتاً ۲ تن را بین این دو شهر جابه‌جا کنید. 

مقاله پیشنهادی: حمل بار به بوشهر

سخن پایانی

فرایند حمل بار به شیراز برای ارسال انواع کالاها با یکدیگر متفاوت است. اما مهم‌ترین وجه اشتراک در ارسال انواع کالاها به این شهر، این است که می‌توانید از سامانه باربری شیراز استفاده کنید و به‌صورت آنلاین از طریق باربری آنلاین ترابرنت، هر باری را که بخواهید به شیراز بفرستید. ترابرنت باعث شده که ارسال بار به شیراز نسبت به روش‌های سنتی، بسیار راحت‌تر، سریع‌تر و با خیال آسوده‌تر انجام شود. این موضوع هم به سود صاحبان کالا و هم به سود رانندگان است.

سوالات متداول

هزینه حمل بار از تهران به شیراز چقدر است؟

عوامل مختلفی در هزینه حمل بار به شیراز تاثیرگذار است. این عوامل شامل میزان بار و نوع بار، فاصله مبدا و مقصد، نوع خودرو و … می شود.

حمل بار به شیراز از چه راه هایی انجام می شود؟

روش های زیادی برای حمل بار به شیراز وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از شرکت های باربری است. روش دیگر استفاده از کانال های تلگرامی و راحت ترین روش استفاده از اپلیکیشن های آنلاین مثل ترابرنت است.

نحوه استفاده از اپلیکیشن ترابرنت برای ارسال بار به شیراز چیست؟

برای ارسال بار به شیراز می توانید از اپلیکیشن ترابرنت استفاده کنید. برای انجام این کار باید بعد از نصب اپلیکیشن به قسمت ثبت اعلام بار رفته و پس از تعیین مبدأ و مقصد، نوع بارگیر، نوع بار و میزان بار، درخواست خود را برای اعلام بار ثبت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

5 دیدگاه در “باربری تهران به شیراز | قیمت حمل بار به شیراز

  1. ناصر گفت:

    سلام من به عنوان صاحب بار اگر بخوام ارسالشو کامل به شما واگذار کنم هزینه ش چقدر بیشتر میشه؟

  2. زهرا احمدی گفت:

    چه نکات جالبی تشکر

  3. اکبر گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون، شما بارنامه هم صادر می کنید؟

    1. ویراستار گفت:

      سلام و وقت بخیر
      بله. برای دریافت بارنامه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب با تیم پشتیبانی ترابرنت به شماره ۰۲۱۹۱۰۷۱۰۷۱ تماس بگیرید و درخواستتونو ثبت کنید.

  4. سعید گفت:

    شیراز حرف نداره. انقد خوش اب و هوا و خوبه ادم دلش میخواد همش بار شیراز بخوره بهش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.