آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به بروجرد از سراسر کشور | باربری از تهران به بروجرد

هر چیزی که درباره حمل بار به بروجرد باید بدانید

فرایند حمل بار به بروجرد از سایر شهرستان‌های استان لرستان و حتی استان‌های دیگر به‌صورت روزانه انجام می‌شود. صاحبان کالا می‌توانند برای راحت‌تر شدن کار خود به منظور پیدا کردن خودروی مناسب باربری بروجرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از ترابرنت استفاده کنند.

این سامانه خدمات قابل‌توجهی برای باربری در بروجرد در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از این خدمات، می‌توانید در بازه زمانی کوتاه‌تری بار موردنظر خود را به شهرستان بروجرد در لرستان ارسال کنید. اگر شما هم به دنبال بهترین باربری نیسان بروجرد یا خودروهای دیگر می‌گردید، تا پایان همراه ما باشید. 

خدمات ترابرنت برای باربری بروجرد 

با استفاده از خدمات موجود در سامانه ترابرنت، کار صاحبان کالا برای پیدا کردن انواع خودروها نسبت به روش‌های سنتی راحت‌تر است. به عنوان مثال، آنها می‌توانند انواع باربری تریلی بروجرد یا حتی نیسان و وانت بارها به‌راحتی پیدا کنند.

خدمات ترابرنت برای باربری بروجرد 

همچنین انواع باربری تریلی بروجرد نیز در ترابرنت در اختیار افرادی قرار می‌گیرند که می‌خواهند کالاهای سنگین وزن را به این شهرستان ارسال کنند. در ادامه، برخی از اصلی‌ترین خدماتی که ترابرنت برای باربری در بروجرد به شما عرضه می‌کند را نام می‌بریم. 

  • خودروهای باری بسیار متنوع در باربری بروجرد 
  • امکان ثبت و ارسال اعلام بار آنلاین 
  • امکان دریافت استعلام کرایه باربری بروجرد 
  • امکان ثبت اعلام بار شبانه‌روزی 
  • قابل‌استفاده حتی در روزهای تعطیل و مراسم‌های مذهبی و ملی 
  • اپلیکیشن مجزا برای رانندگان و صاحبان کالا 

نحوه سفارش برای باربری بروجرد 

همان‌طورکه در قسمت بالا نیز متوجه شدید، در ترابرنت اپلیکیشن‌های مجزایی برای رانندگان و صاحبان کالا ارائه شده‌اند و آنها می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، از خدمات ترابرنت بهره‌مند شوند. برای ثبت و حمل بار به بروجرد از طریق ترابرنت، مراحل زیر را به‌ترتیب انجام دهید. 

  1. نصب اپلیکیشن ترابرنت مخصوص صاحبان کالا 
  2. احراز هویت با وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده مانند شماره تلفن همراه، نام، نام خانوادگی و کد ملی 
  3. انتخاب گزینه «اعلام بار کنید» در صفحه اصلی
  4. وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده مانند شرایط بار، مبدا و مقصد و همچنین نوع خودرو و بارگیر 
  5. تایید مراحل ذکرشده با انتخاب گزینه ثبت و ارسال اعلام بار 
  6. انجام سایر هماهنگی‌ها برای حمل بار به بروجرد با راننده 

استعلام قیمت حمل بار بروجرد 

کرایه باربری بروجرد بر اساس فاکتورهای متنوعی تعیین می‌شود و نمی‌توان یک هزینه ثابت برای آن در نظر گرفت. بر اساس قوانین و مقررات موجود در شرکت‌های باربری، این هزینه‌ها تعیین شده‌اند و بر اساس هر یک از فاکتورهایی که در ادامه نام می‌بریم، یک قیمت تقریبی برای ارسال بار به این شهر مدنظر قرار می‌دهند.

  • خودروی باری انتخابی برای حمل بار به بروجرد
  • فاصله بین شهر مبدا تا بروجرد
  • حجم و وزن بار
  • مدت زمان رسیدن بار به بروجرد
  • حق بیمه کالا
  • خدمات ارائه شده توسط شرکت باربری
  • وضعیت آب و هوا

ترابرنت علاوه بر تسریع روند ارسال بار به شهرهای مختلف، قابلیت دیگری نیز در اختیار صاحبان کالا قرار داده است. در صورتی که صاحبان کالا بخواهند هزینه تقریبی ارسال کالای خود را بدانند، می‌توانند از طریق وب‌سایت ترابرنت به‌صورت آنلاین اقدام کنند. در این وب‌سایت، می‌توانید لینک استعلام کرایه حمل بار را انتخاب کرده و بعد از درج اطلاعاتی مانند مبدا، مقصد، نوع کامیون و نوع بارگیر،  بر روی  دکمه محاسبه کرایه حمل بار کلیک کنید.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت باربری بروجرد به‌صورت آنلاین، از وبسایت ترابرنت استفاده کنید. در این وبسایت فقط باید اطلاعات مبدا و مقصد و همچنین نوع خودرو و بارگیر را در گزینه استعلام کرایه حمل بار وارد کنید و بعد از انتخاب گزینه تایید، هزینه تقریبی برای شما نمایش داده می‌شود. با استفاده از همین روش، ما هزینه تقریبی باربری بروجرد در خرداد 1403 را از نقاط مختلف ایران در جدول زیر قرار داده‌ایم. شما می‌توانید برای تخمین قیمت برای حمل بار از سایر نقاط ایران به رودبار، از طریق همین روش اقدام کنید. 

حمل بار از سایر نقاط ایران به بروجرد (با خاور روباز)کرایه (تومان)
حمل بار از تهران به بروجرد3,600,000
حمل بار از شیراز به بروجرد6,600,000
حمل بار از ساری به بروجرد6,000,000
حمل بار از همدان به بروجرد3,000,000
حمل بار از کرمانشاه به بروجرد3,000,000
حمل بار از اصفهان به بروجرد3,600,000
حمل بار از یزد به بروجرد6,000,000

انواع خودروهای باری برای حمل بار به بروجرد

از آنجا که تعداد متقاضیان ارسال بار به بروجرد روز به روز در حال افزایش یافتن است، شرکت‌های باربری نیز خودروهای باری متنوعی در اختیار صاحبان کالا قرار می‌دهند. در این قسمت، برخی از رایج‌ترین خودروهای باری مورد استفاده برای حمل بار به بروجرد را مشاهده می‌کنید.

انواع خودروهای باری برای حمل بار به بروجرد

1. وانت بار بروجرد

سبک‌ترین و کوچک‌ترین خودروی موجود در ترابرنت که شما با استفاده از آن می‌توانید کالاهایی با وزن نهایتاً یک تن را به شهرستان بروجرد لرستان بفرستید، وانت بار است. رایج‌ترین وانت بارهای موجود در ترابرنت شامل مواردی مانند پراید وانت، پیکان وانت و مزدا می‌شوند. 

2. باربری نیسان بروجرد

باربری نیسان بروجرد نیز در ترابرنت وجود دارد و شما می‌توانید در این اپلیکیشن انواع نیسان‌های یخچال‌دار، روباز و کمپرسی را پیدا کنید. هر یک از این نیسان‌ها برای حمل بارهای خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، با استفاده از نیسان‌های مسقف می‌توانید برخی لوازم منزل و تجاری را جابجا کنید. این در حالی است که نیسان‌های کمپرسی برای حمل مصالح ساختمانی و نیسان‌های یخچال‌دار نیز برای ارسال مواد غذایی مناسب هستند. 

3. باربری بروجرد با خاور

نسبت به وانت و نیسان، خاورها گنجایش بیشتری دارند و می‌توانند کالاهایی تا وزن 6 تن را در خود جای دهند. البته خاورها در انواع مختلفی در شرکت‌های باربری فعالیت می‌کنند و یکی از مهمترین آنها، خاور هیوندا 911 است. افرادی که قصد رانندگی با خودروهای باری خاور و سنگین‌تر از آن را دارند، باید حتما گواهینامه مخصوص پایه یک داشته باشند.

4. کامیون تک محور

یکی دیگر از خودروهای باری رایج برای حمل بار به بروجرد و شهرهای دیگر، کامیون تک محور است. کامیون‌های تک دارای ظرفیت 10 تن هستند و طول آنها تقریبا بین 5 تا 6 متر است. می‌توان از این خودروهای باری به منظور ارسال انواع مواد غذایی، کشاورزی و مصالح ساختمانی در حجم زیاد استفاده کرد.

5. کامیون جفت محور برای باربری بروجرد

کامیون‌های جفت محور ظرفیت بیشتری نسبت به کامیون‌های تک دارند و تحمل آنها به 15 تن می‌رسد. خیلی از افراد کامیون‌های جفت را با نام 10 چرخ نیز می‌شناسند. این خودروهای باری با طول بیشتر از 7 متر، برای ارسال انواع محصولات بزرگ و حجیم مناسب هستند.

ارسال انواع بار به بروجرد

6. باربری تریلی بروجرد

با استفاده از تریلی که ظرفیتی بین 22 تا 25 تن را دارد، می‌توان انواع محصولات و بارهای خیلی سنگین را جابجا کرد. بیشترین کالاهایی که با استفاده از تریلی به بروجرد ارسال می‌شوند، خودروهای سواری و کوچک‌تر هستند. این خودروهای باری نمونه‌های مختلفی دارند که تریلی‌های کفی، لبه‌دار و ترانزیت جزء رایج‌ترین آنها به شمار می‌روند. البته تریلی‌های ترانزیت برای بارهای بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای ارسال بارهای بین شهری کاربردی ندارند.

تمام خودروهایی که پیش از این معرفی کردیم، به شکل های متنوعی در شرکت‌های حمل و نقل فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال، شما می‌توانید بر اساس شرایط بار خود، هر یک از این خودروهای باری را به شکل مسقف، روباز، یخچال‌دار و یا حتی کمپرسی انتخاب کنید. لازم به ذکر است که کرایه حمل بار به بروجرد در هر یک از این خودروها با دیگری متفاوت است.

ارسال انواع بار به بروجرد

ممکن است افراد بر اساس نیاز خود، مجبور به ارسال انواع کالاهای مختلف به بروجرد شوند. در این قسمت، بیشترین بارهای ارسالی از شهرهای اطراف و به خصوص تهران به بروجرد را مشاهده می‌کنید که روزانه و ماهانه، به این شهر زیبا ارسال می‌شوند.

  • حمل لوازم منزل به بروجرد
  • ارسال لوازم اداری به بروجرد
  • ارسال انواع کالاهای تجاری از تهران به بروجرد
  • ارسال دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی و سنگین
  • حمل انواع مواد اولیه و متریال مورد نیاز کارخانه‌ها

ارسال خرده بار به بروجرد

برای ارسال خرده بار به بروجرد باید در ابتدا وزن تقریبی کالا را بدانید تا بتوانید از وانت یا نیسان مناسبی استفاده کنید. مثلاً اگر وزن بار شما نهایتاً ۵۰۰ کیلو باشد، با استفاده از پراید وانت می‌توانید با کمترین هزینه آن را به بروجرد بفرستید. این در حالی است که برای حمل خرده‌بار با وزن ۱.۸ تا ۲ تن، باید از نیسان استفاده نمایید. با استفاده از ترابرنت و باربری بروجرد به تهران شما می‌توانید خرده‌بار خود را از تهران نیز به بروجرد و یا از بروجرد به تهران ارسال کنید.

باربری از تهران به بروجرد

همان طور که پیش از این نیز گفتیم، بروجرد یکی از شهرهای مهم استان لرستان به شمار می‌رود. از این رو، کالاهای مختلفی از تهران به بروجرد ارسال می‌شوند که برای حمل آنها نیز از خودروهای باری ذکر شده استفاده می‌شود.

باربری از تهران به بروجرد

بیشترین کالاهای ارسال شده از تهران به بروجرد، بارهای صنعتی، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات و کالاهای تجاری و اداری هستند. بر اساس وزن و حجم هر یک از این محصولات، می‌توان از خودروهای باری مختلفی برای ارسال بار به بروجرد استفاده کرد. پیشنهاد می‌شود به صفحه حمل بار تهران مراجعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از ترابرنت، متوجه شدید که کدام خودروهای باری برای حمل بار به بروجرد مورد استفاده قرار می‌گیرند. گفتیم که با استفاده از ترابرنت، فرایند ارسال بار به این شهر و شهرهای دیگر خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و نیازی نیست که به‌صورت حضوری به شرکت‌های باربری مراجعه کنید. ترابرنت علاوه بر صاحبان کالا، برای رانندگان نیز مزایای زیادی دارد. آنها می‌توانند اپلیکیشن رانندگان را دانلود کرده و از طریق آن، حمل بارهای متنوعی را دریافت کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.