آنچه در این مقاله می‌خوانید

حمل بار به هرمزگان | روش استعلام قیمت + خودروهای مناسب

حمل بار به هرمزگان با خودروهای باری سریع

خودروهای متنوعی برای حمل بار به هرمزگان وجود دارند که صاحبان کالا می‌توانند بر اساس شرایط بار و وضعیت آب و هوایی، یکی از آنها را انتخاب کنند. در این مقاله، هر یک از این خودروها را به شما معرفی می‌کنیم تا بدانید که با توجه به نوع بار خود، از کدام خودروی حمل بار باید استفاده کنید. علاوه بر این، برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد که هزینه ارسال بار به این استان زیبا تقریبا چقدر است و این هزینه بر اساس چه فاکتورهایی محاسبه می‌شود. پس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارسال بار به هرمزگان تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

همان طور که می‌دانید، هرمزگان یکی از شهرهای جنوبی ایران شناخته می‌شود که به خاطر هم مرز بودن با خلیج فارس، اهمیت بسیار زیادی در صادرات و واردات دارد. از این رو، خیلی از افراد کالاهای متفاوتی را از شهرهای مختلف ایران به هرمزگان ارسال می‌کنند تا بتوانند یا کالا را در همان شهر بفروشند و یا آن را به کشورهای دیگر بفرستند. در هر یک از این شرایط، شما باید از یک کامیون باری متناسب با کالای خود استفاده کنید تا بتوانید آن را صحیح و سالم به هرمزگان بفرستید.

خودروهای مناسب برای حمل بار به هرمزگان

برای ارسال بار به هرمزگان و یا هر شهر دیگری می‌توانید از خودروهای باری مختلفی استفاده کنید. در این قسمت، این خودروها را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید بر اساس شرایط کالای خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید.

خودروهای مناسب برای حمل بار به هرمزگان

1. تریلی

تریلی‌ها می‌توانند کالاهایی تا وزن 25 تن را با خود حمل کنند که این موضوع نشان می‌دهد برای بارهای حجیم‌تر مناسب هستند. این خودروهای باری بزرگ به صورت کفی، بغل‌دار، چادری و نمونه‌های دیگر وجود دارد که بر اساس شرایط و نوع بار، می‌توان از نمونه‌های مختلف تریلی استفاده کرد.

2. کامیون جفت

یکی دیگر از خودروهای باری برای حمل بار به هرمزگان و یا شهرهای دیگر ایران، کامیون جفت است که ظرفیت آن کمتر از تریلی بوده و می‌تواند تا 15 تن وزن را تحمل کند. با این حال، باز هم از آن برای کالاهای بزرگ استفاده می‌شود. در صورتی که بخواهید کالاهایی مانند مصالح ساختمانی با وزن زیاد را جابجا کنید، می‌توانید از کامیون جفت به صورت کمپرسی استفاده کنید. علاوه بر این موارد، کامیون‌های جفت به صورت چادری، مسقف و روباز نیز وجود دارند.

3. کامیون تک

اگر وزن کالای شما به 10 تن رسید، می‌توانید با استفاده از کامیون تک آن را به هرمزگان و یا شهرهای دیگر ایران ارسال کنید. کامیون تک هم مانند نمونه قبلی به شکل‌های مسقف، روباز، چادری و کمپرسی وجود دارد و می‌توان بر اساس شرایط، از نمونه‌های مختلف آن استفاده کرد.

4. خاور

خاورها نمونه‌های مختلفی دارند و بیشتر آنها می‌توانند کالاهایی با وزن بین 3 تا 6 تن را تحمل کنند. خاورها نمونه‌های مختلفی دارند که یکی از مهم‌ترین آنها، خاور 911 است. خاور هم مانند سایر بارگیرها، به‌صورت یخچال‌دار وجود دارند. پس اگر بخواهید مواد غذایی و محصولات فاسد شدنی را به هرمزگان ارسال کنید، خاورهای یخچال‌دار گزینه بسیار مناسبی هستند.

حمل لوازم منزل به هرمزگان

5. نیسان و وانت

در نهایت، آخرین و کوچک‌ترین خودروی باری برای حمل بار به هرمزگان برای انواع بارها، نیسان و وانت است. نیسان‌ها و وانت‌ها توانایی حمل بارهایی با وزن 2 و 1 تن را دارند و به همین دلیل هم بیشتر برای خرده بار مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید نیسان‌ها را به صورت کمپرسی، مسقف، روباز و یخچال‌دار پیدا کنید.

حمل لوازم منزل به هرمزگان

به نظر شما بهترین خودروی باری برای ارسال لوازم منزل به هرمزگان کدام است؟ این مسئله تا حد زیادی به اندازه لوازم منزل شما بستگی دارد. اگر اسباب و اثاثیه منزل شما محدود باشد، حتی با استفاده از نیسان هم می‌توانید آن را به هرمزگان ارسال کنید. در صورتی که لوازم منزل شما زیاد باشد ممکن است بخواهید از خاور استفاده کنید ؛ چراکه خاور می‌تواند تمام لوازم منزل را در خود جای دهد و با یک بار طی کردن این مسیر، تمام اسباب اثاثیه منزل شما را به هرمزگان می‌رساند.

هزینه حمل بار به هرمزگان

هزینه حمل بار به هرمزگان به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. به همین دلیل شما باید در ابتدا هر یک از این فاکتورها را بشناسید و سپس با توجه به این موارد، متوجه شوید که هزینه تقریبی ارسال بار به هرمزگان چگونه محاسبه می‌شود. برخی از این فاکتورها شامل موارد زیر است:

  • وزن و حجم بار
  • مسافت بین مبدا تا هرمزگان
  • خودروی استفاده شده برای ارسال بار به هرمزگان
  • نحوه بسته‌بندی کالا
  • شرایط آب و هوایی
  • سرعت رسیدن کالا به هرمزگان
هزینه حمل بار به هرمزگان

استعلام قیمت ارسال بار به هرمزگان

شما می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت به‌صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن، قیمت تقریبی ارسال کالا به هرمزگان را به دست بیاورید. به این منظور، فقط کافی است که وارد وب‌سایت ترابرنت شده و گزینه استعلام کرایه حمل را انتخاب کنید.

در این قسمت، می‌توانید نوع بارگیر، کامیون،شهر مبدأ و مقصد مورد نظرتان را وارد کنید. بعد از انتخاب گزینه محاسبه کرایه حمل بار، می‌توانید هزینه پیشنهادی حمل بار به هرمزگان را مشاهده کنید و در صورتیکه تمایل به اعلام بار داشتید، اپلیکیشن ترابرنت صاحبان کالا را دانلود کرده و بعد از درج اطلاعات و تکمیل فرم، گزینه اعلام بار را انتخاب کنید.

حمل بار به هرمزگان با ترابرنت

فرایند ارسال بار به هرمزگان و یا شهرهای دیگر، چالش‌های بسیار زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پیدا کردن خودروی باری مناسب، مجهز و راننده قابل اعتماد است. ترابرنت یک سامانه اعلام بار آنلاین است که در آن بیشتر از 300 هزار راننده فعالیت می‌کنند. این سامانه، امکان ثبت اعلام بار در هر ساعتی از شبانه‌روز را به شما می‌دهد. با وجود تعداد زیاد رانندگانی که برای یافتن بار از ترابرنت استفاده می‌کنند، اگر بار خود را در ترابرنت ثبت کنید، رانندگانی که امکان حمل بار به هرمزگان را داشته باشند، با شما تماس می‌گیرند.

استعلام قیمت ارسال بار به هرمزگان

به منظور پیدا کردن خودروی باری از طریق سامانه ترابرنت، می‌توانید از طریق لینک زیر، برای دانلود اپلیکیشن صاحبان کالا ترابرنت اقدام کرده و اعلام بار خود را ثبت نمایید. در قدم بعدی، گزینه «اعلام بار کنید» را انتخاب کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز مانند مبدا و مقصد و نوع بارگیر را وارد کنید و یکی از خودروهای موجود متناسب با وزن و حجم کالای خود را انتخاب نمایید. سپس اطلاعات مربوط به کالا و وزن آن را وارد کنید و هزینه‌ای که برای حمل بار به هرمزگان در نظر دارید را ثبت کنید. با ثبت اعلام بار در ترابرنت و انتخاب گزینه تأیید و ارسال اعلام بار، رانندگانی که برای یافتن بار از ترابرنت استفاده می‌کنند، اعلام بار شما را مشاهده کرده و در صورت امکان بارگیری، با شما تماس خواهند گرفت.

سخن پایانی

حمل بار به هرمزگان نیازمند انتخاب یک خودروی باری مناسب و یک راننده قابل اعتماد است. گفتیم که برای سریع‌تر شدن فرایند حمل بار، می‌توانید با استفاده از سامانه ترابرنت یک خودرو باری متناسب با وضعیت بار خود انتخاب کنند. اگر شما هر سوال دیگری درباره نحوه استفاده از ترابرنت برای پیدا کردن خودروی باری دارید، می‌توانید در قسمت نظرات از ما بپرسید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.